Ik vind dit programma persoonlijk interessanter dan hntm, meer opvallende gezichten waarin je potentie ziet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben gestopt met kijken bij de eerste reclame. Is het de moeite om het terug te kijken?
==edit== ik zie dat Toeps ook hiervan een recap heeft gemaakt
het lijkt mij zo nep, denk dat die meisjes zichzelf al hebben opgegeven bij modellenbureau en dan zogenaaamd op straat worden gevonden door die enge kerel.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind dit programma persoonlijk interessanter dan hntm, meer opvallende gezichten waarin je potentie ziet.
Ooooh wacht maar op mijn recap zo. He's going dowwwwn.quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef megamandy het volgende:
Ik snap niet dat hij denkt dat als hij iemand vindt dat er dan opeens een ander bureau achter diegene aanzit.
Hoe zou zo'n bureau dat moeten weten
edit: bedoel dus dat die meisjes inderdaad al bij een bureau zitten meestal. Toeps heeft er ook al eens een blog over gemaakt.
En deze is fijnnnn! (Beter dan HNTM, al zeg ik het zelf. HNTM vind ik saaier om te recappen.)quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben gestopt met kijken bij de eerste reclame. Is het de moeite om het terug te kijken?
==edit== ik zie dat Toeps ook hiervan een recap heeft gemaakt
quote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ooooh wacht maar op mijn recap zo. He's going dowwwwn.
Dat lijkt mij dus ook. Je zou denken dat modellen niet aan een boom groeien maar hij vindt er opeens tig gewoon op straat.quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
het lijkt mij zo nep, denk dat die meisjes zichzelf al hebben opgegeven bij modellenbureau en dan zogenaaamd op straat worden gevonden door die enge kerel.
En toch zien ze er wel allemaal specialer uit dan 95% van de kandidaten uit HNTM.quote:Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook. Je zou denken dat modellen niet aan een boom groeien maar hij vindt er opeens tig gewoon op straat.
Jaaah, #teamgenevieve!quote:Op maandag 7 september 2015 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Sowieso dat diegene met het hoedje (ben slecht met namen) weer het meeste scout werk verricht deze aflevering.
Ik weet wel van vorig seizoen, die Julie was niet toevallig op straat gespot toen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
het lijkt mij zo nep, denk dat die meisjes zichzelf al hebben opgegeven bij modellenbureau en dan zogenaaamd op straat worden gevonden door die enge kerel.
Thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |