abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2014 @ 00:24:04 #101
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137260635
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 00:22 schreef JK het volgende:

[..]

En ik vergeet nog de accuduur tov de GoPro. Had jij een Drift HD of ook zo'n Ghost(-s)?
Drift Ghost en de voorganger ervan gehad. Accuduur (in de praktijk) is een uur of 3.
pi_137268299
Volstrekt belachelijk dat de snelheidsmeter voor een Bandit niet goedkoper te krijgen is dan 100 euro. Wat zijn dat nou voor prijzen :') En dan heb je nog een exemplaar wat in slechtere staat verkeert dan mijn eigen speedometer na zijn ontmoeting met het asfalt. Een enigszins schadeloos ding ('slechts wat krassen en kleine deukjes') kost je gewoon 200 euro :') Idiote prijzen.

Da's goddomme bijna twee keer zo veel als wat ik nodig heb om mijn halve blok te reviseren :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:42:29 #103
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137268369
200 euro _O- jeuzes man. Hebben ze Germanz niks liggen?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:43:22 #104
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_137268393
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 00:24 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Drift Ghost en de voorganger ervan gehad. Accuduur (in de praktijk) is een uur of 3.
Heb nu een Midland xtc cam, 720P. Gaat ook 3u mee, om dan naar een GoPro te gaan met 1,5 (black 3) of 2u (3+), dan ga ik daar niet blij van worden. En 4k met 12-15fps en kan je alleen timelapse filmpjes mee maken. Of zie ik dat verkeerd?
pi_137268499
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:42 schreef Dekatria het volgende:
200 euro _O- jeuzes man. Hebben ze Germanz niks liggen?
Nope niks. Alleen maar gare crap die al een keer gevallen is. Lullige is dat wanneer een Bandit met de voorkant naar beneden gaat hij sowieso op óf de snelheidsmeter, óf de toerenteller land. Veel te veel vraag naar dus. Zelfde geldt voor dat carterdeksel. Ken maar weinig Bandits waarbij dat niet busted is, want dat is gewoon het eerste onderdeel wat in contact komt met het asfalt als de bandjes de lucht in gaan.

Zit nu te overwegen er een GSF750 Imazuma tellerset op te maken. Opzich ook wel kekke, alleen moet dan wel dat onderste zilver plaatje zwart gespoten worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beide tellersets hebben een benzinemeter. Da's leuk, maar die kan er ook uit en vervangen worden door een OLED schermpje. Kan ik ook eindelijk eens werk maken van het boordcomputertje wat hier al maanden ligt.

Ik ga mezelf wel een gigántische sloot werk op mijn nek halen om dat werkend te krijgen met de rest van de elektronica op de Bandit :{

Edit: Mooie fiets trouwens, die Inazuma 750

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas niet in Europa uitgebracht, maar alleen in Australië.

[ Bericht 10% gewijzigd door BlackLining op 01-03-2014 13:02:44 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137268641
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:43 schreef JK het volgende:

[..]

Heb nu een Midland xtc cam, 720P. Gaat ook 3u mee, om dan naar een GoPro te gaan met 1,5 (black 3) of 2u (3+), dan ga ik daar niet blij van worden. En 4k met 12-15fps en kan je alleen timelapse filmpjes mee maken. Of zie ik dat verkeerd?
4k heeft toch geen enkele zin
pi_137268723
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:43 schreef JK het volgende:

[..]

4k door zo'n klein lensje :') Ik zou er niet teveel van verwachten. Het nut van 1080p in deze toepassing is al discutabel. Ik zou met zo'n kleine camera liever 720p60 filmen, dan 1080p30.
pi_137268984
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:39 schreef BlackLining het volgende:
Volstrekt belachelijk dat de snelheidsmeter voor een Bandit niet goedkoper te krijgen is dan 100 euro. Wat zijn dat nou voor prijzen :') En dan heb je nog een exemplaar wat in slechtere staat verkeert dan mijn eigen speedometer na zijn ontmoeting met het asfalt. Een enigszins schadeloos ding ('slechts wat krassen en kleine deukjes') kost je gewoon 200 euro :') Idiote prijzen.

Da's goddomme bijna twee keer zo veel als wat ik nodig heb om mijn halve blok te reviseren :')
Ik heb er nog 1 van een er5 die mag je voor nopes hebben is volgens mij het zelfde

De staat ervan weet ik niet precies maar miss kan je van 2 1 mooie klok maken
pi_137269006
I are Baboon
  zaterdag 1 maart 2014 @ 13:31:57 #110
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137269531
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:47 schreef BlackLining het volgende:
Zit nu te overwegen er een GSF750 Imazuma tellerset op te maken. Opzich ook wel kekke, alleen moet dan wel dat onderste zilver plaatje zwart gespoten worden.

SPOILER
En beide tellersets hebben een benzinemeter. Da's leuk, maar die kan er ook uit en vervangen worden door een OLED schermpje. Kan ik ook eindelijk eens werk maken van het boordcomputertje wat hier al maanden ligt.
Bovenste is erg tof ^O^

Wat betreft helmcams rijd ik altijd met 720p aan - 1080p is overtrokken en zuipt meer van je accu (en geheugen) dan 720, terwijl voor de uiteindelijke toepassing 720p meer dan afdoende is.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:09:39 #111
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137270481
720p120 ftw, dan kun je ook nog mooie slomo's maken. :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137271128
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:09 schreef mstx het volgende:
720p120 ftw, dan kun je ook nog mooie slomo's maken. :7
dat kan met 60fps en de twixtor plugin al :P
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:39:23 #113
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_137271331
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:31 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dat kan met 60fps en de twixtor plugin al :P
Alleen is twixtor wel soort jpeg voor video.
Op onze opleiding hebben we een RED _O_

http://www.red.com/
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_137271394
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:09 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik heb er nog 1 van een er5 die mag je voor nopes hebben is volgens mij het zelfde

De staat ervan weet ik niet precies maar miss kan je van 2 1 mooie klok maken
Bedankt voor het aanbod ^O^

Maar ik heb net die Inazuma klok besteld, die zou hier over een weekje moeten zijn. En het lijkt me makkelijker een Suzuki klok aan te passen aan een andere Suzuki, dan een Kawasaki klok aan een Suzuki :) Uiteindelijk wil ik het toch een mooi geheel maken, dus dan lijkt me dit de betere oplossing.

Weer 130 euro weg :') Maar da's dus alsnog 70 euro minder dan een redelijk fatsoenlijke Bandit teller. En voor die 130 heb ik een compleet dashboard nieuw in den doosch. Alleen nog ff omstekkeren, maar als ik de wiring diagrams naast elkaar leg is dat alleen een kwestie van pinouts in de stekkertjes wijzigen. Zelfde stekkertjes, zelfde kabeltjes alleen een iets andere pin layout in de stekker. Dat moet wel te doen zijn. Enige wat compleet anders zit is de oliedruksensor, maar daar vinden we ook wel wat voor.

Tevens nieuwe koplamp ook maar meebesteld, komt er eentje op van een CB1300 :+
pi_137271432
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:39 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Alleen is twixtor wel soort jpeg voor video.
Op onze opleiding hebben we een RED _O_

http://www.red.com/
maar twixtor is gratis O-) en op youtube merk je dat toch niet.
pi_137271462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bedankt voor het aanbod ^O^

Maar ik heb net die Inazuma klok besteld, die zou hier over een weekje moeten zijn. En het lijkt me makkelijker een Suzuki klok aan te passen aan een andere Suzuki, dan een Kawasaki klok aan een Suzuki :) Uiteindelijk wil ik het toch een mooi geheel maken, dus dan lijkt me dit de betere oplossing.

Weer 130 euro weg :') Maar da's dus alsnog 70 euro minder dan een redelijk fatsoenlijke Bandit teller. En voor die 130 heb ik een compleet dashboard nieuw in den doosch. Alleen nog ff omstekkeren, maar als ik de wiring diagrams naast elkaar leg is dat alleen een kwestie van pinouts in de stekkertjes wijzigen. Zelfde stekkertjes, zelfde kabeltjes alleen een iets andere pin layout in de stekker. Dat moet wel te doen zijn. Enige wat compleet anders zit is de oliedruksensor, maar daar vinden we ook wel wat voor.

Tevens nieuwe koplamp ook maar meebesteld, komt er eentje op van een CB1300 :+
moraal van het verhaal: kawasaki is nogo maar honda kan wel.
pi_137271470
Ik weet nog goed hoe ik op 10 januari dit jaar dacht 'ach, ff een nieuw carterhelftje, wat lakstift en we rijden weer' ;( :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

moraal van het verhaal: kawasaki is nogo maar honda kan wel.
Ach, er zat nu een Yamaha koplamp op :+

Overigens is van die koplamp de beugel nog afgetrild ook :') Zou het toeval zijn? :D
pi_137271524
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:43 schreef BlackLining het volgende:
Ik weet nog goed hoe ik op 10 januari dit jaar dacht 'ach, ff een nieuw carterhelftje, wat lakstift en we rijden weer' ;( :')

[..]

Ach, er zat nu een Yamaha koplamp op :+

Overigens is van die koplamp de beugel nog afgetrild ook :') Zou het toeval zijn? :D
je weet hoe dat gaat met yamaha onderdelen he. die zoeken zelf een manier om de fiets zo licht mogelijk te maken.... had je toevallig ook yamaha bandjes waardoor je zelf op straat beland bent?
pi_137271558
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:45 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je weet hoe dat gaat met yamaha onderdelen he. die zoeken zelf een manier om de fiets zo licht mogelijk te maken.... had je toevallig ook yamaha bandjes waardoor je zelf op straat beland bent?
:')

Nee, al denk ik wel dat ik op mijn bek gegaan ben omdat er voor mij een Yamaha olie heeft staan pissen, of iets dergelijks :+

Moet nu alleen nog een ketting en een kentekenplaathoudert aanschaffen. En da's mooi, want mijn bankpasje kwam net al hoestend en proestend uit de random reader :')

Edit: Ohja, en afhankelijk van wat de compressiemeter mij volgende week gaat vertellen, nog een setje zuigerveren en een kop- en voetpakking..

Edit 2: Ohja, en een stuur..
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:52:16 #120
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137271663
Net ook maar weer wat geld in de bodemloze put gegooid... alvast handkappen en crashpads besteld aangezien ik de motort deze week eindelijk kan ophalen. :s)
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137271935
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:52 schreef mstx het volgende:
Net ook maar weer wat geld in de bodemloze put gegooid... alvast handkappen en crashpads besteld aangezien ik de motort deze week eindelijk kan ophalen. :s)
Ech hea, ik durf niet eens uit te rekenen hoeveel ik inmiddels in de repatie van die Bandit gestoken heb :') Zou best nog eens in de buurt kunnen komen van het oorspronkelijke aankoopbedrag, 50k km geleden. Maar goed, ik heb hem straks wel compleet naar mijn zin met (deels) gereviseerd motorblok en progressieve vering voor en achter. Dat mag wat kosten.

Is het die XT660X geworden? *O*
  zaterdag 1 maart 2014 @ 15:12:00 #122
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137272297
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:01 schreef BlackLining het volgende:
Is het die XT660X geworden? *O*
:Y
👾
  zaterdag 1 maart 2014 @ 15:12:18 #123
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_137272306
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:12 schreef mstx het volgende:

[..]

^O^
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_137272514
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:')

Nee, al denk ik wel dat ik op mijn bek gegaan ben omdat er voor mij een Yamaha olie heeft staan pissen, of iets dergelijks :+

Moet nu alleen nog een ketting en een kentekenplaathoudert aanschaffen. En da's mooi, want mijn bankpasje kwam net al hoestend en proestend uit de random reader :')

Edit: Ohja, en afhankelijk van wat de compressiemeter mij volgende week gaat vertellen, nog een setje zuigerveren en een kop- en voetpakking..

Edit 2: Ohja, en een stuur..

Ga je echt een compressie test doen of een cilinderbalans test
pi_137272707
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:18 schreef klawie het volgende:

[..]

Ga je echt een compressie test doen of een cilinderbalans test
Compressie. Heb het idee dat er een zuigerveer lekt in de vierde cilinder, dus ik wil ff kijken of die druk kan vasthouden. Cilinders compleet in balans brengen gaat me met dit blok toch niet meer lukken denk ik. Dan moet ik zóveel gaan vervangen dat een nieuw blok lucratiever is. En het hoeft ook niet perfect, maar volgens mij zit ie er nu echt te ver naast. Synchroniseren doe ik wel, verder vind ik te ver gaan voor een blok van 18 jaar oud.

Reden is dat die een keer last heeft gehad van een lekkende carb. Heeft vol gestaan met benzine, sindsdien heb ik merkbaar ingeleverd in vermogen. Daarnaast, als ik de carterhelften eraf haal en ik draai de krukas rond, hoor ik tijden de compressieslag van die cilinder duidelijk iets van lucht blazen in het carter.

Kan natuurlijk met een balanstest ook wel, kijken of er verschil zit tussen 1/2/3 en 4.
pi_137273415
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Compressie. Heb het idee dat er een zuigerveer lekt in de vierde cilinder, dus ik wil ff kijken of die druk kan vasthouden. Cilinders compleet in balans brengen gaat me met dit blok toch niet meer lukken denk ik. Dan moet ik zóveel gaan vervangen dat een nieuw blok lucratiever is. En het hoeft ook niet perfect, maar volgens mij zit ie er nu echt te ver naast. Synchroniseren doe ik wel, verder vind ik te ver gaan voor een blok van 18 jaar oud.

Reden is dat die een keer last heeft gehad van een lekkende carb. Heeft vol gestaan met benzine, sindsdien heb ik merkbaar ingeleverd in vermogen. Daarnaast, als ik de carterhelften eraf haal en ik draai de krukas rond, hoor ik tijden de compressieslag van die cilinder duidelijk iets van lucht blazen in het carter.

Kan natuurlijk met een balanstest ook wel, kijken of er verschil zit tussen 1/2/3 en 4.
Heb je al een passende nippel?

Want weet niet hoe het precies zit bij een bandit maar volgens mij zitten de bougie's redelijk diep

En met een cilinderbalans test haal je de slechte cilinder er zo uit alleen nadeel ik dat je niet precies weet wat in de cilinder gaar is maar die is zo gepiept
  zaterdag 1 maart 2014 @ 17:07:25 #127
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137276236
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:12 schreef mstx het volgende:

[..]

Tof man _O_
  zaterdag 1 maart 2014 @ 18:29:37 #128
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137278734
Kunnen we niet allemaal een tientje lappen om BL te helpen?

:P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_137278825
Ik zou eerder een tientje lappen om die soes van de weg te houden
pi_137278971
  zaterdag 1 maart 2014 @ 21:46:58 #131
4259 JK
pi_137286874
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

4k door zo'n klein lensje :') Ik zou er niet teveel van verwachten. Het nut van 1080p in deze toepassing is al discutabel. Ik zou met zo'n kleine camera liever 720p60 filmen, dan 1080p30.
Denk dat ze het erbij hebben geflikkerd zodat de GoPro liefhebbers lekker kunnen geilen, omdat ze 4k hebben. Ik ben nog altijd van mening dat je met slechte apparatuur ook prima kan filmen, zo lang je maar weet hoe je het goed moet doen. GoPro heft gewoon de naam mee. Ik zeg niet dat het slecht is, want het is echt mooie kwaliteit wat er uit komt, maar voor op de motor is het een onding vanwege de korte accuduur en de vorm.

Ik wil in elk geval wel van 720p naar 1080p60, zo'n Ghost-S kan 1080P60 aan... al hoewel ik 30fps ook prima vind.. of 25fps. Ik hoef niet echt slo-mo's te maken.

Garmin Virb ook nog naar gekeken, maar die valt af vanwege het feit dat je vrijwel geen keus hebt in framerate (en dan doel ik op zelf kiezen: 24-25-30-48-50-60).
  zaterdag 1 maart 2014 @ 21:48:26 #132
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_137286928
Ik wil gewoon een helm met ingebouwde camera :P
  zaterdag 1 maart 2014 @ 21:50:22 #133
4259 JK
pi_137287015
Dat is nog mooier. Maar dan wel eentje die je eventueel kan vervangen door een nieuwer model.
De techniek gaat best hard.
pi_137291020
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 18:38 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alle gaten gedicht op de VFR btw ;)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_137291835
Goed spul dat plamuur :+
pi_137297657
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 23:54 schreef Maegrim het volgende:
Goed spul dat plamuur :+
Heb je ook nog een link/tip om die frankenstein schroeven te vervangen?
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_137299146
Van de week liet ik m'n motor onder me vandaan vallen.... Behalve een deuk in m'n ego, kostte me dat ook een knipperlicht. Nu heb ik andere gekocht, maar in die winkel verkochten ze geen adapterplaatjes om ze passend te monteren.

Op internet vond ik een winkel (¤7,-), maar die rekenden een tientje aan verzendkosten. Weet iemand een fysieke winkel in de regio Rotterdam die die dingen heeft?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_137299285
quote:
5s.gif Op zondag 2 maart 2014 10:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Van de week liet ik m'n motor onder me vandaan vallen.... Behalve een deuk in m'n ego, kostte me dat ook een knipperlicht. Nu heb ik andere gekocht, maar in die winkel verkochten ze geen adapterplaatjes om ze passend te monteren.

Op internet vond ik een winkel (¤7,-), maar die rekenden een tientje aan verzendkosten. Weet iemand een fysieke winkel in de regio Rotterdam die die dingen heeft?
geen idee. mijn knippers waren specifiek voor mijn fiets dus alle materialen werden meegeleverd :@
pi_137299334
Ja, ik heb gewoon universele gekocht. Bij Motorstore Barendrecht hadden ze het in elk geval niet. Anders bel ik morgen wel even naar wat zaken, maar misschien heeft iemand hier een tip ;)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 2 maart 2014 @ 11:43:08 #140
258802 Yreal
henk..!
pi_137300698
Benieuwd of er nog dode gaan vallen vandaag.
pi_137301240
bedankt he. ik moet dalijk nog weg op de motor :(
  zondag 2 maart 2014 @ 12:05:51 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_137301271
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 11:43 schreef Yreal het volgende:
Benieuwd of er nog dode gaan vallen vandaag.
Hoezo, ga je rijden straks? :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_137301437
Het zal wel druk zijn ja nu de winterstop (van verzekeringen etc) is afgelopen. Zat er zelf ook aan te denken een stukje te doen om mijn kop leeg te krijgen.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 2 maart 2014 @ 12:12:20 #144
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_137301447
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:11 schreef Nero22 het volgende:
Het zal wel druk zijn ja nu de winterstop (van verzekeringen etc) is afgelopen. Zat er zelf ook aan te denken een stukje te doen om mijn kop leeg te krijgen.
winterstop van verzekeringen??
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zondag 2 maart 2014 @ 12:12:42 #145
258802 Yreal
henk..!
pi_137301461
quote:
5s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hoezo, ga je rijden straks? :X
al Mooiweer rijders zijn weer buiten. De ninjas en harleys vliegen je om de oren.
pi_137301521
lijkt me echt kut als je afgelopen maanden in een winterstop zat :')
pi_137301842
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

al Mooiweer rijders zijn weer buiten. De ninjas en harleys vliegen je om de oren.
Daarom trap ik het hok vandaag ook niet aan. :W
pi_137301862
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

Thanks voor de reminder :D Ik laat 'm mooi binnen staan :P
pi_137301979
quote:
5s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

winterstop van verzekeringen??
Bijvoorbeeld de ANWB heeft een winterstop. Dan hoef je geen premie te betalen in november tot maart.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 2 maart 2014 @ 12:32:55 #150
258802 Yreal
henk..!
pi_137302018
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:31 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld de ANWB heeft een winterstop. Dan hoef je geen premie te betalen in november tot maart.
volgens mij is het dat je dan 15% korting krijgt voor het hele jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')