Doppenset ziet er wel interessant uit, voor af en toe sleutelen aan mn motor. Of hebben mensen hele negatieve ervaringen met deze set?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)/Offerdate.htm?id=92
De 3+ voor 350 eur is zeker wel goedkoop. Maar niet echt aerodynamisch. Ik moet nog een nieuwe helmcam kopen. Denk dat ik de Drift Ghost-S ga kopen. GoPro is mooi, maar het is niet de enige goeie cam. Ze hebben wel een grote fanbase.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Voor de liefhebber, een GoPro Hero 3:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Geen idee of het goedkoop is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef BlackLining het volgende:
Lolkwam met thuis, lag er een briefje dat PostNL aan de deur was. Pakketje lag een huis verder. Ik daar aangebeld, zegt mijn buurvrouw ja er ligt hier ook al een week een DHL pakketje voor je
geen briefje in de bus gehad of wat dan ook.
[ afbeelding ]
Hiermee kan ik in ieder geval het motorblok weer starten. Moet alleen nog even bedenken hoe ik de Bandit ga vertellen dat ik nieuwe knippers voor hem heb, ik ben bang dat ie zich bedrogen voelt
Geen Haribo-snoeppiesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef BlackLining het volgende:
Lolkwam met thuis, lag er een briefje dat PostNL aan de deur was. Pakketje lag een huis verder. Ik daar aangebeld, zegt mijn buurvrouw ja er ligt hier ook al een week een DHL pakketje voor je
geen briefje in de bus gehad of wat dan ook.
[ afbeelding ]
Hiermee kan ik in ieder geval het motorblok weer starten. Moet alleen nog even bedenken hoe ik de Bandit ga vertellen dat ik nieuwe knippers voor hem heb, ik ben bang dat ie zich bedrogen voelt
Mwa zal ze wel gedaan hebben haar kennende. Maar ik ben ook praktisch nooit thuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Dat ze dan zelf ook niet eens even langskomt.
dat heeft ze wel gedaan om dat briefje af te geven. Er was alleen niemand thuis wat in 1e instantie al de oorzaak van het probleem wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Dat ze dan zelf ook niet eens even langskomt.
Nee doos, dat heeft PostNL gedaan. Tenzij buuf bij PostNL werkt, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat heeft ze wel gedaan om dat briefje af te geven. Er was alleen niemand thuis wat in 1e instantie al de oorzaak van het probleem was
Dat was een PostNL briefje. Die wordt niet afgegeven bij een DHL pakket.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat heeft ze wel gedaan om dat briefje af te geven. Er was alleen niemand thuis wat in 1e instantie al de oorzaak van het probleem was
Maar de buurvrouw is ook geen pakketneger.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef Salatrel het volgende:
Zijn gewoon dezelfde zzp pakketnegers die voor die toko's rijden
Particulier-particulier kan gewoon met de oude papiertjes. Handelaar-particulier moet met code.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Daantke het volgende:
Ik wilde net mijn motor overschrijven op naam van de koper.
Het is zo'n oud kentekenbewijs (drie delen waarvan 2 oranje ipv groen). De baliedame en iemand in de winkel wisten mij te melden dat dat sinds 1 januari niet meer kan, je hebt een meldcode/tenaamstellingscode/whatever nodig om over te schrijven. Op internet word ik niet veel wijzer, wel dat je een tenaamstellingscode nodig hebt.
Ik heb oude papieren en niet zo'n nieuwe card dus ik heb niet zo'n code. Moet ik daar nu een nieuwe voor aanvragen (a 20 euro)? Waarom krijg ik die niet gratis als ik een oud kentekenbewijs heb?
Staat ook op mn lijstje. De vorm lijkt me handiger dan een gopro en ook de afstandbediening lijkt me prima voor op het stuurquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef Salatrel het volgende:
Ghost-s wel een goeie cam trouwens. Zou ik ook kopen als ik nu een nieuwe cam moest hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |