Ze doen nuttiger werk dan die PHD student die Fingoerishe literatuur uit de 15e eeuw analyseert.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De mannen en vrouwen van de vuilnisdienst halen per maand vaak meer binnen dan modaal. Schijnt een zeer goed betalend beroep te zijn
Ik ben heel stoutquote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel echt HBO he?
En niet stout downloaden.
Zei je dit soort dingen ook tegen je chick?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moederkoek schijnt lekker te zijn
*Fingoerischequote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze doen nuttiger werk dan die PHD student die Fingoerishe literatuur uit de 15e eeuw analyseert.
hoiquote:Op zondag 23 februari 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet wel wat
• Het zit diep
• Jelly
• Umad
Continu.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zei je dit soort dingen ook tegen je chick?
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef Cavaliers het volgende:
Zo moet dat, meneer Boëtius:
[ afbeelding ]
Ik neem er net 1.quote:
Roma draait de laatste tijd ook weer lekkerquote:
Gras is groen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Roma draait de laatste tijd ook weer lekker
#Strootgod
En nog eentje... Die dingen zijn zo verslavendquote:Op zondag 23 februari 2014 17:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik neem er net 1.
En zo nog eentje.
Jouw kont in nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw kont in nu.Dat zag ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |