SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde..
Uiteraard.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
En iedereen is het eens met deze bestelling?
Jawel, maar hoezo, het zakgeld was al op, dit gaat toch niet van de gezamelijke pot ?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef martend het volgende:
ze mogen bestellen en een koerier inzetten om hun spullen te laten brengen
stel dat iemand het er NIET mee eens zzou zijn ............quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
NEE! Ik niet!quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
Is van het zakgeld, dus waarom zou iedereen het daarmee eens moeten zijn?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
Precies, dat vraag ik mij ook af.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
Ze nemen een lening bij de kluis..quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar hoezo, het zakgeld was al op, dit gaat toch niet van de gezamelijke pot ?
Blijkbaar ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
zakgeld raakt nooit op daar, lenen van elkaar, of uit de pot, simpel verhaalquote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar hoezo, het zakgeld was al op, dit gaat toch niet van de gezamelijke pot ?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hakim gaat er uit, dat staat wel vast
Ze zitten volgens mij al aan het zakgeld van april 2015.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Lyza666 het volgende:
Is van het zakgeld, dus waarom zou iedereen het daarmee eens moeten zijn?
En Nicolien heeft "lekker staat dansen" volgens Joe. Dus die blijft sowiesoquote:Op zondag 23 februari 2014 17:33 schreef Mokum020 het volgende:
Hakim heeft Joey geprobeerd om te kopen. Dat gaat hem de kop kosten hoor.
Vanwaar zoveel saus? Gaan ze die peuken opeten?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Sigaretten voor 9
Patat voor 1
Pindasaus Extra groot
Da's waar.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zitten volgens mij al aan het zakgeld van april 2015.
Waarom één wortel met één pot pindakaas?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vanwaar zoveel saus? Gaan ze die peuken opeten?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Urb het volgende:
Laura is wel sneaky, ze is dan wel ervarings-deskundige maar heeft wel een lijntje met Hakim.
Had je allemaal goeie plannen...quote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
misschien moeten wij daar een ontbijtje nemen voor 50 euro p.p. Vervolgens schelden we Hakim uit en dan moeten de inwoners ons tegenhouden en dan ligt hij huilend op de grond, we stelen Andreas kleding, zeggen tegen Billy dat ze een slet is, voor Ruud een soa test meenemen en dan wegrennen.
Ze praat bepaald niet in het voordeel van Hakim.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Urb het volgende:
Laura is wel sneaky, ze is dan wel ervarings-deskundige maar heeft wel een lijntje met Hakim.
PONG !quote:Op zondag 23 februari 2014 17:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap echt helemaal niets van dit bestellen nu, hoezo ???
een nakkie ja vanavondquote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef Urb het volgende:
De klemtoon wordt verkeerd gelegd. Er is een zak geld en daar halen ze steeds iets uit voor peuken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zitten volgens mij al aan het zakgeld van april 2015.
peuken-verslaving-gekgaandoenbij afkick-realiteit ontkennenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap echt helemaal niets van dit bestellen nu, hoezo ???
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
PONG !
Plotseling Opkomend Nicotine Gebrek
Die studiolampen zijn best fel.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:38 schreef houdjemond het volgende:
Waarom die zonnebrillen, ik snap het echt niet hoor.
Weer geblowedquote:Op zondag 23 februari 2014 17:38 schreef houdjemond het volgende:
8wat een crackiesquote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Sigaretten voor 9
Patat voor 1
Pindasaus Extra groot
ja nu opeens na 2 maanden.....quote:
oooooooquote:Op zondag 23 februari 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
No Limit klinkt luid en duidelijk bij de OS No no nononono Hakim gaat er niet uit let op mijn woorden
De gimmicks, in alle BB's over de hele wereld doen ze dat vroeg of laat.. gezicht schilderen, rare hoedjes op en clownsbrillen.. zonder uitzonderingquote:Op zondag 23 februari 2014 17:38 schreef houdjemond het volgende:
Dat is het muziekje van het EINDEquote:Op zondag 23 februari 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
No Limit klinkt luid en duidelijk bij de OS No no nononono Hakim gaat er niet uit let op mijn woorden
is sexy tochquote:Op zondag 23 februari 2014 17:38 schreef houdjemond het volgende:
Pure verveling.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De gimmicks, in alle BB's over de hele wereld doen ze dat vroeg of laat.. gezicht schilderen, rare hoedjes op en clownsbrillen.. zonder uitzondering
Die vorige was al je laatste, dit kan niet he.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
Klaar nu, ok?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:40 schreef Toverheks het volgende:
Star of 45 hahahhaa nu ook die russen draaien onze muziek
bijnaquote:
Oh ja sorry ik trek me ff trugquote:Op zondag 23 februari 2014 17:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die vorige was al je laatste, dit kan niet he.
Hoe minder je van die kop van Billy ziet des te beter.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe minder je van die kop van Billy ziet des te beter.
dat zeg ikquote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe minder je van die kop van Billy ziet des te beter.
Hij komt ook niet op mij over als een meestertacticus.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef Urb het volgende:
OMG Joey heeft Vanes d'r hint totaal verkeerd opgevat.![]()
Die leek Hakim juist wel weg te willen!
Hakim en Paul doen psies wat Rienk wilde doen in weze, geld verbranden.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef schizolientje het volgende:
dat hout is toch ook van gezamenlijk geld? Ik snap niet dat hakim er nu niet door de regie alvast uit geflikkerd wordt, hij is echt aan het kijken hoe ver hij kan gaan als grote steuker, Paul hobbelt wel mee en zeker nu onder invloed van
die sigaretten die rienk verbrand heeft waren toch ook van de groepquote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef schizolientje het volgende:
dat hout is toch ook van gezamenlijk geld? Ik snap niet dat hakim er nu niet door de regie alvast uit geflikkerd wordt, hij is echt aan het kijken hoe ver hij kan gaan als grote steuker, Paul hobbelt wel mee en zeker nu onder invloed van
Dat is scrapwood. Gratis, heel hip om meubels van te maken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef schizolientje het volgende:
geen regelsquote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Hakim en Paul doen psies wat Rienk wilde doen in weze, geld verbranden.
Joey heb meer ruggegraat die gozertquote:
Echt?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Paul en Hakim wilde bier bestellen, dat is niet besteld toch ?
hij verteld net dat ie zijn leven lang al alles wat krom is recht weet te lullenquote:
ja, is ook weer zo, ik weet het ff niet meer, ik weet alleen dat ik hoop dat joey er bij blijft om hakim er uit te gooienquote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Capaja het volgende:
[..]
die sigaretten die rienk verbrand heeft waren toch ook van de groep
daar doet de Febo niks mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |