SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Zaterdag 3 meiquote:Op zondag 23 februari 2014 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer is het kampioensfeest van Ajax?
Uh, oke.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:39 schreef Zorro het volgende:
Waar is Gudelj?
Heeft iemand een plaatje met een pijl misschien?
Was incidentquote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo weggespeeld worden door Red Bull en dan nu op 70% AZ wegspelen. Eredivisie.. wat een niveau
Ah dank. geen wonder dat ik hem niet zag, hij is gecamoufleerd zie ik.quote:
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wint Feyenoord vandaag.
Al is die kans extreem klein.
Die moet je sparen voor de wedstrijd tegen Feyenoordquote:
Ik hoop gelijk spel, winst voor Feyenoord gaat met net wat ver om op te hopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef GGMM het volgende:
Die kakkerlakken geven nooit thuis als het erop aankomt.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef GGMM het volgende:
Nee joh. Mooi man.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
De uitshirts van RKC zijn erg lelijk.
Ja die geblokte toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
De uitshirts van RKC zijn erg lelijk.
Nee, want dat betekent dat Bojan zijn basisplaats behoudtquote:
Alleen tegen Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die kakkerlakken geven nooit thuis als het erop aankomt.
Hare Kishna?quote:
Een God.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:43 schreef KingRoland het volgende:
Kishna, is dat nou een toptalent of een supertalent?
Een talent, vooralsnog geen toptalent of supertalent.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:43 schreef KingRoland het volgende:
Kishna, is dat nou een toptalent of een supertalent?
Gedomineerd worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:43 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde zeggen, Waar de fuck zijn ze mee bezig
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:43 schreef IMVHI het volgende:
DE Sa, daar kom je voor naar het stadion
Mijn maatje Mortaxx terecht wijzen, dat doe je maar in BNW.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Grappig man. Misschien voor in KLB, maar niet hier.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:43 schreef Shreyas het volgende:
Ajax moet snel de tweede maken, straks is het uit het niets gelijk en lopen we weer achter de feiten aan.
AZ speelt wel slapjes vandaag.quote:
RKC?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOLASOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Voor?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jaquote:
Hij heeft wel gelijk. Als het 1-0 blijft verslapt Ajax krijgen een goal tegen en dan zit je weer de hele wedstrijd te nagelbijten of we nu wel of niet in de laatste 10 minuten een goal maken.quote:
RKCquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Neequote:Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef IMVHI het volgende:
Zie dit Ajax nog wel met 0-4 winnen in Salzburg.
0-6 is mijn voorspelling.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef IMVHI het volgende:
Rot opquote:Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef IMVHI het volgende:
Als het tegen de lokale amateurclub is kan dat best ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef IMVHI het volgende:
Ik ben er bang voor.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef IMVHI het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax ging toch de Europa League winnen volgens jou?
Jij zou toch een Ajax-UI nemen?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja maar volgens hem kan Fischer voetballen. Dus dan weet je het wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kanaal is gewoon HDquote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, beter maken ze dit kanaal ook HD.
OHHHquote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij zou toch een Ajax-UI nemen?
Dat bedoel ik, ik zei ook niet tegen wiequote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het tegen de lokale amateurclub is kan dat best ja.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt gelijk.quote:
Bosz is zo goed als zijn spelersmateriaal, kan er verder weinig van.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef hafcfan het volgende:
Vitesse heeft al ong 6 wedstrijden niet gewonnen. Bosz moet straks weg.
cornetto?quote:
Geen wonder dat Johan er zo vaak naast zit bij de Toto.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:47 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, zo zie je maar weer... wat een knotsgekke competitie
Help Stijn hier even aan herinneren aub, die beweert dat ik mijn ongelijk nooit durf toe te geven.quote:
Maar neem ik nu aan dat jij Stijn serieus neemt?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Help Stijn hier even aan herinneren aub, die beweert dat ik mijn ongelijk nooit durf toe te geven.
Pics?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben mijn bed uit en heb ontbijt gemaakt.
Ik kijk Vitesse.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
davy dm mij ff als het 1-1 wordt bij ajax az
Geen titelaspiraties meer?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk Vitesse.
Dat lijkt mij ook meer relevant voor PSV.
familie van?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Staat die Johansson er eigenlijk wel in
Nee geschorstquote:Op zondag 23 februari 2014 14:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Staat die Johansson er eigenlijk wel in
Lekker programmaquote:
Weer doet de Afrika Cup ze de das omquote:Op zondag 23 februari 2014 14:56 schreef TLC het volgende:
Duurde de competitie voor Vitesse tot en met de winterstop of zo ?
iddquote:Op zondag 23 februari 2014 14:56 schreef Saekerhett het volgende:
De Sa, stomme mongool. Had ook rood kunnen zijn.
Nee, maar misschien heeft Willem II of Dordrecht nog een spits nodigquote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zou die Bojan niet iets zijn voor Barcelona
Aleen Bayern was te sterk, verder wint hij nu alles.quote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Donder eens op met die offtopic posts over andere competities de hele tijd. Debiel.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Donder eens op met die offtopic posts over andere competities de hele tijd. Debiel.
Je bent zelf een debiel.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aleen Bayern was te sterk, verder wint hij nu alles.
Pas maar op voor Caveliers.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
De 3-0 van Hamburg is ook een gevalletje metsjfiksing
http://www.goalsarena.org(...)russia-dortmund.html
Iedereen verliest van Bayern dus dat kon je eigenlijk al geen wedstrijd noemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aleen Bayern was te sterk, verder wint hij nu alles.
Alleen Salzburg heeft van Bayern gewonnen. In Duitsland deed Ajax dus mee om de titelquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen verliest van Bayern dus dat kon je eigenlijk al geen wedstrijd noemen.
Met andere woorden heeft Verbeek alles gewonnen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben geen fan van Bojan, zeker niet als buitenspeler
Godenzonen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:03 schreef Cavaliers het volgende:
Is er iets mooiers op de wereld dan de mensen achter de goal bij Ajax? Ze zitten allemaal in een rolstoel, maar zodra Ajax scoort kunnen ze opeens allemaal rennen en springen...
Hij gaat nog EL halenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, Johannes mag dat wel. Die doet het ook nog op dagelijkse basis. Jij daarentegen... Newsflash: niemand geeft een neuk om dat hele Juventus van je.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies, al is het stellen van een B-elftal natuurlijk geen excuusquote:Op zondag 23 februari 2014 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen Salzburg heeft van Bayern gewonnen. In Duitsland deed Ajax dus mee om de titel
Huil niet zo. Ik heb nergens Juventus genoemdquote:Op zondag 23 februari 2014 15:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, Johannes mag dat wel. Die doet het ook nog op dagelijkse basis. Jij daarentegen... Newsflash: niemand geeft een neuk om dat hele Juventus van je.
Nog niet. Elk weekend wel een keer raak. Stijn kan dit bevestigen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huil niet zo. Ik heb nergens Juventus genoemd.
Hahahquote:Op zondag 23 februari 2014 15:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nog niet. Elk weekend wel een keer raak. Stijn kan dit bevestigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef Wave103 het volgende:
SiemDat is Siem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk filmpje voor in de rust, Hugogod sloopt Castaignos
En Koert doet wat woordgrappen.
Die moet je inzetten als Ajax met twee goals verschil voor staatquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
Daley tegen Moisander: "je bent toch niet blind!"
Ik hoop dat Castaignos het heeft gezien, hij wordt even flink op zijn plaats gezet.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Topfilmpje Johannes.
[ afbeelding ]
Hahaha omdat dat ze achternaam is zeker?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
Daley tegen Moisander: "je bent toch niet blind!"
*zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha omdat dat ze achternaam is zeker?
Hugo is op zijn best als hij zwaar depressief is.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Castaignos het heeft gezien, hij wordt even flink op zijn plaats gezet.
En die man moet ook nog objectief verslag geven bij wedstrijden vanTwentequote:Op zondag 23 februari 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Castaignos het heeft gezien, hij wordt even flink op zijn plaats gezet.
Eén dinertje met Arno en je bent het.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hugo is op zijn best als hij zwaar depressief is.
Redelijk goed, maar ze missen veel opgelegde kansenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Speelt Ajax een beetje goed? Heb het eerste deel moeten missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |