Die koerier van ze?quote:
Ja, maar dit is allemaal scripted. Hakim kreeg bij zijn nominatie meteen al te horen (in de zenderkamer) dat hij er niet uit zou gaan (was nog net op de stream te horen), Joey voert ook gewoon zijn opdracht uit. En werkelijk niemand maakt zich er nog echt druk om. Voor de show wordt er even een bankje in elkaar gerost... that's it. En vooral hebben ze er allemaal veel lol om.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joey had gewoon zijn mond moeten houden en morgen boem bats, ik kies voor hakim tjakaaaaaa
Ja, daarom ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:18 schreef Capaja het volgende:
[..]
is echt wazig
toen isa boos op hem was
hoorde je het echt de hele dag door
toen aike op hem stemde , zelfde verhaal !
en nu wil joey hem wegsturen en hij loopt te lachen
Morgenquote:
en we blijven stug kijken hequote:
En dan gaat Joey om want sufgeblowdquote:Op zondag 23 februari 2014 17:18 schreef Clank het volgende:
En vanavond maken ze een groot kampvuur en draait Hakim twee blowtjes waar Joey ook aan mag lurken en maken ze er een gezellige avond van
Zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, maar dit is allemaal scripted. Hakim kreeg bij zijn nominatie meteen al te horen (in de zenderkamer) dat hij er niet uit zou gaan (was nog net op de stream te horen), Joey voert ook gewoon zijn opdracht uit. En werkelijk niemand maakt zich er nog echt druk om. Voor de show wordt er even een bankje in elkaar gerost... that's it. En vooral hebben ze er allemaal veel lol om.
Morgen, vertrekt gewoon Nicolien.
Als Nicoline weg moet, ga ik ff heel erg op Joey's kop schijtenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, maar dit is allemaal scripted. Hakim kreeg bij zijn nominatie meteen al te horen (in de zenderkamer) dat hij er niet uit zou gaan (was nog net op de stream te horen), Joey voert ook gewoon zijn opdracht uit. En werkelijk niemand maakt zich er nog echt druk om. Voor de show wordt er even een bankje in elkaar gerost... that's it. En vooral hebben ze er allemaal veel lol om.
Weer lekker een blowtje gerookt, met je mooie fantasieën. Hakim gaat eruit, klaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja ze hebben idd een paar keer laten doorschermen dat Hakim niet weggaatquote:Op zondag 23 februari 2014 17:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
zei hij datquote:Op zondag 23 februari 2014 17:20 schreef Mokum020 het volgende:
Ruud neukt verder niemand meer dan alleen Billy. Gelukkig maar.
Waarom denk je "gewoon Nicolien"?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
met 2 maanden achter elkaar een stem van de kijkerquote:Op zondag 23 februari 2014 17:21 schreef doodmoe het volgende:
Je zit niet per toeval op de nominatiestoel Hakim! Je zit erop omdat mensen je daar weg willen hebben! Eikel!
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:21 schreef schizolientje het volgende:
ik heb die 2 meiden nog nooit zo lang zien werken als nu voor de peuken
Alleen van de gedachte word ik al misselijkquote:Op zondag 23 februari 2014 17:20 schreef Mokum020 het volgende:
Ruud neukt verder niemand meer dan alleen Billy. Gelukkig maar.
pilsje opquote:
Ik heb hem nog nooit over de stem van het publiek gehoord. Een keer in de eerste maand, dat we PVV-stemmers warenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:21 schreef doodmoe het volgende:
Je zit niet per toeval op de nominatiestoel Hakim! Je zit erop omdat mensen je daar weg willen hebben! Eikel!
Omdat de bewoners dat al sinds de nominatieronde bij herhaling laten doorschemeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:21 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Waarom denk je "gewoon Nicolien"?
Emil had de meeste stemmen tegen en Hakim de meeste onrust sinds Andrea terug is.
Ik heb nog geen idee wie er uit gaat, boeit me ook niet echt, zolang de overblijvers maar streamvoer blijven maken.
Weet je, als Nicoline er morgen toch uit wordt gestemd, is de sturing van de FEBOquote:Op zondag 23 februari 2014 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als Nicoline weg moet, ga ik ff heel erg op Joey's kop schijten
Ze zullen wel weer een mongool vindenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:23 schreef Chanel5 het volgende:
Vragen of hij dat voor ons wil doen. Graag of niet. Voor niks. Die Bil is nog gekker dan ik dacht, wat een simpeltje.
Ja, en volgens Joey lust Isa er ook wel pap van, dus hij zal hem waarschijnlijk binnenkort wel ff bij haar naar binnen floepen.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet je, als Nicoline er morgen toch uit wordt gestemd, is de sturing van de FEBO
voor mij duidelijk, denk dat ik dan afscheid ga nemen van de streams .....![]()
![]()
ja standaard jaquote:
joey knikte toenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef Clank het volgende:
Laura cynisch tegen Joey: Jij gaat Happie naar huis toe sturen hè!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |