SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ja, was bedoeld over de opmerkingen over sancties enzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij beweert toch juist het tegenovergestelde.
He bert. Je bent een kakhoofd!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maar goed dat poephoofd nu niet presenteert.
Sancties zijn toch niet zo vreemd? Het wordt anders als we het land gaan binnenvallen om onze moraal op te leggen. Sancties zijn meer een middel om aan te geven dat wij het er niet mee eens zijn. Of het misschien niet juist contraproductief is, dat is een andere kwestie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, was bedoeld over de opmerkingen over sancties enzo.
Omdat PenW van alle markten thuis is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Waarom krijgt dit aandacht?
Heeft Humberto nu echt gewonnen?
Humberto zit toch ook aan tafel, over Uganda.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Waarom krijgt dit aandacht?
Heeft Humberto nu echt gewonnen?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:
Gewoon bij de buren tegen de ruit gooien.
Het is een politiek instrument, niet om onze moraal te benadrukken want we bedrijven handel met allerlei regimes die voor de doodstraf zijn, kinderarbeid toestaan en vrijheden inperken. Sancties worden bijna alleen maar opgelegd als er zelf nauwelijks schade geleden wordt. Prima, maar moreel niet heel verheven vind ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sancties zijn toch niet zo vreemd? Het wordt anders als we het land gaan binnenvallen om onze moraal op te leggen. Sancties zijn meer een middel om aan te geven dat wij het er niet mee eens zijn. Of het misschien niet juist contraproductief is, dat is een andere kwestie.
Net als met andere dingen die mensen uitpoepen. Zoals kinderen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:
Gewoon bij de buren tegen de ruit gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die middelste is geen echte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een briefje in dit programma, succes gegarandeerd.
In half azie zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Als vrijgezelle man kun je eigenlijk niet meer naar een land als de Filipijnen op vakantie gaan, word je toch vreemd aangekeken volgens mij
Topshow gemist, lees maar terug.quote:
Je bent zelf kleurloos.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:45 schreef Monolith het volgende:
Drenthe, samen met Zeeland en Flevoland toch wel de meest kleurloze provincies van Nederland.
Ik zie niet in wat dit afdoet aan mijn statement.quote:
Er wonen best veel kleurlingen in Flevoland.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dit afdoet aan mijn statement.
Ik wilde er gewoon geen enkele twijfel over laten bestaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dit afdoet aan mijn statement.
Tuigleventje in Almere.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er wonen best veel kleurlingen in Flevoland.
Een dergelijke treurnis levert gelukkig wel weer aardige blues op.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde er gewoon geen enkele twijfel over laten bestaan.
Ik lees het NRC, sla zijn column altijd over. Is nog minder dan schoolkrant-niveau.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:55 schreef Zipportal het volgende:
Youp morgen? Hoe kan die man nou rullevant zijn?
Compleet bullshit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees het NRC, sla zijn column altijd over. Is nog minder dan schoolkrant-niveau.
Qua mening misschien. Ik lees die van Johan Derksen ook. Interessante standpunten heeft ie. Maar schrijven kan ie niet, net zoals van het Hek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Compleet bullshit.
Die columns zijn bijna altijd sterk.
Nou, nou, nou.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Oh godverdomme ze komt vertellen over de overgang![]()
![]()
Sowieso een topshow.
Ik ken hem niet echt. Waarom moet ik een hekel hebben aan deze man?quote:
Neem Youp dan ook effe mee aub.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef NoCigar het volgende:
Met die grijns zou je hem wel eens op zijn bakkes willens slaan in de tram of zo.
Deze man klinkt teveel als een politicus, en absoluut niet amstersamsquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken hem niet echt. Waarom moet ik een hekel hebben aan deze man?
Heb je weer een rotbui?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Drink nou maar je pallet wijn op.
Goeie lokquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Hilhorst heeft een hypocriet kuthoofd.
Met je pallet wijn opmerkingenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal, hoezo?
Deze man houdt niet van kinderen, deze man houdt niet van illegalen, deze man houdt niet van Amsterdam. Deze man houdt alleen van zichzelf.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef gosschalks het volgende:
Hij heeft zich hard gemaakt voor kinderen
Daar is de stylist uren mee bezig geweest en daardoor kon ie vanmiddag niet komen bij iets.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef marcodej het volgende:
Pietertje heeft zijn haar iets te perfect gekamd voor deze uitzending.
Hij moest zijn haar kammen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Hilhorst belde een afspraak voor een promotietourtje een half uur van te voren af omdat hij naar P&W moestde ontvanger van dit nieuws was niet blij
http://www.geenstijl.nl/m(...)ilhorst_komt_ni.html
Benno L. ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef gosschalks het volgende:
Hij heeft zich hard gemaakt voor kinderen
Twee jaar terug nog journalist. Hij speelt een politicus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een stereotype politicus is dit, het lijkt bijna een typetje
Hij zal wel flink spijt hebben van zijn keuze.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twee jaar terug nog journalist. Hij speelt een politicus.
Hij heeft dat al vanaf vanmiddag 15:00 uit zijn hoofd zitten leren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een stereotype politicus is dit, het lijkt bijna een typetje
Tsja, in navolging van RTL Latenight wil ook PenW 'het volk' aanspreken.....quote:
Ik las Bernie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Een goed maatschappijkritisch kunstwerk van Bennie.
Drie lachwekkende kapsels inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
Dit is natuurlijk wel een belachelijk schilderij.
Ze hebben alle drie een belachelijk kapsel, dus je kan niet zeggen dat ze niets met elkaar te maken hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Drie lachwekkende kapsels inderdaad.
Dat was ook een faalseizoen, er miste gewoon iets.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het het hele seizoen al tegenvallen eigenlijk
KvdB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KvdB is tien keer beter dan dit slechte programma, maar er zijn blijkbaar nog mensen die dit niet inzien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het het hele seizoen al tegenvallen eigenlijk
KvdB
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was ook een faalseizoen, er miste gewoon iets.Mocht niet komen, want Pearl heeft de broek aan in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat hij haar gedumpt heeft voor de zomer dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht niet komen, want Pearl heeft de broek aan in huis.
Ze rotten gewoon af joh.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
Eierstokken die afsterven klinkt ook niet erg sexy. Denk je nou echt dat mannen dat willen weten.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was ook een faalseizoen, er miste gewoon iets.Renske heb ik eigenlijk nooit naar gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johannes gaat dit niet leuk vinden
Ik wil, leuke foto's van wilde vrouwen in tijgerpakjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb daar geen vergunning voor gekregen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een alleraardigst inkijkje in je leven.quote:
Hou jij je mond eens blaag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Martialis het volgende:
Gaat het weer over drollen. Is dit het toonaangevende praatprogramma in Nederland?
Oh die heb ik gemistquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil, leuke foto's van wilde vrouwen in tijgerpakjes.
Dit vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Renske heb ik eigenlijk nooit naar gekeken
Johannes gaat dit niet leuk vinden
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
Een droge poesHoi schat ik heb wat glijmiddels voor je gekocht
Blijkbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
De overgang is gewoon langzaam doodgaan?
Last van opvliegers, johannes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hou jij je mond eens blaag.
Boven de 30 niet meer doen dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Pauw ruilt z'n vrouw gewoon in, als de overgang dreigt.
Je bent zelf een opvlieger.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:33 schreef Martialis het volgende:
[..]
[..]
Het is werkelijk een plaag, dat blaag.
[..]
Last van opvliegers, johannes?
Het is werkelijk een plaag, dat blaag.quote:
Dankje, ik vind jou ook wel over een behoorlijk niveau beschikken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dat je zo goed bent in Curve Fever, nu kan ik je vergeven.
Ik kom beter tot mijn recht in teamverband. Net zoals Groningen ook als eenheid niet kapot is te krijgen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankje, ik vind jou ook wel over een behoorlijk niveau beschikken.
Dat bleek wel uit de 4v4 game.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom beter tot mijn recht in teamverband. Net zoals Groningen ook als eenheid niet kapot is te krijgen.
Je had wel een leuk gifje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik ben weer een beetje bijgekomen, man wat was dit erg. Maar wel een hele ervaring.
Je kreeg opvliegers?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik ben weer een beetje bijgekomen, man wat was dit erg. Maar wel een hele ervaring.
Vind je leuk he?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had wel een leuk gifje.
Curlinggifjes natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat voor gifjes ik nog leuker vind?
Laten we een keer gaan Curlen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat curling is toch leuker dan ik dacht
Daar komt nog best wat techniek bij kijken
Ik vond het ook best leuk inderdaad. Vorige keer heb ik amper gekeken, deze OWS wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat curling is toch leuker dan ik dacht
Daar komt nog best wat techniek bij kijken
FOK!curlingmeetquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we een keer gaan Curlen.
Haha, ja volgensmij weet ik wel wat jij bedoelt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat voor gifjes ik nog leuker vind?
Nou?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha, ja volgensmij weet ik wel wat jij bedoelt.
Er zijn ook mensen die op het imperiaal liggen dus ik kijk er niet van op.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
Hij zit op de radio in de auto. Wat raar.
Hopelijk ben je geen zwaargewicht.quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Daar komen alleen de echte helden.
Is er een Curlclub in Groningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |