Huil niet zo. Ik heb nergens Juventus genoemdquote:Op zondag 23 februari 2014 15:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, Johannes mag dat wel. Die doet het ook nog op dagelijkse basis. Jij daarentegen... Newsflash: niemand geeft een neuk om dat hele Juventus van je.
Nog niet. Elk weekend wel een keer raak. Stijn kan dit bevestigen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huil niet zo. Ik heb nergens Juventus genoemd.
Hahahquote:Op zondag 23 februari 2014 15:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nog niet. Elk weekend wel een keer raak. Stijn kan dit bevestigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef Wave103 het volgende:
SiemDat is Siem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk filmpje voor in de rust, Hugogod sloopt Castaignos
En Koert doet wat woordgrappen.
Die moet je inzetten als Ajax met twee goals verschil voor staatquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
Daley tegen Moisander: "je bent toch niet blind!"
Ik hoop dat Castaignos het heeft gezien, hij wordt even flink op zijn plaats gezet.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Topfilmpje Johannes.
[ afbeelding ]
Hahaha omdat dat ze achternaam is zeker?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
Daley tegen Moisander: "je bent toch niet blind!"
*zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha omdat dat ze achternaam is zeker?
Hugo is op zijn best als hij zwaar depressief is.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Castaignos het heeft gezien, hij wordt even flink op zijn plaats gezet.
En die man moet ook nog objectief verslag geven bij wedstrijden vanTwentequote:Op zondag 23 februari 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Castaignos het heeft gezien, hij wordt even flink op zijn plaats gezet.
Eén dinertje met Arno en je bent het.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hugo is op zijn best als hij zwaar depressief is.
Redelijk goed, maar ze missen veel opgelegde kansenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Speelt Ajax een beetje goed? Heb het eerste deel moeten missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |