SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de special, gymmembers van de maand:
JB en Ethan
Deathlift or Die.
haha sipoquote:
hier zat toch nog een filmpje achter? dat hij eerst een andere kat had maar die ging helaas dood en dan is de gorilla helemaal verdrietigquote:
klopt ja .. dat is Coco de gorilla .. die was helemaal depressief na het overlijden van zijn huisdier katjequote:Op maandag 24 februari 2014 17:37 schreef seto het volgende:
[..]
hier zat toch nog een filmpje achter? dat hij eerst een andere kat had maar die ging helaas dood en dan is de gorilla helemaal verdrietig
geven ze hem later een nieuwe
Allang weer bby, 18 dagen weggeweest en hij zat hemelsbreed 500m verderop doodleuk bij iemand in de tuin.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat een knapperd
Is de jouwe al terecht btw?
Als dat mijn tuin was, dan had je je poes niet meer terug gehad.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Allang weer bby, 18 dagen weggeweest en hij zat hemelsbreed 500m verderop doodleuk bij iemand in de tuin.
say that to his face and not online and see what happensquote:
wat een lekkertjequote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
say that to his face and not online and see what happens
[ afbeelding ]
tough guyquote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat mijn tuin was, dan had je je poes niet meer terug gehad.
Dat is kattenvrouwtje zijn en gym combinerenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
say that to his face and not online and see what happens
[ afbeelding ]
Beetje doorzichtig deze troll, maar wel leuk geprobeerd jahr00n.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat mijn tuin was, dan had je je poes niet meer terug gehad.
echt hequote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje doorzichtig deze troll, maar wel leuk geprobeerd jahr00n.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje doorzichtig deze troll, maar wel leuk geprobeerd jahr00n.![]()
gewoon elke dag eten geven, dan lopen ze niet weg.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Allang weer bby, 18 dagen weggeweest en hij zat hemelsbreed 500m verderop doodleuk bij iemand in de tuin.
Krijgt elke dag eten, maar is niet zo'n slimme dus waarschijnlijk gewoon de weg kwijtgeraakt.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon elke dag eten geven, dan lopen ze niet weg.
Waarom zou je Etha willen doden?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
Wanneer ik mijn eerste kat krijg zal het een maine coon zijn .. deze zal ik op een rauw voer dieet bulk gaan zetten in combinatie met veel kracht- en behendigheidstraining. Ik wil die kat zo groot, sterk en getraind hebben dat hij een volwassen kleine man kan doden.
Ethanolic better hidequote:Op maandag 24 februari 2014 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
Wanneer ik mijn eerste kat krijg zal het een maine coon zijn .. deze zal ik op een rauw voer dieet bulk gaan zetten in combinatie met veel kracht- en behendigheidstraining. Ik wil die kat zo groot, sterk en getraind hebben dat hij een volwassen kleine man kan doden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck mequote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Hahaha ben blij voor je dat ie er weer is vmsquote:Op maandag 24 februari 2014 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Krijgt elke dag eten, maar is niet zo'n slimme dus waarschijnlijk gewoon de weg kwijtgeraakt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahaha ben blij voor je dat ie er weer is vms
vechtkampen over de hele wereld heeft deze jongen gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben normaal echt een rustige jongen, maar er zijn echt dingen die me gek, nee echt knettergek maken. Ik train en ben dus dodelijk in bepaalde situaties. Jullie zijn gewaarschuwd.
karate kid is gebaseerd op mijn levenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vechtkampen over de hele wereld heeft deze jongen gezien
sickquote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef seto het volgende:
ik ben normaal geen liefhebber van honden maar de napolitaanse mastiffs vind ik wel heel bruut
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal wel beste beuk eten per dag zijn jaquote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef Champy het volgende:
Hoeveel moeten die beesten wel niet eten op een dag?
dit zijn wel speciaal gefokte uitzonderingen denk ik, de meeste worden niet zo grootquote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef Champy het volgende:
Hoeveel moeten die beesten wel niet eten op een dag?
gemiddelde caucasian shepherd is ook rond de 90kg iddquote:Op maandag 24 februari 2014 18:17 schreef seto het volgende:
[..]
dit zijn wel speciaal gefokte uitzonderingen denk ik, de meeste worden niet zo groot
de grootste napolitaanse mastiff weegt iets van 90kg en is rond de 1.90 als hij overeind staat volgens mij
Hallo user Ethanolic, goede gymchickquote:
Hi Montelly, goede chick he? Dat is Brittany Renner. Groetjes thuis!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hallo user Ethanolic, goede gymchick
ook een malamute .. wow nee idd lol .. beest scheurt je aan stukkenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef Snakey het volgende:
Deze ziet er hier lief uit, maar die wil je niet boos tegenkomen...
[ afbeelding ]
haha ja , beest komt op je afstormen ...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:25 schreef seto het volgende:
als ik zo'n groot beest zou hebben zou ik expres takken dichtbij mensen gooien in parkjes om ze te laten schrikken
Die is laatst overleden toch? Heette George ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef dreamerbulk het volgende:
deze is wel echt .. uit t guiness
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt jaquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef Champy het volgende:
[..]
Die is laatst overleden toch? Heette George ofzo?
mooi beest!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is mijn politiehondje
[ afbeelding ]
is dat zo'n soort pomerian aka boo hondje?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:31 schreef Champy het volgende:
M'n vriendin wil zoiets
[ afbeelding ]
Heb al wel gezegd dat ze hem dan zelf uit moet laten
Pomeriaan inderdaad. Beesten zijn nog tyfusduur ookquote:Op maandag 24 februari 2014 18:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is dat zo'n soort pomerian aka boo hondje?
wel grappige beesten lijken t me
Mmm, als er zo'n beest in huis komt hier ga ik er 'per ongeluk' op staan.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:31 schreef Champy het volgende:
M'n vriendin wil zoiets
[ afbeelding ]
Hoezo, je zag toch niks?quote:
is goe,d ik zit hier bijna elke dag.......quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn wel lollig , ik kom al veel te lang nieti n ONZ én Snakey is hier. Bam. Ik ga meeposten.
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn wel lollig , ik kom al veel te lang nieti n ONZ én Snakey is hier. Bam. Ik ga meeposten.
Heb je ook een poes?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
ja vind ik ook maar ik ben onlangs een week geband geweest omdat ik een foto van een dame met een ruime slip aan waar bloed aan zat omdat ik symbolisch wilden melden dat iemand niet zo ongesteld moest reageren, onder het mom van gore week ban aan m'n broek dus ze bannen hier voor helemaal niks, standaard stasi praktijkenquote:
Zuur? Alles behalve.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:57 schreef dreamerbulk het volgende:
underdog .. jij bent een zure man of niet ?
heb je iets te compenseren?
Ok, vaste regel is hier dat je een foto van je tieten moet posten, dan mag je pas meeposten.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ook nog een hond toevallig?quote:
Meh, been there, done that. De meisjes leven tegenwoordig een anoniemer leven.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ok, vaste regel is hier dat je een foto van je tieten moet posten, dan mag je pas meeposten.
Sowieso, maar zoals de bovenstaande bestaan ze vrijwel niet meer.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef seto het volgende:
ik ben normaal geen liefhebber van honden maar de napolitaanse mastiffs vind ik wel heel bruut
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn toch om het kutje te likken?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, als er zo'n beest in huis komt hier ga ik er 'per ongeluk' op staan.
Ik kan niet zo goed tegen die keffertjes.![]()
waarom altijd zo achterdochtigquote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
laat me raden, ze heeft een piemel
die foto die je posttequote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom zou ik ook een ban moeten krijgen dan gekkie.
DM de pic met dickquote:Op maandag 24 februari 2014 18:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waarom altijd zo achterdochtig
die probeer ik al een tijdje te zoekenquote:
Okee, nog 1x. FOK! of de crew heeft niks tegen naakt, gekker nog, we love it. Maar, FOK! bestaat bij de gratie van reclame, en die mensen zeuren over naakt, gekker nog, de ads worden stilgelegd als er weer teveel naakt wordt gevonden. Zonder ads geen FOK!, er wordt genoeg voor gewaarschuwd.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja vind ik ook maar ik ben onlangs een week geband geweest omdat ik een foto van een dame met een ruime slip aan waar bloed aan zat omdat ik symbolisch wilden melden dat iemand niet zo ongesteld moest reageren, onder het mom van gore week ban aan m'n broek dus ze bannen hier voor helemaal niks, standaard stasi praktijken
ik heb alle reden om achterdochtig te zijn dacht ik zoquote:Op maandag 24 februari 2014 18:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waarom altijd zo achterdochtig
Bruut inderdaad, maar mensen die deze honden aanschaffen zouden echt eerst een krachttest moeten doen..quote:Op maandag 24 februari 2014 18:13 schreef dreamerbulk het volgende:
als ik een hond moest kiezen dan de caucasian shepher/tibetan mastiff..russian guard dog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol fuck ditquote:Op maandag 24 februari 2014 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee, nog 1x. FOK! of de crew heeft niks tegen naakt, gekker nog, we love it. Maar, FOK! bestaat bij de gratie van reclame, en die mensen zeuren over naakt, gekker nog, de ads worden stilgelegd als er weer teveel naakt wordt gevonden. Zonder ads geen FOK!, er wordt genoeg voor gewaarschuwd.
En als je crew/FOK! nog 1x met stasi of weet ik wat vergelijkt kan je een flinke tijd gaan lurken.
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee, nog 1x. FOK! of de crew heeft niks tegen naakt, gekker nog, we love it. Maar, FOK! bestaat bij de gratie van reclame, en die mensen zeuren over naakt, gekker nog, de ads worden stilgelegd als er weer teveel naakt wordt gevonden. Zonder ads geen FOK!, er wordt genoeg voor gewaarschuwd.
En als je crew/FOK! nog 1x met stasi of weet ik wat vergelijkt kan je een flinke tijd gaan lurken.
mag ik je een nieuwe reis voorstellen? Naar een internetloze regio?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Rustig Sneeki, die test kuur is toch niet zo goed gevallen merk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninja edit is strong with this oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeks, het was niet zo serieus bedoelt, dat valt toch wel uit m'n post op te maken? Het is het GYM topic maar, en het druipt van m'n post af. Maar ik zal het niet meer doen #braaf #durftevragen #hashtagquote:Op maandag 24 februari 2014 18:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rustig Sneeki, die test kuur is toch niet zo goed gevallen merk ik.
#freevmsdkr #kaolosmegmanus #robocop #roidrage
een week is best lang, had je misschien al een track record?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja vind ik ook maar ik ben onlangs een week geband geweest omdat ik een foto van een dame met een ruime slip aan waar bloed aan zat omdat ik symbolisch wilden melden dat iemand niet zo ongesteld moest reageren, onder het mom van gore week ban aan m'n broek dus ze bannen hier voor helemaal niks, standaard stasi praktijken
Weissman vriendje, panikeer niet. De boy is gwn hier.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rustig Sneeki, die test kuur is toch niet zo goed gevallen merk ik.
#freevmsdkr #kaolosmegmanus #robocop #roidrage
Ja, dat stond ook in de systeemnotificatie :$quote:Op maandag 24 februari 2014 18:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een week is best lang, had je misschien al een track record?
nee vriend going strongquote:Op maandag 24 februari 2014 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
RIP IN PIECES MONTELLY
Je ging ten onder als een echte strijder.
guiltyquote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die nazi's hier hebben al tig TR's aan gemaakt, count on it
ban incomingquote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die nazi's hier hebben al tig TR's aan gemaakt, count on it
Dat is wat ik hebquote:Op maandag 24 februari 2014 18:31 schreef Champy het volgende:
M'n vriendin wil zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je zag het zeker maar 1x door die spleten van je?
die kan dan ook in de dieetclubquote:Op maandag 24 februari 2014 19:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat is wat ik hebAlleen die van mij is groter dan normaal geworden
Alsnog maar 12 kilo maar ze horen volgens mij 4-6 kilo te zijn.
Dat is een Yorkshire terrier, pomeriaan is dit:quote:Op maandag 24 februari 2014 18:33 schreef Champy het volgende:
[..]
Pomeriaan inderdaad. Beesten zijn nog tyfusduur ook
Kloptquote:
Haha oké, sorry miss Americaquote:Op maandag 24 februari 2014 19:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat is een Yorkshire terrier, pomeriaan is dit:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op maandag 24 februari 2014 19:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende keer niet meer in de droger stoppen, hequote:Op maandag 24 februari 2014 19:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das toch Mariah Carey?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:27 schreef dreamerbulk het volgende:
en nu naar trannies
[ afbeelding ]
Die twee laatste pics zijn wel nice man, zou de BBC wel even vastpakken daar.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:29 schreef dreamerbulk het volgende:
wat denk je van Amiyah Scott dan ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SAP HANDEN BOVEN HET BUREAU
helaas sap .. de penis is wegquote:Op maandag 24 februari 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die twee laatste pics zijn wel nice man, zou de BBC wel even vastpakken daar.
Dan hoeft het van mij niet meer. Moet wel een goede pik aan zitten.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
helaas sap .. de penis is weg
RIP ..rest in penis
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan hoeft het van mij niet meer. Moet wel een goede pik aan zitten.
Je bent dus gewoon een verkapte homoquote:Op maandag 24 februari 2014 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan hoeft het van mij niet meer. Moet wel een goede pik aan zitten.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een verkapte homo
[..]
[..]
fftjes tochquote:Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, hier heb ik die reeks toch voor geopend jongens - wat is dit nou.
Had je er wel '#1' achter gezet destijds? Volgens mij wordt het dan automatisch een reeks.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, hier heb ik die reeks toch voor geopend jongens - wat is dit nou.
zo, ben nu blind door die tandenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:29 schreef dreamerbulk het volgende:
wat denk je van Amiyah Scott dan ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SAP HANDEN BOVEN HET BUREAU
ik heb zelfs al een tweede deel geopendquote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had je er wel '#1' achter gezet destijds? Volgens mij wordt het dan automatisch een reeks.
Oh niet meegekregen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik heb zelfs al een tweede deel geopend
zeg hier nee tegen dan, ik daag je uitquote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh niet meegekregen.
MAAR WAAROM ZIE IK HIER DAN NOG STEEDS VAN DIE KKTRANNIES??????
het lijkt op een paspopquote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeg hier nee tegen dan, ik daag je uit
[ afbeelding ]
wat een walgelijke vrouw is grace tochquote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg niet dat je deze man niet zou raken
wat, universal soldier heeft haar gepaald?quote:
Als je dit verkiest boven een tranny ben je gewoon gay.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg niet dat je deze man niet zou raken
jep relatie gehad whahhaquote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat, universal soldier heeft haar gepaald?
jaquote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat, universal soldier heeft haar gepaald?
u heeft mijn mond, en daar komen mijn woorden uitquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je dit verkiest boven een tranny ben je gewoon gay.
Ook al heeft een tranny een penis en dit monster niet, ik choke liever op een tranny cock.
Ik val niet op aziaten.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
Jongens wanneer GYM-meet?
[ afbeelding ]
sommige zijn wel mooi, die bijvquote:
jesus christ 7:04quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Zou je deze schone geven m/v mag stemmen
• ja
• nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 9% gewijzigd door Montelly op 24-02-2014 20:06:51 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Dieren.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
Laten we even opnoemen waar sap en dreamer em niet in zouden drukken. Dan zijn we sneller klaar.
http://www.skoften.net/gallery/zou_je_dr_doen_419quote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
Laten we even opnoemen waar sap en dreamer em niet in zouden drukken. Dan zijn we sneller klaar.
Goede idd, die zou ik niet doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/gallery/zou_je_dr_doen_419
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef Montelly het volgende:
Geen ladyboys nu, genoeg tijd voor echte chicks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lijkt wel een beetje op Yolanthe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Zou je deze schone geven m/v mag stemmen
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hond moet wel een beetje mass hebben, dit is net zo'n slungelquote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef dreamerbulk het volgende:
deze is wel echt .. uit t guiness
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meeten bij Tim Sharky?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
Jongens wanneer GYM-meet?
[ afbeelding ]
Ja die is veel te veel afgevallen iddquote:
Mag die van die maat hebben, 16kgquote:Op maandag 24 februari 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
Champy, nog gekeken naar een kettlebell?
Nice, prima gewicht om te kijken of het je bevaltquote:
SPOILER: Voor wie is kettlebelltraining?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Welke kettlebell heb ik nodig?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe maak ik mijn eigen schema?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Ja lekker hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef Klokov het volgende:
Boys, posten of niet?
[ afbeelding ] -knip-
Farmer holds zijn in trek bij mensen die specifiek hun grip willen verbeteren. [/spoiler]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Bad form in de banner trouwens, als dit maar niet teveel crossfitters aantrekt
Together We Will Live Forever
No offense Stoeltafel, ik ga binnenkort weer bbqenTogether We Will Live Forever
Deze man, verdomme zeg.quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
#FreeSnakey
Zet deze in je ondertitel om hem te steunen tijdens zijn ban!
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 21:41:36 ]![]()
Nee vriend, het is slowchat en het gaat nergens over. Onzin is de juiste plek.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:39 schreef Awesome_ het volgende:
Kan dit topic eigenlijk ook niet naar SPT?Together We Will Live Forever
Hebben Dima en Zeta ook een ban?
Ik zeg je dit kettlebelltopic gaat DE GYM en LIF bij elkaar brengen #spreadknowledge #spreadswoleTogether We Will Live Forever
En toch is dit de core van ons gymvolk, het andere topic is te elitair. (soms)quote:Op maandag 24 februari 2014 21:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee vriend, het is slowchat en het gaat nergens over. Onzin is de juiste plek.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
waarom hebt vms ban? Nondejuu ben er even neit bij en alles loopt uit de hand!You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ja toch allemaal mense die denken dat ze groot zijn omdat ze onderzoekjes lezenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
En toch is dit de core van ons gymvolk, het andere topic is te elitair. (soms)![]()
![]()
lelelelequote:Op maandag 24 februari 2014 22:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja toch allemaal mense die denken dat ze groot zijn omdat ze onderzoekjes lezen
broscience, is het allemaal.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Godver. Die kutklokov heeft me aan het denken gezet over zo'n kettlebell. Fucking darkside.BEASTMODE![]()
godverdomme lijers. Geen stufi binnengekregen. de nederlandse overhijd zit mij gwn ekspres tegen zodat ik niet kan studeren. allemaal de schuld van die viese ielumienatie en de rabobank.![]()
Prima cardio die swings.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
Godver. Die kutklokov heeft me aan het denken gezet over zo'n kettlebell. Fucking darkside.
Gewoon advies voor een endo van een endo.Deathlift or Die.![]()
Ja die swings zou ik het voor doen inderdaad. Ik neem dit wel aan van jou.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Prima cardio die swings.
Gewoon advies voor een endo van een endo.BEASTMODE![]()
Je had toch al je Amerikaanse pasjes en alles binnen?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:00 schreef IrCute het volgende:
godverdomme lijers. Geen stufi binnengekregen. de nederlandse overhijd zit mij gwn ekspres tegen zodat ik niet kan studeren. allemaal de schuld van die viese ielumienatie en de rabobank.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hevige gains als je nu al gaat slapen.quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja, maar ik wacht op stufi vanuit NL. In augustus al aangevraagd en het was maanden in onderzoek. 2 weken geleden kreeg ik bericht dat de opleiding is goedgekeurd en ik kreeg paar dagen geleden bericht dat er een bericht voor mij klaarstaat bij duo. Alleen ik kan dus niet inloggen omdat die kutwebsite het nooit doet en ik geen smscode krijg. Dus ik weet niet wat er in het bericht staat en ik heb vandaag dus geen stufi binnengekregen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je had toch al je Amerikaanse pasjes en alles binnen?![]()
geef ze groot gelijk, waarom stufi geven aan mensen die niet eens meer in NL wonen?
je zoekt het maar leker uit![]()
viese spleetoog, ga lkr trug naar sjiena met je kk spleetoog. july horen al hellemaal niet in nl maar wel lekker profieteten van de nederlanders he?????quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef seto het volgende:
geef ze groot gelijk, waarom stufi geven aan mensen die niet eens meer in NL wonen?
je zoekt het maar leker uit![]()
okquote:Op maandag 24 februari 2014 23:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
viese spleetoog, ga lkr trug naar sjiena met je kk spleetoog. july horen al hellemaal niet in nl maar wel lekker profieteten van de nederlanders he?????
ik ga al
vaarwel (geen fok meer vanwege internetcensuur)![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:18 schreef seto het volgende:
[..]
ok
ik ga al
vaarwel (geen fok meer vanwege internetcensuur)daaaag we zullen je niet missen. jully stinken naar verotte soja saus.
![]()
Hihihiquote:Op maandag 24 februari 2014 23:22 schreef IrCute het volgende:
[..]daaaag we zullen je niet missen. jully stinken naar verotte soja saus.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
hahah iedereen stinktYou had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:22 schreef IrCute het volgende:
[..]daaaag we zullen je niet missen. jully stinken naar verotte soja saus.
![]()
![]()
Ik vind chinezen wel chill weetje. Kunnen goed frituren enzo..You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Die koeLOEjoek balletjes zijn ook wel goede uitvinding.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
hey leksWhiskas lust ze twee dagen daarna niet meer.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hey leksWhiskas lust ze twee dagen daarna niet meer.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Tering wat is iedereen vroegBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zo rol ikquote:Op maandag 24 februari 2014 23:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hevige gains als je nu al gaat slapen.![]()
Morgee
[ Bericht 50% gewijzigd door Montelly op 25-02-2014 08:59:30 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Gisteren gesloopt, daardoor niet kunnen slapen vannacht. Slopen van gym is dus helemaal niet zo stoer
10x pizzadoos posten en ongestraft mee wegkomen
In de metalwereld gaat de mode niet zo snel...quote:Op maandag 24 februari 2014 17:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo liep ik erbij toen ik een 15 jarig sneekje was.Snakey geband???quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:05 schreef Weissman het volgende:
Hoe lang is Snakey eigenlijk geband, weet iemand dat?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
^^quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Meer dan Raymond. En dat wil wat zeggen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef Champy het volgende:
Hoeveel moeten die beesten wel niet eten op een dag?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Een topicmeet organiseren mag ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, been there, done that. De meisjes leven tegenwoordig een anoniemer leven.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Vooral dit.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:12 schreef Champy het volgende:
Is het weer klaar met al dat kinderachtige gezeik hier. Laten we het gewoon gezellig houdenOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
3 keer gekwoot door Cor voor 10 uur, mijn dag is gemaakt.
En Undertaker kwam gisteravond terug naar Raw
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Een Touran proberen te pimpenquote:
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Whohahahaha.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg niet dat je deze man niet zou rakenOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef Klokov het volgende:
Boys, posten of niet?
[ afbeelding ]
____________________________________________________________________________________________
sloopkogels met handvaten ter verbetering van kracht en conditie
____________________________________________________________________________________________
Het eerste degelijke kettlebelltopic op FOK! Ik heb even snel een OP en banner (mocht iemand die willen vervangen, graag) toegevoegd om het topic van de grond te krijgen. Ik heb de OP onderverdeeld in spoilers wat de overzichtelijkheid ten goede komt. Alles wat kettlebellgerelateerd is kan hier gepost worden. Slowchatten kan in DE GYM. Voor algemene informatie met betrekking tot krachttraining kan je de OP van het bodybuildingtopic doorlezen.
Mocht het topic een beetje gaan lopen dan zal ik het topic verder aanvullen met extra informatie.SPOILER: Voor wie is kettlebelltraining?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Welke kettlebell heb ik nodig?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede OP; ik denk niet dat veel mensen zullen reageren (maar we zien wel). Bij de oefeningen: wellicht URL naar filmpjes met de uitvoering?SPOILER: Hoe maak ik mijn eigen schema?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
En hoeveel IB betaal jij?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef seto het volgende:
je zoekt het maar leker uitOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met zijn zusje?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
waarom hebt vms ban? Nondejuu ben er even neit bij en alles loopt uit de hand!Neequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:28 schreef Herqules het volgende:
Bwn net gesloopt door de gym manager (vrouwelijk)
Jelly?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga zo Ff slopen. Wie is er boos?
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
quote:
Scarecrow. Vind zelf Christian Bale nog steeds baziger. Behalve z'n slispraatje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:25 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een baas deze acteur:
[ afbeelding ]![]()
Dat is echt sick idd. Maar hij speelt echt heel goed.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:46 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vond Bale weer geniaal in American Hustle. Wat die man zijn lichaam aandoet though.
Deathlift or Die.![]()
Weet niet man.. Long time no seeequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met zijn zusje?
WIE O WIE PAKT DE LAPO?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: