Valt mee hoor. Vrijwillig hier, want ik wil wel kunnen rijden als het moet. Heb volgens mij in december of januari nog gereden. Zo even de kickstarter weer een zwiepert geven en kijken of ie wil.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:15 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me echt kut als je afgelopen maanden in een winterstop zat
Yeah, dat is tof van ze; als jij 5 maanden niet rijdt, berekenen zij 15% minder premie, dus wordt je verzekering voor de resterende 7 maanden eigenlijk 25% duurderquote:Op zondag 2 maart 2014 12:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
volgens mij is het dat je dan 15% korting krijgt voor het hele jaar.
Eh? Hoe is het precies nadelig, dat als jij toch niet rijdt buiten het seizoen, je 15% korting krijgt? Dat is toch sowieso beter dan de volle mep betalen en niet rijden buiten het seizoen?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, dat is tof van ze; als jij 5 maanden niet rijdt, berekenen zij 15% minder premie, dus wordt je verzekering voor de resterende 7 maanden eigenlijk 25% duurder
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, dat is tof van ze; als jij 5 maanden niet rijdt, berekenen zij 15% minder premie, dus wordt je verzekering voor de resterende 7 maanden eigenlijk 25% duurder
Die 15% is natuurlijk ingecalculeerd en over de andere maanden doorberekend.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eh? Hoe is het precies nadelig, dat als jij toch niet rijdt buiten het seizoen, je 15% korting krijgt? Dat is toch sowieso beter dan de volle mep betalen en niet rijden buiten het seizoen?
Met als voordeel dat je gedurende die tijd dus wel gewoon verzekerd bent tegen diefstal e.d..
Als het ding in je garage/schuur staat denk ik dat hij sowieso verzekerd is via je inboedelmeuck, maar ieder zijn ding.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eh? Hoe is het precies nadelig, dat als jij toch niet rijdt buiten het seizoen, je 15% korting krijgt? Dat is toch sowieso beter dan de volle mep betalen en niet rijden buiten het seizoen?
Met als voordeel dat je gedurende die tijd dus wel gewoon verzekerd bent tegen diefstal e.d..
Klopt. Maar de verzekering is er om geld te verdienen, niet om redelijk te zijn richting zijn klantenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het ding in je garage/schuur staat denk ik dat hij sowieso verzekerd is via je inboedelmeuck, maar ieder zijn ding.
Als je 40% van het jaar niet mág rijden van je verzekering lijkt het me niet meer dan billijk dat je minstens 30% korting krijgt.
In de tuin is het geen inboedel idd, en dagwaarde is dagwaarde..quote:Op zondag 2 maart 2014 13:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt. Maar de verzekering is er om geld te verdienen, niet om redelijk te zijn richting zijn klanten. Ik ben het helemaal met je eens dat dat redelijk zou zijn. Aan de andere kant vind ik het zeker geen onaardig gebaar, aangezien 90% van nederland seizoensrijder is.
En ik geloof nooit dat de inboedelverzekering uitkeert als mijn motor uit de tuin wordt gestolen. En als ze dat al deden, vast geen 3k.
weet niet zeker maar volgens mij zijn motorvoertuigen uitgezonderd van inboedelverzekeringenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het ding in je garage/schuur staat denk ik dat hij sowieso verzekerd is via je inboedelmeuck, maar ieder zijn ding.
Als je 40% van het jaar niet mág rijden van je verzekering lijkt het me niet meer dan billijk dat je minstens 30% korting krijgt.
Ook als ze geschorst binnen in een schuur of garage zijn gestald? Als er brand uitbreekt en het voertuig fikt af samen met het pand wordt het volgens mij wel vergoed.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet niet zeker maar volgens mij zijn motorvoertuigen uitgezonderd van inboedelverzekeringen
nou volgens mij niet. Al kan het natuurlijk per verzekeraar verschillen. Mijn inboedelverzekering kent wel vergoeding voor (brom)fietsen in de schuur/garage maar niet voor motoren/auto's.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook als ze geschorst binnen in een schuur of garage zijn gestald? Als er brand uitbreekt en het voertuig fikt af samen met het pand wordt het volgens mij wel vergoed.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item3cdd35e403
Check de 2e foto goed
Haha nicequote:Op zondag 2 maart 2014 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item3cdd35e403
Check de 2e foto goed
En RSI van het zwaaienquote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Salatrel het volgende:
Wat een hoop harley's en bmw's op de weg zegbijna blind van alle bling
True.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:37 schreef JK het volgende:
Hier en daar gezwaaid. Ook nog een peuk zien vliegen: zo'n asomobolist die een peuk uit het raam pleurt, zonder te kijken of een motorrijder achter zit. Ik ingehaald met 125cc (das al heel wat) en even boos gekeken. Automobilisten zijn domme koeien, de meesten dan.
Veel mensen rijden graag met open vizier.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik snap het probleem van de peuk niet echt?
Dan nog snap ik het probleem niet. Knappe jongen als je een peuk in je gezicht weet te krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Veel mensen rijden graag met open vizier.
Het zal niet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog snap ik het probleem niet. Knappe jongen als je een peuk in je gezicht weet te krijgen.
ik denk dat je dan een paar ijzerboeren af moet gaan, uit m'n hoofd is het M8?quote:Op zondag 2 maart 2014 09:08 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heb je ook nog een link/tip om die frankenstein schroeven te vervangen?
En dat is dus een van de domste dingen imoquote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Veel mensen rijden graag met open vizier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |