Ik vind dit programma persoonlijk interessanter dan hntm, meer opvallende gezichten waarin je potentie ziet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben gestopt met kijken bij de eerste reclame. Is het de moeite om het terug te kijken?
==edit== ik zie dat Toeps ook hiervan een recap heeft gemaakt
het lijkt mij zo nep, denk dat die meisjes zichzelf al hebben opgegeven bij modellenbureau en dan zogenaaamd op straat worden gevonden door die enge kerel.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind dit programma persoonlijk interessanter dan hntm, meer opvallende gezichten waarin je potentie ziet.
Ooooh wacht maar op mijn recap zo. He's going dowwwwn.quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef megamandy het volgende:
Ik snap niet dat hij denkt dat als hij iemand vindt dat er dan opeens een ander bureau achter diegene aanzit.
Hoe zou zo'n bureau dat moeten weten
edit: bedoel dus dat die meisjes inderdaad al bij een bureau zitten meestal. Toeps heeft er ook al eens een blog over gemaakt.
En deze is fijnnnn! (Beter dan HNTM, al zeg ik het zelf. HNTM vind ik saaier om te recappen.)quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben gestopt met kijken bij de eerste reclame. Is het de moeite om het terug te kijken?
==edit== ik zie dat Toeps ook hiervan een recap heeft gemaakt
quote:Op maandag 7 september 2015 22:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ooooh wacht maar op mijn recap zo. He's going dowwwwn.
Dat lijkt mij dus ook. Je zou denken dat modellen niet aan een boom groeien maar hij vindt er opeens tig gewoon op straat.quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
het lijkt mij zo nep, denk dat die meisjes zichzelf al hebben opgegeven bij modellenbureau en dan zogenaaamd op straat worden gevonden door die enge kerel.
En toch zien ze er wel allemaal specialer uit dan 95% van de kandidaten uit HNTM.quote:Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook. Je zou denken dat modellen niet aan een boom groeien maar hij vindt er opeens tig gewoon op straat.
Jaaah, #teamgenevieve!quote:Op maandag 7 september 2015 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Sowieso dat diegene met het hoedje (ben slecht met namen) weer het meeste scout werk verricht deze aflevering.
Ik weet wel van vorig seizoen, die Julie was niet toevallig op straat gespot toen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
het lijkt mij zo nep, denk dat die meisjes zichzelf al hebben opgegeven bij modellenbureau en dan zogenaaamd op straat worden gevonden door die enge kerel.
Thanks.quote:
Hij weet wat de mensen willen en haalt die meiden binnen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:40 schreef flyguy het volgende:
Zapte gisteren langs en bleef even hangen. Één vraag: komt die vent altijd over als een halve pedofiel?
Klopt. Ik begrijp dan ook niet dat zoveel meisjes zich blijven opgeven voor HNTM als je ziet dat die Paul Fischer veel sneller en beter je bij de grote merken binnenloodst. In de basis is het gewoon hetzelfde qua uitkomst maar bij Fischer is het gewoon veel kortere lijnen en bij HNTM laten ze je als een aapje allemaal zogenaamde 'modellen kwalificaties doen om je te testen voor het modellenwerk.quote:Op maandag 7 september 2015 22:16 schreef megamandy het volgende:
En toch zien ze er wel allemaal specialer uit dan 95% van de kandidaten uit HNTM.
Nou ja, snel, snel... Julie heeft meer dan anderhalf jaar geduurd, Marjan zat niet eens in de show maar is uiteindelijk door One Management uit New York echt ontdekt (en toen kreeg ze ook een make-over, staat btw nu een interview met Marjan op Fashionmilk.) Met Agnes ging het wel snel... Maar dat zijn er in totaal maar drie. Wat de rest doet is gezocht of stelt in de modewereld niet heeeel veel voor.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt. Ik begrijp dan ook niet dat zoveel meisjes zich blijven opgeven voor HNTM als je ziet dat die Paul Fischer veel sneller en beter je bij de grote merken binnenloodst. In de basis is het gewoon hetzelfde qua uitkomst maar bij Fischer is het gewoon veel kortere lijnen en bij HNTM laten ze je als een aapje allemaal zogenaamde 'modellen kwalificaties doen om je te testen voor het modellenwerk.
Well, dohquote:Op maandag 14 september 2015 23:37 schreef Rucola het volgende:
Heb altijd het idee dat die Paul niet helemaal goed in z'n hoofd is.
Oh, maar waarom krijgt zo'n man die een soort van zichzelf gelooft dan toch zendtijd en alles. Vind het maar een rare.quote:
Omdat zo'n idioot mooie tv maakt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:12 schreef Rucola het volgende:
[..]
Oh, maar waarom krijgt zo'n man die een soort van zichzelf gelooft dan toch zendtijd en alles. Vind het maar een rare.
Dat 5 mei moment was idd gevalletje plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 21 september 2015 23:11 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.fashionmilk.co(...)kinny-model-bullshit
Ze zeiden ook nergens dat ze haar echt aannamen toch? Althans. Ze ging er op bezoek.quote:Op dinsdag 22 september 2015 04:25 schreef female81 het volgende:
Sarah zie ik nergens meer terug op de Storm Models-website.
Daar heeft ze dan maar kort gezeten. Óf die inschrijving was alleen maar voor de show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |