Lekkere onderbuikhenk ben je ook he?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ja mensen, ik schud ze zo uit de mouw, hihi.
Geert vindt van niet!quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekkere onderbuikhenk ben je ook he?
DWDDquote:
Zijn er nieuwe afleveringen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Louis Theroux is wel een baas ja
Weet niet. Ik ga nu koken en douchen dus google zelf maar even.quote:
Pics van het douchen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet. Ik ga nu koken en douchen dus google zelf maar even.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet. Ik ga nu koken en douchen dus google zelf maar even.
Is goed, zal er zo een posten.quote:
Even quoten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is goed, zal er zo een posten.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is goed, zal er zo een posten.
Mannen willen een vrouw die kan koken. Dus dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon een man zoeken die kan koken.
Nee hoor, ik kook liever zelfquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen willen een vrouw die kan koken. Dus dat gaat hem niet worden.
Ah welnee, ik kook het liefst zelf.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen willen een vrouw die kan koken. Dus dat gaat hem niet worden.
Thnxs. Nu heb ik Jason Statham stoppels.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ja, goeie foto, die met baard danWas ik nog vergeten.
Jouw vriendin kan niet koken he? Ja dan MOET je welquote:
Claudia de Breij acties.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal wel zo'n gare foto van de douche zijn. Vrouwen garpjes.
Lekker met je pollepel roeren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Jouw vriendin kan niet koken he? Ja dan MOET je wel![]()
Nou ja dan maar geen man. Wat ik voor mezelf kook gaat nog net.
7/10quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef Peunage het volgende:
Vrouwen houden van koks.
He?he?he? Goeie.
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef Peunage het volgende:
Vrouwen houden van koks.
He?he?he? Goeie.
Jawel, wel een beetje maar ik kan het beter.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Jouw vriendin kan niet koken he? Ja dan MOET je wel![]()
Nou ja dan maar geen man. Wat ik voor mezelf kook gaat nog net.
Oe nicequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef YokiKater het volgende:
Thnxs. Nu heb ik Jason Statham stoppels.
Oh taarten bakken kan ik ook niet. Ik kan echt helemaal niks maken. Behalve zuurkoolstamppotquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel, wel een beetje maar ik kan het beter.
Zij is weer beter in taarten en toetjes enzo.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh taarten bakken kan ik ook niet. Ik kan echt helemaal niks maken. Behalve zuurkoolstamppot
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ben ik inmiddels al gewend hoor
Bij de McDonalds bij Schipholquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
Snel weer een baan vinden, dan heb je nog wat geld en kan je zeggen kom we gaan uit eten
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet echt eens wat nieuwe grappen bedenken.
Iemand taarten is nog makkelijker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:18 schreef YokiKater het volgende:
Taart bakken is easy, soezen maken is pas lastig.
Dat is zo zonde van de taart. Aan de andere kant, een slagroomtaartje in Adriaan zijn gezicht is wel een goede grapquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iemand taarten is nog makkelijker.
Nou ja de snackbar zit om de hoek. En moet ik wel weten tegen wie ik dat moet zeggen hequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
Snel weer een baan vinden, dan heb je nog wat geld en kan je zeggen kom we gaan uit eten
Hij kijkt zo eng. Rapey vibequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is zo zonde van de taart. Aan de andere kant, een slagroomtaartje in Adriaan zijn gezicht is wel een goede grap
[ afbeelding ]
Dat is ook zonde. Of het moet eentje over de datum zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is zo zonde van de taart. Aan de andere kant, een slagroomtaartje in Adriaan zijn gezicht is wel een goede grap
Tegen Adrian natuurlijk, hoeveel hints heb je nodig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja de snackbar zit om de hoek. En moet ik wel weten tegen wie ik dat moet zeggen he
Adriaan wil vast op jouw kosten vreten. Hij vreet dan alles wat los en vast zit. Zelfs de stoelen en tafels.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja de snackbar zit om de hoek. En moet ik wel weten tegen wie ik dat moet zeggen he
Ja maar ik heb geen geld voor uit eten he? Behalve de snackbar dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Tegen Adrian natuurlijk, hoeveel hints heb je nodig..
Oh laat dan maar, moet ik nog nieuwe meubels kopen ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Adriaan wil vast op jouw kosten vreten. Hij vreet dan alles wat los en vast zit. Zelfs de stoelen en tafels.
Maar wel elke dag een pallet wijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen geld voor uit eten he? Behalve de snackbar dan.
Nee ik drink door de week nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wel elke dag een pallet wijn.
Schandalig!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik lieg, gisteren 1 biertje bij het voetballen.
Net alsof je met hem De Hoefslag binnen zou komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen geld voor uit eten he? Behalve de snackbar dan.
Nee serieus was er maar 1. Anders moet ik weer de hele nacht pissenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef sp3c het volgende:
ik drink ook altijd maar 1 biertje
daarna nog 1
hahaaaaaa
corrie
Pics.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders moet ik weer de hele nacht pissen
was het een literfles?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee serieus was er maar 1. Anders moet ik weer de hele nacht pissen
Nee het was 1 blikje sukkel. En straks neem ik er weer 1 denk ik. Morgen moet ik fit zijn, drukke dag.quote:
Wat ga je allemaal doen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was 1 blikje sukkel. En straks neem ik er weer 1 denk ik. Morgen moet ik fit zijn, drukke dag.
ja dat is de schuld van het voetballen op tv.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag is niet door de week?
Morgen ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef Tem het volgende:
Ik hoorde dat Ajax in Oostenrijk is deze week.
1 blikje op een avond. Help ik ben een alcoholist!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Dus weer bier. Kijk dat zijn al drie dagen, door de week.
1 blikje is geen drinken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
1 blikje op een avond. Help ik ben een alcoholist!
Jaja ik geef het toe ik jokte een beetje. NORMAAL drink ik niet door de week, als er voetballen is wel.quote:
Lekker afronden op 1 terwijl het 11 is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
1 blikje op een avond. Help ik ben een alcoholist!
Iedere week dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja ik geef het toe ik jokte een beetje. NORMAAL drink ik niet door de week, als er voetballen is wel.
Godver.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal wel zo'n gare foto van de douche zijn. Vrouwen garpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Godver.Zo die massagestraal erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Godver.Zo een heb ik ook. Of bijna. Met 2 standen, harde en zachte straal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's Ochtends meestal een harde straal. Dan moet ik hem echt in de pot duwen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook. Of bijna. Met 2 standen, harde en zachte straal.
Mijn douche staat niet in de wc.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Modus het volgende:
[..]
's Ochtends meestal een harde straal. Dan moet ik hem echt in de pot duwen.
Ik ben arm, in mijn badkamer past geen wc.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een wc in mijn badkamer
Waterijsjesquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
Zijn die Speedy waterijsjes nog ergens te krijgen?
Google werkt niet.
Maar kan gewoon prima de wc gebruiken en uitstekend onder de douche staan. Ruimte zat. En beneden is ook nog een wc, maar daar past geen douche in.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:59 schreef arjan1112 het volgende:
in die van hem ook niet, hij hebt een scheef plafond van 150 cm hoog
Magnum fanboys kijken Friends.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waterijsjes
Wat is dat nou voor tikkie-ijs.
Dan bijt hun hondje in mijn kont. Geen goed idee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef Specularium het volgende:
Lekker bij de buren in de tuin schijten.
Je kan beter in je eigen tuin schijten dan krijg je mooie bloemen planten en bomen, waarom zou je dat gratis aan je buren gevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef Specularium het volgende:
Lekker bij de buren in de tuin schijten.
At jij vroeger niet je korstjes op en leid je daarom aan korstjeskof?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef sp3c het volgende:
vroeger kocht ik altijd solero ofzoiets wazigs, ipv magnums (of waterijs)
Ik kocht altijd raketjes of van die met wit ijs in het midden en oranje waterijs aan de buitenkant. Weet even niet hoe dat heet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef sp3c het volgende:
vroeger kocht ik altijd solero ofzoiets wazigs, ipv magnums (of waterijs)
dat was pas een fruitige topshow van heb ik jou daar
nee ik deed aan comazuipen met de coole kidzquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
At jij vroeger niet je korstjes op en leid je daarom aan korstjeskof?
gewoon dezequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kocht altijd raketjes of van die met wit ijs in het midden en oranje waterijs aan de buitenkant. Weet even niet hoe dat heet.
Ja dat is net zoiets eigenlijk. Alleen een andere vorm.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon deze
www.ola.nl/Products/Produ(...)&sid=86734&pid=86459
Magnum is ongeveer 1 biltriljoen beter dan waterijs. Liever een ijsklontje dan waterijs.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Magnum fanboys kijken Friends.
Voorklep is er gek op.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef Specularium het volgende:
Calippo cola is vies hoor, dat lijkt ook op een drol.
Sinaasappel of Lemon is lekker. Cola is iets minder ja, maar die lust ik ook wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef Specularium het volgende:
Calippo cola is vies hoor, dat lijkt ook op een drol.
ibood hunten en 1 ijsjequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinaasappel of Lemon is lekker. Cola is iets minder ja, maar die lust ik ook wel.
En nu heb ik trek in een ijsje, ik ga morgen halen denk i.
Een doos vol raketjes of calippo's man. Niet 1. Of iets met citroen is ook lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ibood hunten en 1 ijsje
living on the edge
Met van die knetterende sterrenstof er in.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
Bij raket is alleen het roze puntje lekker.
Hmm?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met van die knetterende sterrenstof er in.
Ik kan hem inkoppen maar ik houd me in.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
corrie gaat gelijk weer voor de hele doos hoor mensen
Ik zou het wel doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan hem inkoppen maar ik houd me in.
Nee dat zit in sommige raketjes ook! Zoals dit maar dan in een raketje:quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmm?
Is dat niet zo'n lolly?
Voorvocht weet dit wel.
Dat is geen raket.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat zit in sommige raketjes ook! Zoals dit maar dan in een raketje:
[ afbeelding ]
Houd nou maar op over ijsjes, ik heb alleen paaseitjes en vage snacks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Die shotjes raketje zijn ook wel lekker
voorman gaat hieraan onderdoor hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat zit in sommige raketjes ook! Zoals dit maar dan in een raketje:
[ afbeelding ]
Precies, en lekker roken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
Had een keer bij de plus een doosje ijsjes met chocolade erover heen en een soort spul, waardoor ze groen/rood achtig waren, het lekkerste ijsje dat ik ooit op heb, later kon ik ze niet meer vinden, ja dezelfde maar dan zonder choco en dat groen/rood spul.
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
Had een keer bij de plus een doosje ijsjes met chocolade erover heen en een soort spul, waardoor ze groen/rood achtig waren, het lekkerste ijsje dat ik ooit op heb, later kon ik ze niet meer vinden, ja dezelfde maar dan zonder choco en dat groen/rood spul.
Zwaar genaaid door die dikke, die heeft ze allemaal opgegeten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet? Pff jij bent echt onmogelijkquote:
ALsof hij dat erg vindt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
Je moet hem ook gewoon hard slaan met je mattenklopper
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Pff jij bent echt onmogelijk
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat zit in sommige raketjes ook!
quote:
Waarom ga ik hier eigenlijk op inquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Zoals dit maar dan in een raketje:
Hmja, laten we daar maar niet aan beginnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
de kans bestaat dat ie dan nooit meer ophoud, zodat ze hem blijft slaan
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Waarom ga ik hier eigenlijk op in
jawel hoor. En die smaak ik lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
Plaatje doet het natuurlijk weer niet.
Je bent zelf goor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee die is goor, net als die aardbei.
Nou ja kwam omdat ik dat biertje wilde gaan pakken en toen dacht ik eraan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:41 schreef sp3c het volgende:
het ginghier al te lang niet meer over alcohol zeker
Nou zou het weleens willen proeven voor de grap. Al lijkt me tequilaijs beter.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:43 schreef arjan1112 het volgende:
Lijkt me niet te vreten , Karina
[ afbeelding ]
Gewoon ijsvormpjes kopen en bier invriezen, zul je zien hoe smerig dat is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
Bierijs lijkt me wel wat trouwensOf nog beter, tequilaijs.
Dan zou ik een donker bier proberen, smaakt wat zoeterquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon ijsvormpjes kopen en bier invriezen, zul je zien hoe smerig dat is.
Nou ja als je naar een glas bier kijkt ziet het er natuurlijk ook niet echt lekker uit. Geel water.quote:
Klopt bijna nu. Geen partytent.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
Lekker onder je partytent bier drinken en roken.
Het is een hallozwaaiquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DH gaat in september pas weg. Beetje vroeg om hem nu al uit te zwaaien.
Zondagquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef Tem het volgende:
Misschien moet je eens met die enorme tetten van je zwaaien.
Geen gifje?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:22 schreef Tem het volgende:
Pics daarvan zondagavond in dezen topicjen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 03:23 schreef Drugshond het volgende:
Mooi nummer,
Hoewel ik deze uitvoering ook wel kan bekoren (niet helemaal zuiver, maar er zit zoveel potentieel in).
Hoe kom jij daar aan?!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:38 schreef Specularium het volgende:
Gifje van Takaike.
[ afbeelding ]
Dan moet je zorgen dat ie zich ontspant.quote:
Lekker de prostaat melken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat ie zich ontspant.
Ik ben goed in nekmassagesquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat ie zich ontspant.
Prima plan.quote:
Kan ik langskomen?quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima plan.
[..]
Kan ik langskomen?
Met massageolie zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als er ooit weer een NWS meet is, kom jij dan ook?
Kom gewoon een keer naar een POL meet, die zijn er vaker dan NWS meets, die er nooit zijn.quote:
Jawel, er is er al 1 geweest, ik weet niet eens meer wie er waren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom gewoon een keer naar een POL meet, die zijn er vaker dan NWS meets, die er nooit zijn.
Sinds begin dit jaar. Het is nog een try out en daarna gaat het 24 tot 32 uur per week worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een baan?
wie waren datquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, er is er al 1 geweest, ik weet niet eens meer wie er waren.
8 mensen ofzo!
Dat telt dus niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, er is er al 1 geweest, ik weet niet eens meer wie er waren.
8 mensen ofzo!
Corrie, sp3c, Oprog, Tem, Liesje, Drugshond, ik.quote:
Ik tel altijd, zo is 1+1 2.quote:
Sarajevo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:56 schreef arjan1112 het volgende:
Sochi 2038.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
liggen (lagen?) landmijnenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sarajevo.
Puntje voor Kingstown.
Neem er 10 slaap je goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef sp3c het volgende:
ik heb trouwens wel zin in een blikje red bull ineens
heel gek is dat
Goh meneer heeft ook eens op teletekst gekekenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:58 schreef sp3c het volgende:
ik neem er 3
morgen nog 3
#zogaandiedingen
Helaas weet je niet hoe je laptop werkt, want ik zie geen hoofdletters bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef sp3c het volgende:
vuurstenen ook maar ik gebruik gewoon een aansteker
Lekker belangrijk, nerdje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas weet je niet hoe je laptop werkt, want ik zie geen hoofdletters bijvoorbeeld.
het internet bied mij de vrije keuze om ze niet te gebruiken ... ik maak daargebruik van omdat ik eigenlijk een held benquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas weet je niet hoe je laptop werkt, want ik zie geen hoofdletters bijvoorbeeld.
Uh dat heeft niets met het internet te maken he?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
het internet bied mij de vrije keuze om ze niet te gebruiken ... ik maak daargebruik van omdat ik eigenlijk een held ben
Ik zal ook even helpen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent zelf een nerdje. Span maar weer samen met hem he? Had het kunnen weten.
Nee hoor was een schone sok.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:16 schreef sp3c het volgende:
tante cnorrie maakt het gelijk weer vunzig hoor mensen
Je moest eens weten wat voor rare obsessies ik allemaal heb.quote:
Breinaalden en bingostiften erin.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
Je moest eens weten wat voor rare obsessies ik allemaal heb.
Jij maakt er meteen weer iets heel raars van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Breinaalden en bingostiften erin.
Dat kan ik nog net aan ja met mijn intellect of eerder het gemis eraan. Alleen kooktips geven wordt wat lastig.quote:
Moet ze wel kunnen bleren als een marktwijfquote:
Vraag je een meloen, geeft ie een komkommer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan Corrie wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Moet ze wel kunnen bleren als een marktwijf
Oh nu gaan we weer over mijn accent katten zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit kan Corrie wel.
Mensen die haar kennen weten dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef sp3c het volgende:
nee joh je accent is mooi manWat kun jij liegen. Je vindt het helemaal niet mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je die nou weer steeds gebruiken? Nee he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |