abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137175417
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D maar dan zal die boterham met witte chocopasta niet minder schade aanrichten ben ik bang :P
Ssshhhh :P

quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, bij mij kunnen ze volgens mij toch ook nog meer bewegen dan ik zou verwachten met deze termijn. Maargoed, omdat ik nu echt bijna geen verschil meer merk tussen A en B vind ik het wel fijn om morgen in ieder geval even te horen hoe ze liggen.
Ik snap het hoor, ik mis zo vaak dat luikje in mijn buik om even te kijken wat hij nu weer aan het uitspoken is :)
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:05:35 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_137175421
hoewel ik het knap vindt dat je de magnums weerstaat. Dat wel.
disclaimer
pi_137175501
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik het knap vindt dat je de magnums weerstaat. Dat wel.
Oh, we hebben ze niet in huis hoor, we reden langs een tankstation :) Ik haal nooit zoetigheid in huis, want dan eet ik alles ook op, aangezien mijn vriend er niet van houdt, en in de supermarkt kan ik het prima weerstaan gelukkig.

Nu probeer ik het allemaal af te eten met dingen als muesli met stukjes chocola of pasta of pindakaas. Met als intern smoesje dat er nog wel iets gezonds bij zit (brood of yoghurt :P)
pi_137175508
Ik heb nu bijna instant trek in magnums! Blij dat we die niet in huis hebben.
pi_137178447
Nikki voel je je verder nog helemaal goed?
In life, every ending is a new beginning..
pi_137178949
Lalouchi lief dat je het vraagt. Op zich voel ik me verder prima ja. Ik begin nu wel een beetje vocht vast te houden en ik slaap eigenlijk elke nacht ontzettend beroerd, maar als dat alles is mag ik echt niet klagen vind ik. En als ik wil omdraaien in bed moet ik mijn buik echt een soort van optillen omdat ik anders bijna niet kan draaien. :')

Ik hoop dat morgen bij de controle alles weer oké is en ik in ieder geval weer door mag tot maandag.
pi_137179157
Super hoe je het volhoud hoor!! Ik hoop dat je morgen ook weer door mag :) ja je buik zal nu wel huge zijn O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_137179491
Hij staat in het buikentopic. ;) Maar het is een aardig buikje ja. Alleen zit hij eigenlijk echt alleen van voren dus daarom wordt omdraaien nu denk ik een beetje lastig.
Mijn peuter botst ook regelmatig met haar neus tegen mijn buik aan. Of ik tegen haar. ;)
pi_137187786
En we zijn weer wakker, met keelpijn en verstopte neus. }:| :O
Zometeen weer poging 10 tot slapen doen.
pi_137188299
Nikki, hoop dat je inmiddels weer lekker slaapt. Helaas hier wakker van 4 tot 5, werd lichtelijk in paniek wakker, want ik droomde dat mijn vliezen waren gebroken. Simpele check bewees het tegendeel :+
En nu om 6 uur eruit met dreumes is minder fijn :O
Straks maar weer lekker bed in.
pi_137188410
Ik ben er ook alweer uit hoor. Zometeen de peuter naar het kdv brengen, dan naar het zh en dan ga ik even langs mijn werk. En dan vanmiddag maar weer even een middagdutje, want de nachten zijn echt niet mijn vriend de laatste tijd. :o
pi_137188745
Morning! Wat een vroege vogels zijn jullie, Thee en Nikki. Wel lekker dat je peuter een dagje naar het kdv is, Nikki! dan kan je ook even tukken vanmiddag. Jij succes Thee. Ik heb ook een dagje met peuter, gezellig!

Als ik op m'n buik lig krijg ik echt al protest van de baby. Of in ieder geval reactie. Maar ik ben een buikslaper, dus ik denk dat ik het nog wel even blijf proberen, dan slaap ik veruit het lekkerst. In m'n vorige zwangerschap voelde ik pas veel later beweging, dus had ik ook nog niet zo vroeg last van "protest", zo gek.

Enne, Burd, al wakker? Hoe is het?
pi_137188778
Dreumes is ook naar KDV vandaag, dus ik ga ook een heerlijk middagslaapje houden. Ben nu te wakker.
Dus ff lekkere kop thee en dan verder met Ikea kasten in elkaar zetten. Naar de kapper, cadeau voor opa halen die 95 wordt. Als ik dan toch op pad ben, laatste dingen halen voor vluchttas.....
Valt het op dat ik ook slecht in stilzitten ben? :+
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:21:19 #114
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_137188812
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:14 schreef marel88 het volgende:
Als ik op m'n buik lig krijg ik echt al protest van de baby. Of in ieder geval reactie. Maar ik ben een buikslaper, dus ik denk dat ik het nog wel even blijf proberen, dan slaap ik veruit het lekkerst. In m'n vorige zwangerschap voelde ik pas veel later beweging, dus had ik ook nog niet zo vroeg last van "protest"
Ik ben ook een buikslaper en dat gaat me nog steeds goed af :)
Inmiddels heb ik ook een fijne houding van half op mijn zij en half op mijn buik liggen ontdekt.. :)

Dat op mijn buik slapen vind manlief maar niets hihi
Vorige week zei die nog: straks is mini helemaal plat! ;)
Ik zal m de volgende keer maar zeggen dat hij mini dan moet oppompen ofzo haha :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_137188935
Goedemorgen!
Al weer vroeg actief Thee & Nikki :D

Ik kan ook niet meer lekker op m'n buik liggen Marel, en als buikslaper was dat zeker wennen... Gelukkig gaat het op m'n zij nu best aardig :)

Gisteren naar de vk geweest en helemaal goed gekeurd! Baby was goed te voelen, buik is gemeten en prima op schema :+ dus niets meer aantrekken van commentaar van (schoon)moeders :6 . Ook bloed geprikt voor m'n HB, schijnt standaard te zijn rond 30 weken?, en bloeddruk ook nog goed. *O*
pi_137188947
Vandaag de Grote Dag van Burdie?? Ik hoop het! :P , *O* , :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:37:09 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137188952
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ben ook een buikslaper en dat gaat me nog steeds goed af :)
Inmiddels heb ik ook een fijne houding van half op mijn zij en half op mijn buik liggen ontdekt.. :)
Zo slaap ik ook nog altijd, zelfs met toeter ;).

Hier verder nog altijd weinig te melden :+. Manlief heeft gisteren het wiegje naast ons bed gezet, happy hormones O+.
KuikenGuppy
pi_137188968
Wat mij als buikslaper hielp is kussen tegen buik. Heb je toch het idee dat je op je buik ligt oid ;)

En leuk, Burdie. Wiegje bij je in de buurt is O+
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:38:52 #119
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_137188978
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:35 schreef Fazzoletti het volgende:
Goedemorgen!
Al weer vroeg actief Thee & Nikki :D

Ik kan ook niet meer lekker op m'n buik liggen Marel, en als buikslaper was dat zeker wennen... Gelukkig gaat het op m'n zij nu best aardig :)

Gisteren naar de vk geweest en helemaal goed gekeurd! Baby was goed te voelen, buik is gemeten en prima op schema :+ dus niets meer aantrekken van commentaar van (schoon)moeders :6 . Ook bloed geprikt voor m'n HB, schijnt standaard te zijn rond 30 weken?, en bloeddruk ook nog goed. *O*
Klopt Fazz, is protocol rond de 8e en 30e week begreep ik van de vlos.

Maar echt bloedprikken?!
Hier was het zo'n simpel vingerprikje en gelijk de uitslag gekregen.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:39:02 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137188980
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 27 februari 2014 08:35 schreef Fazzoletti
dus niets meer aantrekken van commentaar van (schoon)moeders :6
Standaard een goed advies ;).
KuikenGuppy
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:39:51 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137188991
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:36 schreef Franny_G het volgende:
Vandaag de Grote Dag van Burdie?? Ik hoop het! :P , *O* , :* .
Ik reken nergens meer op, maar hoop het zo O+!
KuikenGuppy
pi_137189043
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zo slaap ik ook nog altijd, zelfs met toeter ;).

Hier verder nog altijd weinig te melden :+. Manlief heeft gisteren het wiegje naast ons bed gezet, happy hormones O+.
O, dat is zo echt hè, wiegje naast je bed! Straks ligt jullie hummel daarin, met z'n armpjes naast z'n hoofd en nog van die opgekrulde foetus-houding beentjes O+ (Sorry, ik weet dat dit niet helpt voor je geduld)
pi_137189090
Hoi iedereen, ik moet nog even verder terug bijlezen hoe het met iedereen gaat, heb alleen deze pagina gelezen. Ik heb onwijs respect voor jou nikki, hoe jij het nog volhoudt! Ik ben even ver met maar 1 baby en begin het al zwaar te vinden.
Ik heb wel op mn werk geregeld dat ik nu nog maar dagen van 6.5 uur hoef te werken. Ik ga dus in de middag vroeg naar huis voor een middagslaapje.

Vandaag nog een extra echo gehad voor de ligging: netjes met t hoofd naar beneden. Maar wat is ie al groot zeg! Echt leuk om te zien! Echt helemaal af, en vanaf morgen (37 weken) mag ie nu ook echt geboren worden. Van mij mag het gerust volgende week al gebeuren als 'ie wil. Ik heb al zo'n 20 verhalen gelezen in het bevallingsverhalen topic. Ik heb er wel zin in eerlijk gezegd!

Nu ga ik nog even bijlezen en op iedereen reageren.
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:58:54 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137189263
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:43 schreef marel88 het volgende:

[..]

O, dat is zo echt hè, wiegje naast je bed! Straks ligt jullie hummel daarin, met z'n armpjes naast z'n hoofd en nog van die opgekrulde foetus-houding beentjes O+ (Sorry, ik weet dat dit niet helpt voor je geduld)
Ik zie het ook helemaal voor me hoor O+.
Zit nu ook steeds al zingend mijn buik te aaien :'). Zelfbedachte liedjes over dat baby heel gelukkig moet worden, en dat we hem of haar alles gunnen in het leven O+. Ben er wel echt klaar voor nu.

En zo lang kan het niet meer duren, morgen zitten we in het ziekenhuis om een evt. inleiding te bespreken. Ze kijken dan meteen of strippen nu wel mogelijk is.
Als dat nog niet kan, zou ik het liefste morgen meteen een ballon krijgen, en dat ze bij 2-3cm ontsluiting nog eerst goed strippen en me dan weer naar huis sturen tot zondag. Maar dat is wel heel erg afwijkend van hun protocol, dus ik ben erg benieuwd wat zij vinden/zeggen en waarom.
KuikenGuppy
pi_137189298
kom op burd, tijd om naar baby topic te gaan!!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')