joey knikte toenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef Clank het volgende:
Laura cynisch tegen Joey: Jij gaat Happie naar huis toe sturen hè!?
Doen we, jij betaaldquote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
misschien moeten wij daar een ontbijtje nemen voor 50 euro p.p. Vervolgens schelden we Hakim uit en dan moeten de inwoners ons tegenhouden en dan ligt hij huilend op de grond, we stelen Andreas kleding, zeggen tegen Billy dat ze een slet is, voor Ruud een soa test meenemen en dan wegrennen.
Charlottequote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef Capaja het volgende:
WIE is er zo gek om friet en sigaretten te halen =
idd, waarom zou Joey anders Nico eruit stemmen? daar heeft ie geen reden voiorquote:Op zondag 23 februari 2014 17:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet je, als Nicoline er morgen toch uit wordt gestemd, is de sturing van de FEBO
voor mij duidelijk, denk dat ik dan afscheid ga nemen van de streams .....![]()
![]()
de koerierquote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef Capaja het volgende:
WIE is er zo gek om friet en sigaretten te halen =
Ik mis nog een KO van Aike, met de laptop.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
misschien moeten wij daar een ontbijtje nemen voor 50 euro p.p. Vervolgens schelden we Hakim uit en dan moeten de inwoners ons tegenhouden en dan ligt hij huilend op de grond, we stelen Andreas kleding, zeggen tegen Billy dat ze een slet is, voor Ruud een soa test meenemen en dan wegrennen.
nee die is aan het bellenquote:
Hier ook. Dit is vorige week al opgenomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:23 schreef Patoshik het volgende:
Wat donker daar. Hier is het gewoon nog licht.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:25 schreef Lyza666 het volgende:
Hakim; en wat als ik morgen wel door die poort moet?
Vanessa: vaarwel, goodbye, auf wiedersehn, adieuheu!
![]()
Meestal is Vanessa toch de tofste.
Die is koudquote:Op zondag 23 februari 2014 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hahahahahaha, goh toch nog 1 patatje..
HET IS PATAT!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 februari 2014 17:26 schreef Capaja het volgende:
willen ze ook nog friet ?
Lot : willen we nog patat, nah doe maar 1tje voor joey dan
als die aangehouden word onderweg naar utopia..................quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier ook. Dit is vorige week al opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
ze mogen bestellen en een koerier inzetten om hun spullen te laten brengenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap dat hele bestellen niet, wie heeft dat toegestaan ???
FRIETJES !quote:
Daarom juist, hij moet zogenaamd onder de groepsdruk bezwijken. Omdat hij al had aangekondigd voor hij Utopia binnenkwam, dat hij Hakim eruit zou sturen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, waarom zou Joey anders Nico eruit stemmen? daar heeft ie geen reden voior
Heel Nederland keek daar van op.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:29 schreef Persefoneia het volgende:
Laura voelt zich wel een stoere meid nu ze met haar matties het bankje heeft gesloopt.
Vorig jaars.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier ook. Dit is vorige week al opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |