Gast, stop nou met je gegeneraliseer. Het is niet grappig, het zorgt er alleen maar voor dat jíj degene bent die als een idioot overkomt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is een 'het echte leven'? Sporten doen jullie toch al niet?
uit interesse.. waar bestaat jouw leven uit , naast sporten??quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
Even het PI'tje in de gaten houden de volgende keer, dames.
Doe normaal, manlet.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is een 'het echte leven'? Sporten doen jullie toch al niet?
Zooooooooo jij solliciteert naar een moffert op die spleetoogjes van je.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef seto het volgende:
niet zo op etha letten, hij is een (zeer) klein gefrustreerd mannetje
Ik dacht dat het algemeen bekend was op FOK! dat ik een 9/10 was?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:49 schreef clumsy_clown het volgende:
En laten we wel wezen, als er *een* groep mannen aan te wijzen is waarbij het gehalte 'best ok lichaam, gezicht alsof er een tram tegenaan is geregen' minstens net zo hoog is als bij de fatties, zijn dat de BBers wel.
compensatie gedrag noemen ze datquote:Op maandag 24 februari 2014 11:49 schreef clumsy_clown het volgende:
En laten we wel wezen, als er *een* groep mannen aan te wijzen is waarbij het gehalte 'best ok lichaam, gezicht alsof er een tram tegenaan is geregen' minstens net zo hoog is als bij de fatties, zijn dat de BBers wel.
Niets? Gewoon genietenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uit interesse.. waar bestaat jouw leven uit , naast sporten??
Op FOK! ben zelfs ik begeerd, dat zegt niets.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het algemeen bekend was op FOK! dat ik een 9/10 was?
Jijquote:Op maandag 24 februari 2014 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op FOK! ben zelfs ik begeerd, dat zegt niets.
Pics?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op FOK! ben zelfs ik begeerd, dat zegt niets.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haah sure. zo veel mogelijk geintjes d'r in natuurlijk![]()
had ik vorige week maar gefilmd. Toen was het "let here rip" tijdens een PR poging deadliftsrs
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |