Raar inderdaad dat er voor die halve garen wordt gekozen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stylo, johannes en ik voelen ons nu gepasseerd. Jammer van deze opmerking
Ik ben Johan Derksen niet.quote:
Nou nou nou. Dat zijn ook wel toffe usersquote:Op maandag 24 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Raar inderdaad dat er voor die halve garen wordt gekozen.
Waarop?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:37 schreef mrstylo het volgende:
Ff naar monitor kijken.
Fakerds.
[..]
Ik ben Johan Derksen niet.
Je moet gewoon antwoord geven.
Alors he. Rare vogel is het.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Raar inderdaad dat er voor die halve garen wordt gekozen.
Beetje verlopen inderdaadquote:
Ik heb aan 1 minuut genoeg voor de beeldvorming.quote:
Je bent zelf een toffe user.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat zijn ook wel toffe users
Dat dekt de lading wel.quote:
Er zit een slotje opquote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
In andere woorden.
Graag nu een konten foto.
LIF / Show je slipje (vrouwen editie)#1
Mooi voor je, ik wacht met spanning op je foto.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
In andere woorden.
Graag nu een konten foto.
LIF / Show je slipje (vrouwen editie)#1
Samen met Melisa komt-ie op de helft.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef Mansjester het volgende:
De vraag is natuurlijk: Heeft Andy een hoger iq dan 92?
In het Tjackatopic is beterquote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi voor je, ik wacht met spanning op je foto.
Nu is het gewoon een soort clown geworden.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Andy is best een mislukkeling op pootjes.
Dan heb je haar cupmaat meegeteld.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Samen met Melisa komt-ie op de helft.
Vanavond in je DM. Misschien kan jij die van jou al sturen nu?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi voor je, ik wacht met spanning op je foto.
En hij rookt.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
In bad liggend stukjes schrijven. Thijsgod.
quote:
Echt alles is nep aan dat wijf.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Mansjester het volgende:
Die chick van Andy is totaal niet mijn type
Marco mag haar hebben
Ik geef haar door aan Sassem.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Mansjester het volgende:
Die chick van Andy is totaal niet mijn type
Marco mag haar hebben
Wat een mooi uniformpje heeft die kerelquote:Op maandag 24 februari 2014 19:44 schreef Max23 het volgende:
Op Nederland 2 is het programma van Meester Visser
Dat heb ik eerder gehoordquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Op je rug liggen dat lijkt me meer iets voor Melissa.
Is hij daar al mee bij VI geweestquote:
knipt zo je oor erafquote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef OProg het volgende:
Ik zou me niet laten knippen door Andy.
Zeker weten, bier en chips erbij.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Oh mén, wat ga ik dit ontzettend kijken.
Nog 4 nachtjes slapen!quote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Oh mén, wat ga ik dit ontzettend kijken.
soort pensioen.quote:
Schijnt dat die zich zelf ook heeft geknipt, moest alleen een klein stukje af. Hij was alleen uitgeschoten met de schaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef OProg het volgende:
Ik zou me niet laten knippen door Andy.
Je hebt toch ook zo'n spelersfonds, voor als je stopt? Misschien daar wat uit, boekje, serie...quote:
Volgens mij heeft half NL haar al wel kunnen zienquote:
Wat een sneue bedoeling.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef marcodej het volgende:
"Dat wouden we niet."
Dat zeg ik ook weleens.
Ik ben er bang voor.quote:
En je moeder die het dan aan NL deeltquote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
Kolere dit tegen je moeder zeggen______
Levensles:quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
Kolere dit tegen je moeder zeggen______
Vrijdag half 9 dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet dit kijken jongens. Wanneer en hoe laat is dit?
J.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
De Meisjes Achter Matthijs
Goede ronde vandaag:
[ afbeelding ]
Welk meisje is het leukst en welke het aller mooist?
Mijn Top3:
1. Meisje B
2. Meisje J
3 Meisje F
Dat heb ik al heel jong geleerd en doe ik nog steeds nietquote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Levensles:
zeg nooit iets tegen je moeder.
Wij spreken gewoon ABN hierzo hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef marcodej het volgende:
Wut? Klemblaren achter je oren?
Is dat iets zoiets als een puist achter je oren, Mani?
Jquote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Goede ronde vandaag:
[ afbeelding ]
Mijn Top3:
1. Meisje B
2. Meisje J
3 Meisje F
Jquote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Goede ronde vandaag:
[ afbeelding ]
Mijn Top3:
1. Meisje B
2. Meisje J
3 Meisje F
Uh, oké.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Mansjester het volgende:
Een vriend van me loopt ook altijd te helicopteren
Bijvoorbeeld in een kroeg
...quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Mansjester het volgende:
Hij zit nu gewoon Sassem belachelijk te maken. Dat hoef je niet te pikken.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij spreken gewoon ABN hierzo hoor.
Je vergeet de '#nohomo'quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Mansjester het volgende:
GJA.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Goede ronde vandaag:
[ afbeelding ]
Mijn Top3:
1. Meisje B
2. Meisje J
3 Meisje F
D en Jquote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Goede ronde vandaag:
[ afbeelding ]
Mijn Top3:
1. Meisje B
2. Meisje J
3 Meisje F
G?quote:
Ja zekers.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vond jij die nagellak ook zo indrukwekkend
Baggertijd. Hadden ze zo mooi het half uur daarvoor mee kunnen vullen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Lekkere timing die RLS, gelijk met VI.
Beide flopshowsquote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Lekkere timing die RLS, gelijk met VI.
Precies hoeven we niet een half uur te niksen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Baggertijd. Hadden ze zo mooi het half uur daarvoor mee kunnen vullen.
Mensen die zo hun eigen soort beledigen neem ik niet serieus.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zit nu gewoon Sassem belachelijk te maken. Dat hoef je niet te pikken.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is Katwijk. Die mensen stinken ook naar vuilnis.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
G?
[..]
Ja zekers.
Wat zij met Pelle heeft, heb ik nu met haar nagellak.
Is die links onderin ook een chick? dan ga ik voor haar.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Goede ronde vandaag:
[ afbeelding ]
Mijn Top3:
1. Meisje B
2. Meisje J
3 Meisje F
BJquote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Goede ronde vandaag:
[ afbeelding ]
Mijn Top3:
1. Meisje B
2. Meisje J
3 Meisje F
BEFquote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Goede ronde vandaag:
[ afbeelding ]
Mijn Top3:
1. Meisje B
2. Meisje J
3 Meisje F
Dat is Gerdi Verbeetquote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef Vatta het volgende:
[..]
Is die links onderin ook een chick? dan ga ik voor haar.
Dit is zo slecht, dat ik geen crush meer heb op jou.quote:
Bart Jan (Cune) of BlowJob?quote:
quote:
Altijd toch? Geweldig programmaquote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit topic gaat meer over Alors dan DWDD.
Hoe was DWDD? Het terugkijken waard?
Alors is het terugkijken waardquote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit topic gaat meer over Alors dan DWDD.
Hoe was DWDD? Het terugkijken waard?
Dit belooft alweer niet veel goeds.quote:Boek van de maand februari
Februari loopt alweer ten einde en dat betekent dat we weer het Boek van de Maand kiezen. Gerda Aukes, Monique Burger, Wim Krings en Ronnie Terpstra presenteren hun favoriete boek in de uitzending en kiezen gezamenlijk één ultiem ‘Boek van de Maand’.
Tafelheer: Giel Beelen
Ik hoop dat Anema nu ook Matthijs stevig aan gaat pakken.quote:Goud op de 10 km: Jorrit Bergsma en Jillert Anema
Voor het goud op de tien kilometer tijdens Olympische Spelen was Sven Kramer de gedoodverfde kampioen. Voor velen was het dan ook verrassend dat niet Sven Kramer maar Jorrit Bergsma op 18 februari een gouden plak op die afstand won. Bij het onderdeel ploegenachtervolging op de Olympische Spelen kwam er een discussie op gang. Jorrit Bergsma was reserve maar meldde zich af voor dit onderdeel. Vanavond bij ons te gast olympische kampioen Jorrit Bergsma en zijn coach Jillert Anema.
Volgens mij hebben ze een nieuwe tekstschrijver.quote:- Dé verrassing der verrassingen op de Olympische Spelen kwam toch wel van Jorrit Bergsma die, in plaats van de gedoodverfde favoriet Sven Kramer, het goud won op de tien kilometer in Sochi. Ook zorgde hij voor opschudding door zich plots af te melden voor de ploegenachtervolging. Hij komt zijn verhaal doen, samen met zijn coach Jillert Anema.
- Gisteren heeft de Oegandese president Museveni een zeer controversiële antihomowet ondertekend, waardoor openlijke homoseksuelen tot levenslang in de gevangenis kunnen worden gegooid. Hiernaast zet de wet ook aan tot mogelijke lynchpartijen en ander geweld tegen homo's en lesbiennes in Oeganda. Aan tafel komen oud Afrika correspondenten Marcia Luyten en Arne Doornebal praten over deze draconische wet.
- Het is alweer bijna maart en dat betekent dat er een boek van de maand februari gekozen moet worden! Aan tafel schuiven zoals vanouds Gerda Aukes, Monique Burger, Ronnie Terpstra en Wim Krings aan om ons te vertellen wat we absoluut moeten lezen deze maand.
De muziek wordt verzorgd door The Ex en tafelheer is Giel Beelen!
Tot over 120 minuten!
Dit lijkt mij niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:27 schreef Gruisman het volgende:
Kunnen ze die Wilfred de Bruin niet naar Oeganda sturen?
De Bruin tussen de bruinen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt mij niet eens zo'n slecht idee.
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Wilfred is tenminste een leuke tafelheer.
Voordat-ie klapjes kreeg misschien?quote:
Toen kende niemand hem.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voordat-ie klapjes kreeg misschien?
Van na jouw tijd.quote:
Beetje zuurquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bean is een stuk leuker dan Geubels
Bean is godquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bean is een stuk leuker dan Geubels
En nu ook op haar moeder.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:07 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij geilt Giel een beetje op Sanne Hans
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Mexicano wel denk ik. met die harde L
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:06 schreef OProg het volgende:
Laten we het over muziek hebben. En dan komt de zoveelste Singer Songwriter weer uit de kast.
Dat doet de kerk wel voor hun.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:09 schreef OProg het volgende:
De gemiddelde Oegandees kan niet zo goed denken vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |