SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde..
Uiteraard.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
En iedereen is het eens met deze bestelling?
Jawel, maar hoezo, het zakgeld was al op, dit gaat toch niet van de gezamelijke pot ?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef martend het volgende:
ze mogen bestellen en een koerier inzetten om hun spullen te laten brengen
stel dat iemand het er NIET mee eens zzou zijn ............quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
NEE! Ik niet!quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
Is van het zakgeld, dus waarom zou iedereen het daarmee eens moeten zijn?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
Precies, dat vraag ik mij ook af.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
Ze nemen een lening bij de kluis..quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar hoezo, het zakgeld was al op, dit gaat toch niet van de gezamelijke pot ?
Blijkbaar ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
zakgeld raakt nooit op daar, lenen van elkaar, of uit de pot, simpel verhaalquote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar hoezo, het zakgeld was al op, dit gaat toch niet van de gezamelijke pot ?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hakim gaat er uit, dat staat wel vast
Ze zitten volgens mij al aan het zakgeld van april 2015.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Lyza666 het volgende:
Is van het zakgeld, dus waarom zou iedereen het daarmee eens moeten zijn?
En Nicolien heeft "lekker staat dansen" volgens Joe. Dus die blijft sowiesoquote:Op zondag 23 februari 2014 17:33 schreef Mokum020 het volgende:
Hakim heeft Joey geprobeerd om te kopen. Dat gaat hem de kop kosten hoor.
Vanwaar zoveel saus? Gaan ze die peuken opeten?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Sigaretten voor 9
Patat voor 1
Pindasaus Extra groot
Da's waar.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zitten volgens mij al aan het zakgeld van april 2015.
Waarom één wortel met één pot pindakaas?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vanwaar zoveel saus? Gaan ze die peuken opeten?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Urb het volgende:
Laura is wel sneaky, ze is dan wel ervarings-deskundige maar heeft wel een lijntje met Hakim.
Had je allemaal goeie plannen...quote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
misschien moeten wij daar een ontbijtje nemen voor 50 euro p.p. Vervolgens schelden we Hakim uit en dan moeten de inwoners ons tegenhouden en dan ligt hij huilend op de grond, we stelen Andreas kleding, zeggen tegen Billy dat ze een slet is, voor Ruud een soa test meenemen en dan wegrennen.
Ze praat bepaald niet in het voordeel van Hakim.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Urb het volgende:
Laura is wel sneaky, ze is dan wel ervarings-deskundige maar heeft wel een lijntje met Hakim.
PONG !quote:Op zondag 23 februari 2014 17:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap echt helemaal niets van dit bestellen nu, hoezo ???
een nakkie ja vanavondquote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Urb het volgende:
De klemtoon wordt verkeerd gelegd. Er is een zak geld en daar halen ze steeds iets uit voor peuken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zitten volgens mij al aan het zakgeld van april 2015.
peuken-verslaving-gekgaandoenbij afkick-realiteit ontkennenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap echt helemaal niets van dit bestellen nu, hoezo ???
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
PONG !
Plotseling Opkomend Nicotine Gebrek
Die studiolampen zijn best fel.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:38 schreef houdjemond het volgende:
Waarom die zonnebrillen, ik snap het echt niet hoor.
Weer geblowedquote:Op zondag 23 februari 2014 17:38 schreef houdjemond het volgende:
8wat een crackiesquote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Sigaretten voor 9
Patat voor 1
Pindasaus Extra groot
ja nu opeens na 2 maanden.....quote:
oooooooquote:Op zondag 23 februari 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
No Limit klinkt luid en duidelijk bij de OS No no nononono Hakim gaat er niet uit let op mijn woorden
De gimmicks, in alle BB's over de hele wereld doen ze dat vroeg of laat.. gezicht schilderen, rare hoedjes op en clownsbrillen.. zonder uitzonderingquote:Op zondag 23 februari 2014 17:38 schreef houdjemond het volgende:
Dat is het muziekje van het EINDEquote:Op zondag 23 februari 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
No Limit klinkt luid en duidelijk bij de OS No no nononono Hakim gaat er niet uit let op mijn woorden
is sexy tochquote:Op zondag 23 februari 2014 17:38 schreef houdjemond het volgende:
Pure verveling.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De gimmicks, in alle BB's over de hele wereld doen ze dat vroeg of laat.. gezicht schilderen, rare hoedjes op en clownsbrillen.. zonder uitzondering
Die vorige was al je laatste, dit kan niet he.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
Klaar nu, ok?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:40 schreef Toverheks het volgende:
Star of 45 hahahhaa nu ook die russen draaien onze muziek
bijnaquote:
Oh ja sorry ik trek me ff trugquote:Op zondag 23 februari 2014 17:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die vorige was al je laatste, dit kan niet he.
Hoe minder je van die kop van Billy ziet des te beter.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe minder je van die kop van Billy ziet des te beter.
dat zeg ikquote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe minder je van die kop van Billy ziet des te beter.
Hij komt ook niet op mij over als een meestertacticus.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef Urb het volgende:
OMG Joey heeft Vanes d'r hint totaal verkeerd opgevat.![]()
Die leek Hakim juist wel weg te willen!
Hakim en Paul doen psies wat Rienk wilde doen in weze, geld verbranden.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef schizolientje het volgende:
dat hout is toch ook van gezamenlijk geld? Ik snap niet dat hakim er nu niet door de regie alvast uit geflikkerd wordt, hij is echt aan het kijken hoe ver hij kan gaan als grote steuker, Paul hobbelt wel mee en zeker nu onder invloed van
die sigaretten die rienk verbrand heeft waren toch ook van de groepquote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef schizolientje het volgende:
dat hout is toch ook van gezamenlijk geld? Ik snap niet dat hakim er nu niet door de regie alvast uit geflikkerd wordt, hij is echt aan het kijken hoe ver hij kan gaan als grote steuker, Paul hobbelt wel mee en zeker nu onder invloed van
Dat is scrapwood. Gratis, heel hip om meubels van te maken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef schizolientje het volgende:
geen regelsquote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Hakim en Paul doen psies wat Rienk wilde doen in weze, geld verbranden.
Joey heb meer ruggegraat die gozertquote:
Echt?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Paul en Hakim wilde bier bestellen, dat is niet besteld toch ?
hij verteld net dat ie zijn leven lang al alles wat krom is recht weet te lullenquote:
ja, is ook weer zo, ik weet het ff niet meer, ik weet alleen dat ik hoop dat joey er bij blijft om hakim er uit te gooienquote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Capaja het volgende:
[..]
die sigaretten die rienk verbrand heeft waren toch ook van de groep
daar doet de Febo niks mee hoor
nee joh das een dooie waterplant hier echt wel meer lever inquote:
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Euhh Laura verklaarde een half uur geleden tegen Hakim dat ze er van overtuigd was dat hij bleef![]()
Ik wacht het nog even af, ga altijd uit van het goede. Maar als hij ook een Giorgio is mag hij van mij direct weer vertrekken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:45 schreef Capaja het volgende:
[..]
hij verteld net dat ie zijn leven lang al alles wat krom is recht weet te lullen
dus ...........
jaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef RVer het volgende:
Hakim steekt de boel in de hens voordat die weggaat?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Olympische spelen afgelopen mocht wat kosten dus he. Wel mooi de afsluiting
zo dicht bij die looods dat gaat fout hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef RVer het volgende:
Nee, hij moet doen of hij best wel boos is nu. Dat lukt alleen niet zo goed, als je weet dat je toch niet gaat is het best lastig om net te doen of je héél erg boos bent. Maar voor de uitzending weten ze er vast nog wel wat leuks van te monteren.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef RVer het volgende:
Moeten ze ook aan Ruud over latenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo dicht bij die looods dat gaat fout hoor
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef Capaja het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa
de volwassen man
vader van
eigenaar van een paar GOEDLOPENDE winkels
gaat rellen, omdat iemand hem niet lief vind
corrupte bende heeft niks meer met de olypische gedachten te maken, verander de ringen in muntstukkenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Eindelijk..quote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
met der ik stem bill eruit maar ondertussen peter weg kan ze nooit meer stijgenquote:
Datquote:Op zondag 23 februari 2014 17:52 schreef ammartje het volgende:
Lau kan het mooi vertellen, maar zelf had ze ook 7 kleuren in dr string en koos ze de easy way
Was gewoon heel simpel, ze moest zich aan het script houden. Daar had ze aanvankelijk even niet op gerekend, maar ze heeft zich daar ook vrij snel bij neer gelegd.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:52 schreef ammartje het volgende:
Lau kan het mooi vertellen, maar zelf had ze ook 7 kleuren in dr string en koos ze de easy way
ik ook niet. pas als ik het hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef Urb het volgende:
Laura gelooft het dus nog steeds nietm maar...?
Ik kots ook echt op de spelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
corrupte bende heeft niks meer met de olypische gedachten te maken, verander de ringen in muntstukken
Ah, wat geeft het! Die zielige man is dronken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef chufi het volgende:
Ondertussen steekt Paul groepshout in de hens
Nee, dat is scrapwood dat gratis is bezorgd.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef chufi het volgende:
Ondertussen steekt Paul groepshout in de hens
nope, heeft ze geld gekostquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, dat is scrapwood dat gratis is bezorgd.
Dat klopt, want Charlotte zei vanmiddag dat het precies als met Billy zou gaan en Hakim relaxed kon doen. Maar toch he, ik hou de deur op een kiertjequote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Was gewoon heel simpel, ze moest zich aan het script houden. Daar had ze aanvankelijk even niet op gerekend, maar ze heeft zich daar ook vrij snel bij neer gelegd.
Daarom zie je nu ook dat werkelijk niemand zich met het hele toneelstukje bemoeit.
gratis tegen bezorgkosten a 160 euroquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hebben ze gekocht.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
ja het hout was gratis, het laten bezorgen nietquote:Op zondag 23 februari 2014 17:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dit komt niet van de Hornbach, dit is scrapwood. Dat hebben ze gratis gekregen.
Nietes, dat is scriptwood.quote:
Een dodelijk saai mannetje dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef patat het volgende:
Aw Joey hoorde dat Vanass het niet leuk vind als de keuken een troep is, gaat ie gelijk de keuken vegen! Wat een topper.
Die had nog een troef en een list?quote:
neen, de chauffeur van Hornbach, heeft een partij restpallets voor ze geregeld tegen een laag bedragquote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze hebben toen een hele lading scrapwood gekregen, plus het laminaat voor ik meen 2 kazen?
scrapwood.quote:
Afval hout verzamelen om fikkie te stokenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Paul is bezopen... alleen een Gek kan nu inschatten wat 'ie aan het doen is
Oh, ik dacht toch echt scriptwoodquote:
Ja, maar dit is dus de lading gratis scrapwood die nu in de fik wordt gestoken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:58 schreef martend het volgende:
[..]
neen, de chauffeur van Hornbach, heeft een partij restpallets voor ze geregeld tegen een laag bedrag
Same difference.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:58 schreef houdjemond het volgende:
Zou wel mooi zijn als iemand nu die pan Soep van Vanas omflikkert
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eindelijk..![]()
En op élke nabeschouwing hier staat een Ban
Haha nee, het is scrapwoodquote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht toch echt scriptwood.
Welke sms?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef renevanlaaren het volgende:
gaat lot nog over die sms beginnen voor er eters komen
centraal graag
Onruststoker!quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef renevanlaaren het volgende:
gaat lot nog over die sms beginnen voor er eters komen
centraal graag
Dat. Dat.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
corrupte bende heeft niks meer met de olypische gedachten te maken, verander de ringen in muntstukken
Nee hoor hij heeft pas 2 liter bier opquote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul is op dit moment bezopen?
Die heeft vanmiddag een heel bankie in elkaar geramt die gek en later verbrand, Samen met Hakim en ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ja ja met Lauraquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Haha nee, het is scrapwood
Dat is heel hip om meubels van te maken (die kun je voor grof geld verkopen):
https://www.scrapwood.nl/
Hij heeft ruim 4 halve liters bier op, dus ik zeg jaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul is op dit moment bezopen?
iemand heeft uit lot haar naam een sms /email gestuurd naar een contact .quote:
van 4 halve liters raakt geen alcoholist bezopen hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 18:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft ruim 4 halve liters bier op, dus ik zeg ja
ik weet het niet zal ff kijkenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:02 schreef Rietens het volgende:
[..]![]()
Wat is onze lieve Dre aan het doen?
Wut? Kun je dit anders formuleren?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
iemand heeft uit lot haar naam een sms /email gestuurd naar een contact .
of ze iets mee willen nemen
zich laten instralen door de duistere wolkenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:02 schreef Rietens het volgende:
[..]![]()
Wat is onze lieve Dre aan het doen?
Paul word al dronken van alcohol als is het ruikt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
van 4 halve liters raakt geen alcoholist bezopen hoor_!
Ik geef het op.quote:
Constant, die meisjes vertonen sowieso raar gedrag, maar of dat per se met drugs te maken heeft weet ik niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft die vette zeug alweer aan de drugs gezeten, omdat ze een zonnebril op heeft?
[ afbeelding ]
Zolang wij elkaar maar begrijpen!quote:
amateur dusquote:Op zondag 23 februari 2014 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Paul word al dronken van alcohol als is het ruikt.
Kan je aan de uitdrukking van hem wel zien ookquote:Op zondag 23 februari 2014 18:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft ruim 4 halve liters bier op, dus ik zeg ja
Een alcoholist houd het óók geen dag uit zonder, neemt niet weg dat na 4 blikken je gezonde verstand een wandelingetje aan het maken is hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
Die zijn gewoon simpel en weten niet beter..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Constant, die meisjes vertonen sowieso raar gedrag, maar of dat per se met drugs te maken heeft weet ik niet.
Hij dronk het echt als water weg, volgens mij is dit zijn 5e al inmiddels!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een alcoholist houd het óók geen dag uit zonder, neemt niet weg dat na 4 blikken je gezonde verstand een wandelingetje aan het maken is hoor
Toch vind dat moeilijk om te accepteren, er vanuit gaande dat het ook mensen zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn gewoon simpel en weten niet beter..
Wil zij hem er uit of niet? Want het leek haar niets te schelen toen Hakim in paniek was.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef patat het volgende:
Lau is alweer naar Hakim geweest hoor ik?
ik pak nu de 6e en blaas een ptje!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef patat het volgende:
[..]
Hij dronk het echt als water weg, volgens mij is dit zijn 5e al inmiddels!
Een paar druppeltjes grandmarnier, met stukjes appel, sinasappel schillen en misschien een bolletje ijsquote:Op zondag 23 februari 2014 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Pannenkoeken zónder smaak.. de vraag is, wat gaat erop?
Geen sambal bei?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een paar druppeltjes grandmarnier, met stukjes appel, sinasappel schillen en misschien een bolletje ijs
return of the living deadquote:
Amper 3 uur geleden zei ze nog iets heel andersquote:Op zondag 23 februari 2014 18:06 schreef bull1966 het volgende:
dree wil hakom ook weg
vanmrgen nog tegen die joey gezegt afgeskoten met een high 5
Lijken wel stokstaartjesquote:Op zondag 23 februari 2014 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Geroep over het Hek.. gelijk paniek in de dierentuin![]()
[ afbeelding ]
Linksom, rechtsom ... Het is altijd scriptwood.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef Larimar het volgende:
Wat ik denk: Hakim wil graag ! naar huis, om niet een 2e Petertje te krijgen, hebben ze scripted dat hij zgn niet wil, Hakim zeur zeur, Pauil speelt boosheid etc. Daarom is hij eigenlijk erg blij?!
En valsquote:Op zondag 23 februari 2014 18:06 schreef swinferno het volgende:
damn wat zijn die wijven (Lot en Bil) ontzettend dom
Lot kan niet verborgen houden wat ze achter vertellenquote:
die man heeft tunnelvisie met oogkleppen opquote:Op zondag 23 februari 2014 18:07 schreef patat het volgende:
Happie vind dat Joey zich laat beinvloeden door anderen
Dit zal Anton leuk vindenquote:
Cc he, die doet altijd scriptischquote:Op zondag 23 februari 2014 18:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet scriptisch willen doen
Dat staat in mijn draaiboek.quote:
Waarom noem je hem Joy, zoveel joy zie ik nog niet bij JoEyquote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Hakim blijft, alleen Joy nog niet
Dat nog net nietquote:
over het algemeen verhoogt juist je tolerantie en heb je meer nodigquote:Op zondag 23 februari 2014 18:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommige alcoholisten worden zeer snel lam. Die zijn al zo aangetast.
Het vuur is boos lijkt welquote:
Postcodeloterij geeft je gratis kijktijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Wil iemand zijn account delen met mij zodat ik weet wat er gebeurd.. ?
plz ik ben wannabe rienk.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Stomme vraagquote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ja dat terwijl hij gewoon Sjowie heetquote:Op zondag 23 februari 2014 18:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Joy, zoveel joy zie ik nog niet bij JoEy
een rienkje die op de samenleving teert is al genoegquote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Het lijkt me gewoon een Joyful typetje..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Joy, zoveel joy zie ik nog niet bij JoEy
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
Paul is net ff te snel met dat vreugdevuur om Hakim's vertrek
Waarom zeg je wannabe rienk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
pak die van mij maarquote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Dr staat verdomme toch ginne gakske op munne kopke of walquote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
pak die van mij maar
Ikbeneensukkelaar@naief.nu
Berenpak2
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Meteen borg kwijt voor nieuwe camera.
gaan ze dat autootje er ook op gooien?
huub zit achter niet in de loods ,jammer genoegquote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Meteen borg kwijt voor nieuwe camera.
gaan ze dat autootje er ook op gooien?
ik hoop het wel jaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat wordt die schimmelrat naar huis gestuurd?
Ook weer tussen 12:00 en 13:00 uur?
jupsquote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat wordt die schimmelrat naar huis gestuurd?
Ook weer tussen 12:00 en 13:00 uur?
"Koeien braden op het vuur"quote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef Urb het volgende:
Hakim roept Project X, moetje mee oppassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |