SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de special, gymmembers van de maand:
JB en Ethan
Deathlift or Die.
haha sipoquote:
hier zat toch nog een filmpje achter? dat hij eerst een andere kat had maar die ging helaas dood en dan is de gorilla helemaal verdrietigquote:
klopt ja .. dat is Coco de gorilla .. die was helemaal depressief na het overlijden van zijn huisdier katjequote:Op maandag 24 februari 2014 17:37 schreef seto het volgende:
[..]
hier zat toch nog een filmpje achter? dat hij eerst een andere kat had maar die ging helaas dood en dan is de gorilla helemaal verdrietig
geven ze hem later een nieuwe
Allang weer bby, 18 dagen weggeweest en hij zat hemelsbreed 500m verderop doodleuk bij iemand in de tuin.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat een knapperd
Is de jouwe al terecht btw?
Als dat mijn tuin was, dan had je je poes niet meer terug gehad.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Allang weer bby, 18 dagen weggeweest en hij zat hemelsbreed 500m verderop doodleuk bij iemand in de tuin.
say that to his face and not online and see what happensquote:
wat een lekkertjequote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
say that to his face and not online and see what happens
[ afbeelding ]
tough guyquote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat mijn tuin was, dan had je je poes niet meer terug gehad.
Dat is kattenvrouwtje zijn en gym combinerenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
say that to his face and not online and see what happens
[ afbeelding ]
Beetje doorzichtig deze troll, maar wel leuk geprobeerd jahr00n.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat mijn tuin was, dan had je je poes niet meer terug gehad.
echt hequote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje doorzichtig deze troll, maar wel leuk geprobeerd jahr00n.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje doorzichtig deze troll, maar wel leuk geprobeerd jahr00n.![]()
gewoon elke dag eten geven, dan lopen ze niet weg.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Allang weer bby, 18 dagen weggeweest en hij zat hemelsbreed 500m verderop doodleuk bij iemand in de tuin.
Krijgt elke dag eten, maar is niet zo'n slimme dus waarschijnlijk gewoon de weg kwijtgeraakt.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon elke dag eten geven, dan lopen ze niet weg.
Waarom zou je Etha willen doden?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
Wanneer ik mijn eerste kat krijg zal het een maine coon zijn .. deze zal ik op een rauw voer dieet bulk gaan zetten in combinatie met veel kracht- en behendigheidstraining. Ik wil die kat zo groot, sterk en getraind hebben dat hij een volwassen kleine man kan doden.
Ethanolic better hidequote:Op maandag 24 februari 2014 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
Wanneer ik mijn eerste kat krijg zal het een maine coon zijn .. deze zal ik op een rauw voer dieet bulk gaan zetten in combinatie met veel kracht- en behendigheidstraining. Ik wil die kat zo groot, sterk en getraind hebben dat hij een volwassen kleine man kan doden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck mequote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Hahaha ben blij voor je dat ie er weer is vmsquote:Op maandag 24 februari 2014 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Krijgt elke dag eten, maar is niet zo'n slimme dus waarschijnlijk gewoon de weg kwijtgeraakt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahaha ben blij voor je dat ie er weer is vms
vechtkampen over de hele wereld heeft deze jongen gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben normaal echt een rustige jongen, maar er zijn echt dingen die me gek, nee echt knettergek maken. Ik train en ben dus dodelijk in bepaalde situaties. Jullie zijn gewaarschuwd.
karate kid is gebaseerd op mijn levenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vechtkampen over de hele wereld heeft deze jongen gezien
sickquote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef seto het volgende:
ik ben normaal geen liefhebber van honden maar de napolitaanse mastiffs vind ik wel heel bruut
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal wel beste beuk eten per dag zijn jaquote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef Champy het volgende:
Hoeveel moeten die beesten wel niet eten op een dag?
dit zijn wel speciaal gefokte uitzonderingen denk ik, de meeste worden niet zo grootquote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef Champy het volgende:
Hoeveel moeten die beesten wel niet eten op een dag?
gemiddelde caucasian shepherd is ook rond de 90kg iddquote:Op maandag 24 februari 2014 18:17 schreef seto het volgende:
[..]
dit zijn wel speciaal gefokte uitzonderingen denk ik, de meeste worden niet zo groot
de grootste napolitaanse mastiff weegt iets van 90kg en is rond de 1.90 als hij overeind staat volgens mij
Hallo user Ethanolic, goede gymchickquote:
Hi Montelly, goede chick he? Dat is Brittany Renner. Groetjes thuis!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hallo user Ethanolic, goede gymchick
ook een malamute .. wow nee idd lol .. beest scheurt je aan stukkenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef Snakey het volgende:
Deze ziet er hier lief uit, maar die wil je niet boos tegenkomen...
[ afbeelding ]
haha ja , beest komt op je afstormen ...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:25 schreef seto het volgende:
als ik zo'n groot beest zou hebben zou ik expres takken dichtbij mensen gooien in parkjes om ze te laten schrikken
Die is laatst overleden toch? Heette George ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef dreamerbulk het volgende:
deze is wel echt .. uit t guiness
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt jaquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef Champy het volgende:
[..]
Die is laatst overleden toch? Heette George ofzo?
mooi beest!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is mijn politiehondje
[ afbeelding ]
is dat zo'n soort pomerian aka boo hondje?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:31 schreef Champy het volgende:
M'n vriendin wil zoiets
[ afbeelding ]
Heb al wel gezegd dat ze hem dan zelf uit moet laten
Pomeriaan inderdaad. Beesten zijn nog tyfusduur ookquote:Op maandag 24 februari 2014 18:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is dat zo'n soort pomerian aka boo hondje?
wel grappige beesten lijken t me
Mmm, als er zo'n beest in huis komt hier ga ik er 'per ongeluk' op staan.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:31 schreef Champy het volgende:
M'n vriendin wil zoiets
[ afbeelding ]
Heb al wel gezegd dat ze hem dan zelf uit moet laten
Hoezo, je zag toch niks?quote:
is goe,d ik zit hier bijna elke dag.......quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn wel lollig , ik kom al veel te lang nieti n ONZ én Snakey is hier. Bam. Ik ga meeposten.
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn wel lollig , ik kom al veel te lang nieti n ONZ én Snakey is hier. Bam. Ik ga meeposten.
Heb je ook een poes?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
ja vind ik ook maar ik ben onlangs een week geband geweest omdat ik een foto van een dame met een ruime slip aan waar bloed aan zat omdat ik symbolisch wilden melden dat iemand niet zo ongesteld moest reageren, onder het mom van gore week ban aan m'n broek dus ze bannen hier voor helemaal niks, standaard stasi praktijkenquote:
Zuur? Alles behalve.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:57 schreef dreamerbulk het volgende:
underdog .. jij bent een zure man of niet ?
heb je iets te compenseren?
Ok, vaste regel is hier dat je een foto van je tieten moet posten, dan mag je pas meeposten.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ook nog een hond toevallig?quote:
Meh, been there, done that. De meisjes leven tegenwoordig een anoniemer leven.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ok, vaste regel is hier dat je een foto van je tieten moet posten, dan mag je pas meeposten.
Sowieso, maar zoals de bovenstaande bestaan ze vrijwel niet meer.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef seto het volgende:
ik ben normaal geen liefhebber van honden maar de napolitaanse mastiffs vind ik wel heel bruut
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn toch om het kutje te likken?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, als er zo'n beest in huis komt hier ga ik er 'per ongeluk' op staan.
Ik kan niet zo goed tegen die keffertjes.![]()
waarom altijd zo achterdochtigquote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
laat me raden, ze heeft een piemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |