En klasgenootjes waren natuurlijk onvergeeflijk richting jou? Dat jij het waagde af te wijken?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef zomertje het volgende:
[..]
*steekt vinger op* Bij mij een tierende moeder en een oogafwijking waardoor ik niet mee kon komen...

Dat was ook wat ik met de discussie bedoeldequote:Op maandag 3 maart 2014 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is een feit
Wat een discussie is, is of je hierin daadwerkelijk beperkingen op kan/mag leggen. Ik denk nl dat dat niet uitvoerbaar is.
Ja klopt, maar ik wou het niet te off-topic maken, vandaar dat ik er niet dieper op in gingquote:Op maandag 3 maart 2014 18:46 schreef Detroit het volgende:
[..]
En ook een leuke manier om mensen uit te dagen. Zeker als je over dingen als verplichte sterilisatie begint..

yep....quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef Detroit het volgende:
[..]
En klasgenootjes waren natuurlijk onvergeeflijk richting jou? Dat jij het waagde af te wijken?

Is ook. Ik maak me niet echt zorgen. Ik baal vooral maar dat hoort bij een kutbui hihiquote:Op maandag 3 maart 2014 18:55 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je hebt gisteren een "kleine" terugval gehad door die vriendin. En slecht geslapen, daar word je gewoon labielig van. Er kruipen mensen om mindere redenen onder stenen..
Vanavond onder een dekentje liggen voor de TV oid?.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx <- ik vraag me af of de kat je kusjes wil gevenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is ook. Ik maak me niet echt zorgen. Ik baal vooral maar dat hoort bij een kutbui hihi

Nystagmus hier, en die ogen zagen geen bal toen ik heel klein was...quote:

Dat lijkt me lastig. Hoe komt hrt dat je nu wel wat kan zien?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef zomertje het volgende:
[..]
Nystagmus hier, en die ogen zagen geen bal toen ik heel klein was...

Kinderen kunnen doodeerlijk zijn ja.quote:

Liefquote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef zomertje het volgende:
[..]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx <- ik vraag me af of de kat je kusjes wil geven(er stond wat op mn toetsenbord....)

Mijn hersenen compenseren door als filmbeelden te werken: veel momenten snel achter elkaar. loensen deed ik ook ja, heel erg.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig. Hoe komt hrt dat je nu wel wat kan zien?
Ik heb gewoon twee luie ogen. Zag dus ook niks. Door een operatie is een oog nu goed en het andere oog was half goed. Dat oog loensde heel erg als ik moe was en een beetje als ik niet moe was. Dat loenzen is over gegaan maar ik zie nog steeds slecht als ik moe ben.

Ja, dat, en dan thuis ook nog... blehquote:Op maandag 3 maart 2014 19:35 schreef Detroit het volgende:
[..]
Kinderen kunnen doodeerlijk zijn ja.
Niet leuk als je zelf een kind bent, alleen maar mee wilt doen met de groep, en afgewezen wordt op basis van dingen waar je zelf niet voor kiest. Bwuh.

Dan is er nog maar een plek om te vluchten. Alle gevoelens uitschakelen en jezelf terugtrekken. Verschrikkelijk!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:55 schreef zomertje het volgende:
[..]
Ja, dat, en dan thuis ook nog... bleh

Ja buhquote:Op maandag 3 maart 2014 20:12 schreef Detroit het volgende:
[..]
Dan is er nog maar een plek om te vluchten. Alle gevoelens uitschakelen en jezelf terugtrekken. Verschrikkelijk!
Gelukkig dat je die overlevingsmechanismen nu niet meer nodig hebt.

TU/E moet wel hemels voor mensen als jij geweest zijn. Heaven for quirky people.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja buh
Had dat ook wel. Nergens echt veilig. Al was het op de middelbare school wel ok met mijn mede nerdsen in Eindhoven ook.

Hihi jepquote:Op maandag 3 maart 2014 20:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
TU/E moet wel hemels voor mensen als jij geweest zijn. Heaven for quirky people..

Haha. Maar gelukkig héb je het gaandeweg wel geleerd, toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihi jep
Gaat alleen niet zo lekker als je de eerste 18 jaar niet hebt geleerd om normaal contacten op te bouwen

Mwah, blijft een lastig iets, vriendschappen en relaties.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
Haha. Maar gelukkig héb je het gaandeweg wel geleerd, toch?
Grappig dat je het hier over hebt trouwens. Ik ben zelfs nog steeds redelijk passief in het aangaan van contacten. Ik laat het me eerder overkomen dan dat ik er zelf achteraan ga. In die zin heb ik het opbouwen van contacten nog steeds niet helemaal geleerd..

Ja, als je je zo rot voelt is complimenten ontvangen erg lastig.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef Mistico het volgende:
Even een tijdje niet op Fok geweest. Midden december bij de huisarts geweest en morgen begint dan eindelijk mijn behandeling (toch meer dan 2 maanden...). Ik kijk er naar uit, al hoop ik niet dat ik allemaal van die rare quizzen moet gaan maken.
Ik krijg de laatste tijd ook vaak te horen dat ik "er goed uitzie". Ik wil het graag geloven maar het lukt me gewoon niet. Ik blijf van het negatieve uitgaan. Hebben jullie ook weleens in zo'n situatie gezeten?

Ik ben er voor in. Behalve dat knuffelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef kuolema het volgende:
Oh en we hadden het een tijdje geleden over een meet maar daar is uiteindelijk niets uitgekomen (of het was een stiekeme 'laten we kuolema buitensluiten' meet) dus wie is er nog voor in?
Met knuffeltherapie!

quote:Op maandag 3 maart 2014 21:43 schreef Raggingbull het volgende:
Zo hehe vandaag ook weer echt begonnen met sporten. Me eerste uurtje hardlopen is een feit. Voel me sinds een hele hele hele lange tijd weer eventjes vrij en goed. Super dit ik beveel dit zeker aan om ook eens te proberen. Nog echt een geweldig gesprek gehad onderweg. Was zonder echt op te letten door de tippelzone gelopen en heb daar nog eventjes 45 minuten staan kletsen met een prostitue welliswaar. Marja alsnog een goed gesprek is een goed gesprek haha.

Kijk, dat is dus gewoon helemaal top!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:43 schreef Raggingbull het volgende:
Zo hehe vandaag ook weer echt begonnen met sporten. Me eerste uurtje hardlopen is een feit. Voel me sinds een hele hele hele lange tijd weer eventjes vrij en goed. Super dit ik beveel dit zeker aan om ook eens te proberen. Nog echt een geweldig gesprek gehad onderweg. Was zonder echt op te letten door de tippelzone gelopen en heb daar nog eventjes 45 minuten staan kletsen met een prostitue welliswaar. Marja alsnog een goed gesprek is een goed gesprek haha.

Er zijn wel meer mensem voor in dus noem een plaats en datumquote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef kuolema het volgende:
Oh en we hadden het een tijdje geleden over een meet maar daar is uiteindelijk niets uitgekomen (of het was een stiekeme 'laten we kuolema buitensluiten' meet) dus wie is er nog voor in?
Met knuffeltherapie!

quote:Op maandag 3 maart 2014 22:56 schreef Detroit het volgende:
Via zowel FB als PM, Elvi. PM krijg je nu, ik was je vergeten..

Ik kan ook wel doordeweeks, maar ik denk dat de meesten dan gewoon moeten werken. Ik kom trouwens liever niet pas in de avond.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:45 schreef kuolema het volgende:
Zijn er mensen die nooit doordeweeks kunnen? Dan reis ik namelijk gratis

Succes morgen! Testjes maken is best leuk hoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef Mistico het volgende:
Even een tijdje niet op Fok geweest. Midden december bij de huisarts geweest en morgen begint dan eindelijk mijn behandeling (toch meer dan 2 maanden...). Ik kijk er naar uit, al hoop ik niet dat ik allemaal van die rare quizzen moet gaan maken.
Ik krijg de laatste tijd ook vaak te horen dat ik "er goed uitzie". Ik wil het graag geloven maar het lukt me gewoon niet. Ik blijf van het negatieve uitgaan. Hebben jullie ook weleens in zo'n situatie gezeten?
Nice!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:43 schreef Raggingbull het volgende:

Heel herkenbaar! Idem met de verhalen van ragingbull overigens, al heeft hij het wel wat zwaarder gehad dan ik ooit voor mijn kiezen gekregen heb. Top dat het nu de goede kant op gaat. Dat verdien je ook kerel! En laat niemand je wijs maken dat je het niet waard bent, dat zijn zelf mensen die jouw aandacht niet waard zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Detroit het volgende:
[..]
Bij mij zijn het krassen op mijn ziel.. Op de leeftijd van half 30 nog steeds kinderlijk onzeker kunnen, en dat komt echt wel van vroeger.
Als het bij mij al sporen heeft achtergelaten, dan zal het bij jou nog veel erger kunnen zijn. Ik hoop echt voor je dat het vanaf hier beter voor je wordt..

Yup het ellendige gevoel wat ik er een paar uur later aan over houd niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:59 schreef kuolema het volgende:
[..]
Succes morgen! Testjes maken is best leuk hoor.
Dat laatste herken ik. Maar ik vind het logischer om het niet te geloven als ze het altijd zeggen dan als ze het ineens (vaker) zeggen. In het laatste geval is de kans vrij groot dat ze het menen.
[..]
Nice!![]()
Gesprekken met vreemden zijn leuk

Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:09 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Yup het ellendige gevoel wat ik er een paar uur later aan over houd niet.

Ik heb woensdag wel tijd, maar het is gewoon te ver wegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:17 schreef rainbowwarrior het volgende:
Oh een meeting! Leuk! Wordt voor mij wrs lastig vanwege buitenland en zo. Ben trouwens as. woensdag toevallig in Groningen, dus wie zin heeft.

Lang verhaal allemaal zoals altijd hier is niet belangrijk. Tprobleem is ik kan leuke gesprekken voeren maar daar blijft het altijd bij. En iedere keer als ik een goed gesprek heb gehad met iemand voel ik me een paar uur later ellendig. Het herinnerd mij altijd aan de tekortkomingen die ik heb op het sociale vlak. Sorry tis allemaal heel gecompliceerd en alles leid terug naar het verleden. Maar ga ik jullie eventjes niet mee lastig vallen heb genoeg gespuid hier de afgelopen tijd.quote:

Je zei dat je een slecht gevoel aan dat gesprek over had gehouden. Dat doet lijken alsof er tijdens het gesprek iets was waar je nu mee zit. Ik vroeg me dus af of dat het geval was, of dat je nu denkt aan waarom het al die andere keren fout gaat en je niet vaker goede gesprekken kunt hebben. Het is dus dat laatste?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Lang verhaal allemaal zoals altijd hier is niet belangrijk. Tprobleem is ik kan leuke gesprekken voeren maar daar blijft het altijd bij. En iedere keer als ik een goed gesprek heb gehad met iemand voel ik me een paar uur later ellendig. Het herinnerd mij altijd aan de tekortkomingen die ik heb op het sociale vlak. Sorry tis allemaal heel gecompliceerd en alles leid terug naar het verleden. Maar ga ik jullie eventjes niet mee lastig vallen heb genoeg gespuid hier de afgelopen tijd.
Wat er vanavond gebeurd is was zeker een positief iets en ik probeer daar nu naar te kijken ookal is dat eventjes lastig.

Noh ik was vorige week woensdag in Groningen! Maar het is voor mij 3,5 uur reizen met de trein.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:17 schreef rainbowwarrior het volgende:
Oh een meeting! Leuk! Wordt voor mij wrs lastig vanwege buitenland en zo. Ben trouwens as. woensdag toevallig in Groningen, dus wie zin heeft.

Neej geen van 2e sorry mijn gevoel schommeld heel hard heen en weer op het moment.. Laat maar dit is heel bizar.... Maar ieder willekeurig gesprek met een vreemde doet altijd iets raars met me. Kan het zo eventjes niet uitleggen maar het voelt heel erg goed het te doen. Maar het spreekt diep van binnen hier ergens een gevoel aan wat vervolgens naar boven wil.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:23 schreef kuolema het volgende:
[..]
Je zei dat je een slecht gevoel aan dat gesprek over had gehouden. Dat doet lijken alsof er tijdens het gesprek iets was waar je nu mee zit. Ik vroeg me dus af of dat het geval was, of dat je nu denkt aan waarom het al die andere keren fout gaat en je niet vaker goede gesprekken kunt hebben. Het is dus dat laatste?

O zo! Ja, dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Lang verhaal allemaal zoals altijd hier is niet belangrijk. Tprobleem is ik kan leuke gesprekken voeren maar daar blijft het altijd bij. En iedere keer als ik een goed gesprek heb gehad met iemand voel ik me een paar uur later ellendig. Het herinnerd mij altijd aan de tekortkomingen die ik heb op het sociale vlak. Sorry tis allemaal heel gecompliceerd en alles leid terug naar het verleden. Maar ga ik jullie eventjes niet mee lastig vallen heb genoeg gespuid hier de afgelopen tijd.
Wat er vanavond gebeurd is was zeker een positief iets en ik probeer daar nu naar te kijken ookal is dat eventjes lastig.

Wat is dan je slimme manier als ik vragen mag? Als je acht jaar geleden je mond nog nauwelijks open deed, en je hebt er in die acht jaar aan gewerkt om dat te veranderen ben je goed bezig!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O zo! Ja, dat snap ik wel.
Ik denk dat je dan gewoon je verwachtingen te hoog hebt. Ik zie een goed gesprek precies als dat en niks anders: Een goed gesprek
Ik -verwacht- niet dat daar wat anders uit zal komen.
Ik heb op sociaal vlak ook zo mn tekortkomingen, maar heb daar mee leren omgaan op een slimme manier...maar das iets waar ik 8 -jaar- aan gewerkt heb en het is een proces van de lange adem, al denk ik dat het bij jou harder zal gaan aangezien ik 8 jaar terug nauwelijks mn mond überhaubt open deed![]()

Ik op sommige dagenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:45 schreef kuolema het volgende:
Zijn er mensen die nooit doordeweeks kunnen? Dan reis ik namelijk gratis

Ah okee. Dat begrijp en herken ik wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neej geen van 2e sorry mijn gevoel schommeld heel hard heen en weer op het moment.. Laat maar dit is heel bizar.... Maar ieder willekeurig gesprek met een vreemde doet altijd iets raars met me. Kan het zo eventjes niet uitleggen maar het voelt heel erg goed het te doen. Maar het spreekt diep van binnen hier ergens een gevoel aan wat vervolgens naar boven wil.
Ergens in West-Friesland.* Heb wel korting in het weekend maar het zou toch 20 euro schelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik op sommige dagen
Waar kom je vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |