donkerblond in de winter, blond in de zomer, gratenkut van 185 cm met een kind van tienquote:Op maandag 24 februari 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik had Sascha dus donker qua haar in gedachte en ook iets steviger als mams van een aap...
Maar wel altijd lachend als ik die wip foto nog eens bekijk...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
donkerblond in de winter, blond in de zomer, gratenkut van 185 cm met een kind van tien
inderdaad, ik lach altijd, ook als er niets te lachen valtquote:Op maandag 24 februari 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel altijd lachend als ik die wip foto nog eens bekijk...
Be-lach-elijk...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, ik lach altijd, ook als er niets te lachen valt
Maar jij bent dan ook al bijna in je Alzheimer fase.quote:
Had je het tegen mijquote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook al bijna in je Alzheimer fase.
Alleen weet je dat nog niet of niet meer...
Leuk juist!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer er al jaren van af te komen, het wordt over het algemeen niet gewaardeerd
Golfer is iig ook gekwalificeerd om daar te mogen komen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeveel 50 plus topics heeft hij nou al en hoeveel mensen naast hijzelf en pietpiraat mogen daar nu komen?
Ik denk dat geen van beide op elkaar zitten te wachtenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Golfer is iig ook gekwalificeerd om daar te mogen komen.
Die vinden elkaar niet lief?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat geen van beide op elkaar zitten te wachten
Kunstgebitworstelen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vinden elkaar niet lief?
Rollatorgevechten en alles?
Daar stel ik me dan weer heel iets anders bij voorquote:
slaat nergens op maar ik kan er om lachenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vinden elkaar niet lief?
Rollatorgevechten en alles?
Eigenlijk wil ik me daar niets bij voorstellen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar stel ik me dan weer heel iets anders bij voor
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef chufi het volgende:
Vandaag officieel arbeidscontract getekend.... Maandag gaan we weer, zonder rollator, richting werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |