picsquote:Op maandag 24 februari 2014 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Alleen maar huilen over de 2-2, maar over de 0-1 hoor je ze niet. Dat was net zo goed buitenspel.
Lul niet, dat is juist genieten. Prachtige televisiequote:Op maandag 24 februari 2014 20:46 schreef TC03 het volgende:
Johan en René weer ruzie met elkaar. Zo awkward.
Het liefst buiten de catacomben, dan kunnen wij het nog zien ook!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het is dus een vrijbrief om alles in de catacomben kapot te schoppen zonder gevolg?
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
Gijp is écht een baas.
Snap er ook echt helemaal niks van dat Derksen dit goed praat.
boekje voor pelle hequote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
Gijp is écht een baas.
geen hinderlijk buitenspelquote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
hap hap
inderdaad, bij andere gevallen heeft hij er volgens mij heel anders over geoordeeld.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
Gijp is écht een baas.
Hij is niet echt consistent in zn mening neequote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geen hinderlijk buitenspel
grgr
Moet een Pelle boekje verkopen hequote:Op maandag 24 februari 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
Derksen zegt ook altijd over voorbeeld van kinderen en vrijbrief enzo. Nu vindt hij dat niet gelden.
Echt hè. Komt omdat hij nu een boekje van hem uitgeeft, weet ik zeker.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:48 schreef mrstylo het volgende:
Derksen zegt ook altijd over voorbeeld van kinderen en vrijbrief enzo. Nu vindt hij dat niet gelden.
Dit.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
Gijp is écht een baas.
zou niet gevenquote:
Ja tuurlijk joh.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Was dit een fok!ster? Karina onder een valse naam?
Zus van Volkertquote:
Niet uit Ede.quote:
Boekje hequote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Huhhhh... hoe kan Johan dit niet erg vinden.... ik dacht dat hij zou zeggen "emoties als excuus.. primitief!"
quote:
Ze werkt in Eindhoven, dat kun je best in Ede wonenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit Eindhoven die Myriam, zegt genoeg
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, is dit hinderlijk in de weg staan?
Dat Facebook plaatje werkt in Wageningen, stukje aannemelijker.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Ze werkt in Eindhoven, dat kun je best in Ede wonen
Komt altijd zo onzeker over.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Mulder is gewoon een kansloze keep
Zegt genoeg iddquote:Op maandag 24 februari 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het al. Geen muur, dat was de oplossing volgens Gijp. Werkt prima.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://video.sport1.nl/main/clips/36981/video
Ja, gaat nergens over joh. Feyenoord had één pingel moeten hebben, maar dat was voor de 2 goals die ze daarna nog maken dus zo'n hele grote invloed heeft dat niet gehad.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Best een eindje hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Hans van Breukelen had 'm gepakt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie het al. Geen muur, dat was de oplossing volgens Gijp. Werkt prima.
En rood natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over joh. Feyenoord had één pingel moeten hebben, maar dat was voor de 2 goals die ze daarna nog maken dus zo'n hele grote invloed heeft dat niet gehad.
Terechte uitslag.
Van Mathijsen, jaquote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nounoounouquote:Op maandag 24 februari 2014 20:51 schreef kurk_droog het volgende:
Komen ze weer met die kk boeken van ze
Mathijsen staat meer in de wegquote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.Castaignos staat per definitie niet hinderlijk buitenspel.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geloof ik niet, want dan zou Derksen eigenlijk een commerciële hoer zijn die zijn mening afstemt op verkoopcijfers.quote:
Ze hebben vlak daarvoor nog contact. Maar dat zie je niet in de foto.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee.Castaignos staat per definitie niet hinderlijk buitenspel.
Oké, doei.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben voor het spelen van Curve Fever instead.
?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Mulder duwde hem idd.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben vlak daarvoor nog contact. Maar dat zie je niet in de foto.
Even wachten tot de reclame jongen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik haat Hugo Borstquote:Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef tong80 het volgende:
Hugo Borst De heldDat boek moet ik hebben.
Jouw achterwerk ookquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Server: FOK!
ww: boekeninternational
Hugo Campsquote:Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef S0nic het volgende:
Hugo moet echt eens aan tafel aanschuiven.
Ok vooruit, ik geloof jequote:
Hugo Bossquote:Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hugo Borst had Hare Kishna vorige week al gehypt.
Boeren houden van dikke wijven met een vette kontquote:
Ik woon in de randstad.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boeren houden van dikke wijven met een vette kont
De Graafschap zoekt nog iemand hoor ik net.quote:
Is al uitgesloten./quote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
Als Been trainer van Feyenoord wordt neem ik een jaar een Mario Been UI.
Wat leuk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het niet gezien maar ik weet dat Arno erbij zat, dus dit kan niet waar zijn.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef Ties02 het volgende:
Mario Been naar Feyenoord zie ik op voetbalzone
Hoe krijgt hij anders zijn 3 miljoen op?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is Bert van Marwijk geen kandidaat voor Feyenoord?
Feyenoord heeft Bertje niet nodig om te degraderen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is Bert van Marwijk geen kandidaat voor Feyenoord?
Sollicitatie verstuurd.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Als GGMM trainer van Feyenoord wordt neem ik één jaar lang een Nicki Minaj UI.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Als Cambuur kampioen wordt, neem ik de rest van mijn leven een ajax UI.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Blijft heel erg fout volk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Typisch weer voor die achterbakse hypocriete Belgen
Uitroeien die handelquote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft heel erg fout volk.
Ambrosius is het met mij eens
Mario Kempes deed het beter.quote:
Mijn grapjes jattenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft heel erg fout volk.
Ambrosius is het met mij eens
Alleen als Emilio er zitquote:Op maandag 24 februari 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is maar goed die engnek van een Vloet bij Sparta zit, anders hadden ze het nooit over die club.
Als linksback. Jammer dit. Dit stelde ik overigens voor donderdag dus mijn expertise werd enkel bewezenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:01 schreef Gramulanion het volgende:
Duarte.Kan er niks van volgens Littlerabbit.
Geintje.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als linksback. Jammer dit. Dit stelde ik overigens voor donderdag dus mijn expertise werd enkel bewezen
Dat zeggen ze ook over mij.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Isaksson blijkt een hele introverte jongen van het platteland te zijn.
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leer jij elke avond oude vi anekdotes uit je hoofd ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Ambrosius is het met mij eens' is mijn running gag
Graag voortaan even toestemming vragen.
Jij niet dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:03 schreef S0nic het volgende:
[..]
Leer jij elke avond oude vi anekdotes uit je hoofd ofzo?
Dat is helemaal niet zo.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Ambrosius is het met mij eens' is mijn running gag
Graag voortaan even toestemming vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |