SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Klokov op 26-02-2014 19:18:57 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Alright, affiliate marketing is een zeer interessante business. Ik vind het knap dat sites als Kelkoo en andere cpc websites hieraan meedoen aangezien er veel publishers zijn die misbruik maken van het systeem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Voor een paar projecten in het verleden wel een aantal adverteerders van hun gebruikt, maar ik gebruik voor mijn NL affiliate projecten voornamelijk Zanox/m4n.
Beslist ook idd(trouwens geen eigen affiliate nee), maar die werken vaak buiten de standaard zanox/m4n/tradedoubler om met eigen systemen. Het is wel verwonderlijk dat een vergelijkingsite zoals Kelko die verdient met affiliate zelf ook publishers toe laat om weer voor hun te publishen lol .. eigenlijk directe concurrentie naar zanox/m4n/TT etc. .. maar dan met een totaal andere insteek. Vind het wel een mooi businessmodel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alright, affiliate marketing is een zeer interessante business. Ik vind het knap dat sites als Kelkoo en andere cpc websites hieraan meedoen aangezien er veel publishers zijn die misbruik maken van het systeem.
Dit soort dingen posten nadat de UP geupdate isquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef fathank het volgende:
Doe eens updaten, die laksheid de laatste tijd.
Ik snap wel dat je ecto blijft beetje de kantjes er vanaf lopen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:26 schreef Klokov het volgende:
Dreamerbulk - Sponsored by Lionhead Studios
heldenspel vooral met die orang utang achtige aap wanneer die nog jong en lomp slungelig wasquote:
Blame de fokking Veluwe waar ik alleen GPRS ontvangst hebquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit soort dingen posten nadat de UP geupdate is
Nieuwe publishers die met hun crappy websitedesign 1000 clicks in een week kregen. Dat soort dingen. Ik kreeg toen veel mailtjes van Kelkoo om frauderende publishers op te sporen en te verwijderen van hun programma.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Beslist ook idd(trouwens geen eigen affiliate nee), maar die werken vaak buiten de standaard zanox/m4n/tradedoubler om met eigen systemen. Het is wel verwonderlijk dat een vergelijkingsite zoals Kelko die verdient met affiliate zelf ook publishers toe laat om weer voor hun te publishen lol .. eigenlijk directe concurrentie naar zanox/m4n/TT etc. .. maar dan met een totaal andere insteek. Vind het wel een mooi businessmodel.
In welke context bedoel je misbruik maken het systeem?
Steendieet, beetje die aap alles laten vernietigenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heldenspel vooral met die orang utang achtige aap wanneer die nog jong en lomp slungelig was
hahaha ik snap wat je bedoelt, maar als die clicks converteren dan is het toch win-win voor beide?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nieuwe publishers die met hun crappy websitedesign 1000 clicks in een week kregen. Dat soort dingen. Ik kreeg toen veel mailtjes van Kelkoo om frauderende publishers op te sporen en te verwijderen van hun programma.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Blame de fokking Veluwe waar ik alleen GPRS ontvangst heb.
Het lachwekkende was juist dat er nauwelijks traffic was. Het aantal impressies was meestal lager dan het aantal kliks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha ik snap wat je bedoelt, maar als die clicks converteren dan is het toch win-win voor beide?
Die clicks komen van traffic, en als die crap website een positie 1 in google beheerd op een bepaald keyword.. dan komen de kliks wel ja, of traffic middels sea natuurlijk![]()
maar kan begrijpen dat bedrijven niet in zee willen gaan met zulke crap websites... al is dat in bepaalde niches niet van belang .. daar gaat het echt om de converterende kliks.
Maar ben zelf geen kenner in nep kliks en fraude kliks, want mijn kliks komen altijd van echte mensen die echt iets willen kopen
lol ja dan is het overduidelijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het lachwekkende was juist dat er nauwelijks traffic was. Het aantal impressies was meestal lager dan het aantal kliks.
En ja, het is ppc
Werk je ook met vouchers e.d.? Of vertel je zulke dingen liever niet?
Haha ja, cashback is idd een interessant concept. Maar hoe groter de marktaandeel, hoe sterker jouw onderhandelingspositie is. Competitie tussen de grootste spelers (topcashback en Quidco in de UK) is altijd mooi om te zien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol ja dan is het overduidelijk
Nee die vouchercode etc. niche zit ik niet in, ken wel paar jongens die daar behoorlijk groot in zijn geworden..
Maar zelfs geen tijd voor, zit al in een aantal grote niches(waaronder telecom gerelateerd) die al mijn tijd opslokken. Cashbacks werken we wel mee, wat ook een mooi (doch streng) concept is.
klopt, mooi om te zien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha ja, cashback is idd een interessant concept. Maar hoe groter de marktaandeel, hoe sterker jouw onderhandelingspositie is. Competitie tussen de grootste spelers (topcashback en Quidco in de UK) is altijd mooi om te zien.
afbranden die hapquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Blame de fokking Veluwe waar ik alleen GPRS ontvangst heb.
hey hey hey ff rustig aan met mijn achtertuintjequote:
Hey yuri boykaquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
ach, wat is "nooit". Ik heb 60 delen geleden nog gepost.
Doe maar niet dan komen al die refos die er wonen ineens buiten hun eigen dorpquote:
jesus christquote:
allebei der fist, want ze zijn nogal kleinquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jesus christ
dan laat ik me nog liever fistfucken door bailey jay
zelfs trouwe posters worden geweerd. Het is 1 grote full homo inteelt kliek geworden hierquote:
kerel kerel kerel .. chick die ik postte is gewoon een wijf man ... beroemd russisch fotomodelquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:20 schreef Champy het volgende:
Waar is dat tranny topic dan voor als al die neppers hier gepost worden?
De kerel die jij postte is gewoon een wijf?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kerel die ik postte is gewoon een wijf man ... beroemd russisch fotomodel
ja manquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:22 schreef Champy het volgende:
[..]
De kerel die jij postte is gewoon een wijf?
Well....
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja man
silvia dimitrova
edit: teef.. ik bedoelde kerel ... als in ... kerel luister ...
haha ik las t terug .. en dacht .. ojah .. niet slim van mijquote:
ja man, mij hoor je dus echt niet klagen!quote:
Srs?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:20 schreef Ethanolic het volgende:
Oh wacht die heb ik zelf een paar delen geleden Gepost hihihi
Ik wissel je wel even Pietertjequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
zelfs trouwe posters worden geweerd. Het is 1 grote full homo inteelt kliek geworden hier
Jammer, al die verloren gegane potentie
Smegmanus doet gewoon zijn werk vriend, smegma eten en Weissman bannen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey vmsdkr
Ja goed maar ben weer geband snap je
kaolo smegmanus
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Tv tip: tussen kunst & kitsch op NL 1
5 euroquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
tv tip: hoeveel ben ik waard op SBS6
wat was je oude rm?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ha smolov niet eens afgemaakt en vandaag 2 x 4 reps met oude 1rm wtf
Nee ga ik vrijdag of zondag doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat was je oude rm?
en heb je ook nog gepr'ed voor je nieuwe rm?
ait, wel zsm doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee ga ik vrijdag of zondag doen
Loop nog een kilotje of 40 achter denk ik?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ait, wel zsm doen
want smolov gains verdwijnen voor 25 tot 75% weer (afhankelijk van wat factoren) omdat het bedoeld is om te peaken op een meet.
4x100 is toch netjes
140 was mijn oude, als mijn smolov gains zo doorgaan dan pak ik 150 over 14 dagenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Loop nog een kilotje of 40 achter denk ik?
Ik ga gewoon 120 pakken
merk wel dat ik mn form enigzins heb aangepast door het herhalenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
140 was mijn oude, als mijn smolov gains zo doorgaan dan pak ik 150 over 14 dagen
100kg rep ik 16x
al mijn laatste smolov setjes heb ik ook nog paused gedaan en hoop dat te blijven doen, na smolov hoop ik een mooie cleane 145kg paused press te kunnen doen
legdrive kan je het beste leren door paused te gaan benchenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
merk wel dat ik mn form enigzins heb aangepast door het herhalen
Moet alleen nog beetje aan legdrive werken
Moet verdomme nog uitlezen wou er volgende week mee beginnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
legdrive kan je het beste leren door paused te gaan benchen
heb zin in cube .. lekker floorpresses doen
ik zou gewoon met het template beginnen zoals het schema erin staatquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Moet verdomme nog uitlezen wou er volgende week mee beginnen.
Be n dan namelijk weekje vrij
echt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:59 schreef seto het volgende:
sinds ik jahr00n zijn schema volg is mijn bench met 80kg omhoog gegaan in 2 weken
lekker broertje, waar zit je nu op, 540 toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:59 schreef seto het volgende:
sinds ik jahr00n zijn schema volg is mijn bench met 80kg omhoog gegaan in 2 weken
Pin presses zijn ook handig om legdrive mee te combineren. Maar komt neer op hetzelfde principe.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
legdrive kan je het beste leren door paused te gaan benchen
heb zin in cube .. lekker floorpresses doen
idd ja, jammer dat ik geen powerrack heb bij ons in de gym anders deed ik ze graagquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Pin presses zijn ook handig om legdrive mee te combineren. Maar komt neer op hetzelfde principe.
dit is toch 10x beter dan die shaffiequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:41 schreef dreamerbulk het volgende:
kk leijer, Nederlands grootste chansonnier
stelletje cultuurbarbaren met je herkauwde EDM
Jah, ik hou er wel van zo af en toe. Maar ik ben een ouwe lul.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:33 schreef dreamerbulk het volgende:
zijn er hier nog liefhebbers van Ramses Shaffy z'n muziek? of klink ik nu als een oude lul
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, ik hou er wel van zo af en toe. Maar ik ben een ouwe lul.
t feit dat muziek "hip" moet zijn volgens jou....quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
whehe. Snakey die je back heeft. Nee dan is het wel heel hip ja hahaah
die laatste 2 kunnen me niet bekoren, maar die zijn ook echt niet te vergelijken met artiesten zoals ramses shaffy, boudewijn de groot, frank boeijen of zelfs een wim sonneveld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:49 schreef Verbosity het volgende:
Bijna geen nederlands talige muziek waar ik een liefhebber van ben. Maakt niet uit of het Ramses Shaffy, Andre Hazes is of Armand.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
whehe. Snakey die je back heeft. Nee dan is het wel heel hip ja hahaah
Ik ken lang niet alles. Maar ik heb nu ook spotify thuis geloof ik. Zal het eens opzoeken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ik luisterde toevallig op spotify vandaag het album 80, 4 cd's .. stonden wat pareltjes op die ik nog niet kende .. goede artiest en het feit dat hij zo geleefd had als een beest sloot ook wel aan op veel van zijn nummers..
Was meer bedoeld om aan te tonen dat geen enkele genre mij iets doet van de 'oude' garde.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die laatste 2 kunnen me niet bekoren, maar die zijn ook echt niet te vergelijken met artiesten zoals ramses shaffy, boudewijn de groot, frank boeijen of zelfs een wim sonneveld.
ik ontdekte vandaag spotify, of nou ja ontdekte .. ik was eindelijk niet te lui om me aan te melden ..quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken lang niet alles. Maar ik heb nu ook spotify thuis geloof ik.
Al hou je er niet van, als je een beetje muziekliefhebber ben dan hoor je wel dat het een geweldige song is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:53 schreef dreamerbulk het volgende:
ik snap niet hoe je een nummer zoals -Laat me- of -Het is stil in amsterdam- van ramses niet mooi kunt vinden eigenlijk ... wat een emotie en kracht zit er in die text
Gil Scott-Heron is zeker een top artiest, goeie muziekquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Was meer bedoeld om aan te tonen dat geen enkele genre mij iets doet van de 'oude' garde.
Luister liever engels talig. Laatste tijd ook veel van Gil Scott-Heron.
Er is iemand thuis dat allemaal aan het regelen voor me. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ontdekte vandaag spotify, of nou ja ontdekte .. ik was eindelijk niet te lui om me aan te melden ..
wat een muziekdatabase zeg pfff
Zulke nummers zijn ook goed. Bekoord me alleen niet zoals andere artiesten het wel doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:53 schreef dreamerbulk het volgende:
ik snap niet hoe je een nummer zoals -Laat me- of -Het is stil in amsterdam- van ramses niet mooi kunt vinden eigenlijk ... wat een emotie en kracht zit er in die text
Geweldige quotes heeft hij ook zowel inspirerende als humor:quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Gil Scott-Heron is zeker een top artiest, goeie muziek
nu je hier toch bent..quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zulke nummers zijn ook goed. Bekoord me alleen niet zoals andere artiesten het wel doen.
Johnny van de vier Seizoenenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:53 schreef dreamerbulk het volgende:
sterk!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Geweldige quotes heeft hij ook zowel inspirerende als humor:
If you got to pay for things you've done wrong... At the end of the day I've got a lot of bills coming.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Johnny van de vier Seizoenen. We Leven Nog
.
Spotify is de beste uitvinding sinds gesneden ontbijtkoek. Serieus, die 9,zoveel per maand zijn de best besteedde 9,zoveel van m'n leven.
is gratis proleetquote:
Was een tijdje geleden ook in het nieuws, dat de database zo groot is dat maar een klein percentage daadwerkelijk beluisterd wordt. Ik weet niet hoe het ze lukt om zo veel te leveren, maar ik vind het goud waard. Ik download niets meer, eigenlijk, en omdat je met een abonnement op je telefoon kan streamen, maar ook playlists op kan slaan en offline kan beluisteren, denk ik dat er iets geks moet gebeuren wil ik het ooit opzeggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]dat zijn ook twee toppertjes
spotify heeft zoveel materiaal .. het is echt belachelijk... en t feit dat je het zelfs gratis kan beluisteren(niet lokaal weliswaar) vind ik echt een wonder(met een enkele reclame tussendoor).
betalen voor fokquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is gratis proleet
je kan voor 9 euro per maand een premium abbo hebben en alle nummers lokaal opslaan om ze zonder internet te beluisteren
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverredomme. Zit ik met m'n dikke Turkse libellereet in een GYM-reeks over Ramses Shaffy te ouwehoeren.
M'n voorvaders draaien zich om in hun graf.
ach lul tog nie manquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Volgens mij draait Spotify nog steeds niet break-even. Ze maakten tot een tijdje geleden in ieder geval echt nog forse verliezen.
kan me dat best voorstellen ..quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Volgens mij draait Spotify nog steeds niet break-even. Ze maakten tot een tijdje geleden in ieder geval echt nog forse verliezen.
Rug klachten zijn over het algemeen binnen 6 weken verholpen. Probleem is dat de kans op recidief redelijk hoog is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nu je hier toch bent..
ik had/heb de afgelopen weken last van stijfheid/gevoelig in mijn rechter lower lumbar welke beetje doorloopt in mijn upper rechter glute .. ik was eerst bang dat het iets met mijn disc was.. maar ik merk dat het al iets bijtrekt..
ik las op internet dat lower lumbar spierverrekkingen heel lang kunnen duren totdat ze hersteld zijn .. klopt dat?
het is echt de erector spinae(ik zei lumbar, maar bedoelde dit) ... ik deadlift alweer een beetje licht .. lijkt beter te gaan maar las allerlei horror verhalen over het verrekken van een erector spinaequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Rug klachten zijn over het algemeen binnen 6 weken verholpen. Probleem is dat de kans op recidief redelijk hoog is.
Daarnaast zijn er ondersteunende oefeningen nodig om het weer op kracht te brengen anders zal het langer verzwakt blijven. Maar dat geld voor meer musculatuur.
Laten we het hopen. Pracht concept, maar ook redelijk veel concurrentie. Kosten vooral aan artiesten inderdaad. Bij de start-up waren ook een aantal artiesten die er niets van moesten hebben (bijv RHCP, correct me if I'm wrong).quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kan me dat best voorstellen ..
ze betalen de artiesten/labels toch ook ?
edit: "Het nettoverlies wordt alleen maar hoger: van 45 miljoen in 2011 naar 58,7 miljoen in 2012."
op langer termijn gaan ze er wel uitkomen denk ik
Lol Sry hoowrquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
gwn interessantdoenerij
mij houd die niet voor de gek hoor
22tracks?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Pracht concept, maar ook redelijk veel concurrentie. Kosten vooral aan artiesten inderdaad. Bij de start-up waren ook een aantal artiesten die er niets van moesten hebben (bijv RHCP, correct me if I'm wrong).
Heel raar, ik ken een gast die een inmiddels internationaal goedlopend muziekplatform heeft gestart en die maakt daarentegen echt dikke knaken. Maybe omdat het wat minder mainstream muziek is en dus minder commercieel.
Hoe bedoel je? De eigenaar van spotify is ook wel goed binnen hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
Heel raar, ik ken een gast die een inmiddels internationaal goedlopend muziekplatform heeft gestart en die maakt daarentegen echt dikke knaken. Maybe omdat het wat minder mainstream muziek is en dus minder commercieel.
quote:As of 2012 he is ranked 395th on the British rich list with a calculated worth of £190m
En het aantal doden 's ochtends in het OV.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
Spotify Premium is mij dat tientje wel waard trouwens. Scheelt me echt aanzienlijk in de bloeddruk en cortisol-levels dagelijks.
dit is algemeen bekendquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De eigenaar van spotify is ook wel goed binnen hoor
[..]
Reclames zijn ook echt bloed irritant, mensen nemen makkelijk uit frustratie een abo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
Spotify Premium is mij dat tientje wel waard trouwens. Scheelt me echt aanzienlijk in de bloeddruk en cortisol-levels dagelijks.
Oh wow, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit is algemeen bekend
http://www.emerce.nl/nieuws/verlies-spotify-neemt-verder-toe
70% van inkomsten gaat naar artiesten/labels, in 2013 zo'n miljardollar aan uitgaven alleen al voor die artiesten/labels
die eigenaar heeft genoeg side projecten .. anders zou die dit niet kunnen financieren.quote:
Klopt. Alhoewel het mij vooral te doen is om de usability. Overal èèn en dezelfde muzieklijst, ongeacht je device. Geen gekut meer met rippen, op elk device een andere lijst, fucked up artiestentags (kan mijn OCD niet handlen), etc. Ben nu echt een rustige jongen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Reclames zijn ook echt bloed irritant, mensen nemen makkelijk uit frustratie een abo.
" CTO at Jajja Communications, CTO at Stardoll and CEO of µTorrent"quote:
d-d-d-das it maynequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
Goed lijstje trouwens vandaag:
O: halve liter melk met havermout
T: Gevulde koek en snickers
L: Kalkoenfilet sub met dubbel vlees, halve liter cola
T: Twee brownies
D: Twee personen patat/friet, twee frikandel, halve liter cola
T: Chocolate chip koekjes, 50gram pinda's
Das it mane
Ah zo komt hij dus aan al dat geld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
" CTO at Jajja Communications, CTO at Stardoll and CEO of µTorrent"
was hij in het verleden hehegoede centjes verdiend
no way dat jij je protonz gehaald hebt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
Das it mane
nog in 1.5x bw protonz gelovenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
no way dat jij je protonz gehaald hebt.
*fattie kwijltquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
Das it mane
Halve liter melk + havermout = 20 gramquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
no way dat jij je protonz gehaald hebt.
en toch is spotify zeer gebruiksvriendelijk lol .. ik kan gewoon wat aanzetten en dat ding werpt me nummers toe uit dat genre .. heerlijk , geen gezoek meer, eindelijk nummers horen die ik nooit gehoord had, geen gebitch meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:25 schreef ZetaOS het volgende:
Royalties zijn slecht, vandaar ik alles download.
Het kan niet zo zijn dat 1 nummer tot 70 jaar na dat je een kadaver bent geworden geld op brengt.
Ik vind dat een muziek nummer 1 jaar Royalties mag maken, maar daarna gewoon gebruikt mag worden.
Zou ff lekker zijn als ik bij de bank met traden 70 jaar naar mijn dood nog Royalties verkrijg door een handeling die ik toen gedaan heb.
Sry wist niet dat jullie nog meelazen. Was niet mijn bedoeling het extra moeilijk te maken voor de dieetclubquote:
Whehehe dat zal nog wat extremer zijn iddquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zal mijn eet lijstje dan maar niet posten
1 ding kan ik verklappen, mijn carbs en vet vandaag .. zo'n 2200 kcal kwam uit chocolaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe dat zal nog wat extremer zijn idd
Ligt eraan hoe erg de verreking is. Zoals sommige een bicep tear krijgen bij deadliften. Komt niet veel voor, maar dan is hij dus volledig afgescheurd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het is echt de erector spinae(ik zei lumbar, maar bedoelde dit) ... ik deadlift alweer een beetje licht .. lijkt beter te gaan maar las allerlei horror verhalen over het verrekken van een erector spinae
ja het is geen tear nee ... gelukkig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe erg de verreking is. Zoals sommige een bicep tear krijgen bij deadliften. Komt niet veel voor, maar dan is hij dus volledig afgescheurd.
Maar zou gewoon rustig opbouwen zoals je al doet. Eventueel nog wat stretchen.
Whahahahhaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
1 ding kan ik verklappen, mijn carbs en vet vandaag .. zo'n 2200 kcal kwam uit chocola
De tranen liepen al in m'n magere kwarkquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sry wist niet dat jullie nog meelazen. Was niet mijn bedoeling het extra moeilijk te maken voor de dieetclub
nowhiteknight
1g/1lbs hier.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nog in 1.5x bw protonz geloven![]()
okok jesse
zal je goede klant zijn van b&Fshopquote:
srs? Lyle McDonald en consorten preachen allemaal die 2g per kg bw shit toch? Ook in een cut hanteer je dat aantal maar?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zal je goede klant zijn van b&Fshop
ik hier tussen de 1 en 1.2 x bw kg
alleen ik tel de eiwitten uit mijn havermout etc nooit mee .. alleen van melk, vlees, ei, poederquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit op een normale dag zo rond de 150gram eiwit, weeg 90kg. Dus dat is alsnog bijna 2gr/kilo.
Als ik die niet meetel en die uit pinda's ook niet, dan is het iets van 120 gram.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
alleen ik tel de eiwitten uit mijn havermout etc nooit mee .. alleen van melk, vlees, ei, poeder
ik ben zelf meer een aanhanger van high carb medium proteine, ga ik persoonlijk harder op ..quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
srs? Lyle McDonald en consorten preachen allemaal die 2g per kg bw shit toch? Ook in een cut hanteer je dat aantal maar?
Duidelijk. Iets om te overwegen in de as. bulk. Sowieso is high protein in de cut wel chill, al is het alleen maar voor de saturationfeels.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ben zelf meer een aanhanger van high carb medium proteine, ga ik persoonlijk harder op ..
maar denk dat beginners wel veel hebben aan 1.5 - 2g per kg bw ja ... maar na 4-5 jaar trainen is die eiwitsynthese allang niet zo groot meer tenzij je hulpmiddelen gebruikt.
eerste jaar bouw je meeste spiermassa per maand op, 2e jaar al minder, 3e nog minder, 4e nog minder etc ... zo kan je ook je eiwit inname erop aanpassen. Carbs zijn belangrijker voor een goeie bulk imo
Zeker waar, en hogere protein in de cut zou ik zelf ook doen omdat het denk ik ook spier sparend werkt(pin me er niet op vast). ik bouwde in mijn cut ook altijd mijn carbs af tot echt een laag punt .. maar dan voelde ik mezelf wel echt plat .. als ik dan een avondje flink refeede blies ik helemaal opquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Duidelijk. Iets om te overwegen in de as. bulk. Sowieso is high protein in de cut wel chill, al is het alleen maar voor de saturationfeels.
haha nee man, hij heeft nu met zusje van Vince Urbank, daarvoor had hij ook chickie die lifttequote:
jep, gegrilde zalmmoot vult goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Mannen, denk 's mee.
4 keer p/w sporten, dus redelijk actief, en doe tegenwoordig alles op de fiets. Overgewicht, dus voornaamste doel is afvallen, maar met spieropbouw, want zwakke heupen (aan geopereerd geweest). Als ik mijn BMR bereken kom ik op 1940 kcal per dag uit, en als ik m'n TDEE (dagelijkse energiebehoefte) bereken moet ik om 1 kilo per week af te vallen 1900 kcals eten. Gevoelsmatig voelt dat als veel, maar vandaag heb ik bijvoorbeeld gesport, clean gegeten en zit nu op de 1650 en heb toch echt honger. Heeft iemand een serieus advies over hoe aan te pakken? Toch 1900 kcals per dag?
ik zou niet zo nauw op basis van die online calculaties gaan zitten .. 40kcal is echt een klein marge.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Mannen, denk 's mee.
4 keer p/w sporten, dus redelijk actief, en doe tegenwoordig alles op de fiets. Overgewicht, dus voornaamste doel is afvallen, maar met spieropbouw, want zwakke heupen (aan geopereerd geweest). Als ik mijn BMR bereken kom ik op 1940 kcal per dag uit, en als ik m'n TDEE (dagelijkse energiebehoefte) bereken moet ik om 1 kilo per week af te vallen 1900 kcals eten. Gevoelsmatig voelt dat als veel, maar vandaag heb ik bijvoorbeeld gesport, clean gegeten en zit nu op de 1650 en heb toch echt honger. Heeft iemand een serieus advies over hoe aan te pakken? Toch 1900 kcals per dag?
oh okquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nee man, hij heeft nu met zusje van Vince Urbank, daarvoor had hij ook chickie die liftte
hij was eerst zwaar depressief ja, mede door doodgaande familieleden en shit ..quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef seto het volgende:
[..]
oh ok
vond hem eerst altijd zo'n downer
Hmm ok, M'n onderhoud zit volgens de calculators rond de 2500, maar da's natuurlijk onzin, aangezien m'n vetpercentage mighty hoog is. Ik hield 1700 kcals per dag aan maar ik denk dat dat dan toch te weinig is voor nu. Ik ga naar 1900 en dan met jouw methode aan de slag, thanks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zou niet zo nauw op basis van die online calculaties gaan zitten .. 40kcal is echt een klein marge.
wat ik zou doen is eerst op je onderhoud gaan zitten ... en dan gewoon sporten en dan je weegschaal in de gaten houden. Zak je in gewicht ..dan zit je goed, zak je niet..dan kan je af gaan bouwen met 50-100 kcal... dan weer kijken naar weegschaal... val je af... dan zit je goed, val je nog steeds niet af .. weer zakken.
Wanneer je dan in gewicht zakt moet je door blijven gaan met sporten en wegen totdat je niet meer afvalt, dan kan je weer afbouwen met 50-100 kcal... rince and repeat
dit is de meest foolproof en simpele manier
Niet alleen blues artiesten jammer genoeg. Damien Rice is ook een schoolvoorbeeld daarvan. Vijf jaar tussen zijn beide albums en nu al 8 jaar niks.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij was eerst zwaar depressief ja, mede door doodgaande familieleden en shit ..
nu is hij aan het opleven .. community aan het bouwen middels instagram/facebook/youtube .. en hij doet veel online training nu .. hij oogt wat positiever nu .. al hoop ik dat het positieve niet tekort gaat doen aan zijn lifting kwaliteiten ....
want net zoals blues artiesten .. die presteren het beste als ze de blues hebben ..dus depressief zijn.
jezus .. is de tijd zo snel gegaan ..quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Niet alleen blues artiesten jammer genoeg. Damien Rice is ook een schoolvoorbeeld daarvan. Vijf jaar tussen zijn beide albums en nu al 8 jaar niks.
Zo af en toe komt er een nieuw nummer tevoorschijn en hij treedt alweer wat vaker op, dus de hoop is dat het nu toch niet al te lang moet duren. Hij zal nu toch wel over die breuk met Lisa Hannigan zijn, zou je zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Niet alleen blues artiesten jammer genoeg. Damien Rice is ook een schoolvoorbeeld daarvan. Vijf jaar tussen zijn beide albums en nu al 8 jaar niks.
quote:
en van bodybuilders niet wou je zeggenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:24 schreef seto het volgende:
dat gedrag van die powerlifters is echt cringe city soms
maar jij bent toch geen bodybuilder? net zoals ik geen powerlifter benquote:
zwaar oud modelletje? of valt de voet schade meequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef Ethanolic het volgende:
Vraag me niet hoe, maar ik heb net een laptop op mn voet laten donderen
Nee ik doe fitnisquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maar jij bent toch geen bodybuilder? net zoals ik geen powerlifter ben
so what, die plastic dingen wegen niks.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:29 schreef Ethanolic het volgende:
Vraag me niet hoe, maar ik heb net een laptop op mn voet laten donderen
Gewoon Phaggots!quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en van bodybuilders niet wou je zeggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bodybuilders zijn vaak de meest narcistische personen met de meeste innerlijke problemen en onzekerheden![]()
soort van valse bitches die het niet houden van zichzelf afreageren op anderen.
mensen zijn cringe in het algemeen soms, heeft niks met een subcultuur of groep te maken lmao
dat was ook wel extreme cringe jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en van bodybuilders niet wou je zeggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bodybuilders zijn vaak de meest narcistische personen met de meeste innerlijke problemen en onzekerheden![]()
soort van valse bitches die het niet houden van zichzelf afreageren op anderen.
mensen zijn cringe in het algemeen soms, heeft niks met een subcultuur of groep te maken lmao
Valt mee, MacBook Pro Retinaatje. Lag House of Cards te kijken, denk verplaats Ff naar de slaapkamer en laat slaapdronken dat ding uit m'n handen flikkeren. Prima schokdemper die voet van me, trouwens. Was even bang dat ie kapot zou gaan. Echt zo'n moment dat de tijd even stil staat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zwaar oud modelletje? of valt de voet schade mee
kerel lul niet zo dom uit je nek, als iemand in een pro sport een zware prestatie moet leveren dan raakt ie opgefokt .. zeker als je 900 pond op je rug moet nemen moet je wel een soort van agressie opbouwen... adrenaline is een pre.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:32 schreef seto het volgende:
[..]
dat was ook wel extreme cringe ja
maar dat was echt een uitzondering, powerlifters staan altijd als een paar debielen te schreeuwen en gevaarlijk te kijkendenk dat het daarom ook nooit echt groot zal worden
Chestbrah looking skinnyquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik het tegen kwam
wowquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kerel lul niet zo dom uit je nek,
wtf? 1000 dollar? crazyquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kerel lul niet zo dom uit je nek, als iemand in een pro sport een zware prestatie moet leveren dan raakt ie opgefokt .. zeker als je 900 pond op je rug moet nemen moet je wel een soort van agressie opbouwen... adrenaline is een pre.
en natuurlijk zijn er lifters die rustig zijn zoals dan green, lilliebridge, en nog tig anderen
maar wat maakt een ontlading nou uit na het leveren van een prestatie waar je jaren hard voor getraind hebt?
Als iemand een gouden plak wint dan gaat ie toch ook helemaal uit zijn dak... kijk bij bij het schaatsen..
Daarnaast heb je ook ongelijk over het groot worden, het is as we speak nog groter aan het worden.. het feit dat Reebok powerliften onder de arm heeft genomen is al heel wat, het feit dat Crossfit(hoe erg ik het ook haat) powerliften onder de arm heeft genomen zegt nog meer ... + dat er steeds meer lifters zijn die gewoon ripped zijn wordt de sport steeds toegankelijker ..
In Australie is het nu echt BOOMING, daar betaalde publiek 1000 dollar voor een plaats bij CAPO in de tribune..en het was vrijwel uitverkocht.
als dit geen troll opmerking is dan ben je echt een met oestrogeen gevulde faggot
oh you silly bitchquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef seto het volgende:
[..]
wow
echt zo'n typische opgefokte sjonnie powerlifter
ja zat ik ook van te kijken toen ik de docu van CAPO keek, blijkbaar is de PL sport in australie het meest commerciele op aardequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef seto het volgende:
[..]
wow
ze hadden alle elite lifters ingevlogen vanuit de hele wereld, betaald door de organisatie .. dat zegt al heel wat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
1000 dollar in fake valuta zeker
Dat is ook zo met Animal Ragequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je naar animal cage wilt als lifter moet je vrijwel de reis en onderkomen zelf dokken
wat vind je trouwens van het hele mtgox debacle .. wat een fiascoquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat is ook zo met Animal Rage
[ afbeelding ]
Ja 1000 dollar in gestolen Mt.Gox bitcoins.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
1000 dollar in fake valuta zeker
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja 1000 dollar in gestolen Mt.Gox bitcoins.
Lekker voor ze! De Arrogantie om bij MT GOX te gaan handelen, en denken dat het wel goed komt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat vind je trouwens van het hele mtgox debacle .. wat een fiasco
ik genoot ook met volle teugenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker voor ze! De Arrogantie om bij MT GOX te gaan handelen, en denken dat het wel goed komt.
Was echt popcorn en enjoy, wel jammer van de BTC prijs, maar straks zonder GOX zal het allemaal beter zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Gister eerste push dagje gehad, beviel stuk beter dan SS!
Wel 4kg kwijt geraakt in 2 weken: brb 66kgnice om te horen dat het bevalt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto ziet er goed uit bro, wat ik zo zie heb je goeie chest genetics voor een mooie upperchest
keep on going!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
ik weet dat je gewoon rustled, maar ik zal altijd happenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef seto het volgende:
[..]
wow
Dit hieronder was nog de grootste sukkel van Fok...geniet mee!quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik genoot ook met volle teugenna al die withdrawal problemen al in 2013 kon je erop wachten dat dit ging gebeuren ... idd mensen waren te gulzig die daar aan het traden waren
Bitcoin is idd beter af zonder mtgox, mooi nieuwsbericht van BTC-E ook omtrent deze kwestie.
las je btw dat verhaal van die redditor die zelfs het spaarfonds van zijn 2 jarige zoontje in mtgox bitcoins had omgezet?iets van 200k kwijt .. strong life choices
Hahahhaha ik ben ook benieuwd wat het ging worden!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef pietjepatat het volgende:
Ik heb zelf namelijk misschien een investering genomen door voor ¤1k aan bitcoin op gox te kopen voor ¤200 per bitcoin, maar als ik er over nadenkt valt het best wel.
Zoals ik het nu zie zijn er namelijk 2 uitkomsten mogelijk:
1). Bankrun op mtgox, niet genoeg solvabiliteit, en ik zie mijn ¤1k aan bitcoins nooit meer terug. (Zal wel niet zo een vaart lopen)
2). Mtgox heeft wel genoeg solvabiliteit en het was daadwerkelijk een technische storen, mtgox begint weer met traden, bitcoin wereldje komt weer tot rust en koers keert terug naar ¤700 - ¤1900. En ik pak dus minimaal ~4x mijn investering terug.
Oftewel ik heb 4:1 gebet dat dit niet het einde is van mtgox, ben benieuwd wat het gaat worden...
bwhahahahah wtfquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit hieronder was nog de grootste sukkel van Fok...geniet mee!
[..]
Hahahhaha ik ben ook benieuwd wat het ging worden!
Wat een sukkel om nog 1000 euro naar gox over te maken een dag of zo voor gox kapot ging. Ik wist het al van de zomer toen LTC maar niet op GOX kwam en betaling niet meer snel gemaakt werden.
Eigen foto?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:24 schreef dreamerbulk het volgende:
"I've had just about enough of these New Year Resolutioner's!"
[ afbeelding ]
nee dude die ik ken op FB uit NY .. ik lollede wel heel hardquote:
is eigenlijk het eerste wat je leertquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nee dude die ik ken op FB uit NY .. ik lollede wel heel hard
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Gister eerste push dagje gehad, beviel stuk beter dan SS!
Wel 4kg kwijt geraakt in 2 weken: brb 66kgAls ik een meisje was he oeffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles oke verder???quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Valt mee, MacBook Pro Retinaatje. Lag House of Cards te kijken, denk verplaats Ff naar de slaapkamer en laat slaapdronken dat ding uit m'n handen flikkeren. Prima schokdemper die voet van me, trouwens. Was even bang dat ie kapot zou gaan. Echt zo'n moment dat de tijd even stil staat.
Lol dan ben je echt een knuppelquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik genoot ook met volle teugenna al die withdrawal problemen al in 2013 kon je erop wachten dat dit ging gebeuren ... idd mensen waren te gulzig die daar aan het traden waren
Bitcoin is idd beter af zonder mtgox, mooi nieuwsbericht van BTC-E ook omtrent deze kwestie.
las je btw dat verhaal van die redditor die zelfs het spaarfonds van zijn 2 jarige zoontje in mtgox bitcoins had omgezet?iets van 200k kwijt .. strong life choices
quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:05 schreef Montelly het volgende:
Gansterkoppel dit, gangsterduo dat, opkankeren man wtf is dit elke dag. Fucking lowlife tokkies die even wat mensen bedreigd hebben tijdens hun roadtripje zijn nu opeens "gangster"![]()
![]()
En nog iets, termen als: " een ware klopjacht"sterf
Vanavond verplicht rustdagje, saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:46 schreef Weissman het volgende:
Hallo jonges, wie gaat vandaag de gym slope?
Before mijn blessure deed ik hem wel. Maar dat was meer oefenen op vorm en shit. Zou hem wel weer willen doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:55 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand ervaring met de Split Jerk? Gisteren gedaan alleen techniek kan een stuk beter daarom de oefening gefilmd, zal het even uploaden, moment.
gwn deloaden en doortrainenquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Before mijn blessure deed ik hem wel. Maar dat was meer oefenen op vorm en shit. Zou hem wel weer willen doen.
Wel een mooi doelpunt om mee terug te komen na 6 maanden niet spelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=679973212045273
mijn god0-6 klop krijgen en dan toch in de laatste minuut even zo'n goal maken
Sick doelpunt ja. Ronaldo weer 2 keer. Heeft ie er nu 11 in de CL dacht ik? Zijn die mooie lange spieren toch ergens goed voor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=679973212045273
mijn god0-6 klop krijgen en dan toch in de laatste minuut even zo'n goal maken
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Sick doelpunt ja. Ronaldo weer 2 keer. Heeft ie er nu 11 in de CL dacht ik? Zijn die mooie lange spieren toch ergens goed voor.
Dat hele verhaal wordt zo ontzettend geromantiseerd omgquote:
maar zou je raken??quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:26 schreef Sapstengel het volgende:
Dat wijf die ook 19 is maar er uitziet als 39
ik doe dat ook altijd tijdens legdayquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat broekje ook opgerold he
Wel mirin' enzo hoor
Ook wel shirtless toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik doe dat ook altijd tijdens legday
zo tot mijn boxer
zodat ik die quadriceps helemaal vol zie lopen!!
gwn stingertjequote:Op donderdag 27 februari 2014 10:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ook wel shirtless toch?
Heb je bitch tits?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gwn stingertje
ben geen anaboleaap
ok beetje dianabol maar thats it
Ronaldo is echt een baas, maar de manier waarop hij zijn goals tegenwoordig viert is echt retarded. Met die vingertjes naar zichzelf en dan naar de grond.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Sick doelpunt ja. Ronaldo weer 2 keer. Heeft ie er nu 11 in de CL dacht ik? Zijn die mooie lange spieren toch ergens goed voor.
Wel vet en alles hoor, maar hij ziet er uit als een *ernstigeziekte*Inb4 VMS Snitch-patientje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.break.com/vide(...)this-workout-2581821
Ziek
Ik DM hem jou zonder request, ik weet dat je op die shit kickt.quote:
Nog sneuer is andere spelers die dat kopiërenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ronaldo is echt een baas, maar de manier waarop hij zijn goals tegenwoordig viert is echt retarded. Met die vingertjes naar zichzelf en dan naar de grond.
Die 180-graden sprong is dan wel weer vet.
Heerlijke sabbeltepeltjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bedoel je deze sick ass pecs?
[ afbeelding ]
Ik moest na de bovenkant van het 3e plaatje stoppen aangezien ik op een vrij openbare plek zitquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ik geil niet op mannenmaar ben wel nieuwsgierig nu.
Ja ik had hem door iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik moest na de bovenkant van het 3e plaatje stoppen aangezien ik op een vrij openbare plek zit
plus 1quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik moest na de bovenkant van het 3e plaatje stoppen aangezien ik op een vrij openbare plek zit
4 ook nog ff geprobeerd, toch nieuwsgierigquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik had hem door idd
[ afbeelding ]
Pffff wtf gastquote:
Moet jij niet werken? Wat vind JB ervan dat je hele tijd loopt te verdoen aan zoeken naar gyno's op internet ipv carriere maken en bezig zijn met je doelen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik DM hem jou zonder request, ik weet dat je op die shit kickt.
Don't worry mi mang, ik ben aan het werk. #jongeondernemersquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Moet jij niet werken? Wat vind JB ervan dat je hele tijd loopt te verdoen aan zoeken naar gyno's op internet ipv carriere maken en bezig zijn met je doelen?
Streefje:quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:01 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Streefje
strong core/10
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:24 schreef dreamerbulk het volgende:
"I've had just about enough of these New Year Resolutioner's!"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Don't worry mi mang, ik ben aan het werk. #jongeondernemers
Jij laat ook geen kans voorbij gaan om de knuppel in het hoenderhok te gooien hequote:Op donderdag 27 februari 2014 11:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Moet jij niet werken? Wat vind JB ervan dat je hele tijd loopt te verdoen aan zoeken naar gyno's op internet ipv carriere maken en bezig zijn met je doelen?
http://www.downforeveryon(...)tchbodybuilding.com/quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef stoeltafel het volgende:
Ligt bij jullie http://forum.dutchbodybuilding.com/ er ook uit?
Jup.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef stoeltafel het volgende:
Ligt bij jullie http://forum.dutchbodybuilding.com/ er ook uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |