SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de special, gymmembers van de maand:
JB en Ethan
Deathlift or Die.
haha sipoquote:
hier zat toch nog een filmpje achter? dat hij eerst een andere kat had maar die ging helaas dood en dan is de gorilla helemaal verdrietigquote:
klopt ja .. dat is Coco de gorilla .. die was helemaal depressief na het overlijden van zijn huisdier katjequote:Op maandag 24 februari 2014 17:37 schreef seto het volgende:
[..]
hier zat toch nog een filmpje achter? dat hij eerst een andere kat had maar die ging helaas dood en dan is de gorilla helemaal verdrietig
geven ze hem later een nieuwe
Allang weer bby, 18 dagen weggeweest en hij zat hemelsbreed 500m verderop doodleuk bij iemand in de tuin.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat een knapperd
Is de jouwe al terecht btw?
Als dat mijn tuin was, dan had je je poes niet meer terug gehad.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Allang weer bby, 18 dagen weggeweest en hij zat hemelsbreed 500m verderop doodleuk bij iemand in de tuin.
say that to his face and not online and see what happensquote:
wat een lekkertjequote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
say that to his face and not online and see what happens
[ afbeelding ]
tough guyquote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat mijn tuin was, dan had je je poes niet meer terug gehad.
Dat is kattenvrouwtje zijn en gym combinerenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
say that to his face and not online and see what happens
[ afbeelding ]
Beetje doorzichtig deze troll, maar wel leuk geprobeerd jahr00n.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat mijn tuin was, dan had je je poes niet meer terug gehad.
echt hequote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje doorzichtig deze troll, maar wel leuk geprobeerd jahr00n.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje doorzichtig deze troll, maar wel leuk geprobeerd jahr00n.![]()
gewoon elke dag eten geven, dan lopen ze niet weg.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Allang weer bby, 18 dagen weggeweest en hij zat hemelsbreed 500m verderop doodleuk bij iemand in de tuin.
Krijgt elke dag eten, maar is niet zo'n slimme dus waarschijnlijk gewoon de weg kwijtgeraakt.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon elke dag eten geven, dan lopen ze niet weg.
Waarom zou je Etha willen doden?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
Wanneer ik mijn eerste kat krijg zal het een maine coon zijn .. deze zal ik op een rauw voer dieet bulk gaan zetten in combinatie met veel kracht- en behendigheidstraining. Ik wil die kat zo groot, sterk en getraind hebben dat hij een volwassen kleine man kan doden.
Ethanolic better hidequote:Op maandag 24 februari 2014 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
Wanneer ik mijn eerste kat krijg zal het een maine coon zijn .. deze zal ik op een rauw voer dieet bulk gaan zetten in combinatie met veel kracht- en behendigheidstraining. Ik wil die kat zo groot, sterk en getraind hebben dat hij een volwassen kleine man kan doden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck mequote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Hahaha ben blij voor je dat ie er weer is vmsquote:Op maandag 24 februari 2014 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Krijgt elke dag eten, maar is niet zo'n slimme dus waarschijnlijk gewoon de weg kwijtgeraakt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahaha ben blij voor je dat ie er weer is vms
vechtkampen over de hele wereld heeft deze jongen gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben normaal echt een rustige jongen, maar er zijn echt dingen die me gek, nee echt knettergek maken. Ik train en ben dus dodelijk in bepaalde situaties. Jullie zijn gewaarschuwd.
karate kid is gebaseerd op mijn levenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vechtkampen over de hele wereld heeft deze jongen gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |