donkerblond in de winter, blond in de zomer, gratenkut van 185 cm met een kind van tienquote:Op maandag 24 februari 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik had Sascha dus donker qua haar in gedachte en ook iets steviger als mams van een aap...
Maar wel altijd lachend als ik die wip foto nog eens bekijk...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
donkerblond in de winter, blond in de zomer, gratenkut van 185 cm met een kind van tien
inderdaad, ik lach altijd, ook als er niets te lachen valtquote:Op maandag 24 februari 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel altijd lachend als ik die wip foto nog eens bekijk...
Be-lach-elijk...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, ik lach altijd, ook als er niets te lachen valt
Maar jij bent dan ook al bijna in je Alzheimer fase.quote:
Had je het tegen mijquote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook al bijna in je Alzheimer fase.
Alleen weet je dat nog niet of niet meer...
Leuk juist!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer er al jaren van af te komen, het wordt over het algemeen niet gewaardeerd
Golfer is iig ook gekwalificeerd om daar te mogen komen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeveel 50 plus topics heeft hij nou al en hoeveel mensen naast hijzelf en pietpiraat mogen daar nu komen?
Ik denk dat geen van beide op elkaar zitten te wachtenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Golfer is iig ook gekwalificeerd om daar te mogen komen.
Die vinden elkaar niet lief?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat geen van beide op elkaar zitten te wachten
Kunstgebitworstelen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vinden elkaar niet lief?
Rollatorgevechten en alles?
Daar stel ik me dan weer heel iets anders bij voorquote:
slaat nergens op maar ik kan er om lachenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vinden elkaar niet lief?
Rollatorgevechten en alles?
Eigenlijk wil ik me daar niets bij voorstellen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar stel ik me dan weer heel iets anders bij voor
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef chufi het volgende:
Vandaag officieel arbeidscontract getekend.... Maandag gaan we weer, zonder rollator, richting werk
Ik moet tegenwoordig echt alles resetten om het weer werkend te krijgen... SMS wanneer probleem verholpen is ( volgens mij bestaat het al, anders ga ik het doorvoeren)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:01 schreef chufi het volgende:
Helaas weer storing bij toekomstige werkgever... Dan maar weer mobiel.
Vergeet de wekker nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef chufi het volgende:
Vandaag officieel arbeidscontract getekend.... Maandag gaan we weer, zonder rollator, richting werk
Zet je kop in je ava die is lollig en leukquote:
Tante Beppie vond mijn tieten leukerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet je kop in je ava die is lollig en leuk
Ik kan niet kiezen wat ik leuker vind...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
Tante Beppie vond mijn tieten leuker
Ik wel. Die vuurtoren avatar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen wat ik leuker vind...
Nee, je koppie is leuker, je tetten zijn een bonusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
Tante Beppie vond mijn tieten leuker
Gelukkig maar, kan ik eindelijk de deur weer open doen voor mensen die onderdak zoekenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah.. dat duo is opgepakt, ik zag het gisteren langskomen bij Opsporing Verzocht,
eng stel hoor, die wil je niet tegenkomen ...
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/buitenla(...)kt-bij-dortmund.html
Ow... hoezo dat? Komt er wel eens iemand onderdak zoeken bij jou dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan ik eindelijk de deur weer open doen voor mensen die onderdak zoeken
Dat was een aanbeveling van de politie volgens mij...quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... hoezo dat? Komt er wel eens iemand onderdak zoeken bij jou dan?![]()
Ga je trouwens bij UPC werken?
ah.......ik snap hem al, ben een beetje traagquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een aanbeveling van de politie volgens mij...
En Eh ja zoiets voor hun baas
Amerikaans ....quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.......ik snap hem al, ben een beetje traag
voor de baas van UPC, oké ik weet niet wie de baas is, maar zal wel goed zitten dan
is geen klein bedrijfje in elk geval.
Nieuw niet maar wel 1 die over mn bril past...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe zonnebril ofzo?
en die ga je vanaf vandaag niet meer afzetten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuw niet maar wel 1 die over mn bril past...
Ik voel me wel relaxed jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en die ga je vanaf vandaag niet meer afzetten?![]()
Je voelt je zeker goed?
je plaatje doet het niet ...quote:
Is een facebook, maar deed het bij mij ook niet.. Maar goed meissie..soms zit het tegen en soms gaat het goed ...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je plaatje doet het niet ...
Nah.. zit een beetje tegen de laatste tijd, komt wel weer goed
ik klikte op afbeelding en toen zag ik het, als jij dat bent dat zie je er heel anders uit dan ik mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een facebook, maar deed het bij mij ook niet.. Maar goed meissie..soms zit het tegen en soms gaat het goed ...
Ben wel dezelde als je op de link in je reactie hebt geklikt//quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik klikte op afbeelding en toen zag ik het, als jij dat bent dat zie je er heel anders uit dan ik mij
herinneren ja... ik weet het, maakt niet uit....
Ik dacht dat je nog een beetje haar hadquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben wel dezelde als je op de link in je reactie hebt geklikt//
Maar dat komt dan door die zonnebril
Toen was ie nog piepquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
Ben jij dat Sjoef?
Ik vind de 2e foto op je fb eigenlijk veel leuker
Ik weet niet welke je bedoelt, zoveel heb ik er niet ...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
Ben jij dat Sjoef?
Ik vind de 2e foto op je fb eigenlijk veel leuker
gezien!quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:08 schreef drakin het volgende:
Goede oplossing als je je kind even moe bent
Ik zit net hiernaar te kijken:
http://www.me-to-we.nl/mensen-zonder-kinderen-hebben-geen-idee/
Ben jij zo'n Franse zwerver geweest?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
In die prullebak achter de Notre Dame dan waarschijnlijk ...
Die zie alleen jij , die ongeschoren bakkesquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Franse zwerver geweest?![]()
Ik vind die foto met haar op je kin leuk.
Ik vind het stoerquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zie alleen jij , die ongeschoren bakkes
Vooral met je zonnebril-pi, is dat je nieuwe look?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms ben ik nog best wel stoer ...
Alleen als de zon schijnt ...quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral met je zonnebril-pi, is dat je nieuwe look?
Bij mij is de zon al weer een tijdje onder, maar het was wel heel lekker vandaag.quote:
Niets Dees verwijst naar ouwe foto'squote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
owwhat's new pussycat? [ afbeelding ]
uit de oude doos doos?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets Dees verwijst naar ouwe foto's
helaas? foei!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet helaas weer gewoon aan het werk.. Als je een maandje eerder was geweest
nou ja, mij een biet, als je maar genoeg verdient om te kunnen overlevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg he ... Ik hoop mn mening over een week te hebben veranderd
Heb je geen zin in je nieuwe baan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg he ... Ik hoop mn mening over een week te hebben veranderd
Ach dat zou wel moeten lukken ,...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nou ja, mij een biet, als je maar genoeg verdient om te kunnen overleven
fijn hoor!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dat zou wel moeten lukken ,...
Ja wel .. Maar ffen omschakelen dat wel ... 5 maand nietsquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen zin in je nieuwe baan?
Ach ik sta niet rood op de bank en ik zou het nog wel een 5 jaar zo uit kunnen houden maar dat is niet nodigquote:
trouwen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik sta niet rood op de bank en ik zou het nog wel een 5 jaar zo uit kunnen houden maar dat is niet nodig
Ja, dat is weer even een klok omzetten, 's avonds op tijd naar bed, 's ochtends de wekker weer die gaat. Maar misschien maar goed ook, want als ik naar mezelf kijk werd ik luier hoe langer ik thuis zat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel .. Maar ffen omschakelen dat wel ... 5 maand niets
Kijk eens naar haar avaquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg nou tieten en moet ik dan naar je eiland of kom jij naar de grote stad?
ik zoek een suikeroomquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg nou tieten en moet ik dan naar je eiland of kom jij naar de grote stad?
Kan je er beter één van een jaar of 90 zoekenquote:
die heb ik hier al maar gaan maar niet doodquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je er beter één van een jaar of 90 zoeken
Dan moet je harder je best doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef sacha het volgende:
[..]
die heb ik hier al maar gaan maar niet dood
nahquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef chufi het volgende:
Ja
[..]
Je bent mn leeftijd dus dat oom gevoel gaat het niet worden
eeeeeh, even denken hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je dan naar Amsterdm al ik ja zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |