SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:
The winner takes it allquote:Op donderdag 10 april 2014 19:52 schreef Samson het volgende:
Wat ik raar vind aan dit programma is het feit dat nadat er dus 1 meisje uitgekozen is de rest meteen helemaal afgeserveerd is.
Volgens mij is dat meer omdat ze een "winnaar"-format wilden hebben in de show, want een aantal van die meiden zit nog wel bij Paul. Een aantal daarvan is inmiddels trouwens ook weer afgeserveerd, sommigen op niet al te aardige wijze.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:52 schreef Samson het volgende:
Wat ik raar vind aan dit programma is het feit dat nadat er dus 1 meisje uitgekozen is de rest meteen helemaal afgeserveerd is.
Heb je ook de rest van dat artikel?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef Toeps het volgende:
http://www.fashionmilk.co(...)-4-bekende-gezichten
Met onder andere:
[ afbeelding ]
Romy in de Elle, in september, met Wilma.
OK, bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer omdat ze een "winnaar"-format wilden hebben in de show, want een aantal van die meiden zit nog wel bij Paul. Een aantal daarvan is inmiddels trouwens ook weer afgeserveerd, sommigen op niet al te aardige wijze.
Lullig. Staat daar ook iets over op je site?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer omdat ze een "winnaar"-format wilden hebben in de show, want een aantal van die meiden zit nog wel bij Paul. Een aantal daarvan is inmiddels trouwens ook weer afgeserveerd, sommigen op niet al te aardige wijze.
Ik kan niet te veel in detail treden, dan trekt RTL straks hun gedoogsteun voor de recaps inquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lullig. Staat daar ook iets over op je site?
Oh, dat geeft. In ieder geval bedankt.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:42 schreef Toeps het volgende:
Oh ik mis het einde, zie ik. Heb het niet zelf gescand, dus sorry, verder lezen gaat niet
Het lijkt mij ook echt zwaar en best een harde wereld als je echt succesvol wil zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
"een beeetje mooi zijn" is niet het beroep. Als je denkt dat dat je werk is, dan kom je nergens als model.
Volgens mij moet je als model vooral fotogeniek zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:13 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook echt zwaar en best een harde wereld als je echt succesvol wil zijn.
Het valt me wel op dat heel veel meiden die gescout worden nou niet echt beauty's zijn. Soms wel, maar vaak ook totaal niet. Volgens mij heeft het best heel erg te maken met lengte, dunheid en wat er van je gezicht te maken is/of je iets aparts hebt.
Ja, maar hoe zie je nou als je op straat loopt of iemand fotogeniek is? Ik vind echt dat er soms best lelijke meiden worden aangesproken met iets 'afwijkends'. Soms een paar echte beauty's, maar verder meh. Ik denk echt dat ze kijken naar lengte, lichaam en dat een hoofd niet heel erg veel uitmaakt omdat er altijd wel iets van te maken valt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij moet je als model vooral fotogeniek zijn.
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind 'm echt overkomen als een ontzettende (lachwekkende) kneus. Overal moet hij laten weten dat hij dé Paul Fisher is (wie?) en dat hij fucking succesvol was. Hij zegt ook alles dubbel. En dan die ongemeende complimentjes en beloftes, ik vat niet dat mensen daarin trappen. Ik vind dan ook niet dat hij goed met mensen om kan gaan op die manier, maar ik vind hem wel super grappig omdat hij volgens mij bloedserieus is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Jammer van dat geacteer,. Paul Fisher is namelijk wel iemand die weet waar 'ie mee bezig is. Hij was ook een keer bij RTL Late Night en hij was smooth. Hij weet ook wel (ook al is het nogal Amerikaans) hoe 'ie met mensen moet omgaan, zeg. Hele tijd complimenten geven en elk detail onthouden wat iemand zegt en daar later aan refereren etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind 'm echt overkomen als een ontzettende (lachwekkende) kneus. Overal moet hij laten weten dat hij dé Paul Fisher is (wie?) en dat hij fucking succesvol was. Hij zegt ook alles dubbel. En dan die ongemeende complimentjes en beloftes, ik vat niet dat mensen daarin trappen. Ik vind dan ook niet dat hij goed met mensen om kan gaan op die manier, maar ik vind hem wel super grappig omdat hij volgens mij bloedserieus is.
Ik doelde op het moment dat hij bij RTL Late Night zat, dat staat er ook. Daar werkte dat wel (enigszins). Net als dat ik ook zei dat het nogal Amerikaans is. Dus voor de Nederlanders werkt het ook vaak niet. In Amerika smullen ze van zulks. En hij is ook (soms) een kneus. Maar je kan natuurlijk niet ontkennen dat hij niet weet, of in ieder geval wíst, waar hij mee bezig was. En dan doel ik niet op dit programma en wat daarin gebeurd, maar meer op zijn (vroegere) carrière en de modellen die hij vertegenwoordigd heeft. Dat lukt je niet als je niet een beetje weet wat je aan het doen bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Als model hoef je dan ook niet een Doutzen (een echte beauty, dus) te zijn. Het is vaak of je iets aparts hebt en hoe je botstructuur is etc. En natuurlijk ook je lichaam en lengte.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zie je nou als je op straat loopt of iemand fotogeniek is? Ik vind echt dat er soms best lelijke meiden worden aangesproken met iets 'afwijkends'. Soms een paar echte beauty's, maar verder meh. Ik denk echt dat ze kijken naar lengte, lichaam en dat een hoofd niet heel erg veel uitmaakt omdat er altijd wel iets van te maken valt.
Maar misschien denk ik te simpel.
Toen ik haar shootte, net na de show, was 21 weken geleden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:22 schreef Greys het volgende:
Huh, hoeveel later was dit zeiden ze?
Heur haar is alweer zoveel langer?
Er is helemaal geen opdrachtgever. Paul is als een malle gaan zoeken naar jobs voor de meisjes, en vervolgens monteren ze het zo van: "de opdrachtgever zoekt..." Het is andersom, hij heeft die meiden overal en nergens voorgesteld, en gelukkig hapte er iemand. (Doorgaans een kennis van Paul of van de NL productie, trouwens.)quote:Op maandag 21 april 2014 08:57 schreef Samson het volgende:
Weet niet of iemand het is opgevallen, maar bij de laatste uitzending werd toch wel duidelijk dat dus de opdrachtgever beslist en niet Paul. Het werd gewoon letterlijk gezegd. En dat ene meisje die als een soort van James Dean moest poseren paste meteen toch al niet in het plaatje van de opdrachtgever lijkt me? Het is ook wel opvallend dat het toch veelal het jongste model in spe is dat wint. (of als die nog net te jong is de daarop volgende).
Ah, ok, lekker danquote:Op woensdag 23 april 2014 07:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Er is helemaal geen opdrachtgever. Paul is als een malle gaan zoeken naar jobs voor de meisjes, en vervolgens monteren ze het zo van: "de opdrachtgever zoekt..." Het is andersom, hij heeft die meiden overal en nergens voorgesteld, en gelukkig hapte er iemand. (Doorgaans een kennis van Paul of van de NL productie, trouwens.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |