quote:Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef Thezeurminator het volgende:
Als Van Gaal komt verdwijnt Immers tenminste uit de basisopstelling. Dat is dan weer een positief punt.
We weten met z'n allen dat Feyenoord niet met druk om kan gaan... Hoe is dat met Twente eigenlijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef arjan1112 het volgende:
We moeten dus winnen anders zakken we een plekje
Alsof dat er toe doetquote:Op zondag 23 februari 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We weten met z'n allen dat Feyenoord niet met druk om kan gaan... Hoe is dat met Twente eigenlijk?
Zul je zien dat hij gewisseld gaat worden voor Schakenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik prefereer hem wel boven Armenteros trouwens.
Ik prefereer geen enkele speler op rechtsbuiten.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik prefereer hem wel boven Armenteros trouwens.
Gewoon daar niemand neerzetten en een extra aanvaller erinquote:Op zondag 23 februari 2014 16:20 schreef eight het volgende:
[..]
Ik prefereer geen enkele speler op rechtsbuiten.
Volgens mij kun je nog beter met 10 man starten
Die kan er geen reet van.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef Vasion het volgende:
Castaignos gaat sowieso scoren bij de eerste beste kans.
Zul je net zien uitgerekend tegen ons.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kan er geen reet van.
dankquote:
quote:
Nu hij nogquote:
neequote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef nostra het volgende:
"H. Oude Engel GmbH houtzagerij en houthandel".
Ze doen het er ook om.
100%, wat een kneus. Hij verkloot gewoon zo'n wedstrijd voor jequote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had gewoon rood en een pingel moeten zijn zeker als je denkt hoe ze ons toen genaait hebben vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |