Dat was ook een faalseizoen, er miste gewoon iets.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het het hele seizoen al tegenvallen eigenlijk
KvdB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KvdB is tien keer beter dan dit slechte programma, maar er zijn blijkbaar nog mensen die dit niet inzien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het het hele seizoen al tegenvallen eigenlijk
KvdB
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was ook een faalseizoen, er miste gewoon iets.Mocht niet komen, want Pearl heeft de broek aan in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat hij haar gedumpt heeft voor de zomer dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht niet komen, want Pearl heeft de broek aan in huis.
Ze rotten gewoon af joh.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
Eierstokken die afsterven klinkt ook niet erg sexy. Denk je nou echt dat mannen dat willen weten.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was ook een faalseizoen, er miste gewoon iets.Renske heb ik eigenlijk nooit naar gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johannes gaat dit niet leuk vinden
Ik wil, leuke foto's van wilde vrouwen in tijgerpakjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb daar geen vergunning voor gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |