Je vergeet Linda de Vries. Die verdient het om haar tetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:25 schreef rubbereend het volgende:
de TVM ploeg bestaat bijna alleen nog maar uit ridders dadelijk
Een visualisatie:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet Linda de Vries. Die verdient het om haar tetten.
hadden ze al eerderquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:28 schreef Poolhond39 het volgende:
Hebben Sven en Irene nu geen lintje / ridderorde gekregen? Of hadden ze die al eerder?
Hadden ze al eerder. Daarom kregen ze nu een beeldje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:28 schreef Poolhond39 het volgende:
Hebben Sven en Irene nu geen lintje / ridderorde gekregen? Of hadden ze die al eerder?
geheel in stijl met de rest van deze poppenkastquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maurits gaat even wat open deuren in trappen.
Alleen sporters met een gouden medaille krijgen een lintjequote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een visualisatie:
[ afbeelding ]
Wie dat soort titels ook bedenktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:36 schreef heywoodu het volgende:
Country Manager Partner. Dit is echt erg
erg opkomend jaquote:
Dat lijkt me wel terechtquote:
Teveel Sanex gebruiktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dat Timmertje d'r haar een beetje heeft laten verkloten
Het gouden stuiverlied.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:45 schreef Poolhond39 het volgende:
Nu gaan ze het schoollied zingen...
Mulder ook die er recht achter dookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:45 schreef DeLuna het volgende:
Ja zet Gerard van Velde vooraan, heel handig
ach ze betalen er vast enorm voor aan het NOC*NSFquote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mulder ook die er recht achter dook
Bob had volgens mij op zijn stoel moeten blijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Bob gaat er mooi een beetje achter staan, als een baas.
Bob ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:47 schreef rubbereend het volgende:
Ter Mors zou haar haar moeten laten groeien
In rusland komen ze 1 voor 1 in door een prachtig paleis aangelopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit hele gebeuren is nogal genant.
Ik denk dat die sporters dat nu ook wel zijn....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:52 schreef Karina het volgende:
Moeten ze weer naar voren komenIk zou het echt zat zijn.
met je medailles pronkenen je toch nooit zatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:52 schreef Karina het volgende:
Moeten ze weer naar voren komenIk zou het echt zat zijn.
Wel als je er 5 hebt en je bijna een nekhernia krijgt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met je medailles pronkenen je toch nooit zat
quote:
Olympische medailles zijn altijd groot, de grootte is volgens mij zelfs vastgelegdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef Poolhond39 het volgende:
Wel oerlelijke medailles trouwens. Veels te groot ook.
Die van Londen waren ook zo grootquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef Poolhond39 het volgende:
Wel oerlelijke medailles trouwens. Veels te groot ook.
Ah, okay.. weer wat geleerdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Olympische medailles zijn altijd groot, de grootte is volgens mij zelfs vastgelegd
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tot over 4 jaar, want je denkt toch niet dat we shorttrack intensief gaan volgen.
Oh vandaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik had '' moeten gebruiken. Bedoelde de houding van de NOS.
Slechtste plek voor TVM was tweede.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:04 schreef rubbereend het volgende:
slechtste plek van Wüst was tweede
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:12 schreef TLC het volgende:
Iedere keer dat muziekje nadat de sporters een lintje krijgen, mijn God... ik dacht dat ze er iedere keer ook een krans bij deden neerleggen![]()
De waarde van zo'n lintje is ook sterk afgenomen zeg als je em al krijgt voor een paar rondjes draaien op het ijs....
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Slechtste plek voor TVM was tweede.
volgens mij zelfs alleen de sporters met goud?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:41 schreef Woods het volgende:
Kregen alleen de sporters die een medaille gehaald hebben een lintje of alle sporters?
Yep.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
volgens mij zelfs alleen de sporters met goud?
Triest, alsof die andere sporters minder hun best gedaan hebben. Beetje appels en peren wat dat betreft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
volgens mij zelfs alleen de sporters met goud?
Die voor Carien Kleibeuker vind ik nogal denigrerend.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:05 schreef hhh38 het volgende:
http://nos.nl/os2014/arti(...)oud-verzilveren.html
Die suggesties
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |