Ssshhhhquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]maar dan zal die boterham met witte chocopasta niet minder schade aanrichten ben ik bang
Ik snap het hoor, ik mis zo vaak dat luikje in mijn buik om even te kijken wat hij nu weer aan het uitspoken isquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, bij mij kunnen ze volgens mij toch ook nog meer bewegen dan ik zou verwachten met deze termijn. Maargoed, omdat ik nu echt bijna geen verschil meer merk tussen A en B vind ik het wel fijn om morgen in ieder geval even te horen hoe ze liggen.
Oh, we hebben ze niet in huis hoor, we reden langs een tankstationquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik het knap vindt dat je de magnums weerstaat. Dat wel.
Ik ben ook een buikslaper en dat gaat me nog steeds goed afquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:14 schreef marel88 het volgende:
Als ik op m'n buik lig krijg ik echt al protest van de baby. Of in ieder geval reactie. Maar ik ben een buikslaper, dus ik denk dat ik het nog wel even blijf proberen, dan slaap ik veruit het lekkerst. In m'n vorige zwangerschap voelde ik pas veel later beweging, dus had ik ook nog niet zo vroeg last van "protest"
Zo slaap ik ook nog altijd, zelfs met toeterquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ben ook een buikslaper en dat gaat me nog steeds goed af
Inmiddels heb ik ook een fijne houding van half op mijn zij en half op mijn buik liggen ontdekt..
Klopt Fazz, is protocol rond de 8e en 30e week begreep ik van de vlos.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:35 schreef Fazzoletti het volgende:
Goedemorgen!
Al weer vroeg actief Thee & Nikki![]()
Ik kan ook niet meer lekker op m'n buik liggen Marel, en als buikslaper was dat zeker wennen... Gelukkig gaat het op m'n zij nu best aardig![]()
Gisteren naar de vk geweest en helemaal goed gekeurd! Baby was goed te voelen, buik is gemeten en prima op schemadus niets meer aantrekken van commentaar van (schoon)moeders
. Ook bloed geprikt voor m'n HB, schijnt standaard te zijn rond 30 weken?, en bloeddruk ook nog goed.
Standaard een goed adviesquote:[b]Op donderdag 27 februari 2014 08:35 schreef Fazzoletti
dus niets meer aantrekken van commentaar van (schoon)moeders![]()
Ik reken nergens meer op, maar hoop het zoquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:36 schreef Franny_G het volgende:
Vandaag de Grote Dag van Burdie?? Ik hoop het!,
,
.
O, dat is zo echt hè, wiegje naast je bed! Straks ligt jullie hummel daarin, met z'n armpjes naast z'n hoofd en nog van die opgekrulde foetus-houding beentjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo slaap ik ook nog altijd, zelfs met toeter.
Hier verder nog altijd weinig te melden. Manlief heeft gisteren het wiegje naast ons bed gezet, happy hormones
.
Ik zie het ook helemaal voor me hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:43 schreef marel88 het volgende:
[..]
O, dat is zo echt hè, wiegje naast je bed! Straks ligt jullie hummel daarin, met z'n armpjes naast z'n hoofd en nog van die opgekrulde foetus-houding beentjes(Sorry, ik weet dat dit niet helpt voor je geduld)
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:02 schreef Burdie het volgende:
Komt door mijn man, die roept vanaf het begin al "de baby komt pas in maart".
Ja hoor, ik vind het ook niet zo erg. Vorige keer bleef ik (dacht ik?) op +12 of +13 steken. Alleen je leest 'overal' dat je in het eerste trimester nog niet aankomt dus bij mijn eerste zwangerschap dacht ik toen wel even: waar gaat dit eindigenquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:23 schreef Burdie het volgende:
Vannacht heb ik in mijn droom trouwens een boete gehad omdat de baby nog altijd niet geboren was.
Spees, jij kan het hebben toch?.
oh vreselijk he? ik kon twee x per nacht schone pj aan en bed verschonen....quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Kan ook niet anders met dat nachtelijke gezweet in de kraamweekmaand
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:23 schreef Burdie het volgende:
Vannacht heb ik in mijn droom trouwens een boete gehad omdat de baby nog altijd niet geboren was.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:23 schreef Burdie het volgende:
Ik zit met 37 weken pas op +6 kilo en daar heb ik echt heel hard mijn best voor moeten doen. Ik was voor mijn zwangerschap erg slank maar best gespierd. Eerste 14 weken heeft mijn baby al mijn spiermassa opgegeten: 11 kilo afgevallen. Ik ben dan ook best bang dat ik na de bevalling nog maar een mager scharminkel ben... Maar dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier overigens met 35 weken nu op +7 kilo. Maar normaal al een "dikkie" .
Ik wou dat mijn stofwisseling altijd zo was
Ja dat was het ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Klopt Fazz, is protocol rond de 8e en 30e week begreep ik van de vlos.
Maar echt bloedprikken?!
Hier was het zo'n simpel vingerprikje en gelijk de uitslag gekregen..
Inderdaadquote:
1 maart aanhouden dan!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:02 schreef Burdie het volgende:
Komt door mijn man, die roept vanaf het begin al "de baby komt pas in maart".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |