SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Middelbare schoolquote:Op zondag 23 februari 2014 16:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zo lang had ik het nooit volgehouden op de middelbare school.
immersquote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef DeJori het volgende:
Staan er buiten Pelle nog spelers op scherp bij Feyenoord?
Voor datgene wat ik wilde studeren moest het wel. Achteraf was het zelfs de mooiste tijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zo lang had ik het nooit volgehouden op de middelbare school.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef Wilskracht het volgende:
Duidelijker voorbeeld van geen penalty is er niet Leo maakte weer paniek.
Immers, maar niemand cared.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef DeJori het volgende:
En wat heb je gestudeerd?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor datgene wat ik wilde studeren moest het wel. Achteraf was het zelfs de mooiste tijd.
Immers ook en nog een dacht ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef DeJori het volgende:
RTquote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik deed alleen VWO.
#VermeerFacts
Ik heb m'n vwo gedaan maar trok teveel op met VI Hooligansquote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik deed alleen VWO.
#VermeerFacts
*KLB Hooligansquote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb m'n vwo gedaan maar trok teveel op met VI Hooligans
Ik studeer nog, architectuur/stedenbouw.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat heb je gestudeerd?
Salzburg speelt zeker met een B team?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Admira moet je niet overschatten.
Oh leukquote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik studeer nog, architectuur/stedenbouw.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is voor Koeman wat Kuyt voor Van Gaal is.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tim Immers is zo'n speler die je als eerste opstelt #ImmersGod
Ik heb je daarbij geholpen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat kwam nadat ik het licht zag
Dat willen er echt donders veel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor. Je hoeft je niet te schamen voor je werk, GGMM.quote:
Kuyt is nog niet klaar voor een terugkeer naar Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is voor Koeman wat Kuyt voor Van Gaal is.
Volgend seizoen zal Feyenoord wel met beide spelen.
Mensen die dit zeggen hebben vaak 0,0 idee van wat managers doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nuttiger dan hetgeen wat 99% van de managers doen...
Mijn excuses. Kan ik het goedmaken met de afdruk van mijn vuist op je wang?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je daarbij geholpen.
Maar een bedankje, ho maar.
Wat een bijzonder pientere manier om de boel om te draaien.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor. Je hoeft je niet te schamen voor je werk, GGMM.
Ik las tweets van Jan Dirk waardeloos Stouten over Van Gaal, waarin beweerd werd dat Van Gaal om financiële middelen vroeg. Maar het is wel duidelijk dat Louis gewoon die Dekselse Dirk Kuyt, vissersjongen uit Katwijk hohohooo, binnen wil halen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is voor Koeman wat Kuyt voor Van Gaal is.
Volgend seizoen zal Feyenoord wel met beide spelen.
Ja kloptquote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zit wel in dezelfde richting dacht ik?
Een koek van iemand met een Bossie UI kan ik altijd waarderenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn excuses. Kan ik het goedmaken met de afdruk van mijn vuist op je wang?
De mannen en vrouwen van de vuilnisdienst halen per maand vaak meer binnen dan modaalquote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een bijzonder pientere manier om de boel om te draaien.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen nu.
En terecht.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De mannen en vrouwen van de vuilnisdienst halen per maand vaak meer binnen dan modaal. Schijnt een zeer goed betalend beroep te zijn
Ik weet wel watquote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een bijzonder pientere manier om de boel om te draaien.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen nu.
Bamihapjequote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb zin in koek, iemand suggesties?
Bastognequote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef KingRoland het volgende:
Je hebt toch wel echt HBO he?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 maand en 1 week
Heb er zin in
bastogne + thee.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef KingRoland het volgende:
moederkoek schijnt lekker te zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef KingRoland het volgende:
Ze doen nuttiger werk dan die PHD student die Fingoerishe literatuur uit de 15e eeuw analyseert.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De mannen en vrouwen van de vuilnisdienst halen per maand vaak meer binnen dan modaal. Schijnt een zeer goed betalend beroep te zijn
Ik ben heel stoutquote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel echt HBO he?
En niet stout downloaden.
Zei je dit soort dingen ook tegen je chick?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moederkoek schijnt lekker te zijn
*Fingoerischequote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze doen nuttiger werk dan die PHD student die Fingoerishe literatuur uit de 15e eeuw analyseert.
hoiquote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet wel wat
• Het zit diep
• Jelly
• Umad
Continu.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zei je dit soort dingen ook tegen je chick?
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef Cavaliers het volgende:
Zo moet dat, meneer Boëtius:
[ afbeelding ]
Ik neem er net 1.quote:
Roma draait de laatste tijd ook weer lekkerquote:
Gras is groen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Roma draait de laatste tijd ook weer lekker
#Strootgod
En nog eentje... Die dingen zijn zo verslavendquote:Op zondag 23 februari 2014 17:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik neem er net 1.
En zo nog eentje.
Jouw kont in nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw kont in nu.Dat zag ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |