En dan iedere keer jouw inhoudloze posts lezen, terwijl misschien met wat tips ook jouw posts leuk genoeg kunnen worden om te lezen.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan iedere keer jouw inhoudloze posts lezen, terwijl misschien met wat tips ook jouw posts leuk genoeg kunnen worden om te lezen.
Wat hebben wij hier aan dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
O man nu krijg ik weer stomme reclame bij het downloaden van disney films
leuk voor jequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
een vest dragen in een bragrapclip
hou je bekquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
R O DUBBEL T Z RENNEN VOOR DE PAPER
Ik begrijp de relatie tussen mijn commentaar op jouw post, die naar mijn mening dus inhoudloos is, en jouw vraag nu 'Wat hebben wij hier aan dan?' niet. Het gaat mij namelijk niet om het feit of we er iets aan hebben, want dan valt iedere post op FOK! te bekritiseren.quote:
Ik zei gewoon dat het een goede film is. Ga er niet een heel verslag van maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik begrijp de relatie tussen mijn commentaar op jouw post, die naar mijn mening dus inhoudloos is, en jouw vraag nu 'Wat hebben wij hier aan dan?' niet. Het gaat mij namelijk niet om het feit of we er iets aan hebben, want dan valt iedere post op FOK! te bekritiseren.
Zeik niet zo manquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik begrijp de relatie tussen mijn commentaar op jouw post, die naar mijn mening dus inhoudloos is, en jouw vraag nu 'Wat hebben wij hier aan dan?' niet. Het gaat mij namelijk niet om het feit of we er iets aan hebben, want dan valt iedere post op FOK! te bekritiseren.
Ik mag gewoon mijn mening hier geven hoor.quote:
Post JIJ maar ergens anders. Altijd maar dat negatievequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag gewoon mijn mening hier geven hoor.Openbaar forum. Als het je niet bevalt dan post je maar ergens anders.
Laat flips eens met rust johquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Post JIJ maar ergens anders. Altijd maar dat negatieve
Laat Snow met rustquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat flips eens met rust joh
Dat jullie nou een relatie hebben boeit mij niksquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat flips eens met rust joh
Dus jij hebt liever continu kusjekroel hier?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Post JIJ maar ergens anders. Altijd maar dat negatieve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |