Op je MTB natuurlijk jonguh.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:03 schreef Flipmoehoe het volgende:
hmm de TT slaat aardig op mij
Had gisteren spierpijn in mijn benen, heb lenzen! (-3 en -5,5)
En kan ook zeker geen wheely! Heb daardoor al eens mijn motor in de sloot geparkeerd
Ik lag in het weiland, gelukkig zonder letsel
Voor mij geen wheely's meer!
Hier nog 1quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer maar moet nog tot 5 uur.
Moet je ook saai werk doen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:37 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Hier nog 1alleen mag ik tot half 6 vandaag
Scheelt dat we 2 motoren bij huis hebben, pak je er sneller 1quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:14 schreef Merlijn het volgende:
Motorrijden... dat moet ik ook weer eens oppakken. Ik rij zo weinig dat ik het onderhand verleerd ben volgens mij
Toch gerend? hoe ging het?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Ynske het volgende:
And I did it
Douchen en over een uurtje naar het werk.
Oh. Niet ziek worden dan he.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:56 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk niet saai maar ik voel me niet super vandaag
yep, iets langzamer dan zaterdag, en zolang je gewoon rent en niet uitstapt ging t best goed.quote:
Ik heb geen garage meer en het buiten stallen met twee inbraken bij mij in het afgelopen jaar lijkt me geen goed idee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:49 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Scheelt dat we 2 motoren bij huis hebben, pak je er sneller 1
Suzuki gsx-r750 (de mijne)
en een honda cbr 600F (van de vriendin)
Beetje bijhouden is wel handig, maar als je er weer fris op stapt ff rustig aan doen en niet direct vol gas wegblazen scheelt al een hoop
buiten stallen is ook niet super voor het behoud van je motor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb geen garage meer en het buiten stallen met twee inbraken bij mij in het afgelopen jaar lijkt me geen goed idee.
Geloof me, dat wil je inderdaad niet. Bij de eerste waren we niet thuis, heeft die gast uitgebreid staan koken en lag het hele huis onder de bloedvlekken. Tweede keer ging het alarmsysteem tijdig af en zijn ze hem gesmeerd net voordat ik buiten was.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
buiten stallen is ook niet super voor het behoud van je motor.
Met 2 inbraken erbij is het helemaal geen goed plan!
Hele huis toen overhoop gehaald?? Lijkt me echt zo naar, inbrekers die overal in zitten te neuzen
We hebben zelf maar een klein schuurtje, daar staan onze fietsen en andere rotzooi in.
Maar mijn ouders wonen aardig dichtbij, die hebben wel een grote garage.
Zit dan geregeld met mijn motorpak op de fiets om daar de motor op te halen
Was een poolse zwerver inderdaad. hebben ze een dorp verder opgepakt omdat hij half dood lag te bloeden. (bij inbraak polsen doorgesneden, maar te bezopen om dat te merken). Maar ja, iets met een kale kip... Ik heb voor 12k schade die ik niet kan verhalen en die de verzekering niet wilt dekken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:11 schreef Flipmoehoe het volgende:
dat meen je niet! uitgebreid staan koken!!.. vast een zwerver die wat geld / eten nodig had?!
Verschrikkelijk lijkt me zoiets.
Gelukkig dat het alarmsysteem gewerkt heeft de 2de keer!
Nee ik word niet snel ziek , maar gewoon niet lekker geslapen en dan de hele dag alleen maar naar bed willen en je daardoor beetje ziekjes voelen ..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh. Niet ziek worden dan he.
Ik vind mijn werk normaal erg leuk om te doen, alleen vandaag is het wel even te saai.
zucht.. en daar betaal je dan braaf elke maand je premie voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Was een poolse zwerver inderdaad. hebben ze een dorp verder opgepakt omdat hij half dood lag te bloeden. (bij inbraak polsen doorgesneden, maar te bezopen om dat te merken). Maar ja, iets met een kale kip... Ik heb voor 12k schade die ik niet kan verhalen en die de verzekering niet wilt dekken.
12k?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Was een poolse zwerver inderdaad. hebben ze een dorp verder opgepakt omdat hij half dood lag te bloeden. (bij inbraak polsen doorgesneden, maar te bezopen om dat te merken). Maar ja, iets met een kale kip... Ik heb voor 12k schade die ik niet kan verhalen en die de verzekering niet wilt dekken.
Als je schuifpui eruit getild wordt en je (ik dacht) leistenen vloer door het glas en het geloop van de zwerver beschadigd wordt.... Dan tikt het aan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
12k?Heeft 'ie je voorraad kaviaar, truffels, parelhoen en Ibericoham verorberd?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je schuifpui eruit getild wordt en je (ik dacht) leistenen vloer door het glas en het geloop van de zwerver beschadigd wordt.... Dan tikt het aan.
Het toilet ook? Heeft de zwerver na dat feestmaal te hard zitten kleien?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
![]()
En nee, een vloer is niet zo duur, maar als je de keuken en het toilet moet afbreken en het hele huis moet leeg ruimen om dat te laten herstellen kom je toch al heel rap tegen dat bedrag aan kan ik je vertellen.
Moet ik 't ff weghalen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
![]()
En nee, een vloer is niet zo duur, maar als je de keuken en het toilet moet afbreken en het hele huis moet leeg ruimen om dat te laten herstellen kom je toch al heel rap tegen dat bedrag aan kan ik je vertellen.
Vraag wat hij bied?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:47 schreef over_hedge het volgende:
krijg net opeens een mail dat iemand mijn 3d render in een app wilt gaan gebruiken en wat hier de mogelijkheden voor zijn. Heb alleen echt totaal geen idee wat ik hier voor kan vragen.
Laat die Pool dat doen dan. Uitbetalen in Hollandia.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Tegels zijn doorgelegd over de hele onderverdieping.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het toilet ook? Heeft de zwerver na dat feestmaal te hard zitten kleien?
Maar de verzekering zou dat toch moeten vergoeden?
Nee joh, was meer een zuur gezicht omdat ik er weer even mee geconfronteerd werd.quote:
Ja, maar dat vind ik ook zo dom. Hij vraagt naar de mogelijkheden en dan ga ik weer reageren met een wedervraag. Hij wilt die render (gaat om een soort wuppie die ik ooit gemaakt heb) Als mascotte gaan gebruiken. Moet ik dan ook nog vragen of hij het exclusief wilt kopen, dus dat ik het niet meer voor andere doeleinde gebruik (bijvoorbeeld als nog iemand hem wilt gebruiken) of moet ik daar niet overbeginnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet ik 't ff weghalen?
[..]
Vraag wat hij bied?
Vraag die user met de papegaaivogel om advies.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik ook zo dom. Hij vraagt naar de mogelijkheden en dan ga ik weer reageren met een wedervraag. Hij wilt die render (gaat om een soort wuppie die ik ooit gemaakt heb) Als mascotte gaan gebruiken. Moet ik dan ook nog vragen of hij het exclusief wilt kopen, dus dat ik het niet meer voor andere doeleinde gebruik (bijvoorbeeld als nog iemand hem wilt gebruiken) of moet ik daar niet overbeginnen.
Ik heb hier echt 0,0 ervaring meeOok wilt hij misschien een aantal nieuwe hebben, dit vind ik al minder lastig omdat ik dan gewoon een bedrag per uur kan rekenen.
Makelaars zijn altijd rattenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de rubriek overige klachten: makelaars die zich niet aan hun woord houden
Wat!!!! Dat lijkt me echt vreselijk zeg. Zelfs gaan koken in iemands huis. Lijkt me echt heel naar als je dan thuis komt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je inderdaad niet. Bij de eerste waren we niet thuis, heeft die gast uitgebreid staan koken en lag het hele huis onder de bloedvlekken. Tweede keer ging het alarmsysteem tijdig af en zijn ze hem gesmeerd net voordat ik buiten was.
Ha wat leuk! Knap hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:00 schreef over_hedge het volgende:
gaat om deze dingen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooit in 2007 gemaakt
Makelaars zijn de laagste laag van de menseheid.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de rubriek overige klachten: makelaars die zich niet aan hun woord houden
Naja eigenlijk is het heel simpel. Maar nu dus de vraag wat ik er voor moet gaan vragen.quote:
Ik zou D_A even DM-en, hij kan je goed op weg helpen denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja eigenlijk is het heel simpel. Maar nu dus de vraag wat ik er voor moet gaan vragen.
Is ook heel naar, maar het huis verkopen is geen optie momenteel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat!!!! Dat lijkt me echt vreselijk zeg. Zelfs gaan koken in iemands huis. Lijkt me echt heel naar als je dan thuis komt.
En zonde van al die schade. Pff.. volgens mij wil ik dan meteen verhuizen, als er een vreemde in mijn huis is geweest.
Gewoon iedere keer als ik bel mooi verhaal en ja we bellen je morgen terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Makelaars zijn de laagste laag van de menseheid.
In dezelfde categorie: autoverkopers en after-salesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon iedere keer als ik bel mooi verhaal en ja we bellen je morgen terug.
Nog niet 1 keer teruggebeld
Waarom zou jij gaan liegen over iets tussen je vriendin en je vriendinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:22 schreef Mironda90 het volgende:
Ik heb vrijdag een verjaardag van een vriendin maar zij heeft 1 van onze vriendinnen niet uitgenodigd.. Moet ik dit feestje nu "geheim" houden voor die vriendin (ze vroeg me namelijk net wat ik vrijdag ga doen)?
Ik heb het meisje die de verjaardag geeft erover gevraagd en die zegt dat ze niet veel heeft met dit meisje, maar als ze elkaar zien doen ze altijd leuk en gezellig tegen elkaar.. Het gekke is dat ik er eigenlijk niks mee te maken heb maar me er toch naar door voel..
Tja, ze kan moeilijk jou er op aan kijken...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:22 schreef Mironda90 het volgende:
Ik heb vrijdag een verjaardag van een vriendin maar zij heeft 1 van onze vriendinnen niet uitgenodigd.. Moet ik dit feestje nu "geheim" houden voor die vriendin (ze vroeg me namelijk net wat ik vrijdag ga doen)?
Ik heb het meisje die de verjaardag geeft erover gevraagd en die zegt dat ze niet veel heeft met dit meisje, maar als ze elkaar zien doen ze altijd leuk en gezellig tegen elkaar.. Het gekke is dat ik er eigenlijk niks mee te maken heb maar me er toch naar door voel..
Je zou het maar hebbenquote:
Ik ben geen tiener, maar een twintiger ... maar alsnog op de 1 of andere manier vind ik niet dat ik het moet verraden of iets.. ach ja misschien maak ik me druk om niksquote:
Nee hoor, gewoon lekker kletsen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:22 schreef Mironda90 het volgende:
Blijven tienerproblemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:27 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik ben geen tiener, maar een twintiger ... maar alsnog op de 1 of andere manier vind ik niet dat ik het moet verraden of iets.. ach ja misschien maak ik me druk om niks
hahaha ja bitchfight bedoel jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het leukste zou zijn om het in de groep te gooien als ze er beide zijn. Popcorn en genieten.
Ik zou gewoon eerlijk zijn. Dan doe jij namelijk niks mis.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:22 schreef Mironda90 het volgende:
Zeg gewoon dat je een verjaardagsfeestje hebt vrijdag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:22 schreef Mironda90 het volgende:
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:31 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eerlijk zijn. Dan doe jij namelijk niks mis.
Jij kan er ook niets aan doen dat zij niet uitgenodigd is, toch?
Maar als je gaat liegen dan doe je wel zelf iets fout.
Tja, het is lullig inderdaad dat ze niet uitgenodigd is.
dat is de bestequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je een verjaardagsfeestje hebt vrijdag.
Als ze vraagt van wie, eerlijk antwoorden, en als ze dan vraagt waarom zij niet uitgenodigd is. Reageer je met dat je dat niet weet, en dat ze daarvoor maar met *** contact op moet nemen omdat jij daar niet tussen wilt staan.
Wat zit er allemaal in je smoothie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef Ynske het volgende:
k geloof dat ik wat veel basilicum in mn smoothie gestopt heb
proef meer basilicum dan citroen
gelukkig niet vies
Yoghurt, verse citroen met vruchtvlees, verse basilicum blaadjesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in je smoothie?
Klinkt interessant!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Yoghurt, verse citroen met vruchtvlees, verse basilicum blaadjes
ow hier zit ook nog chiazaad en gepelde hennepzaad bijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:28 schreef xuryah het volgende:
Ik ga straks een smoothie maken met melk, cacao, kaneel, banaan en maca.
Ooit maca poeder gekocht om meer energie te krijgen GADVERDAMME!! OMG
Zijn die 2 wel lekker? Ik zit er aan te denken om dat ook eens te proberen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow hier zit ook nog chiazaad en gepelde hennepzaad bij
Ik vind die 2 wel lekkerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zijn die 2 wel lekker? Ik zit er aan te denken om dat ook eens te proberen.
Heb jij een goed adresje waar het betaalbaar is?
Heerlijk, chiazaad welt wat op. En hennepzaad is ook lekker om zo te eten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zijn die 2 wel lekker? Ik zit er aan te denken om dat ook eens te proberen.
Heb jij een goed adresje waar het betaalbaar is?
Klopt! ze zeggen dat als je dat als je het oplost in water t naar drop smaaktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind die 2 wel lekker![]()
Tarwegras is ook vies
Dat mochten ze willen. Misschien als je er dropshot bij gooit, maar zo echt nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Klopt! ze zeggen dat als je dat als je het oplost in water t naar drop smaakt
maar dat is heul niet zo
ook eenmanszaken kunnen een ton omzet draaienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:21 schreef over_hedge het volgende:
Nou mail verzonden. Het is van een 1mans bedrijf dus zal er wel niet al te veel uit kunnen halenMaar misschien wel een opdracht om een paar nieuwe te maken.
Kruidvat?! Really?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Ynske het volgende:
Heer
[..]
Heerlijk, chiazaad welt wat op. En hennepzaad is ook lekker om zo te eten.
Kruidvat
Een smootie is veel te weinig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat mochten ze willen. Misschien als je er dropshot bij gooit, maar zo echt niet![]()
Maar ik heb een halve kast vol met gezonde meuk en ik gebruik het eigenlijk amper. Wil mezelf aanleren te ontbijten met een smoothie onderweg, maar dat lukt nog niet zo goed
Dat is waar. Maar hij is net begonnen, dus gok dat hij dat nog niet heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef Merlijn het volgende:
Klinkt allemaal veul te gezond...
[..]
ook eenmanszaken kunnen een ton omzet draaien
Ik gebruik t vooral als ik ben gaan rennen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat mochten ze willen. Misschien als je er dropshot bij gooit, maar zo echt niet![]()
Maar ik heb een halve kast vol met gezonde meuk en ik gebruik het eigenlijk amper. Wil mezelf aanleren te ontbijten met een smoothie onderweg, maar dat lukt nog niet zo goed
Klopt, alleen eet ik dat nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Kruidvat?! Really?Ga ik eens zoeken dan!
Ik las dat je van chiazaad ook puddings kunt maken enzo, omdat het wat geleiachtig wordt.
Klinkt als een veelzijdig iets!
Ligt eraan wat je er in stoptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een smootie is veel te weinig.
inderdaad , je moet niet op een smoothie leven, maar als voorlopig iets kan het bestquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er in stopt
en of je later nog wat eet
op de site kun je het zo vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen!
Hoe duur is zo'n zak bij de Kruidvat en hoeveel zit er in?
Chiazaad 4.95quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen!
Hoe duur is zo'n zak bij de Kruidvat en hoeveel zit er in?
Lekkere saladequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:42 schreef Mironda90 het volgende:
Nu we t over gezonde dingen hebbenik ga mezelf vanavond verwennen met iets lekkers
heb weer een doel bereikt!
weet iemand nog een lekkere snack (liefst niet al te vet) ?
Ik had gister avond pizzaatjes gemaakt van courgette als snack!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:42 schreef Mironda90 het volgende:
Nu we t over gezonde dingen hebbenik ga mezelf vanavond verwennen met iets lekkers
heb weer een doel bereikt!
weet iemand nog een lekkere snack (liefst niet al te vet) ?
Thanks! Niet duurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Chiazaad 4.95
Gepeld hennepzaad 3.95
Graszooi 7.95
[ afbeelding ]
doe eens een linkje?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik had gister avond pizzaatjes gemaakt van courgette als snack!
Zal ze straks even op mn blog zetten. Waren erggggg lekker en vrij gezond!
Beter dan helemaal niets toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een smootie is veel te weinig.
Klinkt wel verstandigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik gebruik t vooral als ik ben gaan rennen.
Aangezien ik niet kan ontbijten, doe ik na t rennen een smoothie.
Dat is vooral lekker op dagen zoals nu als ik om 11.30 moet beginnen
www.jamjum.nlquote:
yep, k ga eens kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef xuryah het volgende:
[..]
www.jamjum.nl
Hopelijk doet hij het, heb een beetje problemen met de doorverwijzing.
Heb de recept voor de pizzaatjes er net op gezet!
Oh wat stomquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, k ga eens kijkenplaatjes worden geblokt op t werk
dat ziet er idd wel lekker uit beetje vet en toch ook beetje gezondquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef xuryah het volgende:
[..]
www.jamjum.nl
Hopelijk doet hij het, heb een beetje problemen met de doorverwijzing.
Heb de recept voor de pizzaatjes er net op gezet, dus hij staat boven aan!
Yep!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:30 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
dat ziet er idd wel lekker uit beetje vet en toch ook beetje gezond
denk het wel ze hebben veel bij de kruidvatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef xuryah het volgende:
Ah yesss, gestopt met regenen! Ik ga maar eens op de fiets stappen en eventjes langs de Kruidvat
Hebben ze toevallig ook rauwe cacao? Kan al die dingen niet vinden op de Kruidvat site helaas. :S
Stoer hoor....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, kan totaal geen wheelie. Voor de moraalridders heb ik er ook 1 op de snelweg
.
[ afbeelding ]
Baasje hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, kan totaal geen wheelie. Voor de moraalridders heb ik er ook 1 op de snelweg
.
[ afbeelding ]
Regen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef xuryah het volgende:
Ah yesss, gestopt met regenen! Ik ga maar eens op de fiets stappen en eventjes langs de Kruidvat
Hebben ze toevallig ook rauwe cacao? Kan al die dingen niet vinden op de Kruidvat site helaas. :S
Hoax!!! Ik vond jou zo stoer totdat ik deze van jou tegenkwam...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
.
[ afbeelding ]
das niet snelweg, das opritquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
.
[ afbeelding ]
dunnoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef xuryah het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja het regende hier even.
Plaatselijk buitje blijkbaar!
Houd maar daarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja het regende hier even.
Plaatselijk buitje blijkbaar!
tot nu toe vind ik het heerlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Af en toe schijnt het zonnetje ook eventjes, zoals nu. Beetje gek weer!
Hmm, misschien moet ik maar doorfietsen naar Zoetermeer dan!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:29 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik het heerlijk
Nee hoor, het is geen oprit (parallelbaan A12). Daarnaast hoort een oprit ook bij de snelweg.quote:
haha als je er in de buurt woont zeker doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik maar doorfietsen naar Zoetermeer dan!
Ja ik woon in de buurtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
haha als je er in de buurt woont zeker doen
Ik winkel er wel vaak na werktijd even snel, best handigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik woon in de buurt![]()
Maar als ik naar Zoetermeer ga, moet ik meestal met de auto omdat ik altijd te veel koop als ik daar ben. Past niet allemaal op de fiets mee terug
Is het niet steeds dezelfde wheelie met steeds een andere 8ergrondquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:19 schreef Mironda90 het volgende:
ZO ik heb alvast bedacht wat ik vanavond als avondeten ga eten
En dan vragen of je die tweede als eerste kunt krijgenquote:
Tis heerlijk hierquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef xuryah het volgende:
Nog steeds droog bij jullie? Het giet hier echt verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef xuryah het volgende:
Nog steeds droog bij jullie? Het giet hier echt verschrikkelijk.
Daar hebben ze wat voor uitgevondenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef kanovinnie het volgende:
Kut met peren, wil nog een rondje fietsen maar heb geen zin om zeikend nat te regenen.
Gaat niet om de kleding maar dat je dan een natte fiets in de huiskamer hebt staanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daar hebben ze wat voor uitgevonden
[ afbeelding ]
die kan in de douche uitlekkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:37 schreef Uncle het volgende:
[..]
Gaat niet om de kleding maar dat je dan een natte fiets in de huiskamer hebt staan
Dat hebben de meeste supermarkten welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef xuryah het volgende:
Je staat op dumpert!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
.
[ afbeelding ]
Hmm ziet er goed uit je recept! Fijne ''cheat'' wel inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef xuryah het volgende:
Mijn rug is slecht en mijn knie is ook nooit super geweest, maar wordt altijd afgeraden om zonder deze hulpmiddelen te trainen omdat je knie het anders gewend raakt en lui wordt.. Probeer het eens zonderquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoi mensjes
Hier vandaag couscous, Hawaï saus en kip.
Ik ga vanavond samen met een vriend de eerste les van Evy lopen. In een opwelling afgesproken.
Ik heb al veel minder last van de drang naar een sigaretje. Wel ontzettend veel snaaitrek dus bij het boodschappen maar extra wortels, komkommer en paprika meegenomen.
Wat bevalt jullie het beste het Evy schema van 2006 of 2011?
Vandaag wel even een nieuwe knieband gehaald want die heb ik wel nodig.
Volgens mij staat de knop weer om hier en dat was nodig
Het ging de laatste tijd niet zo lekker.
Dan is morgen mijn knie zwart en dik van het vocht. Heb het al vaker geprobeerd en het gaat zo'n pijn doen. Andere sporten zoals bij Zumba enzo gebruik ik hem niet. Alleen als ik echt moet rennen. Squashen en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:25 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mijn rug is slecht en mijn knie is ook nooit super geweest, maar wordt altijd afgeraden om zonder deze hulpmiddelen te trainen omdat je knie het anders gewend raakt en lui wordt.. Probeer het eens zonder?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoi mensjes
Ik ga vanavond samen met een vriend de eerste les van Evy lopen. In een opwelling afgesproken.
Ik heb al veel minder last van de drang naar een sigaretje. Wel ontzettend veel snaaitrek dus bij het boodschappen maar extra wortels, komkommer en paprika meegenomen.
Eh bah rottige plek idd. Rustig aan met je knie maar wel blijven bewegenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]goed bezig, 2011 is stukken beter dan 2006.
Rustig aan, goed op je ademhaling letten
Hier vanavond even koelen aan mn knie, heb dat ding van de week gestorten (eronderdan) en nu is dat gevoelig
Dankje!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hmm ziet er goed uit je recept! Fijne ''cheat'' wel inderdaad.. Bedoel je rauwe cacao alsin een reep met 86% pure cacao of gewoon pure cacao blokjes ofzo? B&F shop zijn ze vaak in de aanbieding als nibs en poeder, nu ook weer..
http://www.bodyenfitshop.nl/superfood-deals/?page=2
Het leek mij vrij weinig voor 4 euro maar heb het hier ook staan, is stiekem best veel.. Weet alleen nog niet wat ik er mee kan doen..
Wat goed van je!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoi mensjes
Maar je haalt er heeeeel wat handjes uit hoor!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Ja ik bedoelde die cacao nibs en poeder die ik vond in je link. Idd best prijzig!!
Lijkt mij heel lekker door smoothies met banaan en kokos en door havermoutpap of bij het bakje yoghurt/kwark met muesli en vruchten
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Maar je haalt er heeeeel wat handjes uit hoor!
Droge humor noem ik het wel eensquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoi mensjes
Hier vandaag couscous,
In het begin wist ik die vraatzucht in de auto tegen te houden middels kauwgom. Zodra ik dan thuiskwam kon het grote koelkasten beginnen waarbij het af en toe een geluk was dat de koelkast er zelf nog stondquote:Ik heb al veel minder last van de drang naar een sigaretje. Wel ontzettend veel snaaitrek dus bij het boodschappen maar extra wortels, komkommer en paprika meegenomen.
Ik heb net een pakje cacao gehaald bij de C1000 voor 1 euro nog iets.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Maar je haalt er heeeeel wat handjes uit hoor!
Slaat idd nergens op. Biologisch is 5x zo duur, maar maakt geen ruk uit qua inhoud.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb net een pakje cacao gehaald bij de C1000 voor 1 euro nog iets.
Dat kan toch niet veel anders zijn dan van zo'n superfood site?
Die cacao poeder die ik nu heb is ook puur cacao.
Heb wel andere leuke dingen gezien op die site!
Die lijnzaad is wel goedkoop!
Niet waar! De goedkope is bewerkt om het goed te houden. De rauwe cariant is dat niet en kan dus minder lang mee. Moet snel bij de winkel zijn. Duurder dus!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef freud het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op. Biologisch is 5x zo duur, maar maakt geen ruk uit qua inhoud.
Is de goedkopere daardoor slechter? Of even gezond?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet waar! De goedkope is bewerkt om het goed te houden. De rauwe cariant is dat niet en kan dus minder lang mee. Moet snel bij de winkel zijn. Duurder dus!
Ik weet wie dat isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je staat op dumpert!
http://www.dumpert.nl/med(...)r_op_de_snelweg.html
De goedkope is slechter, want meer bewerkt, waardoor veel goede stofjes er uit zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Is de goedkopere daardoor slechter? Of even gezond?
Die zitten ook gewoon in groenten en fruit.. Als je normaal, gewoon gezond eet krijg je genoeg binnen. Eet je niet normaal, kan je beter een voedingssupplement innemen, is veel effectiever. En goedkoper. Wel minder hip dan de nieuwste "superfood", dat wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:24 schreef An24 het volgende:
De goedkope is slechter, want meer bewerkt, waardoor veel goede stofjes er uit zijn.
De duurdere heeft al zijn antioxidanten nog.
Dat hoef je mij niet te vertellen. Het ging om de vraag waarom de ene cocoa poeder duurder is dan de ander. Ff lezen voor je reageertquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die zitten ook gewoon in groenten en fruit.. Als je normaal, gewoon gezond eet krijg je genoeg binnen. Eet je niet normaal, kan je beter een voedingssupplement innemen, is veel effectiever. En goedkoper. Wel minder hip dan de nieuwste "superfood", dat wel.
Dan weet je vast ook dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is dat de rauwe variant beter (of minder slecht) is dan gewoon Blooker cacaopoeder van een euro per kilo..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen. Het ging om de vraag waarom de ene cocoa poeder duurder is dan de ander. Ff lezen voor je reageert
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die zitten ook gewoon in groenten en fruit.. Als je normaal, gewoon gezond eet krijg je genoeg binnen. Eet je niet normaal, kan je beter een voedingssupplement innemen, is veel effectiever. En goedkoper. Wel minder hip dan de nieuwste "superfood", dat wel.
Ok joh, jij je zin. Jij proeft zeker ook geen verschil tussen supermarkt vlees en biologisch vlees?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is dat de rauwe variant beter (of minder slecht) is dan gewoon Blooker cacaopoeder van een euro per kilo..
volgens mij zijn ze allebei niet 'gezond'quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is dat de rauwe variant beter (of minder slecht) is dan gewoon Blooker cacaopoeder van een euro per kilo..
Je moet het lekker zelf weten. Laat je wel foto's zien als je een lantaarnpaal kopt?quote:
Cadeau-ideequote:
Hebben we al gezienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet het lekker zelf weten. Laat je wel foto's zien als je een lantaarnpaal kopt?
Cacao is echt wel gezond!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze allebei niet 'gezond'
Jawel, dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Ok joh, jij je zin. Jij proeft zeker ook geen verschil tussen supermarkt vlees en biologisch vlees?
Cacao is erg gezond! Niet als er suikers aan toegevoegd worden en in de vorm van chocola nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze allebei niet 'gezond'
Klopt. Net zo veel als gewone, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Cacao is erg gezond! Niet als er suikers aan toegevoegd worden en in de vorm van chocola nee.
Maar rauwe cacao heeft veeeeel goede stoffen.
Waarom denk jij dat het niet gezond is?
Als wat gewone ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Klopt. Net zo veel als gewone, dat dan weer wel.
ligt eraan dat chiazaad is ook fijn doordat t langer een vol gevoel geeft.en bij mn avonddiensten is dat toch wel heel prettig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Alles wat bewerkt is is niet gezond vind ik en een pakje van 1 euro nog iets is bewerkt dus niet gezond .. (mijn mening)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Cacao is erg gezond! Niet als er suikers aan toegevoegd worden en in de vorm van chocola nee.
Maar rauwe cacao heeft veeeeel goede stoffen.
Waarom denk jij dat het niet gezond is?
Cacao wordt niet chemisch bewerkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef An24 het volgende:
Ik proef ook de volheid van goede cocoa tegenover chemisch bewerkt spul.
Cacao.quote:
Maar dat geldt niet alleen voor chiazaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Ynske het volgende:
ligt eraan dat chiazaad is ook fijn doordat t langer een vol gevoel geeft.en bij mn avonddiensten is dat toch wel heel prettig.
Inplaats van groen en geen thuis komen
Bewerkt spul, als in warm of koud geperst, lang in een pakje gezeten heeft, met toegevoegde suikers etc. /genoeg gereageerd op inhouds niveau.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Cacao wordt niet chemisch bewerkt.
[..]
Cacao.
[..]
Maar dat geldt niet alleen voor chiazaad.
Net klaar met werken toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ligt eraan dat chiazaad is ook fijn doordat t langer een vol gevoel geeft.en bij mn avonddiensten is dat toch wel heel prettig.
Inplaats van groen en geen thuis komen
Haha, ja hoor.. is prima. Je hoort me dan ook niet klagen hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet het lekker zelf weten. Laat je wel foto's zien als je een lantaarnpaal kopt?
Lantaarnpaal heb ik ook al gehad, dit was het resultaat toen:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:50 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hebben we al gezien.. Al was dat een steen volgens mij..
Maar ik rijd liever op het achterwielquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Cadeau-idee
[ afbeelding ]
't Hele leven wordt een wheelie
Of als je van de modernere fietsen bent
[ afbeelding ]
Cacao is altijd geperst, tenzij je die peulen eet maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:05 schreef An24 het volgende:
Bewerkt spul, als in warm of koud geperst, lang in een pakje gezeten heeft, met toegeviegde suikers etc. /genoeg gereageerd op betrekkings niveau.
Eh, ja, OK. Mijn "idee van de feiten" is dat feiten gewoon feiten zijn. Prima als het voor jou werkt hoor, daar niet van. Maar als je dan hier komt verkondigen dat het o zo gezond is, je te horen krijgt dat daar geen enkel bewijs voor is, moet je niet gaan lopen miepen.quote:Dat waar je tegenspreekt met jouw idee van de feiten, doet niets af op mijn ervaring met smaak en bereiding.
oneluf voor altijd, jeweetzquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ging bijna denken dat je niet (meer) van me houdt.
Ik wilde nog gaan reageren, maar ik laat het maar. Misschien moet je de blog eens bekijken in mijn sig. Dan zie je hoeveel onderzoek ik doe naar voeding en wat het mij heeft opgeleverd. Placeboquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Cacao is altijd geperst, tenzij je die peulen eet maar dat zal wel niet.
[..]
Eh, ja, OK. Mijn "idee van de feiten" is dat feiten gewoon feiten zijn. Prima als het voor jou werkt hoor, daar niet van. Maar als je dan hier komt verkondigen dat het o zo gezond is, je te horen krijgt dat daar geen enkel bewijs voor is, moet je niet gaan lopen miepen.
Ik zeg het wel vaker: een placebo-effect is ook een effect.
ja, nu thuis, dan ga je ook niet meer kokenquote:
begrijp ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, nu thuis, dan ga je ook niet meer koken
..en daar staan ook alle wetenschappelijke onderzoeken op waarin die claims worden aangetoond? Oh wacht, die zijn er niet..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik wilde nog gaan reageren, maar ik laat het maar. Misschien moet je de blog eens bekijken in mijn sig. Dan zie je hoeveel onderzoek ik doe naar voeding en wat het mij heeft opgeleverd. Placebo
hele week zelfde tijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:18 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
begrijp ikhoelaat morgen weer?
Ik verwijs nog wel eens naar mijn klinisch geneticus, reumatoloog en maag en darm specialist. Die zouden het toch moeten weten!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en daar staan ook alle wetenschappelijke onderzoeken op waarin die claims worden aangetoond? Oh wacht, die zijn er niet..
Het gaat hier vrijwel nooit echt over fotografie. Daar is het een sc voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik verwijs nog wel eens naar mijn klinisch geneticus, reumatoloog en maag en darm specialist. Die zouden het toch moeten weten!
Maar genoeg off topic, wordt er hier nog gefotografeerd?
Ja, maar daar doen we liever wat stilletjes over, wordt soms niet gewaardeerd als je je spullen ook daadwerkelijk gebruiktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik verwijs nog wel eens naar mijn klinisch geneticus, reumatoloog en maag en darm specialist. Die zouden het toch moeten weten!
Maar genoeg off topic, wordt er hier nog gefotografeerd?
Wel jammer, dat was vroeger anders. Daarom kijk soms nog even om het hoekje om te kijken of het verandert. Dat en om Freud in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het gaat hier vrijwel nooit echt over fotografie. Daar is het een sc voor.
Oh sorryquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Freudquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel jammer, dat was vroeger anders. Daarom kijk soms nog even om het hoekje om te kijken of het verandert. Dat en om Freud in de gaten te houden
Ja, ik zie je soms weer voorbij komen hier. Tien jaar geledenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja, maar daar doen we liever wat stilletjes over, wordt soms niet gewaardeerd als je je spullen ook daadwerkelijk gebruikt
Afgelopen weekend bijvoorbeeld kon ik me weer eens niet beheersen en deed wat groothoekexcercities met mijn bejaarde Kodak foolframebak en m'n goedkopebips Cosina19-35mm
[ link | afbeelding ]
Amsterdamse Waterleidingduinen by Ouwesok, on Flickr
Nou als je wat over fotografie te vertellen hebt brand dan maar los.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel jammer, dat was vroeger anders. Daarom kijk soms nog even om het hoekje om te kijken of het verandert. Dat en om Freud in de gaten te houden
An valt bij mij in de catagorie goeroe dus pas maar opquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou als je wat over fotografie te vertellen hebt brand dan maar los.
Naast het feit dat ik dat nauwelijks meer doe? De hobby verdween een beetje toen ik het veel betaald deed. Nu praten Freud en ik nog wel eens over nieuwe projectjes, maar die moeten nog uitgevoerd worden zeg maarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Who....me?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
An valt bij mij in de catagorie goeroe dus pas maar op
Oh wel praten over projectjes? Das al meer als toen wij bij jullie waren of niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik dat nauwelijks meer doe? De hobby verdween een beetje toen ik het veel betaald deed. Nu praten Freud en ik nog wel eens over nieuwe projectjes, maar die moeten nog uitgevoerd worden zeg maar
't Moet bij voorkeur over gear gaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Iedereen die meer weet dan mij is goeroequote:
Maybequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh wel praten over projectjes? Das al meer als toen wij bij jullie waren of niet?
Wat een aparte ogen hebben die beesten. Met die blauwe ringquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't Moet bij voorkeur over gear gaan
[ link | afbeelding ]
Kapgear, geintje natuurlijk, kapgier by Ouwesok, on Flickr
Ontkennen mag ook hoorquote:
Die ogen zijn dan waarschijnlijk van Zeissquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een aparte ogen hebben die beesten. Met die blauwe ring
Haha dat heb ik ook. Ik gebruik de cam momenteel voor yoga vooruitgang plaatjes. Beter dan niets!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ontkennen mag ook hoor![]()
![]()
Hier ligt het stil![]()
Zo'n mooie set aan het verstoffen, ik zou mezelf schuldig moeten voelen
Mijne ligt al 4 weken op dezelfde plekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook. Ik gebruik de cam momenteel voor yoga vooruitgang plaatjes. Beter dan niets!
Kijk ouwesok, dat bedoel ik
De vorige keer dat ik dat zei was ik een saaie donder ^^quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijne ligt al 4 weken op dezelfde plek
Ik vind je niet saai hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik dat zei was ik een saaie donder ^^
trots op je!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja les een van Evy gelopen. Dat was goed te doen. Donderdag les 2.
Ook lekker. Welk boek ben je bezig ^^quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
trots op je!
K ben met mn boek onder een deken gekropen
kroongetuige van rick mofinaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook lekker. Welk boek ben je bezig ^^
Cool ik ben met boek 4 uit de Percy Jackson bezig. Vannacht gedroomd dat ik al die Griekse monsters aan het afslachten was. Was een hele vreemde nachtquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Cool ik ben met boek 4 uit de Percy Jackson bezig. Vannacht gedroomd dat ik al die Griekse monsters aan het afslachten was. Was een hele vreemde nacht100 keer wakker geschrokken en steeds ging de droom weer verder haha.
Droom jij er ook weleens over ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:57 schreef Ynske het volgende:
[..]heb dit keer ik de bieb alleen maar thrillers meegenomen.
Altijd fun
Zwarte cross.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:58 schreef J03llV het volgende:
Pff, bezig met ckv afronden!
Moet een artikel maken over rij 7 stoel 6, waarbij ik mezelf moet interviewen en vragen moet stellen hoe ik mezelf over een jaar of 10-20 zieEn ik moet mezelf tegenkomen op een cultureel evenement.. dus Kamasutra beurs?
niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Droom jij er ook weleens over ?
red bull ice clash?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:58 schreef J03llV het volgende:
Pff, bezig met ckv afronden!
Moet een artikel maken over rij 7 stoel 6, waarbij ik mezelf moet interviewen en vragen moet stellen hoe ik mezelf over een jaar of 10-20 zieEn ik moet mezelf tegenkomen op een cultureel evenement.. dus Kamasutra beurs?
Wordt je daar wakker van? Ik heb dat zo extreem maar eens per maand hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet dat ik weet.
Ik weet wel wanneer t op t werk te stressig is dar ik mezelf erover hoor praten snachts
dan verzin t maarquote:
Zal ik een CES beurs doen?quote:
yep, gelukkig komt t niet continu voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wordt je daar wakker van? Ik heb dat zo extreem maar eens per maand hoor
Of de CP+ in Yokohamaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, gelukkig komt t niet continu voor.
Of midden in de woonkamer compleet aangekleed wakker worden. Midden in de nacht. Muts ga liggen en slapen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Of midden in de woonkamer compleet aangekleed wakker worden. Midden in de nacht. Muts ga liggen en slapen.
Ik ging bij die laatste eens kijken uit nieuwsgierigheid. Uiteindelijk vond ik het super saaiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:01 schreef J03llV het volgende:
[..]
Hahaha, nee daar zul je mij nooooit vinden. Kamasutra beurs echter ook niet
Apart slaapwandelen bedoel je?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk best stom maar in dar ttk topic heb ik soms het gevoel dat je alleen literatuur of engelse boeken mag lezen om te postenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook lekker. Welk boek ben je bezig ^^
Met vriend of alleen? Is best awkward op zo'n beurs of niet? Ik stel het me voor als een groep pervertsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ging bij die laatste eens kijken uit nieuwsgierigheid. Uiteindelijk vond ik het super saai
Haha ja vind dat ook een beetje jammer. Maar gewoon stug posten joh doe ik ook ^^quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk best stom naast in dar ttk topic heb ik soms het gevoel dat je alleen literatuur of engelse boeken mag lezen om te posten
yep met aankleden erbij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Apart slaapwandelen bedoel je?
Wow dat lijkt me echt freaky. Volgens mijn moeder sliep ik vroeger soms wel met mijn ogen open. De eerste keer dat ik dat deed dacht ze dat ik dood was ..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep met aankleden erbij.
Ik word ook niet wakker on naar t toilet te gaan snachts. Ik sta op en doe mn ding maar heb mn ogen niett open en registreer ook niets.
Als je de woonkamer weet te halen ben je er al redelijk laat achterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:04 schreef Ynske het volgende:
k heb t vroeger nooit gedaan, is begonnen na mn ongeluk, maar goed, geen last verder van. K weet wel als t zich weer voordoet dat ik even op de rem moet trappen. En andere kleren aan als ik ga werkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wow dat lijkt me echt freaky. Volgens mijn moeder sliep ik vroeger soms wel met mijn ogen open. De eerste keer dat ik dat deed dacht ze dat ik dood was ..
Was met een groepje vrienden. Waren ook nieuwsgierig. Mjah, wat moet je verwachten? Veel arbeiderstypes van middelbare leeftijd in veel latex gewikkeld. Dat is het wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:14 schreef J03llV het volgende:
[..]
Met vriend of alleen? Is best awkward op zo'n beurs of niet? Ik stel het me voor als een groep perverts
Mja kijk er idd maar goed mee uit. Wie weet waar je allemaal rondloopt ^^quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb t vroeger nooit gedaan, is begonnen na mn ongeluk, maar goed, geen last verder van. K weet wel als t zich weer voordoet dat ik even op de rem moet trappen. En andere kleren aan als ik ga werken
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja kijk er idd maar goed mee uit. Wie weet waar je allemaal rondloopt ^^
Hahaha, jaa zoiets verwachtte ik welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Was met een groepje vrienden. Waren ook nieuwsgierig. Mjah, wat moet je verwachten? Veel arbeiderstypes van middelbare leeftijd in veel latex gewikkeld. Dat is het wel zo'n beetje
is niet zo hoog en ook een deurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:25 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zijn er ook al een raam uitgesprongen..
ja fijn hequote:
Slaaplekker!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja echt wel ^^
Nu lekker slapen![]()
![]()
Slaap lekker
quote:
Hm dat is wel balen ja. Maar sommige mensen vinden het geluid van een veertje op de grond al vervelend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:44 schreef Ynske het volgende:
Pff wat een gezeur, mijn bovenburen hebben last van de tv van mijn schuin onderbuurvrouw. Terwijl haar buren en ik er geen last van hebben. Zo fijn dat geklaag bij de wbv, t mensje krijgt steeds op dr flikker en tis zo fijn voor de sfeer.
Mijn buurman houdt van happy hardcore. Heb met regelmaat dat mijn glas drinken op tafel staat te trillen. Het lijkt gelukkig al iets minder dan eerst. Maargoed de vent s dan ook een junk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:59 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn onderburen hebben ook vaak de muziek (te) hard aan. Schijtirritant maar ik heb er tot op heden niet over geklaagd. Meestal is het wel op normale tijden.
Als je zijn muziek hoort dan staat de jouwe niet hard genoeg...quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn buurman houdt van happy hardcore. Heb met regelmaat dat mijn glas drinken op tafel staat te trillen. Het lijkt gelukkig al iets minder dan eerst. Maargoed de vent s dan ook een junk.
Boxen richting de muur draaien en dan hatebreed opzetten ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:03 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als je zijn muziek hoort dan staat de jouwe niet hard genoeg...
Of ook gewoon even hardcore opzetten en alleen de subwoofer aansluiten, en dan boodschappen gaan doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Boxen richting de muur draaien en dan hatebreed opzetten ofzo.
Kan dan beter een rondje met de hond gaan lopen denk ^^ maar ik probeer het gewoon zoveel mogelijk te negeren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:14 schreef Uncle het volgende:
[..]
Of ook gewoon even hardcore opzetten en alleen de subwoofer aansluiten, en dan boodschappen gaan doen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:14 schreef Uncle het volgende:
[..]
Of ook gewoon even hardcore opzetten en alleen de subwoofer aansluiten, en dan boodschappen gaan doen
Toch hebben ze hem echt niet heel hard staan ofzo. Tenminste toen ik ging klagen niet. Ze luisteren alleen iets met heel veel bassquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:59 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn onderburen hebben ook vaak de muziek (te) hard aan. Schijtirritant maar ik heb er tot op heden niet over geklaagd. Meestal is het wel op normale tijden.
Dat hebben wij op werk ook. Wordt je helemaal gek van de muziek in het kantoor naast je, loop je daar binnen, staat hij eigenlijk hel zachtjes... maar die schelle hoge tonen weten toch altijd hun weg naar mijn oren te vindenquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch hebben ze hem echt niet heel hard staan ofzo. Tenminste toen ik ging klagen niet. Ze luisteren alleen iets met heel veel bass
Daarom luister ik muziek met oortjesquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat hebben wij op werk ook. Wordt je helemaal gek van de muziek in het kantoor naast je, loop je daar binnen, staat hij eigenlijk hel zachtjes... maar die schelle hoge tonen weten toch altijd hun weg naar mijn oren te vinden
Ik kan geen koptelefoon/oordopjes gebruiken op werk omdat ik dat mijn pieper niet kan horen (en wij hebben nog ouderwetse zonder trilfunctie)quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom luister ik muziek met oortjes
Wat doe je dan voor werk dat je een pieper hebt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik kan geen koptelefoon/oordopjes gebruiken op werk omdat ik dat mijn pieper niet kan horen (en wij hebben nog ouderwetse zonder trilfunctie)
klinisch fysische ondersteuning in de zorgquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor werk dat je een pieper hebt?
Aha, zo heb je die serie over die MRI gemaakt tijden terug? Of was jij dat niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:03 schreef Uncle het volgende:
[..]
klinisch fysische ondersteuning in de zorg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |