Is een facebook, maar deed het bij mij ook niet.. Maar goed meissie..soms zit het tegen en soms gaat het goed ...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je plaatje doet het niet ...
Nah.. zit een beetje tegen de laatste tijd, komt wel weer goed
ik klikte op afbeelding en toen zag ik het, als jij dat bent dat zie je er heel anders uit dan ik mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een facebook, maar deed het bij mij ook niet.. Maar goed meissie..soms zit het tegen en soms gaat het goed ...
Ben wel dezelde als je op de link in je reactie hebt geklikt//quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik klikte op afbeelding en toen zag ik het, als jij dat bent dat zie je er heel anders uit dan ik mij
herinneren ja... ik weet het, maakt niet uit....
Ik dacht dat je nog een beetje haar hadquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben wel dezelde als je op de link in je reactie hebt geklikt//
Maar dat komt dan door die zonnebril
Toen was ie nog piepquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
Ben jij dat Sjoef?
Ik vind de 2e foto op je fb eigenlijk veel leuker
Ik weet niet welke je bedoelt, zoveel heb ik er niet ...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
Ben jij dat Sjoef?
Ik vind de 2e foto op je fb eigenlijk veel leuker
gezien!quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:08 schreef drakin het volgende:
Goede oplossing als je je kind even moe bent
Ik zit net hiernaar te kijken:
http://www.me-to-we.nl/mensen-zonder-kinderen-hebben-geen-idee/
Ben jij zo'n Franse zwerver geweest?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
In die prullebak achter de Notre Dame dan waarschijnlijk ...
Die zie alleen jij , die ongeschoren bakkesquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Franse zwerver geweest?![]()
Ik vind die foto met haar op je kin leuk.
Ik vind het stoerquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zie alleen jij , die ongeschoren bakkes
Vooral met je zonnebril-pi, is dat je nieuwe look?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms ben ik nog best wel stoer ...
Alleen als de zon schijnt ...quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral met je zonnebril-pi, is dat je nieuwe look?
Bij mij is de zon al weer een tijdje onder, maar het was wel heel lekker vandaag.quote:
Niets Dees verwijst naar ouwe foto'squote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
owwhat's new pussycat? [ afbeelding ]
uit de oude doos doos?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets Dees verwijst naar ouwe foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |