ATG squats? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef Klokov het volgende:
Voor mensen die moeite hebben met ATG squats, probeer een goblet squats met een kettlebell. Hierdoor is het balanspunt geen issue meer en kan je je volledig focussen op de diepte van je squat.
ass to grass..quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
ATG squats? Wat zijn dat?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
ATG squats? Wat zijn dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk dat ik met front squat ook altijd lekker diep kan gaan. Voelt ook wel lekker aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ass to grass..
hele diepe squats die met een high bar positie gedaan worden... je ziet ze voornamelijk terug in het olympisch liften.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef Caveat het volgende:
Ik heb voor zover ik weet al mijn hele leven al last van scapula wings (zie foto in spoiler). Ik hoopte er eigenlijk tijdens mijn bulk vanaf te komen, maar dit is duidelijk niet gelukt. Nu wil ik binnenkort gaan cutten en wat oefeningen toevoegen om de schouderbladen weer in een normale positie te krijgen. Ik heb al ergens gelezen dat de push up plus een goede oefening is. Iemand enig idee wat nog meer goede oefeningen hiervoor zijn?Waar heb je dat gelezen dat push ups een goede oefening is? En wat voor sporten heb je uitgevoerd in je jeugd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Control+Pquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:21 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Heb de pdf al via torrent, maar ik lees niet graag al te veel tekst op de computer.
Over het algemeen ziet het er goed uit! Wat is het gewicht? 50kg?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:16 schreef stoeltafel het volgende:
Split Jerk - 60 kg
https://vimeo.com/87751984
Wat vinden jullie dat beter kan? Gisteren tijdje met deze oefening bezig geweest.
Ging al een stuk beter maar het moet nog veel beter.
Hele hele goede feedback en leuk om te krijgen. Ga alles goed onthouden, verder goed filmpje. Ga even flink aan de slag en zal over een maandje een tweede video uploaden. Gewicht was 60 kilo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef 1517 het volgende:
[..]
Over het algemeen ziet het er goed uit! Wat is het gewicht? 50kg?
Zie hier onder mijn OPBOUWENDE kritiek.
Eerste rep.
Langzamer dippen. Recht naar beneden dippen.
Je dipt nu op de bal van je voet waardoor je al naar voren beweegt voordat de bar je lichaam heeft verlaten.
Je voeten landen eerder dan je ellebogen gestrekt zijn, behalve dat dit een technische fout is (=lift afgekeurd) het niet efficient. Zodra de bar je schouders verlaagt PUSH/PRESS/KNAL/FORCEER jezelf onder die stang. Het is geen PRESS het is een jerk je drukt jezelf in de landing.
Weet niet of je het bewust doet maar je voorste voet staat mooi naar binnen gewezen. Mag misschien iets verder naar voren maar dat is moeilijk te zien bij dit gewicht.(50kg?)
Probeer je achterste been niet direct te strekken, blijf op de bal van de voet en buig je knie. ZAK met je heupen niet met je knieen.
Tweede rep:
Bereid jezelf iets beter voor. Je moet 'tighter' worden ver voor dat je begint niet die 0,01 seconde voor je begint te dippen.
Kijk bij de afzet naar je voeten en knieen. Ze staan niet op een lijn waardoor je scheef afzet, dit zie je terug bij de landing op 00:10
Tevens LIJKT het zoals of je springt inplaats van afzet. Probeer het te zien als een pushpress met 140% van je max. No way dat je die gaat push-pressen of er mee gaat springen, je wil hem zo vermogelijk van je schouders afgooien om vervolgens BOEM er onder te pushen. Gebruik het gewicht van de stang om je tegen af te zetten op het moment dat je voeten los zijn van de grond.
Heb op meerdere fora positieve verhalen gelezen over de push up plus. In mijn jeugd alleen gevoetbald, daar kan het niet aan liggen lijkt me.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen dat push ups een goede oefening is? En wat voor sporten heb je uitgevoerd in je jeugd?
Ik ga te diep voor me kunnen. Buttwink onderin wat me rugklachten geeft. Niet iedereen hoeft ATG, parralell is voldoende.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik merk dat ik met front squat ook altijd lekker diep kan gaan. Voelt ook wel lekker aan.
Er zijn meer varianten van een winged scapula. Wat bij jou voornamelijk het probleem is dat de schouderbladen naar voren zijn gekanteld waardoor de achterkant uitsteekt. Als we gaan kijken wat de serratus anterior doet dan zie je dat het voor protractie(naar voren brengen van het schouderblad om de ribben heen), opwaartse rotatie en fixatie. Enige wat helpt is de fixatie van de schouders.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:35 schreef Caveat het volgende:
[..]
Heb op meerdere fora positieve verhalen gelezen over de push up plus. In mijn jeugd alleen gevoetbald, daar kan het niet aan liggen lijkt me.
Thnx voor de uitgebreide toelichting! Heb je nog tips qua oefeningen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
De anterior tipping wat eigenlijk het probleem is los je daar niet echt mee op als je alleen de serratus anterior traint. Wat jouw zal helpen is het rekken van de pectoralis minor en het verstevigen van zowel de trapezius inferior en de serratus anterior.
Welke CF box is dat? Apeldoorn?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:33 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hele hele goede feedback en leuk om te krijgen. Ga alles goed onthouden, verder goed filmpje. Ga even flink aan de slag en zal over een maandje een tweede video uploaden. Gewicht was 60 kilo.
Zal van de week eens mijn squat/deadlift filmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef Drinky het volgende:
Hmm, zit te denken om volgende week te stoppen met bulk en recomp te doen. Mijn BF is gestegen, geen abs meer, in totaal slechts 3~5kg aangekomen door langzaam te bulken. Maakte eerlijk gezegd meer gains met minder kcal. Zit nu op ~74kg, whut do?ik vind je nog relatief droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
GOD DAYUM!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef dreamerbulk het volgende:
Hier een 2000+ total elite powerlifter die even een intrede maakt in de BB wereld voor de "fun"
[ afbeelding ]
Ben Seath
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |