Door testosteron of zo. Weet niet of het klopt hoor, maar er was ooit een topic met bodybuilders die zich daarin wel herkenden.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat zo? Ben wel nieuwsgierig nu![]()
Dacht bij mij altijd dat het door het bulken kwam.
haha kk dikzakquote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat (voormalige) ecto's dat eerder hebben. Ik ben niet 20kg afgevallen om ze bij mijn potentiele partner er weer aan te zien hangen.
lololo was jij chubbie?|quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat (voormalige) ecto's dat eerder hebben. Ik ben niet 20kg afgevallen om ze bij mijn potentiele partner er weer aan te zien hangen.
Waarom moet het dan nog een vrouw zijn, dat zijn drie dingen die ik ook wel kan.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef fathank het volgende:
Een vrouw moet vooral lekker kunnen koken regelmatig pijpen en bier halen als ik daar om vraag.
Als je graag een lul in je mond hebt mag je per direct hier komen wonen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom moet het dan nog een vrouw zijn, dat zijn drie dingen die ik ook wel kan.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom moet het dan nog een vrouw zijn, dat zijn drie dingen die ik ook wel kan.
Nooit echt skinnyecto geweest, was wel te dun maar sommige fysieken die je voorbij ziet komen zijn echt sick dun. Was voordat ik hiermee begon altijd 80kg nu zit ik een jaar stabiel tegen de 100 aan. Hoef verder ook niet meer aan te komen, vind het zo wel prima.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
Je PM box stroomt vol...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op de before, maar dan met dikkere tieten. Dan toch echt liever de after hoor.
Thanks but no thanks Jeffrey.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je graag een lul in je mond hebt mag je per direct hier komen wonen.
Srs? Mannen geven 0 visuele stimulatiequote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je graag een lul in je mond hebt mag je per direct hier komen wonen.
Nog even halen voor carnavalquote:
Gewoon je ogen dicht doen en aan een vrouw denken, deed ik ook altijd in de gevangenis.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs? Mannen geven 0 visuele stimulatie
Valt best mee, het mag ook best een vent zijn hoor (wel netjes 2maaldaags scheren. Stoppels langs m'n zak lijkt me niet echt een lekker gevoel)quote:
sommige mannen wel..quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ogen dichtquote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fucking Sap heeft jou ook al om he?? RIPquote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt best mee, het mag ook best een vent zijn hoor (wel netjes 2maaldaags scheren. Stoppels langs m'n zak lijkt me niet echt een lekker gevoel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |