Op je MTB natuurlijk jonguh.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:03 schreef Flipmoehoe het volgende:
hmm de TT slaat aardig op mij
Had gisteren spierpijn in mijn benen, heb lenzen! (-3 en -5,5)
En kan ook zeker geen wheely! Heb daardoor al eens mijn motor in de sloot geparkeerd
Ik lag in het weiland, gelukkig zonder letsel
Voor mij geen wheely's meer!
Hier nog 1quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer maar moet nog tot 5 uur.
Moet je ook saai werk doen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:37 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Hier nog 1alleen mag ik tot half 6 vandaag
Scheelt dat we 2 motoren bij huis hebben, pak je er sneller 1quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:14 schreef Merlijn het volgende:
Motorrijden... dat moet ik ook weer eens oppakken. Ik rij zo weinig dat ik het onderhand verleerd ben volgens mij
Toch gerend? hoe ging het?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Ynske het volgende:
And I did it
Douchen en over een uurtje naar het werk.
Oh. Niet ziek worden dan he.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:56 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk niet saai maar ik voel me niet super vandaag
yep, iets langzamer dan zaterdag, en zolang je gewoon rent en niet uitstapt ging t best goed.quote:
Ik heb geen garage meer en het buiten stallen met twee inbraken bij mij in het afgelopen jaar lijkt me geen goed idee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:49 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Scheelt dat we 2 motoren bij huis hebben, pak je er sneller 1
Suzuki gsx-r750 (de mijne)
en een honda cbr 600F (van de vriendin)
Beetje bijhouden is wel handig, maar als je er weer fris op stapt ff rustig aan doen en niet direct vol gas wegblazen scheelt al een hoop
buiten stallen is ook niet super voor het behoud van je motor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb geen garage meer en het buiten stallen met twee inbraken bij mij in het afgelopen jaar lijkt me geen goed idee.
Geloof me, dat wil je inderdaad niet. Bij de eerste waren we niet thuis, heeft die gast uitgebreid staan koken en lag het hele huis onder de bloedvlekken. Tweede keer ging het alarmsysteem tijdig af en zijn ze hem gesmeerd net voordat ik buiten was.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
buiten stallen is ook niet super voor het behoud van je motor.
Met 2 inbraken erbij is het helemaal geen goed plan!
Hele huis toen overhoop gehaald?? Lijkt me echt zo naar, inbrekers die overal in zitten te neuzen
We hebben zelf maar een klein schuurtje, daar staan onze fietsen en andere rotzooi in.
Maar mijn ouders wonen aardig dichtbij, die hebben wel een grote garage.
Zit dan geregeld met mijn motorpak op de fiets om daar de motor op te halen
Was een poolse zwerver inderdaad. hebben ze een dorp verder opgepakt omdat hij half dood lag te bloeden. (bij inbraak polsen doorgesneden, maar te bezopen om dat te merken). Maar ja, iets met een kale kip... Ik heb voor 12k schade die ik niet kan verhalen en die de verzekering niet wilt dekken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:11 schreef Flipmoehoe het volgende:
dat meen je niet! uitgebreid staan koken!!.. vast een zwerver die wat geld / eten nodig had?!
Verschrikkelijk lijkt me zoiets.
Gelukkig dat het alarmsysteem gewerkt heeft de 2de keer!
Nee ik word niet snel ziek , maar gewoon niet lekker geslapen en dan de hele dag alleen maar naar bed willen en je daardoor beetje ziekjes voelen ..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh. Niet ziek worden dan he.
Ik vind mijn werk normaal erg leuk om te doen, alleen vandaag is het wel even te saai.
zucht.. en daar betaal je dan braaf elke maand je premie voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Was een poolse zwerver inderdaad. hebben ze een dorp verder opgepakt omdat hij half dood lag te bloeden. (bij inbraak polsen doorgesneden, maar te bezopen om dat te merken). Maar ja, iets met een kale kip... Ik heb voor 12k schade die ik niet kan verhalen en die de verzekering niet wilt dekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |