quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:02 schreef Burdie het volgende:
Komt door mijn man, die roept vanaf het begin al "de baby komt pas in maart".
Ja hoor, ik vind het ook niet zo erg. Vorige keer bleef ik (dacht ik?) op +12 of +13 steken. Alleen je leest 'overal' dat je in het eerste trimester nog niet aankomt dus bij mijn eerste zwangerschap dacht ik toen wel even: waar gaat dit eindigenquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:23 schreef Burdie het volgende:
Vannacht heb ik in mijn droom trouwens een boete gehad omdat de baby nog altijd niet geboren was.
Spees, jij kan het hebben toch?.
oh vreselijk he? ik kon twee x per nacht schone pj aan en bed verschonen....quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Kan ook niet anders met dat nachtelijke gezweet in de kraamweekmaand
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:23 schreef Burdie het volgende:
Vannacht heb ik in mijn droom trouwens een boete gehad omdat de baby nog altijd niet geboren was.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:23 schreef Burdie het volgende:
Ik zit met 37 weken pas op +6 kilo en daar heb ik echt heel hard mijn best voor moeten doen. Ik was voor mijn zwangerschap erg slank maar best gespierd. Eerste 14 weken heeft mijn baby al mijn spiermassa opgegeten: 11 kilo afgevallen. Ik ben dan ook best bang dat ik na de bevalling nog maar een mager scharminkel ben... Maar dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:04 schreef Bolletje... het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier overigens met 35 weken nu op +7 kilo. Maar normaal al een "dikkie" .
Ik wou dat mijn stofwisseling altijd zo was
Ja dat was het ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Klopt Fazz, is protocol rond de 8e en 30e week begreep ik van de vlos.
Maar echt bloedprikken?!
Hier was het zo'n simpel vingerprikje en gelijk de uitslag gekregen..
Inderdaadquote:
1 maart aanhouden dan!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:02 schreef Burdie het volgende:
Komt door mijn man, die roept vanaf het begin al "de baby komt pas in maart".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |