donkerblond in de winter, blond in de zomer, gratenkut van 185 cm met een kind van tienquote:Op maandag 24 februari 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik had Sascha dus donker qua haar in gedachte en ook iets steviger als mams van een aap...
Maar wel altijd lachend als ik die wip foto nog eens bekijk...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
donkerblond in de winter, blond in de zomer, gratenkut van 185 cm met een kind van tien
inderdaad, ik lach altijd, ook als er niets te lachen valtquote:Op maandag 24 februari 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel altijd lachend als ik die wip foto nog eens bekijk...
Be-lach-elijk...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, ik lach altijd, ook als er niets te lachen valt
Maar jij bent dan ook al bijna in je Alzheimer fase.quote:
Had je het tegen mijquote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook al bijna in je Alzheimer fase.
Alleen weet je dat nog niet of niet meer...
Leuk juist!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer er al jaren van af te komen, het wordt over het algemeen niet gewaardeerd
, beter dan die chronische chagrijnen. Loop wel eens door de AH in het dorp en als ik dan sommige mensen zie kijken denk jeuh kiek is wat vrolijker.
Golfer is iig ook gekwalificeerd om daar te mogen komen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeveel 50 plus topics heeft hij nou al en hoeveel mensen naast hijzelf en pietpiraat mogen daar nu komen?
Ik denk dat geen van beide op elkaar zitten te wachtenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Golfer is iig ook gekwalificeerd om daar te mogen komen.
Die vinden elkaar niet lief?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat geen van beide op elkaar zitten te wachten
Kunstgebitworstelen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vinden elkaar niet lief?
Rollatorgevechten en alles?
Daar stel ik me dan weer heel iets anders bij voorquote:
slaat nergens op maar ik kan er om lachenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vinden elkaar niet lief?
Rollatorgevechten en alles?
Eigenlijk wil ik me daar niets bij voorstellen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar stel ik me dan weer heel iets anders bij voor
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef chufi het volgende:
Vandaag officieel arbeidscontract getekend.... Maandag gaan we weer, zonder rollator, richting werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |