wat een held is het toch die man, binnenkort weer in de powerlifting wereld te zien als t goed is.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Binnen powerlifting bestaan ook gewoon weight classes dus ook zij kunnen meestal niet onbeperkt schranzen. Bodybuilding gaat puur voor de looks, powerlifting gaat puur voor kracht, strongman gaat meer voor functionele kracht. Hier is de held die alles combineerd:
[ afbeelding ]
Check anders dit even: http://gubernatrix.co.uk/(...)htlifting-strongman/
Gaat over de verschillen tussen olympic lifting, powerlifting en strongman. Bodybuildin valt er niet onder omdat dat vaak niet samen gaat met het behouden van kracht.
genoeg,quote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Dus wat zegge die weightclasses eigenlijk?
Ik heb nog een nieuwe dipbelt die ik niet gebruik. Ik zal morgen proberen foto's te maken!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef Verbosity het volgende:
Iemand nog advies voor een goede dipbelt? Deed het voorheen altijd met een oude weightlifting belt in combi een ketting+karabijnhaak. Maar deze heeft het helaas bezweken tijdens 55kg weighted dips.
fitness reseller.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef Verbosity het volgende:
Iemand nog advies voor een goede dipbelt? Deed het voorheen altijd met een oude weightlifting belt in combi een ketting+karabijnhaak. Maar deze heeft het helaas bezweken tijdens 55kg weighted dips.
Hoe huge ben jij als je 55 weighted dips uitvoert?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef Verbosity het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hoe huge ben jij als je 55 weighted dips uitvoert?
quote:BW:66kg BL:1.69m
DL:5x170kg SQ:5x130kg BP:5x90 OHP:5x60 Dips:BW+50kgx6 Pull ups:BW+30kgx5
Whut? Zieke hamstring-action dan nog eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef Ganzz het volgende:
Idd,
Maar weighted dips doe ik met stang in mijn knie holtes, dat gaat best prima (tot 35kg iig). Je hebt wel altijd hulp nodig dan, om de bar er op te leggen.
Zelfde geldt met pullups
Aight, van welk merk dan? En vanwaar dat je hem nooit gebruikt hebt?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef 33 het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe dipbelt die ik niet gebruik. Ik zal morgen proberen foto's te maken!
Thanks, was ik zelf ook al tegengekomen en zag er goed uit.quote:
Huge? Scheelt dat mijn bodyweight juist laag is waardoor ik relatief meer til op 'bodyweight' oefeningen zoals pull ups, dips en push ups. En alle stats staan in mijn signature. Gelijk weer even geupdate met de laatste cycle van 5/3/1.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hoe huge ben jij als je 55 weighted dips uitvoert?
Heb in het begin zelf dumbbells gebruikt, maar werd te onhandig op 30kg+. Laat staan zo'n stang hamstring curlen terwijl je dips uitvoert.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef Ganzz het volgende:
Idd,
Maar weighted dips doe ik met stang in mijn knie holtes, dat gaat best prima (tot 35kg iig). Je hebt wel altijd hulp nodig dan, om de bar er op te leggen.
Zelfde geldt met pullups
Belachelijk sterk idd voor dat gewicht, Verbosity, ik heb net even de Amerikaanse records gechecked. Je zit er niet ver vanaf, compete je al in powerlifting?quote:
Volgens mij begint wimwam vanaf 54 kilo. Op 66 kilo kom je inderdaad in de top 3 uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:11 schreef Verbosity het volgende:
Zit verre van de wereld records. Maar met de Nederlandse records volgens Wimwam voor mijn leeftijd plus gewicht zal ik in de top 3 eindigen als ik naar mijn 1RM's kijk. Echter zit ik dan wel in de 74kg gewichtsklasse i.p.v. de 66kg gewichtsklasse. Er is blijkbaar geen 66kg klasse competitie hier.
Op het laatste NK raw powerlifting tijdens de flexcup was er blijkbaar geen 66 kilo groep. Alleen een 74kg klasse waar een competitie voor was. Heb gekeken naar de 74 kilo groep voor de records. Mijn 1RM's zitten rond de 160kg squat, 100kg bench en een 195kg deadlift.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij begint wimwam vanaf 54 kilo. Op 66 kilo kom je inderdaad in de top 3 uit.
Zag net een filmpje bij iemand dat er een wr deadlift of squat was van 1200, weet je hier iets van? Zal het filmpje is proberen te regelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat een held is het toch die man, binnenkort weer in de powerlifting wereld te zien als t goed is.
Grappig feitje .. Dan Green loopt normaal op 250lb rond, bij zijn weigh in zorgt hij ervoor dat hij 220lb(zijn gewichtklasse) is. Na de weighin gaat ie zichzelf volschranzen en aan het infuus met vocht(tot wel 3 zakken) en de dag van de wedstrijd is hij dan zo weer 240/250 .. best ziek he.
zal wss suited/geared squat zijn en niet RAW... anders wist ik het welquote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zag net een filmpje bij iemand dat er een wr deadlift of squat was van 1200, weet je hier iets van? Zal het filmpje is proberen te regelen.
Ohja,heb geen aspiraties om te competen in powerlifting. Misschien later een keer, maar op het moment geen belang bij. Daarbij heb ik geen eens een single ply, knee wraps, wrist wraps of een weight lifting belt. Dan moet ik competen in t-shirt en korte broekquote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Belachelijk sterk idd voor dat gewicht, Verbosity, ik heb net even de Amerikaanse records gechecked. Je zit er niet ver vanaf, compete je al in powerlifting?
Edit: 66kg DL WR = 271,5 kilo, squat WR = 326 kilo, BP = 200 kilo, sickening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |