SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Thanksquote:
Wie is dat?quote:
quote:
Mooi voor bij m'n andere Pokémon shirts.quote:
Nou maar hopen dat het goede kwaliteit is enzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mooi voor bij m'n andere Pokémon shirts.
En 26 euro, voor 2 + verzekerd verzenden
Hun vorige spul wel. En anders nog, 26 euroquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat het goede kwaliteit is enzo
Nieblauwnie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:15 schreef Faux. het volgende:
Hey Brownie. Waarom geen Blauwnie meer?
Kleinieblauwnie?quote:
zo sprak ik vroeger brownie uitquote:
Awwwwwhhhquote:
HEUL WELquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat, ik ben heul niet schattig.
Nope.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:16 schreef d4v1d het volgende:
BBQ, bij die chrome new tab.. Heb jij ooit al eens iets ingevuld bij die main focus?Ik weet steeds niks als ik t zie.
Ze hebben je zuurverdiende spaar centjes hebben!quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoin
Ik wil helemaal geen tussentijdse toets
Terwijl het eigenlijk niet anders is als een gewone rijles, maar word ik nu gewoon beoordeeld![]()
Zat bij het pakketquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:21 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ze hebben je zuurverdiende spaar centjes hebben!
Succesquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoin
Ik wil helemaal geen tussentijdse toets
Terwijl het eigenlijk niet anders is als een gewone rijles, maar word ik nu gewoon beoordeeld![]()
quote:
Je zat verkeerdquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
EINDELIJK!
Na 2 jaar ergeren krijg ik Vrijdag mn nieuwe telefoon![]()
Ik moest best lang nadenken voordat ik er shag-etui uit kon halenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha mn pa is tofIk ben met hem aan het whatsappen, stuurt die mij ineens een foto van zijn nieuwe shagetui.. zegt die 'heb ik online gekocht bij een growshop'.
Baas
Shagtuin zat in mijn hoofd. Ik werd al nieuwsgierigquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest best lang nadenken voordat ik er shag-etui uit kon halen
Shage tui, Sha getui...
Zat bij het pakket inquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom een tussentoets? Gewoon de ekte proberen man!
Hahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ze zouden mensen een auto cadeau moeten doen als ze hun rijbewijs halen.
Met alleen een papiertje moet je nog steeds met de trein
Een auto is het probleem niet, een degelijke tweedehands hoeft niet veel te kosten. De wegenbelasting + andere onkosten daarentegen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ze zouden mensen een auto cadeau moeten doen als ze hun rijbewijs halen.
Met alleen een papiertje moet je nog steeds met de trein
quote:
Ik ook niet, eerst maar even sparen weer voor een eigen koekblikje. Heb die van mij vorig jaar mei weg moeten doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb echt heel lang niet meer gereden
Okequote:Op woensdag 26 februari 2014 15:06 schreef FL_Freak het volgende:
Nog 1 uur en 3 kwartier en de lange werkdag zit er weer op.
Wat de fuckquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:58 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.klacht.nl/lidl(...)dl-gouda-westerkade/
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:58 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
Briljantquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:58 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
Jaaquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je je tussentijdse toets gehaald?
Topquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa![]()
Al ga ik wel meer rijlessen nemen, ik moet meer het initiatief tonen en beter kijken vooraf.
Dankuwelquote:
Shampoo!!!!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
EINDELIJK EEN REACTIE OP MIJN SOLLICITATIE SHIT
Binnenkort gesprek bij Rituals
Mag ik alvast een bestelling met korting plaatsen voor m'n vriendin?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mag ik alvast een bestelling met korting plaatsen voor m'n vriendin?
Succes snow!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
Printscreen alles, deal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]eerst nog daadwerkelijk worden aangenomen. Als ik korting krijg wil ik best wat dingen voor je inslaan hoor.
mijn moeder is binnenkort jarigquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]eerst nog daadwerkelijk worden aangenomen. Als ik korting krijg wil ik best wat dingen voor je inslaan hoor.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Heatparkiet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder is binnenkort jarig
En dan wel weer rip je nachtleefquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:11 schreef Snowbells het volgende:
Shit gaat goed. Dat sollicitatiegesprek, na de vakantie door op een tussen-havo programma. Heb vandaag mijn profiel mogen kiezen en in september weer starten.![]()
De leef is goed.
Alles lekker gozer?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heatseeker mijn verloren liefde
Je hebt de goede muzieksmaak nog niet afgeleerd gelukkig. Wat doe je op school, behalve hosselen en docenten treiteren?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja ja ben weer bezig met school enzo
en rob zombie luisterende
ICT en ik ben helemaal niet zo van het docenten treiteren eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je bent de goede muzieksmaak nog niet afgeleerd gelukkig. Wat doe je op school, behalve hosselen en docenten treiteren?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Goede zaak jongedame, gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jups, back to the roots.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ICT en ik ben helemaal niet zo van het docenten treiteren eigenlijk.
en hosselen doe ik niet aan. en met jou?????????
hoorde dat je ging verhuizen
Flikker opquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder is binnenkort jarig
Succes Gquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
Wat positief nieuwsquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
Succesquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
Waar?!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:28 schreef Snowbells het volgende:
Wow er zit gewoon een échte cam-prostituee iets op fok
Fotoboek van Userquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 21:34:21 ]
Hoe weet je dat dan ze lijkt heel normaal op het eerste oogquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fotoboek van User
[ afbeelding ]
Ik ken dat gevoelquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:32 schreef Flippiee het volgende:
Beetje awkward met mijn mama The Ugly Truth kijken. En dat terwijl iedere scene wel 5x over seks gaat.
Kijk spoilerquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:32 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan ze lijkt heel normaal op het eerste oog
Vertel eens waarom het een goede film was.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond 12 years a slave gezien was wel een goede film.
Ga weg met je kut gifjesquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ik zeker doen bij jou
[ afbeelding ]
Brad Pitt acteurde gewoon goed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vertel eens waarom het een goede film was.
Of je reageert er gewoon niet opquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn. Als je dat al gelijk had verteld, dan hadden jouw posts ook eindelijk eens meer inhoud.
En dan iedere keer jouw inhoudloze posts lezen, terwijl misschien met wat tips ook jouw posts leuk genoeg kunnen worden om te lezen.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan iedere keer jouw inhoudloze posts lezen, terwijl misschien met wat tips ook jouw posts leuk genoeg kunnen worden om te lezen.
Wat hebben wij hier aan dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
O man nu krijg ik weer stomme reclame bij het downloaden van disney films
leuk voor jequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
een vest dragen in een bragrapclip
hou je bekquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
R O DUBBEL T Z RENNEN VOOR DE PAPER
Ik begrijp de relatie tussen mijn commentaar op jouw post, die naar mijn mening dus inhoudloos is, en jouw vraag nu 'Wat hebben wij hier aan dan?' niet. Het gaat mij namelijk niet om het feit of we er iets aan hebben, want dan valt iedere post op FOK! te bekritiseren.quote:
Ik zei gewoon dat het een goede film is. Ga er niet een heel verslag van maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik begrijp de relatie tussen mijn commentaar op jouw post, die naar mijn mening dus inhoudloos is, en jouw vraag nu 'Wat hebben wij hier aan dan?' niet. Het gaat mij namelijk niet om het feit of we er iets aan hebben, want dan valt iedere post op FOK! te bekritiseren.
Zeik niet zo manquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik begrijp de relatie tussen mijn commentaar op jouw post, die naar mijn mening dus inhoudloos is, en jouw vraag nu 'Wat hebben wij hier aan dan?' niet. Het gaat mij namelijk niet om het feit of we er iets aan hebben, want dan valt iedere post op FOK! te bekritiseren.
Ik mag gewoon mijn mening hier geven hoor.quote:
Post JIJ maar ergens anders. Altijd maar dat negatievequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag gewoon mijn mening hier geven hoor.Openbaar forum. Als het je niet bevalt dan post je maar ergens anders.
Laat flips eens met rust johquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Post JIJ maar ergens anders. Altijd maar dat negatieve
Laat Snow met rustquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat flips eens met rust joh
Dat jullie nou een relatie hebben boeit mij niksquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat flips eens met rust joh
Dus jij hebt liever continu kusjekroel hier?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Post JIJ maar ergens anders. Altijd maar dat negatieve
Eerst feiten dan takkiequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat jullie nou een relatie hebben boeit mij niks
Ja ga je er ook nog eens mee bemoeienquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ja ga je er ook nog eens mee bemoeien
Je maakt je er zelf net zo schuldig aan, bitchquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever continu kusjekroel hier?En die hoi-posts zoals Snow
![]()
want dat brengt veel inhoud naar de sc wil je zeggen?
Hou je bek nou eens. is het weer de tijd van de maand ofzo?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je maakt je er zelf net zo schuldig aan, bitch
Bij mij wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hou je bek nou eens. is het weer de tijd van de maand ofzo?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je muil joh en zit niet zo te stoken
Gast, hou zelf je muil. Ga je rollen of zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hou je bek nou eens. is het weer de tijd van de maand ofzo?
Uhu. 9 van mijn 10 posts bestaat echt niet uit hoi of gekusjekroel hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je maakt je er zelf net zo schuldig aan, bitch
misschien wat minder blowen, dan zie je waar je mee bezig bentquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik zeg alleen dat er zoveel liefde is hier
Ga groeien kabouter bijdehandquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gast, hou zelf je muil. Ga je rollen of zo
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien wat minder blowen, dan zie je waar je mee bezig bent
Ik post wat ik wil.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga weg als dat het enige is wat je kan zeggen
Ga je bierbuik aaien ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien wat minder blowen, dan zie je waar je mee bezig bent
Ben je het toch nog met mij eens.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga weg als dat het enige is wat je kan zeggen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je het toch nog met mij eens.
No shit fucktardquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
jouw tweede naam is toch casper?
Lekker zelf weten dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stop met die aandachtshoer actie godverdomme
Ik hoop dat feyenoord verliestquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
jouw tweede naam is toch casper?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat feyenoord verliest
Ik ook dan krijg ik appeltaartquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat feyenoord verliest
Ja kom nu bij mij en Moira.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zag een topic langs komen wasrin ze bezig waren
zal eens langs komenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:09 schreef Moira. het volgende:
Mensen die niet curvefever spelen in de FOK! room met het wachtwoord tong80 met d4v1d, richolio en Moira.
http://curvefever.com/play2.php
is ook een kutspel waar je fucking vaak dood gaatquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal eens langs komen
word elke keer afgemaakt door vblers
speelde dit toen ik 16 was altijd als we bier gingen drinkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
is ook een kutspel waar je fucking vaak dood gaatmaar leuk dat je mee komt doen
toto is er tenminste niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal eens langs komen
word elke keer afgemaakt door vblers
Oh ik wist serieus niet eens dat het bestondquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
speelde dit toen ik 16 was altijd als we bier gingen drinken
achtung die kurve![]()
wie verloor moest heel de avond bier halen of een rondje geven als we gingen stappen
Volgens mij gewoon als guest, dus zonder iets in te vullen, en dan kun je tussen al die rooms ergens FOK! zien staan (wachtwoord is tong80)quote:
Dit pas nu vertellenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:09 schreef Moira. het volgende:
Mensen die niet curvefever spelen in de FOK! room met het wachtwoord tong80 met d4v1d, richolio en Moira.
http://curvefever.com/play2.php
Generaliserende Rotterdammerquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:09 schreef Typisch het volgende:
snow bewijst maar weer eens dat vrouwen geen humor hebben
Oh heb al een account gemaaktquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon als guest, dus zonder iets in te vullen, en dan kun je tussen al die rooms ergens FOK! zien staan (wachtwoord is tong80)
Kom gewoon nuquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit pas nu vertellen
[..]
Generaliserende Rotterdammer
Ja hup kom danquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit pas nu vertellen
[..]
Generaliserende Rotterdammer
Nog beterquote:
quote:Doet enkel aan kwaliteitsposts
Hoelang staat dat er?quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:05 schreef d4v1d het volgende:
Haha. Er staat piemel in de TT xD XD XD :p :p
Ik klikte in je pohi 1 topic aan en dit was je eerste post daar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
gvd. Jij vindt wel even mijn beste post van deze week
Op de grond gooienquote:
But will it blend?quote:
Dat is een tekenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:21 schreef d4v1d het volgende:
gvd welke josti bedenkt er om er naast schroefjes nog lijm tussen te gooien
Az.quote:
Niet openenquote:
Nu ga ik slapen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:25 schreef d4v1d het volgende:
oh.. Onder de stickers zaten nog schroefjes
Ik
Waar is je blauw.quote:
#liefdagboekquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:25 schreef d4v1d het volgende:
oh.. Onder de stickers zaten nog schroefjes
Ik
Waar is je blauw.quote:
#nietopFOKdusquote:
quote:
Mijn blauw is wegquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar is je blauw.
[..]
#liefdagboek
[..]
Waar is je blauw.
quote:Doet enkel aan kwaliteitsposts.
Mijne kopen?quote:
Nee, die van mij bevalt me wel. Geen school, geen werk, veel tv/series/films.quote:
En natuurlijk je uitkering/wajong.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, die van mij bevalt me wel. Geen school, geen werk, veel tv/series/films.
Nee, die krijg ik dan weer nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En natuurlijk je uitkering/wajong.
Waarom slapen dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, die van mij bevalt me wel. Geen school, geen werk, veel tv/series/films.
Omdat ik bier en whiskey heb gedronken, die combo word ik moe van.quote:
En waarom niet, slapen is chill...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |