Oh nee, ik heb ook nergens gezegd dat ik een straf niet nodig vind. Dat het niet uitkomt is een ander verhaal...quote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan altijd in beroep gaan, en dit leek wel erg op een KNJB post gezien de volgende wedstrijd tegen Ajax is. Verder had ik er gewoon overheen gelezen.
Edit:Mazzel of niet.
Als ze het voorstel niet accepteren en in beroep gaan, dan kan hij volgens mij nog gewoon meespelen tegen Ajax.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb ook nergens gezegd dat ik een straf niet nodig vind. Dat het niet uitkomt is een ander verhaal...
Wat ik bedoelde: als ze 1 wedstrijd voorstellen, met welke reden ga je dan in beroep? 1 wedstrijd is redelijk, minder gaat het nooit het worden en ze hoeven geen extra mensen te horen om meer feiten te vergaren. Maar goed, ik begrijp dat het procedureel mogelijk is.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze het voorstel niet accepteren en in beroep gaan, dan kan hij volgens mij nog gewoon meespelen tegen Ajax.
Holy shitquote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan altijd in beroep gaan, en dit leek wel erg op een KNJB post gezien de volgende wedstrijd tegen Ajax is. Verder had ik er gewoon overheen gelezen.
Boem koekoek soooowquote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een berenklauw?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gefrituurde aardappelen was er onder andere.
Ik sta voor t raamquote:Op maandag 24 februari 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck, je hebt nog gelijk ook![]()
.
Zorg je er wel voor dat hij ook zijn groente binnenkrijgt.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
leuk dat je in de voetsporen treedt van je moeder
sooowquote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Lekker.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga vanavond weer snert eten jongens
Kannibaal.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb weer mijn ontbijt en lunch gemist en ben nu bereid om mensenvlees te eten.
Turks?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb weer mijn ontbijt en lunch gemist en ben nu bereid om mensenvlees te eten.
Goed bezig stinho.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ren nu snel weg naar mijn bureau om huiswerk te maken.
Dag
[..]
Nee man. Ik heb alleen de bijzonder vervelende eigenschap om ontzettend te zuigen als ik m'n gelijk niet krijg.quote:
Dat doet elke vrouw, letterlijk (als je geluk hebt) en figuurlijk...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb alleen de bijzonder vervelende eigenschap om ontzettend te zuigen als ik m'n gelijk niet krijg.
Hint begrepen, ben onderweg.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat doet elke vrouw, letterlijk (als je geluk hebt) en figuurlijk...
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste kilometers op de racefiets van 2014 gemaakt
Dit boeit echt niemand
Je wil zeggen dat Rene een vrouw is?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat doet elke vrouw, letterlijk (als je geluk hebt) en figuurlijk...
Het meest opmerkelijke aan jouw post vind ik, dat je de mijne niet ontkent...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat Rene een vrouw is?
Uh wat zal ik daar eens op zeggenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke aan jouw post vind ik, dat je de mijne niet ontkent...
Maar letterlijk zuig je dus wel?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh wat zal ik daar eens op zeggen![]()
Ik zuig niet, ik voerEn dat gaat over het figuurlijke deel van je opmerking.
Goh.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
Zoals verwacht bagatelliseert Feyenoord het hele incident.
dat zeiden ze over je moeder ook toen ze bloemen kocht en haar buurvrouw tegenkwam terwijl ze hetzelfde bloemstuk wou pakkenquote:
Ja, heb ik dus gewoon een weddenschap verloren.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF is gebanned. Hij heeft het wel knap lang volgehouden.
inderdaad ik ga snel weer weg, voordat ik een ban hebquote:Op maandag 24 februari 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Je bent per slot van rekening voor Feyenoord.
En mocht je toch gebanned worden, gewoon de schuld geven aan de KNVB.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inderdaad ik ga snel weer weg, voordat ik een ban heb
Zou ik maar doen ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inderdaad ik ga snel weer weg, voordat ik een ban heb
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mocht je toch gebanned worden, gewoon de schuld geven aan de KNVB.
Lekker rustig volgende week bij de klassieker.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Sodetering, echt veel mensjes gebanned daar.
Ah, duurt dus langer dan een week?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker rustig volgende week bij de klassieker.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
Zoals verwacht bagatelliseert Feyenoord het hele incident.
Wat heeft die gedaan dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF is gebanned. Hij heeft het wel knap lang volgehouden.
Ze willen allemaal op Pelle lijkenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
waarquote:Op maandag 24 februari 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat emotie normaal is, alleen niet helemaal op deze manier, maar het gebeurde gelukkig niet tijdens de wedstrijd dus hoeft hij niet geschorst te worden. Ook willen ze er bij zeggen dat er in Engeland geen camera's in de spelerstunnel zijn, dus Pelle wist niet dat dat hier wel zo is.quote:
Oke man.quote:
Pelle scheldt dan weer niet met kanker. Daar is hij een te beschaafd persoon voor.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze willen allemaal op Pelle lijken
Inderdaad. Eerst dacht ik: "mwoa". Maar toen las ik dat ze, net zoals in de wedstrijd, het beste voor het laatste bewaarden.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat emotie normaal is, alleen niet helemaal op deze manier, maar het gebeurde gelukkig niet tijdens de wedstrijd dus hoeft hij niet geschorst te worden. Ook willen ze er bij zeggen dat er in Engeland geen camera's in de spelerstunnel zijn, dus Pelle wist niet dat dat hier wel zo is.
Vooral dat laatste argument vind ik erg sterk.
link?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat emotie normaal is, alleen niet helemaal op deze manier, maar het gebeurde gelukkig niet tijdens de wedstrijd dus hoeft hij niet geschorst te worden. Ook willen ze er bij zeggen dat er in Engeland geen camera's in de spelerstunnel zijn, dus Pelle wist niet dat dat hier wel zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij meteen online was gegaan na de wedstrijd waarschijnlijk welquote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelle scheldt dan weer niet met kanker. Daar is hij een te beschaafd persoon voor.
welke is datquote:Op maandag 24 februari 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dat vriendjestopic van je.
Iets met de KNJB, Ome Serdar, een boze pelle.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken idd.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ow, mag de reden ook niet worden gegeven ofzo?
Bans worden niet besprokenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ow, mag de reden ook niet worden gegeven ofzo?
quote:
Uh, okquote:Op maandag 24 februari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Bans worden niet besprokenHij zal wel wat stoms gezegd hebben gok ik.
Wordt hij daar ook automatisch geband?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Mist hij wel de iboodhunt donderdag trouwens.
Ik bedoelde het topic. Maar ik heb hem daar nog nooit gezien. Kijken of Jimbo er is donderdag die kreeg het altijd voor elkaar om PRECIES als de iboodhunt er was een ban te hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wordt hij daar ook automatisch geband?
Die was dan ook 90% van de tijd gebannend.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde het topic. Maar ik heb hem daar nog nooit gezien. Kijken of Jimbo er is donderdag die kreeg het altijd voor elkaar om PRECIES als de iboodhunt er was een ban te hebben
Mjah maar dan nog. Vorige keer echt 1 dag ervoor volgens mijquote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was dan ook 90% van de tijd gebannend.
Oke...?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde het topic. Maar ik heb hem daar nog nooit gezien. Kijken of Jimbo er is donderdag die kreeg het altijd voor elkaar om PRECIES als de iboodhunt er was een ban te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |