Oh nee, ik heb ook nergens gezegd dat ik een straf niet nodig vind. Dat het niet uitkomt is een ander verhaal...quote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan altijd in beroep gaan, en dit leek wel erg op een KNJB post gezien de volgende wedstrijd tegen Ajax is. Verder had ik er gewoon overheen gelezen.
Edit:Mazzel of niet.
Als ze het voorstel niet accepteren en in beroep gaan, dan kan hij volgens mij nog gewoon meespelen tegen Ajax.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb ook nergens gezegd dat ik een straf niet nodig vind. Dat het niet uitkomt is een ander verhaal...
Wat ik bedoelde: als ze 1 wedstrijd voorstellen, met welke reden ga je dan in beroep? 1 wedstrijd is redelijk, minder gaat het nooit het worden en ze hoeven geen extra mensen te horen om meer feiten te vergaren. Maar goed, ik begrijp dat het procedureel mogelijk is.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze het voorstel niet accepteren en in beroep gaan, dan kan hij volgens mij nog gewoon meespelen tegen Ajax.
Holy shitquote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan altijd in beroep gaan, en dit leek wel erg op een KNJB post gezien de volgende wedstrijd tegen Ajax is. Verder had ik er gewoon overheen gelezen.
Boem koekoek soooowquote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een berenklauw?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gefrituurde aardappelen was er onder andere.
Ik sta voor t raamquote:Op maandag 24 februari 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck, je hebt nog gelijk ook![]()
.
Zorg je er wel voor dat hij ook zijn groente binnenkrijgt.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
leuk dat je in de voetsporen treedt van je moeder
sooowquote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga vanavond weer snert eten jongens
Kannibaal.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb weer mijn ontbijt en lunch gemist en ben nu bereid om mensenvlees te eten.
Turks?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb weer mijn ontbijt en lunch gemist en ben nu bereid om mensenvlees te eten.
Goed bezig stinho.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ren nu snel weg naar mijn bureau om huiswerk te maken.
Dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |