abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:39:40 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137125785
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:12 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik eet alleen 's ochtends vaak hetzelfde (yoghurt/kwark + 2 manderijnen momenteel), maar voor de rest van de dag wisselt het. Bovendien eet ik alleen tussen 10.00 uur en 17.00 uur om m'n darmen zoveel mogelijk rust te geven. Daarvan neemt de vermoeidheid af en kan ik m'n fulltime baan volhouden :+
Ja, dan heb je dus idd geen vaste "autisten" lijst zoals ik heb :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137125797
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:38 schreef Awesome_ het volgende:
Oké ik geloof in jullie he! Stel mij en vooral jezelf niet teleur!!! Dik zijn is voor niemand leuk. We are all gonna make it en zo.

Insert diepetekst.jpg

Superdoei :*
Bedankt Awesome met underscore streepje! Nu gaat het echt helemaal goedkomen! O+
pi_137125809
Alleen mijn avondeten en beleg verschilt elke dag :@ de rest is door de weeks altijd hetzelfde hehe.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:41:37 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137125847
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:12 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ach en zo zijn er nog tientallen ziektebeelden te bedenken die het afvalproces vermoeizamen. Mijn punt is alleen dat dit voor 90% van de bevolking niet geldt en ook met zo'n aandoening kun je afvallen.
Tuurlijk kun je met zo'n aandoening afvallen. Ben er ruim 26 kilo mee kwijt geraakt. Maar dat betekend niet dat het voor die mensen zo makkelijk is als je zegt. Uitzonderingen heb je altijd. En ik ben het met je eens dat het voor 90% van de bevolking niet geldt, maar in deze liep je te miepen tegen PB, waarvan ik weet dat ze hetzelfde heeft als ik met dr darmen. En dat vergt idd wat mee planning dan voor iemand zoals jij bv (of mij in dit geval want ik ben in remissie).
pi_137125849
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dan heb je dus idd geen vaste "autisten" lijst zoals ik heb :P
Nee, echt niet inderdaad. Dan zou ik er echt razendsnel genoeg van hebben. Ik wissel yoghurt en kwark al af omdat ik er anders de balen van heb. :+
pi_137125877
Gisteravond gezondigd :')
Oeps....
1 bakje patat met satesaus...
Nou heb ik daarna wel ruim 2 uur bewogen op muziek en een half uur buiten gewandeld... Maar toch, voelde me er wel flink schuldig over :')
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:43:05 #282
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137125895
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:36 schreef Zeester het volgende:
Ik vind dat dit alles voorbij gaat aan het psychologische aspect van afvallen. Ik vind rationeel mijn lichaam goede keuzes wel waard, maar ik voel dat niet altijd zo. En dan lukt het dus ook niet altijd.

In slechte keuzes maken gaan veel meer dingen mee dan alleen tijd/snelheid enzovoort. Beloning is bijvoorbeeld ook daar een van, iedereen weet dat het slecht is, maar na een dag hard werken voelt een pizza toch meer als een beloning voor je dag dan een broccoli en gekookte aardappels. Dit is iets wat je als dieter moet afleren, maar bij mij en volgens mij bij velen van ons zit dat gevoel wel diepgeworteld.

Natuurlijk is het makkelijk te roepen dat je gewoon de tijd moet nemen om voor je eigen lijf te zorgen. Maar voor mij is mijn gewicht gewoon een uiting van mijn eigen minachting voor mezelf, en is 'goed voor je lijf zorgen' gewoon een state of mind die niet heel gemakkelijk aan te zetten is.
Oja. Goed verhaal dit trouwens. Helemaal mee eens. Daarom wilde ik ook discussiëren over het psychologisch aspect van afvallen, ipv die kcal in=kcal out propaganda.

Voedsel, en dan met name calorierijke en smaakvolle voeding, wordt al vanaf kinds af aan gebruikt als traktatie, beloning of 'feestje', iets waar ik nu nog de negatieve naweeën van merk.

Ik pinkte een traantje weg om de laatste alinea trouwens. ;(
BEASTMODE
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:44:29 #283
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137125960
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Alleen mijn avondeten en beleg verschilt elke dag :@ de rest is door de weeks altijd hetzelfde hehe.
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:44:46 #284
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137125976
quote:
14s.gif [b]Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef Qwea het volgende voor iemand zoals jij bv (of mij in dit geval want ik ben in remissie).
Spastische darm hier. Dus ik voel je pijn.
BEASTMODE
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 14:45:46 #285
5428 crew  miss_sly
pi_137126023
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:43 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Oja. Goed verhaal dit trouwens. Helemaal mee eens. Daarom wilde ik ook discussiëren over het psychologisch aspect van afvallen, ipv die kcal in=kcal out propaganda.

Voedsel, en dan met name calorierijke en smaakvolle voeding, wordt al vanaf kinds af aan gebruikt als traktatie, beloning of 'feestje', iets waar ik nu nog de negatieve naweeën van merk.

Ja, dat is zeker waar! Wij proberen dat dus ook heel bewust niet te doen bij onze dochter, snoep/iets lekkers als traktatie of beloning, maar het gebeurt zo gemakkelijk. Gelukkig wordt ze nog steeds heel blij van allerlei soorten fruit en als je vraagt wat ze wil eten, is dat lang niet altijd pannenkoeken of frietjes, maar ook sliptongetjes met broccoli of boontjes, bijvoorbeeld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:50:29 #286
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137126157
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker waar! Wij proberen dat dus ook heel bewust niet te doen bij onze dochter, snoep/iets lekkers als traktatie of beloning, maar het gebeurt zo gemakkelijk. Gelukkig wordt ze nog steeds heel blij van allerlei soorten fruit en als je vraagt wat ze wil eten, is dat lang niet altijd pannenkoeken of frietjes, maar ook sliptongetjes met broccoli of boontjes, bijvoorbeeld.
Daar begint het echt mee. Die hele conditionering die je meekrijgt als kind is echt bepalend in hoe je relatie met voeding is, ook op latere leeftijd. Wat niet wegneemt dat je er dan niks meer aan kan doen, maar het blijft 'met de rem erop' voelen. Zo ook bij mij.

Mijn zoon krijgt alleen maar Whey Perfection ipv olvarit later en mag pas een andere sport gaan doen als die 3X zijn eigen gewicht kan squatten, bijvoorbeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BEASTMODE
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:53:10 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137126258
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zo simpel als jij het stelt, is het voor heel veel mensen gewoon niet. Vijf minuten voor ik weg ga uit mijn bed rollen en in mijn rondje lunchwandelen een broodje kroket bij de febo uit de muur trekken is veel sneller dan 's ochtends komkommer snijden, brood smeren, yoghurt en muesli mee, enz.
En waarom zou je 5 minuten voordat je weggaat uit bed rollen? En als je dat toch wenst, waarom maak je dan niet voordat je naar bed gaat grotendeels je eten klaar? Bedoel, je kan prima je uitje bv snipperen en je paprika choppen en het in de koelkast mikken.

quote:
En het is ook sneller en in ieder geval minder gedoe op op justeast.nl iets te bestellen en op de bank te hangen tot het komt dan om boodschappen te doen, broccoli te snijden en koken, aardappels te schillen enzovoorts.
Sneller is complete bullshit en dat weet je zelf ook. Als ik nu een pizza bestel is hij er over 45 min. Tegen die tijd heb ik een complete maaltijd in elkaar geflanst. Minder gedoe, agree. Althans, het is maar wat je gedoe vind. Ik zie goed voor jezelf zorgen niet zozeer als gedoe. En het is ook niet dat je uuuuuuren in de keuken staat.

quote:
Bovendien zeg jij 'ik maak het in 5 minuten' maar in de tussentijd ben je toch een minuut of 25 minimaal verder voor je kunt eten. Tussendoor moet je de broccoli nog in de pan doen en je vlees onder de gril. Voor mij telt dat als 25 minuten koken.
Koken? :D Ik zit tv serie te kijken in die tijd. De aardappels gaan op. Ik pleur de grill aan. Ik ga serie kijken 15 min lang. Dan gooi ik de broccoli aan en pleur ik het vlees onder de grill, ga ik weer serie kijken en 10 min later haal ik alles van het vuur, afgieten, hoppa. Effectief ik denk 15 min werk. Ik zal het vanaaf eens voor je timen.

Ik sta echt geen 25 min in de keuken hoor met wat aardappels, groente en vlees :D

quote:
En nee, ik vind echt niet dat ik dus maar fast food moet gaan zitten eten, maar als ik tot half zeven gewerkt heb, is het echt wel een flinke stap om dan nog paprika's en kip te gaan snijden om iets gezonds op tafel te zetten. Misschien is dat voor jou anders, maar om te zeggen dat het complete flauwekul is, is wat mij betreft te kort door de bocht.
Ik vind dat dus serieus bullshit. Je kan de paprika's al snijden de avond ervoor. En dan nog, dan maak je niks met paprika en pak je de geschrapte wortels van lidl uit zak, schil je aardappels en zet je het vlees op. Weet het niet hoor, maar dat is nog geen 5!!! minuten werk. Ik vind het dus echt treurig (en dat meen ik oprecht en NOFI) dat men er zo over denkt. Dat een goeie maaltijd koken teveel werk is.

Serieus, ik weet het niet hoor, maar het is je eten. Dat je daar geen 80 min aan besteed prima. Maar 25 minuten?! Correct me if I'm wrong, maar men staat gemiddeld 25 minuten voor de spiegel hun haar te doen. :') En dan kan dat er niet af voor wat gezonds? Wat overigens helemaal iemands eigen keuze is hoor, maar ik vind dat nogal raar overkomen.

quote:
Njah, ik heb hierboven al een heel verhaal getypt, maar jij gaat uit van brood smeren versus omelet bakken. Ik ga uit (als ik kijk naar oude en nieuwe levensstijl) van broodje kant en klaar belegd met veeeeel mozzarella en een verdwaalde tomaat op de universiteit uit de kantine plukken op weg naar college of zorgen dat je gezond voer in huis hebt en er 's ochtends toch echt wel 20 minuten mee bezig zijn om een gezond ontbijt en een gezonde lunch en wat tussendoortjes te regelen.
En dan over je ontbijt verhaal. 20 minuten voor je ontbijt te maken?! Hoe dan? Mijn vriend trekt brood uit de vriezer, ik gooi het in de magnetron of ik ontdooi het de avond ervoor. Gooi er wat boter op, kalkoen filet en jam, kwark in een bakkie, muesli erbij. Onder de 5 min klaar. Hoe doe je er dan 20 min over?

quote:
En voordat Awesome weer gaat zeggen dat het excuses zijn: Dat zijn het niet. Als gezond leven belangrijk voor je is, zijn dit simpelweg de stappen die je moet leren zetten, maar ik weet van 48 kilo geleden nog heel goed dat dit voor mij fikse struikelblokken waren. Leren plannen en bewust met je eten bezig zijn ipv eten wat je tegenkomt is echt niet altijd makkelijk of vanzelfsprekend.
En je weet dus ook dat als je gezond wilt leven dit idd de stappen zijn die je moet zetten. Dat je er de eerste week wellicht even wat moeite mee hebt... nou vooruit. Maar kom op..

En niemand zegt dat het makkelijk is. Maar het is ook niet moeilijker dan fastfood bestellen.
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 14:53:13 #288
5428 crew  miss_sly
pi_137126261
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:50 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Daar begint het echt mee. Die hele conditionering die je meekrijgt als kind is echt bepalend in hoe je relatie met voeding is, ook op latere leeftijd. Wat niet wegneemt dat je er dan niks meer aan kan doen, maar het blijft 'met de rem erop' voelen. Zo ook bij mij.

Mijn zoon krijgt alleen maar Whey Perfection ipv olvarit later en mag pas een andere sport gaan doen als die 3X zijn eigen gewicht kan squatten, bijvoorbeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe
Onze belangrijkste insteek is ook dat onze dochter een gezonde relatie met voeding krijgt. Het lijkt erop dat dat aardig lukt, maar er zijn wel veel dingen waar je rekening mee moet houden. Je eigen preoccupatie met je lichaam ook, bijvoorbeeld. Als je als ouder (veelal moeders) constant moppert over dat je te dik bent, dan weer streng lijnt en dan weer geen maat houdt, geef je je kind ook een verkeerd signaal. Een doorgaans gezond voedingspatroon aanhouden en zo nu en dan eens iets ongezonds eten gewoon omdat je daar zin in hebt/het lekker vindt, is voor het hele gezin beter en geeft je kind ook een beter voorbeeld.
pi_137126267
Ik zal mijn eigen emo-stukje wel compleet ondermijnen met dit filmpje, maar ik heb heel veel geleerd van de laatste aflevering van Oprah, dit stukje, als ze spreekt over worthiness:

dinsdag 25 februari 2014 @ 14:53:47 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137126284
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Nee, echt niet inderdaad. Dan zou ik er echt razendsnel genoeg van hebben. Ik wissel yoghurt en kwark al af omdat ik er anders de balen van heb. :+
Nee, dat heb ik dus niet. Alles is hetzelfde alleen mijn groente en vlees van mijn D wisselen :P O+ En soms het beleg van het brood. Maar ook niet vaak.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:55:37 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137126360
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:43 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Agree. "ooh je hebt het goed gedaan op zwemles? Hier een patatje" "ooh je bent verdrietig? Moet je een snoepje dan?"

Wat hier nog steeds in emotie eten resulteerd :') "Ik voel me kut. Hoi chocolade pepernoten!!!!!!" :')
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:56:48 #292
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137126400
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

En waarom zou je 5 minuten voordat je weggaat uit bed rollen? En als je dat toch wenst, waarom maak je dan niet voordat je naar bed gaat grotendeels je eten klaar? Bedoel, je kan prima je uitje bv snipperen en je paprika choppen en het in de koelkast mikken.

[..]

Sneller is complete bullshit en dat weet je zelf ook. Als ik nu een pizza bestel is hij er over 45 min. Tegen die tijd heb ik een complete maaltijd in elkaar geflanst. Minder gedoe, agree. Althans, het is maar wat je gedoe vind. Ik zie goed voor jezelf zorgen niet zozeer als gedoe. En het is ook niet dat je uuuuuuren in de keuken staat.

[..]

Koken? :D Ik zit tv serie te kijken in die tijd. De aardappels gaan op. Ik pleur de grill aan. Ik ga serie kijken 15 min lang. Dan gooi ik de broccoli aan en pleur ik het vlees onder de grill, ga ik weer serie kijken en 10 min later haal ik alles van het vuur, afgieten, hoppa. Effectief ik denk 15 min werk. Ik zal het vanaaf eens voor je timen.

Ik sta echt geen 25 min in de keuken hoor met wat aardappels, groente en vlees :D

[..]

Ik vind dat dus serieus bullshit. Je kan de paprika's al snijden de avond ervoor. En dan nog, dan maak je niks met paprika en pak je de geschrapte wortels van lidl uit zak, schil je aardappels en zet je het vlees op. Weet het niet hoor, maar dat is nog geen 5!!! minuten werk. Ik vind het dus echt treurig (en dat meen ik oprecht en NOFI) dat men er zo over denkt. Dat een goeie maaltijd koken teveel werk is.

Serieus, ik weet het niet hoor, maar het is je eten. Dat je daar geen 80 min aan besteed prima. Maar 25 minuten?! Correct me if I'm wrong, maar men staat gemiddeld 25 minuten voor de spiegel hun haar te doen. :') En dan kan dat er niet af voor wat gezonds? Wat overigens helemaal iemands eigen keuze is hoor, maar ik vind dat nogal raar overkomen.

[..]

En dan over je ontbijt verhaal. 20 minuten voor je ontbijt te maken?! Hoe dan? Mijn vriend trekt brood uit de vriezer, ik gooi het in de magnetron of ik ontdooi het de avond ervoor. Gooi er wat boter op, kalkoen filet en jam, kwark in een bakkie, muesli erbij. Onder de 5 min klaar. Hoe doe je er dan 20 min over?

[..]

En je weet dus ook dat als je gezond wilt leven dit idd de stappen zijn die je moet zetten. Dat je er de eerste week wellicht even wat moeite mee hebt... nou vooruit. Maar kom op..

En niemand zegt dat het makkelijk is. Maar het is ook niet moeilijker dan fastfood bestellen.
Ik ben het echt niet met je eens, maar volgens mij is het het makkelijkste als we het erover eens zijn dat we het er niet over eens zijn. Zoals jij het ervaart, ervaart niet iedereen het.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137126446
Leuke discussie.
pi_137126479
Qwea, je kijkt nu wel heel erg naar je eigen situatie. Ik kan niet elke dag hetzelfde eten, want als ik dat doe resulteert het in vreetbuien of helemaal niet eten, want ik word daar miserabel van. Daarnaast ben ik nog steeds een slechte planner, heb ik een kleine koelkast, dus begint mijn maaltijd vaak bij het doen van boodschappen. Soms heb ik voor 2 dagen dingen in huis, maar als ik drie volledige maaltijden in mijn koelkast heb staan is deze stampensvol, dus moet sowieso om de 3 dagen boodschappen doen. Dus dan kom je na een werkdag thuis, moeten er nog boodschappen gedaan worden, ohja, er staat ook nog wat afwas van gisteren die weg moet, moet je vervolgens gaan koken, enz enz. Dan is het echt wel sneller om een pizza te halen, die in de oven te pleuren, met je handen van een doos te eten want zo geen afwas en klaar.
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 14:59:02 #295
5428 crew  miss_sly
pi_137126484
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:56 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben het echt niet met je eens, maar volgens mij is het het makkelijkste als we het erover eens zijn dat we het er niet over eens zijn. Zoals jij het ervaart, ervaart niet iedereen het.
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, en agree to disagree moet ook zeker kunnen, maar echt, 20 minuten om je ontbijt te maken?
In die tijd maak ik twee bakjes kwark, eentje met banaan en eentje met appel, een bakje vers fruit voor de pauze voor mijn dochter, een lunchtrommel, pers ik sinaasappels en ruim ik de vaatwasser uit, terwijl ik ook nog mijn dochter help met aankleden. En dan heb ik ruim de tijd.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:59:39 #296
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137126505
Qwea is al lid van mijn 'no excuses'-kerk zie ik.
BEASTMODE
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:06:42 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137126749
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef Zeester het volgende:
Qwea, je kijkt nu wel heel erg naar je eigen situatie. Ik kan niet elke dag hetzelfde eten, want als ik dat doe resulteert het in vreetbuien of helemaal niet eten, want ik word daar miserabel van.
Ook al zou ik op Maandag brood, op Dinsdag kwark, op Woensdag omelet op Donderdag brinta en op Vrijdag weer brood eten, ben ik nog never de nooit niet 25 min bezig met mijn ontbijt.

Ook als ik pasta maak 's avonds ben ik niet zo lang bezig. Ik kook voor 2 he, 2 potjes. Mijn vriend weigert mijn eten te eten, prima. Wat jij wil. Dus ik doe ook nog 2 potjes koken. Vanaaf krijgt hij bijvoorbeeld lasagne en ik broccoli. Ben ik nog steeds geen 25 min mee bezig in totaal. Dus ook al eet je niet volgens mijn autisten lijstje (wat met koken dus al niet op gaat want ik maak 2 potjes dus ik maak elke avond ook iets anders) dan nog kan ik er niet bij dat je 25 minuten over je avond eten maken doet.

Ja, ik doe ook wel eens een uur koken. Maar dat is dan en voor 5 personen, met amuse, voor, hoofd en nagerecht.

quote:
Daarnaast ben ik nog steeds een slechte planner, heb ik een kleine koelkast, dus begint mijn maaltijd vaak bij het doen van boodschappen. Soms heb ik voor 2 dagen dingen in huis, maar als ik drie volledige maaltijden in mijn koelkast heb staan is deze stampensvol, dus moet sowieso om de 3 dagen boodschappen doen. Dus dan kom je na een werkdag thuis, moeten er nog boodschappen gedaan worden, ohja, er staat ook nog wat afwas van gisteren die weg moet, moet je vervolgens gaan koken, enz enz. Dan is het echt wel sneller om een pizza te halen, die in de oven te pleuren, met je handen van een doos te eten want zo geen afwas en klaar.
Je kan maaltijden toch ook invriezen? En in die tijd dat jij een pizza in de oven gooit en iets van 20 min moet wachten, kun je ook de wortels in de pan gooien en de piepers opzetten. Duurt even lang. Oke, misschien ben je 5 min langer bezig maar je eet nog steeds in hetzelfde tijdsbestek. En als het puur om de afwas gaat, tjah... Sorry, maar ook dat vind ik een lame ass excuus.

Ik had gisteren een ontzettend drukke dag. Was om 07u op en om 19:00 thuis. Ging om 09:00 van huis weg. Het was ene kolere tyfus zooi in huis. Ik kwam thuis, gooide het eten op wat ik al had geschilt om 08u 's morgens, ging opruimen en afwassen. Tegen de tijd dat ik klaar was kon ik eten.

Ik heb donderdag weer zo'n ontzettend drukke dag. 08u weg, waarschijnlijk rond 21:30 thuis. Dus ik kook morgen voor Donderdag. Kan het zo de magnetron in als ik thuis ben.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:07:06 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137126763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, en agree to disagree moet ook zeker kunnen, maar echt, 20 minuten om je ontbijt te maken?
In die tijd maak ik twee bakjes kwark, eentje met banaan en eentje met appel, een bakje vers fruit voor de pauze voor mijn dochter, een lunchtrommel, pers ik sinaasappels en ruim ik de vaatwasser uit, terwijl ik ook nog mijn dochter help met aankleden. En dan heb ik ruim de tijd.
Ik ruim in 20 min mijn complete huis op _O-
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:08:37 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137126806
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
Qwea is al lid van mijn 'no excuses'-kerk zie ik.
Ja nou, ik bedoel, kom op hoor. 20 min om je ontbijt te maken en afwas excuses.. Iedereen heeft het druk, sure, ook ik. Maar dan lopen miepen dat gezond eten koken veel tijd kost is echt wel kut IMHO.
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 15:08:48 #300
5428 crew  miss_sly
pi_137126813
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ruim in 20 min mijn complete huis op _O-
Jij hebt vast nog geen schoolgaand kind :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')