abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:38:34 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138172407
HIj lijkt me wat klein, die tweede jongen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_138172429
Wat een boertje :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:41:55 #178
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_138172554
Uut Enskede
pi_138172747
Romy was al model: http://www.fashionmilk.com/new-faces/new-face-romy-elema
Inmiddels zit ze bij Wilma Wakker. (Maar ze staat nog niet op de site, want ze is nog te jong.)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 21:47:23 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:48:12 #180
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_138172848
Geil pedo programma wel. Lekker tegen 14 jarige meisjes zeggen dat ze er heerlijk uit zien en ze graag willen meenemen.

Sowieso een hekel aan "modellen" :r
Enige wat je hoeft te doen is een symmetrische bakkes hebben, lang zijn en bij voorkeur een snelle stofwisseling (en anders maar trainen of niet eten).
Lui geld verdienen.

(Stiekem wel jaloers, maar ik als 1m72 kerel van 27 zal niet zo snel tussen die knijpkutjes staan :') )
pi_138172908
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef RickoKun het volgende:
Geil pedo programma wel. Lekker tegen 14 jarige meisjes zeggen dat ze er heerlijk uit zien en ze graag willen meenemen.

In de eerste aflevering gingen die gasten gewoon bij een hockeywedstrijd van 14 jarige zitten gluren. :')
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:50:07 #182
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_138172947
Al die opmerkingen van die gast helpen trouwens ook niet. :')
pi_138173040
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso een hekel aan "modellen" :r
Enige wat je hoeft te doen is een symmetrische bakkes hebben, lang zijn en bij voorkeur een snelle stofwisseling (en anders maar trainen of niet eten).
Lui geld verdienen.
Je hebt geen idee wat modellenwerk inhoudt. Veel sporten, altijd goed eten, er altijd goed uitzien... En de fashionweeks zijn zwaar! Het is een maand non-stop werken: eerst een week in NY, dan een week Londen, dan Milaan en dan Parijs. Soms wel drie shows per dag, castings en fittings tot midden in de nacht, daarna gemakkelijk om 5:00 op... En dat alles met jetlag.

Het lijkt zo makkelijk, maar het is een ontzettend zwaar beroep.
pi_138173127
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:51 schreef Toeps het volgende:

[..]

Je hebt geen idee wat modellenwerk inhoudt. Veel sporten, altijd goed eten, er altijd goed uitzien... En de fashionweeks zijn zwaar! Het is een maand non-stop werken: eerst een week in NY, dan een week Londen, dan Milaan en dan Parijs. Soms wel drie shows per dag, castings en fittings tot midden in de nacht, daarna gemakkelijk om 5:00 op... En dat alles met jetlag.

Het lijkt zo makkelijk, maar het is een ontzettend zwaar beroep.
een beetje mooi zijn een zwaar beroep noemen :')
#superniger2020
pi_138173636
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:53 schreef superniger het volgende:

[..]

een beetje mooi zijn een zwaar beroep noemen :')
"een beeetje mooi zijn" is niet het beroep. Als je denkt dat dat je werk is, dan kom je nergens als model.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 maart 2014 @ 22:07:17 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_138173949
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef Toeps het volgende:
Romy was al model: http://www.fashionmilk.com/new-faces/new-face-romy-elema
Inmiddels zit ze bij Wilma Wakker. (Maar ze staat nog niet op de site, want ze is nog te jong.)
Dit viel mij ook op! 33 en ik hadden haar namelijk op straat aangesproken en toen was ze nèt in overleg met WW dus we waren net iets te laat O-).

Hoe zit dat nu dan met dit programma?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_138174176
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit viel mij ook op! 33 en ik hadden haar namelijk op straat aangesproken en toen was ze nèt in overleg met WW dus we waren net iets te laat O-).

Hoe zit dat nu dan met dit programma?
Facebook!
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:34:22 #188
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_138186672
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:02 schreef Toeps het volgende:

[..]

"een beeetje mooi zijn" is niet het beroep. Als je denkt dat dat je werk is, dan kom je nergens als model.
Ik ben ook veel aan het sporten en goed aan het eten. En zie er (na gedouched te wezen) mééstal ook goed uit.

:') Maar ik ben dan gehandicapten aan het begeleiden voor een schraal loontje i.p.v. in totaal 1 minuut op een catwalk heen en weer lopen. (om dan vervolgens misschien naar de volgende locatie te vliegen ja).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 maart 2014 @ 12:43:49 #189
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_138188560
quote:
4s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ben ook veel aan het sporten en goed aan het eten. En zie er (na gedouched te wezen) mééstal ook goed uit.

:') Maar ik ben dan gehandicapten aan het begeleiden voor een schraal loontje i.p.v. in totaal 1 minuut op een catwalk heen en weer lopen. (om dan vervolgens misschien naar de volgende locatie te vliegen ja).
Als je denkt dat (alle) modellen veel geld verdienen, zit je daar mooi verkeerd mee. Juist dingen als '1 minuut op een catwalk heen en weer lopen' (ook al ben je waarschijnlijk al om 05:00 aanwezig en vertrek je pas weer 's avonds laat of misschien zelfs 's nachts) verdien je geen zak mee. Misschien worden je reiskosten vergoed of misschien krijg je met een beetje geluk een kledingstuk mee, maar dat is het wel zo'n beetje.

Bovendien vergeten veel mensen denk ik dat die meiden al erg jong beginnen (de eerste modellenstapjes misschien al op hun 13e?) en zich op hun 18e de pleuris werken. Meer dan de meeste 18-jarigen waarschijnlijk. En verdienen ze er bakken met geld mee? Nee. En als ze een ontstoken oog hebben, kunnen ze niet werken en dan heb je dus geen inkomsten meer. Daar is geen ziektewet voor. Sowieso heb je geen regelmatige inkomsten. En je carrière is hoogstwaarschijnlijk ook maar kort. En zo zijn er nog veel meer zaken waar je waarschijnlijk niet eens weet van hebt.

Ik denk dat er weinig modellen zijn die denken dat hun werk de wereld verandert of dat hun werk belangrijker is dan bijv. het begeleiden van gehandicapten. Echter, zomaar stellen dat het makkelijk werk voor (te) veel geld is, is gewoon bullshit en dan heb je duidelijk geen idee waar je het over hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_138188607
http://www.fashionmilk.co(...)-4-bekende-gezichten

Met onder andere:

Romy in de Elle, in september, met Wilma.
pi_138233348
Tja, ik vind dit soort programma's wel grappig om te zien. Ook kan ik me best voorstellen dat model zijn niet het fijnste beroep is qua werktijden, jetlag, werkdruk etc etc. maar ik word er wel eens moe van dat er zo tegen modellen wordt opgekeken. Wees eerlijk, het gaat er enkel om of je toevallig lang genoeg bent en een mooi smoeltje hebt en je enigszins normaal over een runway kunt voortbewegen. En dus een baan die echt louter gebaseerd is op je uiterlijk. Iedereen zn eigen keuze, maar als beroep in principe gewoon een soort van levende paspop zijn lijkt me nu niet bepaald een leuke bezigheid. En dat er dan toch wel met je omgegaan wordt alsof het een veekeuring betreft. Ik zou er niet mee om kunnen gaan als mensen je hoofdzakelijk van de buitenkant beoordelen. Maar je, er zijn dus toch vrachtladingen meiden (en jongens) die het fantastisch lijkt. Sommige beroepen hebben op een of andere manier een glamourachtig imago wat dus niet echt op feiten is gebaseerd. Neem stewardess. Serveerster in het vliegtuig met de meest onmogelijke werktijden. Ik kan me iets leukers verzinnen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Samson op 27-03-2014 19:03:45 ]
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_138257343
Mee eens, ik zou er ook he-le-maal gek van worden. Je weet nooit wanneer je moet werken, ze kunnen je zomaar bellen: "Hey, over drie uur vlieg je naar Barcelona!", dus een beetje structuur/plannen maken kan niet. En dan altijd die make-up, spelden die in je geprikt worden, in de freezing kou staan in zomerkleren...

Aan de andere kant, je kan er veel geld mee verdienen en je komt nog eens ergens. Maar idd, de meeste meisjes die dromen van een "glamour-bestaan" komen van een koude kermis thuis.
pi_138330562
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:21 schreef Toeps het volgende:
Mee eens, ik zou er ook he-le-maal gek van worden. Je weet nooit wanneer je moet werken, ze kunnen je zomaar bellen: "Hey, over drie uur vlieg je naar Barcelona!", dus een beetje structuur/plannen maken kan niet. En dan altijd die make-up, spelden die in je geprikt worden, in de freezing kou staan in zomerkleren...

Aan de andere kant, je kan er veel geld mee verdienen en je komt nog eens ergens. Maar idd, de meeste meisjes die dromen van een "glamour-bestaan" komen van een koude kermis thuis.
Wat ik zeg, ieder zn ding. Een ander zou gek worden als ie mijn werk zou moeten doen. Dag in dag uit op kantoor werken met cijfers, haha :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:45:08 #194
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_138387561
ik zapte toevallig vanavond net langs, en ik kreeg een heel enge Keith Bakker-vibe toen ik dhr. Fischer hoorde zeggen: 'Het gaat fout met modellen die vriendjes hebben, beter geen vriendje' (lees: want dan kan ik die 17-jarige meiskes lekker zelf manipuleren en mijn tampeloeris er in hangen).
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_138403574
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:45 schreef Andromache het volgende:
ik zapte toevallig vanavond net langs, en ik kreeg een heel enge Keith Bakker-vibe toen ik dhr. Fischer hoorde zeggen: 'Het gaat fout met modellen die vriendjes hebben, beter geen vriendje' (lees: want dan kan ik die 17-jarige meiskes lekker zelf manipuleren en mijn tampeloeris er in hangen).
Lijkt me dat het er meer om gaat dat anders die meiden niet naar het buitenland willen om hun vriend etc. en dat ze als ze weg zijn alleen maar lopen te janken om hun vriend dus niet optimaal kunnen werken.
pi_138408919
http://instagram.com/p/l0hm2Umtpz/

Spoiler voor vanavond! :P
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:13:07 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138415598
Mooie Meisjes vandaag.
pi_138416389
die ander is veel mooier :')
#superniger2020
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:41:45 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138669253
Het blijft jammer dat het zo voorgeproduceerd is. Alsof irl al die meisjes met hun moeder in de stad lopen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')