quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een alleraardigst inkijkje in je leven.quote:
Hou jij je mond eens blaag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Martialis het volgende:
Gaat het weer over drollen. Is dit het toonaangevende praatprogramma in Nederland?
Oh die heb ik gemistquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil, leuke foto's van wilde vrouwen in tijgerpakjes.
Dit vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Renske heb ik eigenlijk nooit naar gekeken
Johannes gaat dit niet leuk vinden
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
Een droge poesHoi schat ik heb wat glijmiddels voor je gekocht
Blijkbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
De overgang is gewoon langzaam doodgaan?
Last van opvliegers, johannes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hou jij je mond eens blaag.
Boven de 30 niet meer doen dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Pauw ruilt z'n vrouw gewoon in, als de overgang dreigt.
Je bent zelf een opvlieger.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:33 schreef Martialis het volgende:
[..]
[..]
Het is werkelijk een plaag, dat blaag.
[..]
Last van opvliegers, johannes?
Het is werkelijk een plaag, dat blaag.quote:
Dankje, ik vind jou ook wel over een behoorlijk niveau beschikken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dat je zo goed bent in Curve Fever, nu kan ik je vergeven.
Ik kom beter tot mijn recht in teamverband. Net zoals Groningen ook als eenheid niet kapot is te krijgen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankje, ik vind jou ook wel over een behoorlijk niveau beschikken.
Dat bleek wel uit de 4v4 game.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom beter tot mijn recht in teamverband. Net zoals Groningen ook als eenheid niet kapot is te krijgen.
Je had wel een leuk gifje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik ben weer een beetje bijgekomen, man wat was dit erg. Maar wel een hele ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |