De broek is aan de voorkant vrij diep uitgesneden. Heb je geen strak buikje wordt dat in die broek geaccentueerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over de aanschaf van kleding:
Ik hoor meestal ook wel goede dingen over castelli broeken. Nu kwam ik deze tegen voor een gunstig prijsje:
http://cyclewear.eu/caste(...)rt-black-p-3760.html
Wat vinden jullie van deze? Ik heb nu alleen nog maar ervaring met gore bike wear en een dhb (wiggle) broek.
Gewoon standaard bandjes bestellen van internet, kan niet fout gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:48 schreef droommoord het volgende:
Hoi, ik heb nog een oud wielrenfietsje staan, en die wou ik deze week even opknappen.
Het probleem is dat het voorwiel geen binnen en buitenband bevat, ik weet wel hoe je die erop moet zetten dus ik dacht even marktplaats afstruinen en voila. Maaarrr de maat die op de velg staat is 16x622 700c, dit is een 28inch volgens internet. 16x622 is niet te vinden op marktplaats en webshops.
Wat kan ik nu het best doen? kan ik er gewoon een binnen en buitenband met een net iets andere maat op mijn velg zetten of kan ik een heel nieuw voorwiel met een andere maat op mijn fiets zetten? wat stellen jullie voor, ik hoor graag toevoegingen of tips! alvast bedankt
http://sheldonbrown.com/tire-sizing.htmlquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:48 schreef droommoord het volgende:
Hoi, ik heb nog een oud wielrenfietsje staan, en die wou ik deze week even opknappen.
Het probleem is dat het voorwiel geen binnen en buitenband bevat, ik weet wel hoe je die erop moet zetten dus ik dacht even marktplaats afstruinen en voila. Maaarrr de maat die op de velg staat is 16x622 700c, dit is een 28inch volgens internet. 16x622 is niet te vinden op marktplaats en webshops.
Wat kan ik nu het best doen? kan ik er gewoon een binnen en buitenband met een net iets andere maat op mijn velg zetten of kan ik een heel nieuw voorwiel met een andere maat op mijn fiets zetten? wat stellen jullie voor, ik hoor graag toevoegingen of tips! alvast bedankt
bedoel je hiermee een heel wiel of gewoon standaard binnen en buitenbandjes? wat is dan de 'standaard' ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon standaard bandjes bestellen van internet, kan niet fout gaan.
ja maar ik heb dus een 16, en die kan ik nergens vinden op internetquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef Life2.0 het volgende:
ja, 16/22/28 is de maat velg, zoals de meeste autos met 17 rijden, mountainbikes 26 hebben en stadsfietsen 28 inch
nee nu haal ik even door elkaarquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:02 schreef droommoord het volgende:
[..]
ja maar ik heb dus een 16, en die kan ik nergens vinden op internet
hoe bedoel je een keuze? kan ik nou een 22 op mijn velg doen waar 16x622 opstaat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee nu haal ik even door elkaar
16mm of 22mm is een keuze
Ja, 16mm is de velgbreedte. Daar kan dus een band op van 22mm breed.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:04 schreef droommoord het volgende:
[..]
hoe bedoel je een keuze? kan ik nou een 22 op mijn velg doen waar 16x622 opstaat?
Een wiel is zeg maar alles behalve de binnen en buitenband. Nieuwe wielen kopen heeft geen zin, dan kan je beter gelijk een nieuwe fiets kopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef droommoord het volgende:
[..]
bedoel je hiermee een heel wiel of gewoon standaard binnen en buitenbandjes? wat is dan de 'standaard' ?
klinkt onlogisch, maar okee jullie zijn de wielernerdsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:05 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ja, 16mm is de velgbreedte. Daar kan dus een band op van 22mm breed.
binnenband is niet zo duur lijkt me, dat lijkt me voor onder de 10 euro makkelijk te doen. buitenband maximaal 20 euro denk ik, heb het liefst een degelijke tweedehands.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een wiel is zeg maar alles behalve de binnen en buitenband. Nieuwe wielen kopen heeft geen zin, dan kan je beter gelijk een nieuwe fiets kopen.
Je wilt dus een binnen en buitenband. Hoeveel wil je hier aan besteden?
Mijn mountainbikevelg is 19x622, daar heb ik een band op van 57x622.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:08 schreef droommoord het volgende:
[..]
klinkt onlogisch, maar okee jullie zijn de wielernerds
oo okee, 16 staat er niet eens bijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Mijn mountainbikevelg is 19x622, daar heb ik een band op van 57x622.
Voor bandbreedtes tov. velgbreedte: http://www.schwalbe.com/nl/reifenmasse.html
ziet er goed uit! dank voor je help!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:20 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik zou dan voor een 25x622 gaan, dan zit je goed.
Een Durano bijvoorbeeld:
http://www.bike-component(...)cl=schwalbe%20durano
Nee en juist 2e hands fietsen bij een handelaar zijn vaak overpriced. Om een mooie deal te sluiten zul je toch geduld moeten hebben en flink zoeken op marktplaats.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef portier het volgende:
Ik wil een racefiets kopen om mee te beginnen. Inclusief schoenen, pedalen, helm, ect. wil ik max 1000 euro uitgeven. Aangezien ik wel proeven aan het echte werk wil ik geen nieuwe gare budgetfiets kopen, maar liever een tweedehands van een wat hoger niveau.
Zijn er in (de buurt van) Utrecht geen zaken waar ze een loods vol tweedehands fietsen hebben staan?
Framemaat 60, dus keuze op marktplaats loopt ook nog niet over.
Dit is een bekende goedkope handelaar in omgeving utrecht (arnhem)quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:13 schreef portier het volgende:
Wat voor frame moet ik dan aan denken? Met Cube bijv. ga ik dat niet redden en ik zie door alle merken het bos ook niet meer.
Haha, in de buurt is wel heel relatief bij jou.quote:
Is Stevens vergelijkbaar met Cube? En welke andere merken zijn dat ook?quote:Stevens
Dichter in de buurt van Utrecht ga je geen scherp geprijsde fietsen vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:48 schreef portier het volgende:
Dank zover!
[..]
Haha, in de buurt is wel heel relatief bij jou.
[..]
Is Stevens vergelijkbaar met Cube? En welke andere merken zijn dat ook?
Dit ja. 150 E maxquote:Op zondag 16 maart 2014 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
Ik roep maar iets maar meer dan 200/300 euro zou ik niet betalen voor een fiets van 12 jaar oud met een instapgroep
Ok, thnx. Niet veel waard meer dus zeggen jullie. FM vraagt er 300 voor. Maar ga er nog wel even over nadenken. Fiets is nog in goede staat en je zou niet zeggen dat ie uit 2002 komt, maar misschien heeft de FM wel erg goed gepoetstquote:
Mwah, denk dat reuze mee valt. Kwalitatief doet Bulls niet onder voor andere merken in die prijs categorie en als je em door wilt verkopen en wie verkoop je hem dan. Een beginner, die waarschijnlijk ook niet al teveel kennis heeft en vooral een leuke fiets zoekt met een goede afmontage.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:22 schreef MCH het volgende:
Geen Bulls kopen. Dat is geen gewilde tweedehands waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |