Joey had gewoon zijn mond moeten houden en morgen boem bats, ik kies voor hakim tjakaaaaaaquote:Op zondag 23 februari 2014 17:14 schreef Urb het volgende:
Paul zegt met een omweg dat Joey geen ruggegraat heeft.
Die gast is gewoon eerlijk.
Ik woon in een "beetje stad" en alleen alles wat bij justeat/thuisbezorgd is aangesloten bezorgd. De gewone huis-tuin-keuken snackbar bezorgd bij ons niet.quote:
Ohja, dat is een snel gemaakte fout, scheelt niks.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
joey heeft klein splaakgeblek
Hakim = Appie
galgemaalquote:Op zondag 23 februari 2014 17:15 schreef Flow3r het volgende:
Hakim wil nu ineens een gezellige avond, voorheen lag ie altijd vroeg op bed
duurt niet lang meerquote:Op zondag 23 februari 2014 17:16 schreef schizolientje het volgende:
dat ze nog niet naar 112 bellen voor die sigaretten
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:16 schreef schizolientje het volgende:
dat ze nog niet naar 112 bellen voor die sigaretten
Het is een kutverslaving, dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze maar sigaretten kunnen krijgen
Viezerik is het bahquote:Op zondag 23 februari 2014 17:16 schreef Urb het volgende:
Paul weer over Emil steuken, en hoe eerlijk hij zelf is en Joey dus niet.
Wel als je zonder zitquote:Op zondag 23 februari 2014 17:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een kutverslaving, dat blijkt maar weer.
wat ene kutstad dan, ik woon hier in een dorp en daar bezorgen er minimaal 6 snackbars!quote:Op zondag 23 februari 2014 17:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik woon in een "beetje stad" en alleen alles wat bij justeat/thuisbezorgd is aangesloten bezorgd. De gewone huis-tuin-keuken snackbar bezorgd bij ons niet.
Het is ook een kutstadquote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ene kutstad dan, ik woon hier in een dorp en daar bezorgen er minimaal 6 snackbars!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |