Door testosteron of zo. Weet niet of het klopt hoor, maar er was ooit een topic met bodybuilders die zich daarin wel herkenden.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat zo? Ben wel nieuwsgierig nu![]()
Dacht bij mij altijd dat het door het bulken kwam.
haha kk dikzakquote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat (voormalige) ecto's dat eerder hebben. Ik ben niet 20kg afgevallen om ze bij mijn potentiele partner er weer aan te zien hangen.
lololo was jij chubbie?|quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat (voormalige) ecto's dat eerder hebben. Ik ben niet 20kg afgevallen om ze bij mijn potentiele partner er weer aan te zien hangen.
Waarom moet het dan nog een vrouw zijn, dat zijn drie dingen die ik ook wel kan.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef fathank het volgende:
Een vrouw moet vooral lekker kunnen koken regelmatig pijpen en bier halen als ik daar om vraag.
Als je graag een lul in je mond hebt mag je per direct hier komen wonen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom moet het dan nog een vrouw zijn, dat zijn drie dingen die ik ook wel kan.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom moet het dan nog een vrouw zijn, dat zijn drie dingen die ik ook wel kan.
Nooit echt skinnyecto geweest, was wel te dun maar sommige fysieken die je voorbij ziet komen zijn echt sick dun. Was voordat ik hiermee begon altijd 80kg nu zit ik een jaar stabiel tegen de 100 aan. Hoef verder ook niet meer aan te komen, vind het zo wel prima.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
Je PM box stroomt vol...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op de before, maar dan met dikkere tieten. Dan toch echt liever de after hoor.
Thanks but no thanks Jeffrey.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je graag een lul in je mond hebt mag je per direct hier komen wonen.
Srs? Mannen geven 0 visuele stimulatiequote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je graag een lul in je mond hebt mag je per direct hier komen wonen.
Nog even halen voor carnavalquote:
Gewoon je ogen dicht doen en aan een vrouw denken, deed ik ook altijd in de gevangenis.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs? Mannen geven 0 visuele stimulatie
Valt best mee, het mag ook best een vent zijn hoor (wel netjes 2maaldaags scheren. Stoppels langs m'n zak lijkt me niet echt een lekker gevoel)quote:
sommige mannen wel..quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ogen dichtquote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fucking Sap heeft jou ook al om he?? RIPquote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt best mee, het mag ook best een vent zijn hoor (wel netjes 2maaldaags scheren. Stoppels langs m'n zak lijkt me niet echt een lekker gevoel)
We verliezen iedereen broeders, zelfs Cor vergaapt zich al aan tranny's.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fucking Sap heeft jou ook al om he?? RIP
Nee ik lig aan de ketting en internet is mijn uitlaatklepquote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fucking Sap heeft jou ook al om he?? RIP
Gojibessen, chiazaad en pindapastaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef RaymondK het volgende:
ik ga nu weer mammoth en protein bestellen bij b&f en pre-workout
iemand nog goeie ideeen verder?
hahaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Gojibessen, chiazaad en pindapasta
http://www.bodyenfitshop.(...)trients/mutant-mass/quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef RaymondK het volgende:
ik ga nu weer weightgainer en protein bestellen bij b&f en pre-workout
quote:Mutant Mass bevat maar liefst 1050 "droge massa" calorieën per dagdosering
Proteine perfection ipv Whey perfection, creatinus monohydraat, vitamine D, ZMA, goede pre-workout (BSN NO-Xplode bv).quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef RaymondK het volgende:
ik ga nu weer mammoth en protein bestellen bij b&f en pre-workout
Gewoon in Sexy & Gewaagd of een maatje meer posten toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier kan ik dat wel posten. De meesten hier houden toch van strak.
Maar niet iedereen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier kan ik dat wel posten. De meesten hier houden toch van strak.
Havermout (om de Brinta mee te replacen).quote:
Sick als ik dus 7 shakes neem heb ik een kg droge massa erbij?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)trients/mutant-mass/
[..]![]()
THanks, ja ik zal eens perfection doen jaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Proteine perfection ipv Whey perfection, creatinus monohydraat, vitamine D, ZMA, goede pre-workout (BSN NO-Xplode bv).
Dat staat er inderdaad. Wie zijn wij om daar aan te twijfelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sick als ik dus 7 shakes neem heb ik een kg droge massa erbij?
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef VMSDKR het volgende:
Henk lijkt me wel een echte baas.
Zo een die staande gehouden wordt door de politie voor te hard rijden, zijn raampje opendraait wanneer de agenten aan komen lopen en schreeuwt: "Stap maar weer in want ik heb geen tijd voor deze onzin" en dan weer wegrijdt.
maakt het veel uit?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Havermout (om de Brinta mee te replacen).
quote:Conquer
iForce
Conquer is de ultieme hardcore pre-workout! Conquer is letterlijk een explosie van pure werkzame stoffen!
Laten we gewoon kappen met trainen en alleen maar voer eten wat droge massa geeftquote:Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat staat er inderdaad. Wie zijn wij om daar aan te twijfelen.
1 | https://www.google.nl/searchq=body+%26+fitshop&oq=body+%26+fitshop&aqs=chrome..69i57j0l5.2576j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#q=body+%26+fitshop+letterlijk+de+gym+slopen |
iets zegt me dat ik m'n bezorgneger weer ff een sms-je moet sturen. Een heads up voor morgenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Havermout (om de Brinta mee te replacen).
Wow. Eng dit.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:33 schreef Klokov het volgende:
219 zoekresultaten op: body & fitshop letterlijk de gym slopen
[ code verwijderd ]
http://www.bodyenfitshop.(...)ut/cobra-labs/curse/quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Awesome_ het volgende:
Welke was het ook al weer waarin ze spraken van 'Je sloopt letterlijk de gym!' of zo?
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:35 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ut/cobra-labs/curse/
In 30 minuten: KABOOOM
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Edit: Wizard
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:35 schreef VMSDKR het volgende:
In 30 minuten: KABOOOM
't werkt al vanaf hier, door het scherm heen dat spulquote:Op maandag 24 februari 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Edit: Wizard
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef dreamerbulk het volgende:
"Met je prikkelende voorhoofd klap je de halve sportschool aan vellen!"
kkquote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef dreamerbulk het volgende:
"Kost aardig wat centjes, maar je gaat als een kanon. Smaak is prima. Met je prikkelende voorhoofd klap je de halve sportschool aan vellen!"
Ze hebben bij B&F betere schrijvers dan bij GTSTquote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef dreamerbulk het volgende:
"Kost aardig wat centjes, maar je gaat als een kanon. Smaak is prima. Met je prikkelende voorhoofd klap je de halve sportschool aan vellen!"
Volgens de voedselzandloper is het beter. En het kost geen kont, dus je kunt best eens een zak proberen IMHO.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
maakt het veel uit?
kan het wel eens doen ja, nooit geprobeerd.
altijd pakken brinta gewoon gedaan
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ate-srt-tropinol-xp/
Als ze bij B&F geen superlatieven meer zouden gebruiken hou je echt niks meer over.
Oester?quote:Verlaagt oesterogeen !
pfff deze is echt erg lolquote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ate-srt-tropinol-xp/
Als ze bij B&F geen superlatieven meer zouden gebruiken hou je echt niks meer over.
2 zakken mee besteld net.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgens de voedselzandloper is het beter. En het kost geen kont, dus je kunt best eens een zak proberen IMHO.
Fuck.. Me..quote:Wil jij uit elkaars spatten van mannelijkheid? Ben jij op zoek naar een krachtsensatie als nooit te voren? Wil jij veranderen in hét alpha mannetje van de sportschool? A-HD is het meest extreme anti-oestrogene supplement dat legaal verkrijgbaar is. Ontdoe je lichaam van oestrogeen en laat je testosteron waarden stijgen als nooit tevoren. Keiharde spiergroei, torenhoog libido en het gevoel dat je alles en iedereen de baas kan. A-HD, Unleash the Beast!
En dat allemaal voor slechts 40 euro per maand!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pfff deze is echt erg lol
soort van nakuur er ook bij
Gebruikers van Tropinol XP™ kunnen de meest extreme en heftige kuur van hun leven verwachten!
- Verhoogde IGF-1 en IGF-2!
- Een keihard massief gespierd lichaam!
- Vasculair lichaam
- Sterk verbeterde vetverbranding
- Verbeterde slaap
- Positieve trainingsagressie
- Sterke krachttoename
- Enorme stijging van het libido
- Feel good, Alphamale gevoel
- Wordt een Bodybuilding monster!
sickening vooral die HGH eigenschappenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En dat allemaal voor slechts 40 euro per maand!
quote:Met Alpha Muscle proberen we grenzen te verleggen voor Bodybuilders. Resultaten te behalen die normaal niet bereikbaar zijn. Er is maar één uitgangspunt; Massieve spiermassa!
Gewoon ah-basic havermout. 80 cent de kilo ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
2 zakken mee besteld net.
Mammoth was niet op voorraad. Gdvr de gdvr.
Maar een stack van No xplode gedaan. Zit ook massgainer in, en de preworkout van hen er bij
hij is toch natty?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
2011: ontdekkig van celltech. En emo makeup.
hij gaat er steeds slechter uitzienquote:Op maandag 24 februari 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
2011: ontdekkig van celltech. En emo makeup.
ik boycot AHquote:Op maandag 24 februari 2014 13:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon ah-basic havermout. 80 cent de kilo ofzo.
Mee eens ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij gaat er steeds slechter uitzien
tussen 2011 en 2012 was hij op zn best
hij is super big lolquote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens ja.
Gast is wel echt huge als je z'n foto's ziet man. Hij lijkt niet eens ziek groot als je de helemaal rechter foto ziet, maar hier:
[ afbeelding ]
Zieke bowlingbal delts ook
Hij gebruikt zeker Dominate™quote:
quote:Totale Hormonale Dominantie!
Dominate™ is het ultieme natuurlijke, meest complete en exclusieve, hoogst gedoseerde en heftigste hormonale stimulatie product ter wereld. Spiergroei, hardheid en droogheid sneller dan je ooit voor mogelijk gehouden zou hebben. Uniek en onvergelijkbaar, Dominate™ werkt extreem snel en krachtig.
dat vermoed ik wel iddquote:Op maandag 24 februari 2014 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij gebruikt zeker Dominate™
[..]
slechte foto of vette bacnequote:Op maandag 24 februari 2014 14:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij is super big lol
[ afbeelding ]
lolzquote:This is the OFFICIAL SIMEON PANDA FAN PAGE.The ferocity of a power lifter with arguably one of the most aesthetically impressive natural physiques in the world, Musclemania Pro Simeon Panda is cut from a different cloth.
eens meer benen, en panda vind ik echt een douchebag met zijn all natty gelul ..quote:Op maandag 24 februari 2014 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
In 2012 vond ik hem zeker wel goed staan. Mocht wel wat meer mass op z'n wielen hebben tho.
Die Panda is trouwens echt zo asymmetrisch.![]()
[ afbeelding ]
Wel sickenin tho
jij ook maar jij bent sws niet nattyquote:Op maandag 24 februari 2014 14:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
eens meer benen, en panda vind ik echt een douchebag met zijn all natty gelul ..
ok dat je er niet over praat..logissch ... maar hij strooit er echt mee
all day everyday juice brotherquote:Op maandag 24 februari 2014 14:15 schreef seto het volgende:
[..]
jij ook maar jij bent sws niet natty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |