Die werkt niet met jeugd.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:38 schreef arjan1112 het volgende:
Een betere optie is Advocaat maar die wil niet
Is mijn taak niet, maar: Fraser, Gio, van Gastel, Verbeek, Advocaat, Muniz ofzoiets schijnt een goeie te zijn, mag ook totaal onbekend zijn, verder.quote:
Succes? Komend seizoen zit je met een uitgeholde selectie. Van Gaal staat dan wel bekend om zijn aanpak van jonge spelers, maar als die jongens van Feyenoord hebben toch ook familie, vrienden die Van Gaal haten? Hoe moet je zo iemand serieus nemen?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er word door een aantal zo gegeild word op succes (terwijl je dat met dat gezwel ook niet gegarandeerd hebt), dat ze hun ziel maar al te graag verkopen.
Enige van dit rijtje die iets gepresteerd heeft is Advocaat en die wil niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Die TT![]()
[..]
Is mijn taak niet, maar: Fraser, Gio, van Gastel, Verbeek, Advocaat, Muniz ofzoiets schijnt een goeie te zijn, mag ook totaal onbekend zijn, verder.
En wat is er gebeurd met optie Adriaanse?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:38 schreef arjan1112 het volgende:
Ja niet, is ook niet serieus te nemen. Eens met je hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Succes? Komend seizoen zit je met een uitgeholde selectie. Van Gaal staat dan wel bekend om zijn aanpak van jonge spelers, maar als die jongens van Feyenoord hebben toch ook familie, vrienden die Van Gaal haten? Hoe moet je zo iemand serieus nemen?
Die wil alleen als hij spelers kan aantrekken.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:38 schreef arjan1112 het volgende:
Die spelers zullen Van Gaal niet haten, die maakt ze al beter bij het NL elftal.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Succes? Komend seizoen zit je met een uitgeholde selectie. Van Gaal staat dan wel bekend om zijn aanpak van jonge spelers, maar als die jongens van Feyenoord hebben toch ook familie, vrienden die Van Gaal haten? Hoe moet je zo iemand serieus nemen?
Waarom moet er gepresteerd zijn?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige van dit rijtje die iets gepresteerd heeft is Advocaat en die wil niet.
Tel uit je winst.
Die is te oud.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd met optie Adriaanse?
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Die TT![]()
[..]
Is mijn taak niet, maar: Fraser, Gio, van Gastel, Verbeek, Advocaat, Muniz ofzoiets schijnt een goeie te zijn, mag ook totaal onbekend zijn, verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ricardo Moniz misschien?
quote:
Ja hoor, geen enkel probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil een onervaren trainer voor een groep zetten zonder waarschijnlijk enige basis van vorig(e) seizoen(en)?
Het is nog niet voorbij in Arnhem... Ik zie RKC eerder gelijk maken dan AZ... Hoewel ik niet naar Fietstas kijk, speelt AZ gewoon slechtquote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tegenstanders pakken dus allemaal hun punten...
Waarom kan dat niet? Pakte met De Boer ook goed uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil een onervaren trainer voor een groep zetten zonder waarschijnlijk enige basis van vorig(e) seizoen(en)?
Ik denk dat ze daarvoor tekenen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef arjan1112 het volgende:
Pellé Vilhena en Immers staan scherp; 1 keer geel vandaag en ze spelen niet tegen Ajax
En wij niet. Dus dit weekend kan de boeken in als het kutste weekend van 2014; geruchten van Gaal, totale aansluiting kwijt, seizoen voorbij, en dan krijgen we volgende week ajax. Als we daarvan winnen, gaat van Gaal maandag roepen dat het nu al zijn succes is.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tegenstanders pakken dus allemaal hun punten...
Gaat sowieso gebeuren met een van hen helaas.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef arjan1112 het volgende:
Pellé Vilhena en Immers staan scherp; 1 keer geel vandaag en ze spelen niet tegen Ajax
Hij ziet geloof ik liever Feyenoord nog een rampjaar doormaken en eindigen in de middenmoot dan een vGaal als trainerquote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan naar mij wijzen en roepen dat ik een laag IQ heb.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef Scrummie het volgende:
gaat van Gaal maandag roepen dat het nu al zijn succes is.
Bovendien hoeft er komend seizoen helemaal niet gepresteerd te worden. Alle spelers worden verkocht en wat volgt is een tussenjaar. Ruim de tijd om Gio rustig te laten wennen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Pakte met De Boer ook goed uit.
Nee, ik zie jou liever oprotten hier.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij ziet geloof ik liever Feyenoord nog een rampjaar doormaken en eindigen in de middenmoot dan een vGaal als trainer
Bij Cocu ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En Coku doet het ook zo goed... Wacht...quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof een trainer die 'gepresteerd' heeft een garantie op een topseizoen is.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij ziet geloof ik liever Feyenoord nog een rampjaar doormaken en eindigen in de middenmoot dan een vGaal als trainer
Ja, dan noem je ook wel even iemand.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of Van Basten.quote:
Juist.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Bovendien hoeft er komend seizoen helemaal niet gepresteerd te worden. Alle spelers worden verkocht en wat volgt is een tussenjaar. Ruim de tijd om Gio rustig te laten wennen.
Als je hogerop wil komen moet je soms risico nemen.quote:
Uiteraard is een ervaren trainer geen garantie, maar tevens ook geen groot risico. Wat een onervaren trainer per definitie wel isquote:Op zondag 23 februari 2014 15:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof een trainer die 'gepresteerd' heeft een garantie op een topseizoen is.![]()
Schreuder heeft ook geen ervaring en dit doet het ook prima op het moment.
Waarom wijs je steeds naar andere trainers die het goed doen? Andersom zijn er net zo goed veel voorbeelden.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof een trainer die 'gepresteerd' heeft een garantie op een topseizoen is.![]()
Schreuder heeft ook geen ervaring en dit doet het ook prima op het moment.
Ja, zo kun je alles wel recht praten.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je hogerop wil komen moet je soms risico nemen.
Drie keer scheepsrecht? Die wil een betere club. En ik denk niet dat ze nog op hem zitten te wachten.quote:
Dus vGaal nemen en het risico lopen op een leeg stadionquote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je hogerop wil komen moet je soms risico nemen.
Omdat mensen alleen een gearriveerde trainer willen, terwijl dat niet de enige optie hoeft te zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom wijs je steeds naar andere trainers die het goed doen? Andersom zijn er net zo goed veel voorbeelden.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef Thezeurminator het volgende:
Als Van Gaal komt verdwijnt Immers tenminste uit de basisopstelling. Dat is dan weer een positief punt.
We weten met z'n allen dat Feyenoord niet met druk om kan gaan... Hoe is dat met Twente eigenlijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef arjan1112 het volgende:
We moeten dus winnen anders zakken we een plekje
Alsof dat er toe doetquote:Op zondag 23 februari 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We weten met z'n allen dat Feyenoord niet met druk om kan gaan... Hoe is dat met Twente eigenlijk?
Zul je zien dat hij gewisseld gaat worden voor Schakenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik prefereer hem wel boven Armenteros trouwens.
Ik prefereer geen enkele speler op rechtsbuiten.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik prefereer hem wel boven Armenteros trouwens.
Gewoon daar niemand neerzetten en een extra aanvaller erinquote:Op zondag 23 februari 2014 16:20 schreef eight het volgende:
[..]
Ik prefereer geen enkele speler op rechtsbuiten.
Volgens mij kun je nog beter met 10 man starten
Die kan er geen reet van.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef Vasion het volgende:
Castaignos gaat sowieso scoren bij de eerste beste kans.
Zul je net zien uitgerekend tegen ons.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kan er geen reet van.
dankquote:
quote:
Nu hij nogquote:
neequote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef nostra het volgende:
"H. Oude Engel GmbH houtzagerij en houthandel".
Ze doen het er ook om.
100%, wat een kneus. Hij verkloot gewoon zo'n wedstrijd voor jequote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had gewoon rood en een pingel moeten zijn zeker als je denkt hoe ze ons toen genaait hebben vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |