In de eerste aflevering gingen die gasten gewoon bij een hockeywedstrijd van 14 jarige zitten gluren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef RickoKun het volgende:
Geil pedo programma wel. Lekker tegen 14 jarige meisjes zeggen dat ze er heerlijk uit zien en ze graag willen meenemen.
Je hebt geen idee wat modellenwerk inhoudt. Veel sporten, altijd goed eten, er altijd goed uitzien... En de fashionweeks zijn zwaar! Het is een maand non-stop werken: eerst een week in NY, dan een week Londen, dan Milaan en dan Parijs. Soms wel drie shows per dag, castings en fittings tot midden in de nacht, daarna gemakkelijk om 5:00 op... En dat alles met jetlag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso een hekel aan "modellen"
Enige wat je hoeft te doen is een symmetrische bakkes hebben, lang zijn en bij voorkeur een snelle stofwisseling (en anders maar trainen of niet eten).
Lui geld verdienen.
een beetje mooi zijn een zwaar beroep noemenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat modellenwerk inhoudt. Veel sporten, altijd goed eten, er altijd goed uitzien... En de fashionweeks zijn zwaar! Het is een maand non-stop werken: eerst een week in NY, dan een week Londen, dan Milaan en dan Parijs. Soms wel drie shows per dag, castings en fittings tot midden in de nacht, daarna gemakkelijk om 5:00 op... En dat alles met jetlag.
Het lijkt zo makkelijk, maar het is een ontzettend zwaar beroep.
"een beeetje mooi zijn" is niet het beroep. Als je denkt dat dat je werk is, dan kom je nergens als model.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:53 schreef superniger het volgende:
[..]
een beetje mooi zijn een zwaar beroep noemen
Dit viel mij ook op! 33 en ik hadden haar namelijk op straat aangesproken en toen was ze nèt in overleg met WW dus we waren net iets te laatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef Toeps het volgende:
Romy was al model: http://www.fashionmilk.com/new-faces/new-face-romy-elema
Inmiddels zit ze bij Wilma Wakker. (Maar ze staat nog niet op de site, want ze is nog te jong.)
Facebook!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit viel mij ook op! 33 en ik hadden haar namelijk op straat aangesproken en toen was ze nèt in overleg met WW dus we waren net iets te laat.
Hoe zit dat nu dan met dit programma?
Ik ben ook veel aan het sporten en goed aan het eten. En zie er (na gedouched te wezen) mééstal ook goed uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
"een beeetje mooi zijn" is niet het beroep. Als je denkt dat dat je werk is, dan kom je nergens als model.
Als je denkt dat (alle) modellen veel geld verdienen, zit je daar mooi verkeerd mee. Juist dingen als '1 minuut op een catwalk heen en weer lopen' (ook al ben je waarschijnlijk al om 05:00 aanwezig en vertrek je pas weer 's avonds laat of misschien zelfs 's nachts) verdien je geen zak mee. Misschien worden je reiskosten vergoed of misschien krijg je met een beetje geluk een kledingstuk mee, maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben ook veel aan het sporten en goed aan het eten. En zie er (na gedouched te wezen) mééstal ook goed uit.Maar ik ben dan gehandicapten aan het begeleiden voor een schraal loontje i.p.v. in totaal 1 minuut op een catwalk heen en weer lopen. (om dan vervolgens misschien naar de volgende locatie te vliegen ja).
Wat ik zeg, ieder zn ding. Een ander zou gek worden als ie mijn werk zou moeten doen. Dag in dag uit op kantoor werken met cijfers, hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:21 schreef Toeps het volgende:
Mee eens, ik zou er ook he-le-maal gek van worden. Je weet nooit wanneer je moet werken, ze kunnen je zomaar bellen: "Hey, over drie uur vlieg je naar Barcelona!", dus een beetje structuur/plannen maken kan niet. En dan altijd die make-up, spelden die in je geprikt worden, in de freezing kou staan in zomerkleren...
Aan de andere kant, je kan er veel geld mee verdienen en je komt nog eens ergens. Maar idd, de meeste meisjes die dromen van een "glamour-bestaan" komen van een koude kermis thuis.
Lijkt me dat het er meer om gaat dat anders die meiden niet naar het buitenland willen om hun vriend etc. en dat ze als ze weg zijn alleen maar lopen te janken om hun vriend dus niet optimaal kunnen werken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:45 schreef Andromache het volgende:
ik zapte toevallig vanavond net langs, en ik kreeg een heel enge Keith Bakker-vibe toen ik dhr. Fischer hoorde zeggen: 'Het gaat fout met modellen die vriendjes hebben, beter geen vriendje' (lees: want dan kan ik die 17-jarige meiskes lekker zelf manipuleren en mijn tampeloeris er in hangen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |