quote:
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Peter op 22-02-2015 19:25:31 ]De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik snap het idee, en normaal gesproken vind ik het leuk alleen de makers van dit liedje zijn net iets te ver gegaan. Lijkt wel een slechte versie van "Margaret Berger - feed you my love"quote:Op zondag 2 maart 2014 14:11 schreef grazz het volgende:
Ik weet het nog niet...is dit slecht of goed?Ik ben in de war door dit nummer, vind het apart...
min of meer dit ja. Eigenlijk is het te ouderwets voor woorden, die happy love duetten, maar op een of andere manier heb ik er toch sympathie voor. OPvuller voor de finalequote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
Tekstueel niet echt een hoogstandje. Het ritme en gitaarspel doet me denken aan mumford and sons, alhoewel dit lied dan wel net een tikkie minder is. Als duo komen ze wel superleuk over. Wat ook meetelt, is dat ze tot nu toe goed afsteken bij de rest van de liedjes qua muziekstijl. Eindresultaat zal denk ik ergens in het rechterrijtje zijn in de finale.
Leukleuk!quote:
Goed liedje, al gaat die geen punten trekken als die telkens een WIFI-symbool op zijn voorhoofd trekt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:07 schreef grazz het volgende:
Ik vind Donny's lied veel beter dan z'n inzending uit 2012. Van mij mag ie winnen:
Daar lijkt het wel op inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Fred_B het volgende:
Al die moeite om te bevestigen dat Donny gaat winnen en vervolgens dankzij steun uit Letland, Oekrane, Polen, Wit-Rusland, UK en Ierland toch wel naar de finale gaat.
Het gaat nu iets vlugger dan voorgaande jaren. Toen was er kandidaten vanaf November geloof ik die uiteindelijk afvielen per week.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
Dit weekend gaan we door met ronde vier, en dit zijn de kandidaten die door zijn naar de volgende ronde (en de genen die zijn afgevallen):
1. Catrinah - Be Free
2. Erica Jennings - Leading Me Home
3. Behind the Moon - Did It All (eliminated)
4. Alice Way - Hero (eliminated)
5. Rūta Sčiogolevaitė - United
6. Valdas Lacko - Stay Tonight
7. Petunija - Tomorrow
8. Donny Montell - I've Been Waiting for This Night
9. Eglė Jaktytė - Let Me Show You
10. Itvan Kvik & Ellada - Please Don't Cry
Hoe het nou precies zit qua structuur is me compleet onduidelijk. In deze vierde ronde zaten artiesten die ook in ronde 1 of 2 zaten, maar door elkaar gehusseld. Uiteindelijk komt er een winnaar uit, dat is het belangrijkste. We hebben ook nog even te gaan, want de finale is pas op 12 maart.
Dat zijn inderdaad ook de drie beste nummers van deze zes. Als ik Litouwen was, zou ik Donny Montell kiezen.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:27 schreef Cyan9 het volgende:
Het lijkt te gaan tussen drie acts, waarvan Erica Jennings op dit moment de meeste kans lijkt te hebben. Maar ook Donny en Rūta zijn nog in de race. En kijk maar naar Polen, soms is het heeeeel iemand anders die aan het langste eind trekt.![]()
De eerste helft van deze weinig gewaagde voorspelling was in elk geval correct.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Fred_B het volgende:
Al die moeite om te bevestigen dat Donny gaat winnen en vervolgens dankzij steun uit Letland, Oekrane, Polen, Wit-Rusland, UK en Ierland toch wel naar de finale gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |